• benchmark.pl
  • Gry
  • DOOM będzie trudny? - fragmenty rozgrywki z poziomu Hard
Gry

DOOM będzie trudny? - fragmenty rozgrywki z poziomu Hard

opublikowano przez w dniu 2016-05-02

DOOM zadowolić ma największych weteranów serii. Takowi z pewnością spróbują swoich sił na poziomie Hard.

Nowy DOOM jest już naprawdę blisko. Fani serii zacierają ręce, zwłaszcza, że twórcy obiecują spełnić ich oczekiwania. Te są spore, wielu oczekuje między innymi tego, że rozgrywka będzie wymagająca. Czy rzeczywiście?

Niektórzy udzielać mogą odpowiedzi już teraz i do grona tego zalicza się między innymi redakcja IGN. Zarejestrowała ona fragmenty rozgrywki z poziomu Hard. W teorii przygotowano go z myślą o starych wyjadaczach cyklu i wydaje się, że raczej nie będą oni rozczarowani.

Wprawdzie przeciwnicy nie będą grzeszyć inteligencją, ale ich liczba, różnorodność i siła wystarczą. W celu ich pokonania trzeba będzie się sporo natrudzić, a już z pewnością bardzo szybko się poruszać. Czasu na zastanawianie się nie będzie, jak na strzelankę w starym stylu przystało.


Warto spojrzeć również na materiał opublikowany przez GameSpot. W tym przypadku skoncentrowano się już na broniach. Nie od dziś wiadomo, że będzie ich sporo, tutaj przyjrzeć można się temu jak wypadają w praktyce.


Jak wam się podoba? Przypominamy, że premiera gry już 13 maja, na PC oraz konsolach PlayStation 4Xbox One.

Źródło: IGN, GameSpot

marketplace

Komentarze

32
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Tak się patrze na te wszystkie gameplaye,i wychodzę z założenia że ten Doom to już nie to co Doom 3...Raczej nie zrobi już tego klimatu kiedy to wieczorami w ciemnym pokoju zakładało się słuchawki i grało się w Doom'3,gdzie po chwili biegło się po nową paczkę pampersów.
    Zaloguj się
    20
  • avatar
    I to ma być hard
    Zaloguj się
    19
  • avatar
    Dla kogo te gry robią, podświetlani przeciwnicy w Doomie ???? To chyba jakiś niesmaczny żart ! Dodatkowo za duża dysproporcja w szybkości poruszania bohatera vs przeciwnicy, raczej nic dobrego z tego nie wyniknie.
    Zaloguj się
  • avatar
    Już nawet fanboy'e, którzy zrobili preordery nie zaglądają do newsów ;)
  • avatar
    Bo to raczej powrót do d1 i d2, gdzie gra polegała bardziej na masakrowaniu tryliona stworów.

    Co do poziomu trudności, może to hard na padzie? Ogólnie gra na padzie w shootery to raczej udręka niż przyjemność.
    Bo na myszce to raczej easy.
    Zaloguj się
  • avatar
    To jest poziom hard? Madafaka zombiaki w miejscu stoją. Lewo - strzał - prawo - strzał. Rzeczywiście mega trudne. Chyba, że jakiś anty PC na padzie na swojej ulubionej konsoli pogrywa. Ale patrząc na tego gameplaya to nawet i na padzie od Pegasusa dał by radę. Mam wrażenie, że dzisiejszy przeciętny gracz grając w gry sprzed 20 lat trzech czwartych tytułów nie byłby w stanie ukończyć. Brawo ID! Ja bym się wstydził tego gameplaya pokazać jako prezentację poziomu trudności.
    Zaloguj się
  • avatar
    Ja pierniczę, to jest żart, prawda? :)
    Rozumiem że zdaniem twórców, sytuacja w której na ekranie jest więcej niż 1 przeciwnik to "hard"???

    Zombiaki na 1 hita, wolno się poruszające, -10 do inteligencji, multum życia wypada, ammo do woli, żadnych ciemnych miejsc w których konieczna jest latarka... rzeczywiście mega wyzwanie dla starych wyjadaczy!

    Panom z iD sugeruję, żeby może w Killing Floor pograli itp., bo najwyraźniej coś im się poprzestawiało.
  • avatar
    Przypomina mi trochę Brutal Doom - Hell on Earth Starter Pack. Podobna filozofia mapek. Szkoda że potwory na tym gameplaju nie dają tak z 2x więcej DMG, to by było już lepiej.
  • avatar
    Nie narzekajcie póki nie zagracie. Za mało fragmentów zostało pokazanych aby cokolwiek powiedzieć na temat dooma. Pamiętam chociażby jak było z trójką, na początku mi się średnio podobała, potem jak się rozkrecila to do teraz sobie czasem wspomnę jaka to była zajebista gra. Ktoś napisał że za dużo światła, co to za doom że nawet latarki używać nie trzeba, w trojce też nie jeden etap był gdzie była zbędna. Po premierze będzie można narzekać lub chwalić
  • avatar
    Pierwszy level w grze a już narzekają, że za łatwo, że coś mryga, świeci. Muszą chyba w jakiś sposób pokazać, że dany przeciwnik ma mało hp? No chyba że wolelibyście podchodzić do każdego przeciwnika i naciskać przycisk zgadując czy ma mało hp czy dużo, na pewno gra zyskałaby w ten sposób, prawda? Druga sprawa, że żalicie się na poziom trudności gry, mimo że to co pokazują to pierwszy level jeżeli dobrze pamiętam. Przecież nie dadzą wam już na początku takiego poziomu trudności, że nie będzie się dało przejść dalej. Myślcie trochę a nie tylko marudzicie, Dark soulsy też z początku są proste na wprowadzeniu, a hejtu na nie widzę na forach. Mam wrażenie, że nie macie co robić tylko narzekać w internecie.
    Jak wam się tak nie podoba to idźcie sobie grać w te wasze "oryginalne, prawdziwe strzelanki" z XX wieku. Nadal żyjecie w nostalgii. Gra nie wyszła a już ją skazują na totalne dno i porażkę.
  • avatar
    Rozkmini się;)
  • avatar
    Za mało w tym Doom 3 a za dużo 1 & 2. Doom 3 był trudny i straszny z definicji a to jest zwykła sieczka.
  • avatar
    Super to wyglądą!!! Nowe pokolenie graczy będzie mega zadowolone!!! A dziadki niech wracają do tych pikselowatych dwóch pierwszych części!!!
    Zaloguj się
    -5
  • avatar
    Dark Souls to to nie jest :D
  • avatar
    poszli w klimaty queake 3 areny, unreal tournament
  • avatar
    A jak się będzie miała sprawa z zapisywaniem gry? Zapis dostępny w każdej chwili, czy już standardowo, trzeba pograć 10-15 minut, aby "dotrzeć" do "checkpoint"?
  • avatar
    Te podświetlanie da się wyłączyć. To jest ułatwienie ale nie jest konieczne bo przeciwnik jest ogłuszony po strzale i po tym też da się rozpoznać że można go wykończyć finisherem.
  • avatar
    Marysiu mówię Ci, że za mało Dooma w tym Doomie! Czy Marysia rozumie!? No to przyjrzyjmy się temu Doomu! To jest Doom na miarę naszych możliwości!