Gry

DOOM - tak prezentują się mapy do trybu multiplayer

opublikowano przez Mateusz Tomczak w dniu 2016-03-16

DOOM oferować ma na starcie 9 zróżnicowanych map preferujących dynamiczny styl rozgrywki.

DOOM

Czekacie na nowego DOOMa? Jeśli tak, nowe informacje z pewnością was zainteresują. Tym bardziej, że tym razem mamy do przedstawienia bardzo istotną kwestię.

Twórcy przybliżyli mapy, na jakich toczyć będzie się rywalizacja w trybie multiplayer. Ma być ich 9 i wedle obietnic spodziewać można się sporej różnorodności. Niezależnie od areny preferowany będzie jednak dynamiczny styl rozgrywki. Chowanie się w zakamarkach na niewiele ma się tutaj zdać.

„Od skąpanych we krwi korytarzy ośrodka UAC na Marsie po ogniste głębiny piekieł, tryb dla wielu osób DOOM zabiera nas na wycieczkę po 9 różnorodnych lokacjach. Choć każda mapa w trybie dla wielu osób jest inna, mają one także cechy wspólne. Przede wszystkim, aby przeżyć na każdej z nich, musimy pozostawać w ciągłym ruchu – każda mapa jest tak zaplanowana, aby akcja była szybka, dynamiczna i brutalna. Te wielopoziomowe areny są pełne niebezpieczeństw, ale także przedmiotów, które mogą w jednej chwili odmienić losy pojedynku. Na każdej mapie znajdziemy też sekrety do odkrycia, za to niewiele będzie miejsc pozwalających bezpiecznie się ukryć albo bawić się w snajpera z bezpiecznej odległości.”

Jakie elementy rozlokowane na mapach mogą mieć duże znaczenie w uzyskaniu przewagi? Twórcy wymieniają tutaj teleportery, platformy skokowe, wybuchowe beczki i zbiorniki z radioaktywnymi odpadami, nie zabraknie też lawy i dziur śmierci.

Pełna lista map wygląda następująco:

  • Wykopaliska
  • Piekielne ziemie
  • Rozpadlina
  • Wysypisko
  • Spirala
  • Wieczne potępienie
  • Świętokradztwo
  • Fala gorąca
  • Podziemie

Czego spodziewać się po każdej z nich? Krótki przegląd uzyskujemy dzięki najnowszemu materiałowi wideo.


Źródło: youtube - BethesdaSoftworksUK, doom

marketplace

Komentarze

8
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    na ch... tłumaczyć nazwy własne map - przecież to nijak nie pasuje do klimatu...
    Zaloguj się
  • avatar
    Będzie grubo ;)
    Zaloguj się
  • avatar
    Cisnę już 3 tydzień w Alpha i stwierdzam że najważniejsze w poruszaniu się po mapie będą te podwójne skoki podciąganie się pod sufit, gdzie będzie większość ukrytych lokacji i bonusów. "Strefowanie" nie działa ale nowe metody poruszania się po mapie z pewnością zadowolą najbardziej hardcorowych graczy Rozgrywka będzie mega dynamiczna.
  • avatar
    Bez strafe'ów i całego trickjumpingu z q3 szału nie zrobi :P

    Szkoda, bo byłoby coś nowego dla młodych, dla których liczy się grafa.

  • avatar
    Miazga :D