Karty graficzne

Dragon's Dogma na zintegrowanej grafice APU AMD

przeczytasz w 1 min.

Gra z poprzedniej generacji konsol ląduje na PC, więc warto sprawdzić, jak sobie z nią poradzi zintegrowana z APU grafika AMD

Dragon's Dogma była ciepło przyjętą przez konsolowców grą action RPG. Stworzona przez japońskich developerów nie korzysta jednak z typowej stylistyki jRGP, a bardziej przypomina produkt europejski.

Powiedzmy sobie szczerze, że Dragon Dogma: Dark Arisen żadnemu "blacharzowi" nie zaimponuje oprawą graficzną. Nawet Dark Souls II, który przecież od strony wizualnej prezentuje się średnio, wydaje się być ładniejszy. Oprawa graficzna to jednak nie wszystko, a gra ponoć jest zacna, więc sprawdźmy jak z obsługą tej nieco leciwej produkcji poradzi sobie układ graficzny zintegrowany z APU AMD.

Wykorzystaliśmy APU AMD A10-7870K z pamięciami RAM 2400 MHz. Dodatkowo nieco podkręciliśmy układ graficzny (do 975 MHz). Wykorzystaliśmy rozdzielczość Full HD i ustawienia niskie, jedynie poziom tekstur został ustawiony na średni. Efekt możecie podziwiać na materiale wideo poniżej.

10 minut rozgrywki z Dragon's Dogma na APU AMD (licznik klatek na sekundę w prawym górny rogu)

Wersja pecetowa została ulepszona, ale to wciąż kilkuletnia gra z poprzedniej generacji konsol (XBOX 360 i Playstation 3). Wymagania nie są wysokie i wnioskując po wynikach uzyskanych na zintegrowanym z APU Radeonie R7, karta graficzna klasy Radeona R7 250 powinna wystarczyć, by grać w rozdzielczości Full HD i ustawieniach niskich przy liczbie klatek na sekundę przekraczającej 30.

Źródło: informacja własna

Komentarze

6
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    czorcik696
    1
    Gra jest testowana w złym miejscu w świecie gry. Niech przetestują ją w lokacji przed Gran Soren patrząc w stronę gór. Pamiętam, że ps3 kiepsko sobie radziło w tym miejscu. Były też inne lokacje gdzie gra klatkowała. Taki do pupy ten test.
    • avatar
      Konto usunięte
      1
      W opisie mamy "Wykorzystaliśmy rozdzielczość Full HD i ustawienia niskie, jedynie poziom tekstur został ustawiony na średni." A co z filtrowanie tekstur, które zostało ustawione na x16? Czy to nie ma w ogóle wpływu na FPS, że zostało pominięte???
      • avatar
        czorcik696
        0
        Właśnie doczytałem, że mój ulubiony Rosjanin zrobił ENB dla Arisena, więc graficznie może też nie będzie tragedii.
        • avatar
          Konto usunięte
          0
          A jednak Deep Down nie będzie na pc...
          • avatar
            Revo Nize
            0
            ziew
            • avatar
              Konto usunięte
              0
              filtrowanie dzisiejsze sprzęty robią pomijalnym kosztem