Na topie

E3 2016: pierwsza wycieczka po świecie Forza Horizon 3

Autor:

więcej artykułów ze strefy:
Gry

Kategoria: Gry Gry komputerowe Gry na konsole Gry Xbox One Tematyka: E3 Gameplay wyścigi Producenci: Playground Games

Na imprezie w Los Angeles twórcy chwalili się pięknymi widokami z Australii. Właśnie tam zabierze nas Forza Horizon 3.

  • E3 2016: pierwsza wycieczka po świecie Forza Horizon 3
A A

Jedną z milszych zapowiedzi na tegorocznym E3 było zapewne potwierdzenie zbliżającej się premiery Forza Horizon 3. Microsoft chwalił się na konferencji zwiastunem, ale zwiedzający targi mieli okazję przyjrzeć się rozgrywce. Nic dziwnego, ze się tym chwalą.

Wśród opublikowanych materiałów warto zwrócić uwagę na ten zarejestrowany przez redakcję IGN. Prezentuje on grywalne demo z imprezy w Los Angeles, po raz pierwszy na dobre zabiera nas na wycieczkę po świecie Forza Horizon 3. A ten ma być wedle zapowiedzi ma być bardzo duży, największy jaki dotychczas dla tej serii przygotowano. Wiemy też, że zaproszeni zostaniemy do Australii, a zatem ładnych widoków brakować nie powinno.

Czy widzimy je już tutaj? Sprawdźcie. Materiał pozwala poznać też kilka pojazdów, jakie twórcy zamierzają oddać do dyspozycji graczy. Jest przy tym okazja posłuchać fragmentów ścieżki dźwiękowej.


Podoba się? Przypominamy, że Forza Horizon 3 pojawi się 27 września - na Xbox One i PC z Windows 10.

Źródło: forzamotorsport, IGN

Odsłon: 5644 Skomentuj newsa
Komentarze

13

Udostępnij
  1. raffal81
    Oceń komentarz:

    6    

    Opublikowano: 2016-06-18 12:01

    Będzie kawał zabawy ;]

    Skomentuj

  2. Atak Snajpera
    Oceń komentarz:

    -1    

    Opublikowano: 2016-06-18 14:13

    http://forzamotorsport.net/en-us/news/fh3_announce

    "There’s nothing like an Australian sky – big, bold, and beautiful, with dazzling varieties and subtleties in color and cloud formations. The team at Playground wanted to capture those unique Australian skies in all their glory. To do that, they’ve built a custom 12K HDR camera rig to capture the sky in incredibly precise photos – thousands of photos, in fact, creating a 24-hour timelapse video of the real Australian sky, projected onto the skydome in Forza Horizon 3. For players, it means that you’re not just surrounded by the intense natural glory of Australia, you’re also driving under authentic Australian skies. "

    Coś czułem że te niebo to tylko filmik nałożony na skydome a nie generowanie proceduralnie chmury jak w Drive Club. Za dobrze to wyglądało jak na możliwości obliczeniowe XBONE.

    Skomentuj

    1. raffal81
      Oceń komentarz:

      7    

      Opublikowano: 2016-06-18 14:27

      I właśnie o to chodzi, nie jest sztuką napchać efektów i innych bajerów by konsola czy PC generował 20fps, tylko zrobić tak by wyglądało pięknie i chodziło pięknie ;)

      Skomentuj

      1. Atak Snajpera
        Oceń komentarz:

        -4    

        Opublikowano: 2016-06-18 15:35

        Ta i dzień świstaka tak w kółko co?

        Ja wolę prawdziwe chmury a nie filmik zapuszczony w pętli
        https://www.youtube.com/watch?v=ZjqddgfzfuE

        https://www.youtube.com/watch?v=v4cu349VTlw

        Skomentuj Historia edycji

        1. raffal81
          Oceń komentarz:

          5    

          Opublikowano: 2016-06-18 18:05

          Każdy silnik graficzny ma swoje wady i zalety no i ograniczenia, zrozum że jeżeli gra w którą grasz zadowala Cię swoją w tym przypadku oprawą graficzną, to mało Cię powinno interesować czy zrobili to tak czy tak, bo jeżeli wchodzisz na forum i doszukujesz się czy chmury są generowane w czasie rzeczywistym czy w inny sposób, to oznacza że są zrobione tak jak powinny być.

          Jak byś się cofnął do czasów PSX czy PS2, to byś mógł sobie poczytać jakich to szczutek się używało by gra mogła wyglądać tak że cieszyła oko graczy.

          Najpierw chcecie super efektów a później płacz że problem z optymalizacją, NIE! nie da rady zrobić tak by nawalić ultra mega hiper wysokiej jakości tekstur, oświetlenia, teselacji i innych bajerów i gra miała by działać. Po to się robi sztuczki by mogła ona wyglądać pięknie na słabszym sprzęcie, bo target jest dla jak największego grona graczy niż tylko tych co posiadają najbardziej wypasione komputery.

          Tym bardziej że ta gra lata na XBOX ONE, dla mnie optymalizacja i sposób wykonania FORZY czy to FORZY HORIZON to mistrzostwo samo w sobie, gra jest ładna i chodzi genialnie, w przeciwieństwie do gier tego typu na PC czy nawet PS4. Nie mam nic do zarzucenia odnośnie tej gry.

          Skomentuj Historia edycji

          1. LuckyNumber8
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2016-06-18 20:55

            Doskonały przykład to Gran Turismo 3 na ps2, oraz część 5 na ps3. Część 3 korzystała ze sztuczek na potęgę, wszystko było dosłownie "upieczone", oświetlenie na trasie, odbicia na karoserii, przyciemnione szyby w autach aby ukryć brak wykonanych kokpitów, a gra i tak robiła OLBRZYMIE WRAŻENIE

            https://www.youtube.com/watch?v=3n1WTytK1Dw
            Zostawiłem dla ps2 stare CRT, to jak gram w tą grę nawet dziś grafika nie odpycha i cieszy oko.

            Tym czasem w gt5 na ps3 wiele rzeczy dla odmiany było już robionych w real time, ale co z tego, jak efekt końcowy nie był zadowalający

            http://images.eurogamer.net/2013/articles//a/1/6/4/8/1/6/1/3.bmp.jpg/EG11/resize/1920x-1

            Tutaj na tym filmiku widać, że grant turismo 5 ma znacznie więcej szczegółów, ale jednocześnie gra wygląda sztucznie w przeciwieństwie do części z ps2 sztucznie.

            https://www.youtube.com/watch?v=8fNdyvqCC4A

            Dobrzy programiści pisząc gry muszą dokonywać wyborów i kompromisów, inwestować zasoby w te rzeczy, które rzeczywiście robią "robotę" i nadają grze lepszego wyglądu. Same np. chmury w racerze to mało zbędny detal przy dużej prędkości (co innego w grze typu symulator lotu), a jak w tej forzy efekt końcowy wykonania chmur jest tak dobry, że ludzie zastanawiają się czy to real time czy fake, to jest to doskonała robota programistów. Niestety, ale jeśli coś jest obliczane w real time i ma wyglądać lepiej jak za pomocą sztuczek/uproszczeń, to niestety trzeba przeznaczyć na to olbrzymią moc sprzętu.

            Skomentuj

      2. LuckyNumber8
        Oceń komentarz:

        2    

        Opublikowano: 2016-06-18 16:11

        raffal81@ doskonałym tego przykładem jest takie project cars ma napchane efektów które oblicza sprzęt, ale efekt końcowy jest taki, że zasobów sprzętowych nie starczyło na równe wykonanie całej szaty graficznej

        https://www.youtube.com/watch?v=qmYsvRef964

        https://c2.staticflickr.com/8/7021/26741251753_785c1cf658_c.jpg

        Tutaj przykładowo jak wyglądają chmury w project cars i dzięki takim rzeczom ja kiedyś myślałem, że Project Cars będzie killerem graficznym i pokazem możliwości PC.

        Grając już jednak w tą grę doznałem szoku, bo okazało się, że project cars wygląda po prostu słabo w ogólnym rozrachunku, oświetlenie real time sprawia, że nie zawsze wszystko jest ładnie oświetlone.

        http://cdn3.dualshockers.com/wp-content/uploads/2014/05/ProjectCARS-9.png

        A też nie starczyło zasobów na detale tras.

        http://abload.de/img/24b2wurl.png
        https://scontent-lhr3-1.xx.fbcdn.net/t31.0-8/fr/cp0/e15/q65/13246422_889108354544971_2122220087737304253_o.jpg?efg=eyJpIjoidCJ9
        https://scontent-lhr3-1.xx.fbcdn.net/t31.0-8/fr/cp0/e15/q65/13301523_889108367878303_6311972117602310555_o.jpg?efg=eyJpIjoidCJ9
        http://forum.projectcarsgame.com/attachment.php?attachmentid=234173&d=1465233164&thumb=1


        http://forum.projectcarsgame.com/showthread.php?21847-Screenshots/page201

        Tutaj całe 200 stron screenów z Project Cars.

        Wolę więc uproszczenia jak w grach, ale żeby efekt końcowy robił wrażenie, a nie jak w project cars, gdzie jedynie dobrze wyglądająca rzecz na trasie to chmury.

        Skomentuj Historia edycji

        1. Atak Snajpera
          Oceń komentarz:

          -1    

          Opublikowano: 2016-06-18 19:24

          "http://cdn3.dualshockers.com/wp-content/uploads/2014/05/ProjectCARS-9.png"

          Poprostu ktoś za bardzo zakochał się w efekcie LDR. (Low Dynamic range w typowych konsumenckich kamerach) i stąd ten efekt over-exposure. Sądzę że da się to skorygować poprzez edycję plików konfiguracyjnych.

          Skomentuj

          1. LuckyNumber8
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2016-06-18 20:33

            Dawno już nie grałem w Project Cars, może coś patche zmieniły, ale grając w pełną to właśnie coś takiego zapamiętałem. Bardzo bym chciał przyznać rację i wychwalać Project Cars, gdyż sam z tą grą wiązałem duże nadzieje, ale niestety to co otrzymałem to niezbyt dopracowana gra.

            Skomentuj

          2. randallandhopkirk
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2016-06-19 19:56

            Bez przesady PC ma całkiem dobrą oprawę graficzną, ba modele samochodów są jednymi z lepszych jakie widziałem w grach, jedynie modele z MW2013 są równie dobre. Niestety to cała reszta w PC ssie, a zwłaszcza element symulacyjny czy fizyka jazdy.

            Skomentuj

  3. Pardek
    Oceń komentarz:

    -2    

    Opublikowano: 2016-06-18 15:44

    LoL ---->Driveclub

    Skomentuj Historia edycji

  4. Porek
    Oceń komentarz:

    -3    

    Opublikowano: 2016-06-19 18:36

    Driveclub nijak ma się przecież do FH xDD Zrozumcie to, że DC jest o 10 klas niżej od FH3, ba całej serii FH. W DC jedyne co możesz tak naprawdę robić to walić do grafiki, która się wygeneruje po 10 minutach renderingu w trybie foto.

    Skomentuj

  5. CrisPL
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2016-06-19 19:43

    Forza na PC. I na co komu konsola?

    Skomentuj

Dodaj komentarz

Przy komentowaniu prosimy o przestrzeganie netykiety i regulaminu.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!