Pojazdy

Nowa Fiat poradzi sobie też w trudniejszym terenie

przeczytasz w 1 min.

Fiat F500X-F12 to elektryczna hulajnoga do miasta, która poradzi sobie także w nieco trudniejszym terenie. Wysoki moment obrotowy, duże koła i pojemny akumulator to jej cechy charakterystyczne.

Fiat F500X-F12 – największa hulajnoga w ofercie

Nowa hulajnoga elektryczna sygnowana marką włoskiego producenta to propozycja dla ciebie, jeśli liczysz na bardziej dynamiczne przyspieszenie i lepsze działanie na terenie innym niż wyasfaltowana droga. Fiat F500X-F12 ma bowiem silnik o (dość standardowej) mocy 350 W i (zdecydowanie nie standardowym) momencie obrotowym 37 Nm oraz pompowane, 12-calowe koła. 

Fiat F500X-F12 hulajnoga

Sama ważąc około 20 kilogramów jest w stanie przetransportować użytkownika o wadze do 120 kg. Po naładowaniu jej akumulatora do pełna (co trwa jakieś 10 godzin) pozwala przejechać nawet 55 kilometrów, co nawet jeśli nie imponującym, to jest jak najbardziej niezłym wynikiem. 

W kwestii bezpieczeństwa producent postarał się o pełne oświetlenie z przodu i z tyłu, jak również o hamulce tarczowe – także i z przodu, i z tyłu. Dopełnieniem całości jest z kolei szeroki podest. 

Ile kosztuje Fiat 500X na 12-calowych kołach? 

Elektryczna hulajnoga Fiat F500X-F12 wjechała już do polskich sklepów. Możesz ją tam kupić za około 2500 złotych. Aktualnie dostępna jest w tylko jednym kolorze, a jest to kolor czarny.

Źródło: 4cv

Komentarze

11
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    -SnR-
    6
    Nowa fiat? Nowa hulajnoga owszem. Jak fiat, to nowy.
    • avatar
      Kenjiro
      2
      Marzyłem o takim Fiacie, pojadę nim w Alpy!
      • avatar
        bruner
        -5
        A pompowane koła po to zeby potem kasowac po 100 zeta za jedno jak sie przebije :) Bo przy takiej wielkości kół to roznica w amortyzacji w stosunku do pełnych raczej granicząca z zerem :)
        • avatar
          kitamo
          0
          "Sama ważąc około 20 kilogramów jest w stanie przetransportować użytkownika o wadze do 120 kg. Po naładowaniu jej akumulatora do pełna (co trwa jakieś 10 godzin) pozwala przejechać nawet 55 kilometrów, co nawet jeśli nie imponującym, to jest jak najbardziej niezłym wynikiem. "

          Jesli osoba o wadze 50kg ktora na niej jezdzi jedzie po idealnie plaskiej nawierzchni cały czas prosto przez te 50km to owszem taki zasięg bedzie miala.
          W realnych warunkach przy osobie ważącej ok 80-85kg (czyli normalnemu dorosłemu mężczyźnie) podczas jazdy miejskiej gdzie hamujemy, skrecamy i startujemy - zasięg skraca sie do 15-20km co ogolnie i tak nie jest zlym wynikiem i nawet wystarczającym.

          Bardzo smieszy mnie zawsze jak osoby o wadze 120kg zastanawiają sie czemu ich hulajnoga ma zasięg ponizej 10km. No przeciez w instrukcji jest ze max to 120kg i łapią sie na ta wagę (niektorzy buty sciagają przed zważeniem się.
          Ta konstrukcja wytrzyma i 180kg, ale jej zasieg drastycznie maleje z kazdym dodatkowym kilogramem.
          • avatar
            Tester
            0
            Nie wiem skąd informacja, ze silnik to 350 W, W instrukcji i na pudelku pisze 250 W.
            Co do Nm nie wypowiem sie bo nie jestem w stanie tego zmierzc.
            Hulajnoga wyciąga 25 km/h ale pod górę tylko 10 km/h przy wadze 80 kg
            Generalnie plus za duże kola 12 cali, dość duży zasięg: 37 km zrobi po górach, szeroki wygodny podest, pancerna konstrukcja
            Minusy to slabe hamulce, nawet po wyregulowaniu daleeeeeko im do rowerowych. Dosc slaby silnik. W terenie nie da rady, Blotniki bardzo kiepskiej jakosci latwo sie wyginaja, szczegolnie jesli, ktos wpadnie na glupi pomysl aby ja zlozyc i zapiac na blotniku. Brak bluetooth oraz mozliwosci zabezpieczenia kodem
            No i waga 20 kg