Gry komputerowe

Ghost Recon: Wildlands ze wsparciem dla dodatków graficznych Nvidii

przeczytasz w 1 min.

Najnowsze dzieło Ubisoftu czerpie pełnymi garściami z technologii graficznych Nvidii. Jak to wygląda w praktyce?

Za nami premiera gry Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands, która spotkała się pozytywnym przyjęciem recenzentów. Tytuł zbiera dobre opinie nie tylko ze względu na grywalność, ale też świetną jakość grafiki – duża w tym zasługa dodatków graficznych zaimplementowanych w pecetowej wersji gry.

Ghost Recon: Wildlands oferuje wsparcie dla technologii Nvidia HBAO+ i Turf Effects – pierwsza z nich zapewnia bardziej zbliżone do naturalnego oświetlenie danej sceny, a druga odpowiada za realistyczną symulację trawy.

W dniu premiery Ghost Recon: Wildlands otrzymuje również wsparcie dla techniki Nvidia Ansel, innowacyjnej metody wykonywania zrzutów ekranu w grach. "Zdjęcia" można wykonywać z dowolnego ujęcia (opcja free camera), modyfikować je za pomocą filtrów przetwarzania końcowego, przechwytywać obrazy o wysokiej rozdzielczości oraz udostępniać je jako materiały o 360-stopniowym polu widzenia do obejrzenia na telefonie komórkowym, komputerze lub za pośrednictwem zestawu VR.

Jak wygląda najnowsze dzieło Ubisoftu? Zobaczcie sami.

Źródło: Ubisoft, Nvidia

Komentarze

6
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Much_
    1
    Czekam aż gry będą wyglądały jak z silnika renderowania Vray...
    • avatar
      kitamo
      -2
      Tylko ze 1080TI potrzebny by na takich detalach zagrac :/
      • avatar
        walecznygronostaj
        -2
        Już se pograłem wczoraj. Gra chodzi jakby ciut lepiej niż w becie ale to różnice na poziomie 3-4% - równie dobrze może to być błąd pomiarowy. W każdym razie gra się dobrze - z kumplem wczoraj zrobiliśmy startową lokację i mimo, że robiliśmy te same misje co w becie to do większości inaczej podeszliśmy, często o innej porze dnia/pogody co też zmienia trochę całość. Ogólnie polecam jak ktoś ma dobry sprzęt, nie wstydzi się zmniejszyć niektórych parametrów z ultra na bardzo wysokie i grać, o zgrozo, w stabilnych 50-60 klatkach. No i przede wszystkim polecam tym co mają z kim grać.