Na topie

GTA: San Andreas debiutuje w wersji dla Windows Phone

Autor:

więcej artykułów ze strefy:
Mobile

Kategoria: Mobile Gry Gry Windows Phone Tematyka: Na Topie Programy do pobrania Producenci: Rockstar

Teraz użytkownicy smartfonów z Windows Phone także mogą wcielić się w CJ'a.

GTA: San Andreas Windows Phone

AA

Pod koniec ubiegłego roku legendarna gra Grand Theft Auto: San Andreas trafiła na urządzenia mobilne z systemem Google Android. Teraz, po miesiącu, klasyk studia Rockstar Games został także udostępniony użytkownikom smartfonów wykorzystujących Windows Phone 8

Studio Rockstar Games zapowiedziało premierę gry GTA: San Andreas w wersji na urządzenia mobilne jeszcze w listopadzie ubiegłego roku. Początkowo mówiło się, że tytuł będzie dostępny na wszystkich platformach jednocześnie. Tak się jednak nie stało. Najpierw swoją edycją otrzymali posiadacze urządzeń z logo nadgryzionego jabłka, następnie najszersza grupa – użytkownicy smartfonów z Androidem. Teraz gra debiutuje wreszcie w Windows Phone Store.

Niestety nie obyło się bez pewnych ograniczeń. Aby wcielić się w rolę CJ’a musimy posiadać smartfona z co najmniej 1 GB pamięci RAM. Wydawca zaleca, by był to HTC 8XT lub jedna z tych Lumii – 810, 820, 822, 1320 oraz 1520. Plik instalacyjny jest stosunkowo niewielki – 18 MB, jednak towarzyszą mu dodatkowe 2,5 GB plików z gry, przez co zaleca się dostęp do sieci WiFi. Musimy też liczyć się z niemałym wydatkiem (choć mniejszym niż w przypadku wersji na Androida). Cena GTA: San Andreas została bowiem ustalona na 23,99 złotych. 


3DMark 11 1.0.4 benchmark pobierz download

Pobierz: 

Grand Theft Auto: San Andreas na Windows Phone 8

 

Rozmiar pliku: 2,4 GB


Źródło: WindowsPhone, Ubergizmo

Odsłon: 13522 Skomentuj newsa
Komentarze

24

Udostępnij
  1. qwerty1997
    Oceń komentarz:

    -10    

    Opublikowano: 2014-01-28 12:34

    Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

    I jak zwykle Micfosoft i Nokia zapomniała o Lumi 610, 710, 800. Z WP 7,5 i 7,8.

    Skomentuj

    1. sshadowek
      Oceń komentarz:

      4    

      Opublikowano: 2014-01-28 12:52

      Jak ty sobie to wyobrażasz, żeby taka gra chodziła na lumiach które podałeś ? Dobrze że działa na 520,620,720 chociaż:
      http://www.youtube.com/watch?v=ZNriBrNm_80

      Skomentuj

    2. liptons
      Oceń komentarz:

      16    

      Opublikowano: 2014-01-28 13:08

      HAHAHAHAHA a jak ostatnio to leciało?

      "Mam Windows Phone więc 512mb RAM jest dosyć i jeszcze rezerwa"


      Krzyż na droge.

      Skomentuj

      1. Mariusch
        Oceń komentarz:

        -5    

        Opublikowano: 2014-01-28 15:25

        Najłatwiej się śmiać gdy się nic nie wie.

        MS zabroniło wydawać fonów z systemem WP8, które mają mniej niż 2 rdzenie.

        Więc tylko idioci kłócą się jeszcze, że z tym, że smartfony z WP7.5 nie dostały updatu do WP8.

        Skomentuj

      2. SoundsGreat
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2014-01-28 18:17

        Mam WindowsPhone 7.8 z 576 MB na pokładzie, oraz WindowsPhone 8 z 512 MB na pokładzie i w obydwu przypadkach wystarcza z zapasem. Aczkolwiek przyznaję, dwa rdzenie działają zacniej. Bardzo dobre systemy do telefonów, polecam.

        Skomentuj

    3. HardcoreQ
      Oceń komentarz:

      2    

      Opublikowano: 2014-01-28 13:13

      Nikt nie zapomniał ;) To są po prostu zalecane telefony. Możesz sobie zainstalować gierkę na Lumii 610, ale gorzej z rozgrywką.

      Skomentuj

  2. siwyandrew
    Oceń komentarz:

    18    

    Opublikowano: 2014-01-28 13:10

    to uczucie, gdy twój komputer sobie nie radził z tą grą, a na współczesnym
    telefonie działa jak złoto...

    Skomentuj

  3. Boncorek
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2014-01-28 14:07

    Dziwne, że nie poczekali do 10 rocznicy wydania GTA SA, ale pewnie chcieli być na fali po sukcesie GTA V. Ciekawe kiedy IV zawita na urządzenia mobilne. Strzelam, że w 2018 roku.

    Skomentuj

  4. vorex
    Oceń komentarz:

    3    

    Opublikowano: 2014-01-28 14:28

    wp zaczyna powoli zyskiwać na wartości :) coraz więcej ciekawych rzeczy się na niego pojawia :D

    Skomentuj

    1. Mariusch
      Oceń komentarz:

      3    

      Opublikowano: 2014-01-28 16:01

      nie tylko co raz więcej ciekawych. Gdy patrzę na mojego Nexus 7 widzę tylko 3 aplikacji z stora(bezsensowne aplikacje od razu usuwam gdy tylko przetestuję). Gdy patrzę na Lumię 920 widzę z 30 aplikacji(nie chce mi się nawet liczyć tyle ich jest zainstalowanych) i o dziwo wszystkie mają sens i są bardzo użyteczne. Te liczby z Google Store to tylko liczby, jeśli by się zabrało pod uwagę tylko te aplikacje, które są dobrze napisane i mają sens to WP wygrywa. Niestety sytuacja z Windows Store już wygląda trochę inaczej, no ale to inna platforma.

      Skomentuj

  5. NgiffigN
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2014-01-28 15:30

    Ciekawe czy na wp też jest bug na misji Pier 69.

    Skomentuj

    1. liptons
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2014-01-28 17:44

      Jaki bug? Ja już trzeci raz przechodze na andku i wszystko działa

      Skomentuj

      1. NgiffigN
        Oceń komentarz:

        1    

        Opublikowano: 2014-01-29 11:01

        Od szkoły jazdy nie można zapisać, a w tej misji po zabiciu T-Bone'a nic się nie dzieje.

        Skomentuj

  6. marcin_kg
    Oceń komentarz:

    5    

    Opublikowano: 2014-01-28 17:33

    GTA: San Andreas na PC działało płynnie na 384-512 MB RAM.
    10 lat później ta sama gra wymaga od smartphone co najmniej 1 GB RAM.

    Śmiech.

    Skomentuj

    1. HardcoreQ
      Oceń komentarz:

      -2    

      Opublikowano: 2014-01-28 17:37

      Jaki śmiech ? Smarphone'owe podzespoły nie są równe temu z PC. Trzeba wziąć pod uwagę, że gra działa na telefonie, a to już wielki atut.

      Skomentuj

      1. Boncorek
        Oceń komentarz:

        1    

        Opublikowano: 2014-01-29 13:25

        Może jeżeli będziemy porównywali procesory ARM do x86 ale pamięć to te samo DDR! A nawet nie, w telefonie jest DDR3 a na kompie San Andreas śmigało na DDR1.

        Skomentuj

    2. Skullek
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2014-01-28 18:50

      Dolicz MB na przechowanie grafiki + tak naprawdę dziwne to ograniczenie skoro na Lumiach 520/620/720 można to spokojnie uruchomić co widać na filmach z YT.

      Skomentuj

    3. wirher
      Oceń komentarz:

      2    

      Opublikowano: 2014-01-28 19:11

      Przecież ta gra ma poprawione modele i tekstury wyższej rozdzielczości, nic dziwnego, że więcej ramu zżera.

      Skomentuj

  7. marcin_kg
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2014-01-28 17:59

    Nowsze gry są przenoszone na urządzenia mobilne, wiec to żaden problem.

    Rockstar jak zwykle olało optymalizację.

    Skomentuj

  8. tanto
    Oceń komentarz:

    -1    

    Opublikowano: 2014-01-28 19:57

    Że GTA SA zrobili na mobilne to nie nowość. Fakt jest taki, że do niego trzeba potężny smartfon. Nawet xperia z nie dała rady.

    Skomentuj

    1. filo301
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2014-01-29 22:11

      Dziwne, na allwinnerze a10 i 1gb ramu GTA VC chodziła płynnie.

      Skomentuj

  9. fiboo
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2014-01-28 20:33

    Na mojej Lumii 920 działa płynnie przy ustawieniach medium-low. Mam nadzieję, że gra doczeka się jakiejś aktualizacji poprawiającej wydajność.

    Skomentuj

    1. Kershav
      Oceń komentarz:

      -1    

      Opublikowano: 2014-01-28 22:55

      Dokładnie. Ludzie w komentarzach piszą, że na nexusach im śmiga na full bez zająknięcia (4 rdzenie, S4 Pro 1 GB ramu) a u mnie na G dwójce (4 rdzenie Snapek 800, lepsza grafa i 2 GB ramu) na medium nie jest idealnie ;/. Nie wiem tylko kogo osądzać, twórców gry czy LG?

      Skomentuj

  10. pscager
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2014-01-30 12:10

    Ciekawe kiedy GTAIV na Androida.

    Skomentuj

Dodaj komentarz

Przy komentowaniu prosimy o przestrzeganie netykiety i regulaminu.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!