Na topie

GTA V na PC jednak opóźnione - znamy oficjalne wymagania sprzętowe

Autor:

więcej artykułów ze strefy:
Gry komputerowe

Niestety, na hit studia Rockstar Games jeszcze trochę poczekamy.

GTA V gra

AA

Czekacie na premierę Grand Theft Auto V w wersji PC? Mamy dla Was dobrą i złą wiadomość. Właściwie to dobrą i bardzo złą.

Zacznijmy może od gorszych wieści. W ostatnich dniach pojawiało się coraz więcej spekulacji sugerujących, iż premiera zostanie przesunięta. Niestety tak się stało i dlatego też w styczniu nie zagramy. Rockstar Games poinformowało, iż Grand Theft Auto V trafi na PC dopiero 24 marca. Powód? Standardowy w tego typu przypadkach, a więc chęć dopracowania ostatnich detali i uczynienie gry "tak dobrą, jak to tylko możliwe".

Jak w takiej sytuacji mówić zatem o jakichkolwiek dobrych informacjach? Można, bowiem jednocześnie producent opublikował wymagania sprzętowe gry, które były ostatnio przedmiotem wielu dyskusji.

Teraz wątpliwości się skończą i można sprawdzić, jakiego komputera potrzeba będzie do zabawy. Od razu możemy Was uspokoić. Przedstawione konfiguracje nie wyglądają odstraszająco i to nie tylko w przypadku tej minimalnej, ale również zalecanej.

Minimalne wymagania sprzętowe:

  • system operacyjny: Windows 8.1, Windows 8, Windows 7 Service Pack 1, Windows Vista Service Pack 2 (tylko 64-bit)
  • procesor: Intel Core 2 Quad CPU Q6600 2,40 GHz (4 CPUs) / AMD Phenom 9850 2,5 GHz (4 CPUs)
  • pamięć RAM: 4 GB
  • karta graficzna: Nvidia 9800 GT 1GB / AMD HD 4870 1 GB (DX 10, 10.1, 11)
  • wolne miejsce na dysku twardym: 65 GB

Zalecane wymagania sprzętowe:

GTA V gra PC grafika

Obejdzie się chyba zatem bez większy modyfikacji sprzętu. W takim wypadku pozostaje nam czekać i mieć nadzieję, że podany termin premiery będzie już tym ostatecznym.

Na koniec oddajmy, iż tego samego dnia co GTA 5 pojawić ma się GTA Online dla właścicieli PC. Oferować ma zabawę dla maksymalnie 30 graczy i zawierać tryb Napady.

Źródło: rockstargames

Odsłon: 36700 Skomentuj newsa
Komentarze

133

Udostępnij
  1. patryk009
    Oceń komentarz:

    -2    

    Opublikowano: 2015-01-13 16:53

    Moje pieniądze już raczej stracili, to są jawne żarty.

    Skomentuj

    1. malyedgar
      Oceń komentarz:

      -2    

      Opublikowano: 2015-01-13 16:55

      Wiśta wio ... zaczynamy wojnę :)

      Skomentuj

      1. MiGotka1995
        Oceń komentarz:

        -49    

        Opublikowano: 2015-01-13 17:01

        Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

        GTA 2 i tak jest grywalnie o niebo lepsze niz piatka.

        Ehh... Tyle czasu spedzilam grajac na LANie z kolegami.

        (˘‿˘✿)

        Skomentuj

        1. kryst85
          Oceń komentarz:

          14    

          Opublikowano: 2015-01-13 18:00

          Dzieciarnia tego nie zrozumie jak fajna była 2 część albo pierwsza.

          Skomentuj

          1. bankaigoku
            Oceń komentarz:

            7    

            Opublikowano: 2015-01-13 19:34

            Zgadzam się, że duża ilośc klasyków oddawała dla gracza świetną zabawę. Aczkolwiek obecnie, gracze są marudni i nie potrafią docenić tego co dostają. Nie rozumiem w czym jest problem...to, że twórca chce oddać do naszych rąk ukończone dzieło bez większej ilości błędów?!- Powinniście raczej podziękować, że za 20 dni nie będzie płakania na forach "ochh..jaki żal. gra mi nie chodzi na moim super szybkim kumputerze z sempronem i dot ego buguje!". Wolę dopracowany produkt, niżeli powtórkę z Battlefield-a 4 który dopiero po roku jest nieco grywalny.

            Skomentuj

          2. piccardo
            Oceń komentarz:

            4    

            Opublikowano: 2015-01-13 20:59

            Zgadzam się z tobą. Niemniej zauważ że te firmy to nie maleństwa bez forsy i żółto dzioby, a ciągłe przesunięcia świadczą o braku profesjonalizmu którego chyba nie powinno być? A jeżeli chodzi o wymagania to nawet kompa nie muszę ruszać, wystarczy ramu dołożyć. Z drugiej strony to pokazuje że już dawno mogliśmy mieć gry serwowane w takiej formie z takimi wymaganiami ale poprzednie konsole to skutecznie blokowały :) Co zastanawia mnie jakie gry obecne PCty mogły by serwować...

            Skomentuj

        2. tomajek
          Oceń komentarz:

          2    

          Opublikowano: 2015-01-13 20:06

          http://www.dobrylekarz.info/specjalizacja/psychiatra

          polecam

          Skomentuj

      2. ohoho
        Oceń komentarz:

        20    

        Opublikowano: 2015-01-13 18:54


        Wiecie co? Zamówiłem preorder na agito ale jeśli premiera jest przesunięta, walę to. Napiszę "ticketa" o zwrot pieniędzy i wydam na coś innego, np. Wiedźmina 3, a GTA po prostu ściągnę.

        A później się dziwią, że ludzie ściągają. Jak oni walą w kulki, to my też możemy.

        Skomentuj

        1. Arved
          Oceń komentarz:

          6    

          Opublikowano: 2015-01-13 19:12

          Bo z Wiedźminem w kulki nie polecieli z przesunięciem premiery :)?

          Skomentuj

          1. ohoho
            Oceń komentarz:

            18    

            Opublikowano: 2015-01-13 19:26

            Polecieli ale to nie to samo, gdy produkt jest już na rynku 2 lata w przypadku GTA. Premiera Wiedźmina została przesunięta jako całość projektu i na wszystkich platformach, nie tylko na PC.

            Skomentuj

          2. tomajek
            Oceń komentarz:

            -13    

            Opublikowano: 2015-01-13 20:05

            Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

            ale na innych platformach. to chyba oczywiste ze jest to inny produkt ?

            Skomentuj

          3. xFruciuux
            Oceń komentarz:

            3    

            Opublikowano: 2015-01-13 21:36

            To tak jakby mówić że jakikolwiek Harry Potter w formie książki papierowej jest czym innym w stosunku do e-booka...

            Skomentuj

          4. webmaniack
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-01-14 12:41

            Genialne porównanie :D

            Skomentuj

          5. maro893211
            Oceń komentarz:

            5    

            Opublikowano: 2015-01-13 22:31

            weź pod uwagę to, że wiedźmina nie przesunęli kilka dni przed zapowiedzianą premierą

            Skomentuj

        2. MrSzaku
          Oceń komentarz:

          5    

          Opublikowano: 2015-01-13 19:41

          Wiesiek jest w maju :I To se poczekasz z tym hajsem :P

          Skomentuj

          1. ohoho
            Oceń komentarz:

            5    

            Opublikowano: 2015-01-13 19:43

            No i kij, poczekam, ewentualnie kupie nowy dysk, bo te nowe gry są jakoś dziwnie GigaBajtożerne ^^

            Skomentuj

          2. Szymon331
            Oceń komentarz:

            3    

            Opublikowano: 2015-01-13 20:12

            Raczej standardowo gigabajtozerne.
            W sumie co 2 lata gry zajmuja stopniowo coraz wiecej na dysku. Kiedys wystarczylo 100Mb wolnej przestrzeni na dysku za dwa lata potrzebne bedzie 100Gb przestrzeni.

            Oby tylko ta zajeta przestrzen miala swoje powody tak jak w AC Unity. Tu rozumiem co tyle zajmuje bo gra ma tysiace elementow otoczenia. W GTA V licze na to samo albo i wiecej.

            Skomentuj

          1. ohoho
            Oceń komentarz:

            8    

            Opublikowano: 2015-01-13 21:57

            Burakiem to jesteś Ty i twoje podejście do życia. Ja nie lubię jak ktoś ze mną w bambuko leci. Jak Ty to akceptujesz, to życzę powodzenia.
            Za to poziom takich ludzi jak Ty powoduje, że (okrojone)gry na konsole kosztują 2x więcej niż pecetowe wersje.
            Poza tym to nie my - gracze mamy się starać o dobre gry, tylko producenci. I to na podstawie ich podejścia do sprawy powinniśmy wybierać.

            Skomentuj

          2. kryspin34
            Oceń komentarz:

            -5    

            Opublikowano: 2015-01-13 22:45

            To jak pani Basia nie przywiezie twoich ulubionych czipsów to na następny raz je ukradniesz? Widzę, że też masz dobre podejście do życia.

            btw. Spuść trochę swoje ego.

            Skomentuj

          3. hink1
            Oceń komentarz:

            3    

            Opublikowano: 2015-01-13 22:04

            a bo na konsole to juz gry sie nie da sciagnac?
            Wez sie nie osmieszaj! Kazda gre mozna sciagnac, nie wazne czy xbox, psx czy pc

            Skomentuj

          4. kryspin34
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2015-01-13 22:46

            Wiesz gdzie można ściągnąć The Crew na konsole? Albo Assasin's Creed Unity? Proszę daj link, nie będę musiał wydawać pieniędzy na gry.

            Skomentuj

          5. kitamo
            Oceń komentarz:

            2    

            Opublikowano: 2015-01-13 22:55

            Gra wychodzi na blaszaki bo taki byl zamysl producentow - kiedy tacy jak Ty to w ogole zrozumieja.
            Wpierw wyszla na stare konsole bez zapowiedzi na nextgeny. Pozniej jak juz zarobila na siebie na starych konsolach to nagle okazalo sie ze wychodzi na nowe i to w okresie swiatecznym gdzie jest najwieksze zniwo.
            Oczywiscie premiere PC przesuneli bo gra musiala dobrze sprzedac sie wraz z PS4 (i tak bylo bo ludzie walili drzwiami i okami mi do sklepu i zapisy na konsoel z gta5 robili.)
            Na szarym koncu wydadza na PC dla niedobitkow i tych ktorzy niezdecydowali sie na konsole. A czemu gra jest przekladana ? bo trzeba wydac ja w chwili gdzie portfele sa pelne a nie puste i zrobic boom by dobrze zarobic.
            To nie jest takie skomplikowane bo rockstar nie pierwszy raz to robi i dobrze na tym wychodzi.

            Skomentuj

          6. webmaniack
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-01-14 12:51

            Czyli należysz do tego grona idiotów, którzy są w stanie sprzedać swoją duszę, żeby sobie pograć.
            Gra jest towarem, Rockstar powinien się cieszyć, że udało im się zrobić grę tak popularną, na której na sie zarobić gigantyczne pieniądze. Powinni jednak pamiętać, że bez graczy byliby nikim. To MY rządzimy i żałuję, że ludzie są takimi debilami, że płaczą do producenta o wydanie gry na PC. Gdyby tego nie zrobili I TAK, by wydali, żeby więcej zarobić. Żałuję, że konsolowcy kupili tak dużo tych gier, bo Rockstar by nie zarobił tyle ile potrzebuje i poważnie do graczy podchodził.

            PS. Jak można grać w GTA V na konsoli starej generacji. Chwilę pograłem u znajomego i po prostu się nie da... grafika jak w GTA: San Andreas (wyolbrzymiam, ale celowo). Pomijam sterowanie - każdy woli co innego.

            Skomentuj

        3. Makkk
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2015-01-14 11:20

          Czyli, jakby R* dotrzymał terminu, na 27 stycznia, to nie kupiłbyś Wiedźmina 3?

          Nie no, fajnie.

          Skomentuj

          1. ohoho
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2015-01-14 14:52

            Ty to napisałeś.
            Ja napisałem, że te pieniądze, które miałem wydać na GTA V wydam na Wiedźmina.
            Naucz się czytać.

            Skomentuj

        4. BuryZenek
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2015-01-14 15:39

          To nie jest żadne usprawiedliwienie. Jak chcesz ściągaj Twoja sprawa. Ja kupię sobie. Tutaj każdy narzeka, a i tak wiadomo, że 95% ludzi pobierze z zatoki.

          Skomentuj

    2. Meruem
      Oceń komentarz:

      -27    

      Opublikowano: 2015-01-13 16:57

      Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

      I tak byś ukradł tą gre, każdy wznosi honorowe deklaracje ze kupi gre na pc raz na 10 lat a w dniu premiery i tak ściągnie bo woli kupić torbe zioła albo przewalić resztę na bzdety - i zawsze ta sama wymówka "jak będzie dobre to kupie oryginał" a po przejściu gry powie "po co kupować skoro i przeszedłem" ah i wy sie dziwicie ze na pc zero optymalizacji, za darmo też byście chcieli robić?

      Skomentuj

      1. Meruem
        Oceń komentarz:

        -23    

        Opublikowano: 2015-01-13 16:59

        Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

        GTA 5 na konsole sprzedało sie już ponad 40 mln sztuk, z deklaracji i protestów graczy PC powinno sie sprzedać conajmniej drugie 40 mln, a wiemy jak będzie wtedy was wyśmieje mali złodzieje

        Skomentuj

        1. Quellu
          Oceń komentarz:

          37    

          Opublikowano: 2015-01-13 17:09

          Z tego co pamiętam to na TPB wersje GTA V na Xboxa i PSa to nikt nie narzekał na brak seedów :P

          Skomentuj

          1. Meruem
            Oceń komentarz:

            -14    

            Opublikowano: 2015-01-13 18:22

            Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

            Ale wyniki sprzedaży mówią same za siebie a w pc zobaczymy czy sprzedadzą chociaż 10 mln

            Skomentuj

          2. BuryZenek
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-01-14 15:40

            słusznie prawisz. Oczywiście minusują cie Ci, którzy pobiorą.

            Skomentuj

          3. Quellu
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2015-01-14 17:37

            Nie pobiorą,a sprawdzą czy będzie to godne 50zł na promocji. Tekstury,dodatkowe efekty to grupa ogarniętych moderów zrobiłaby szybciej niż przez te 2 lata producent licząc sobie tyle co przy premierze.

            Skomentuj

          1. BuryZenek
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2015-01-15 02:23

            A Ty za to dostał byś grzywnę albo zawiasy i kto by płakał wtedy ?

            Skomentuj

          2. czeczen
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2015-01-15 21:23

            Ten, kto dostał w ryj.

            Skomentuj

        2. hasati
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2015-01-13 23:21

          Czy ty myślisz że gracze PCtowi są tak głupi jak ty ? Kto ci kupi kotleta który jest na rynku z 2 lata ? I to jeszcze za spore pieniądze. OMFG. PLZ THINK. Może jak by wyszło na PC razem z konsolami sprzedaż była by na prawdę dobra, teraz będzie gorzej niż mierna. Te przesunięcie premiery to ich gwóźdź do trumny.

          Skomentuj

          1. MacieK396
            Oceń komentarz:

            2    

            Opublikowano: 2015-01-14 12:36

            Ja na przykład kupię, nie obchodzi mnie że gra już jest na rynku 2 lata. Na moją platformę jeszcze nie ma, wiec nie grałem, dlatego dla Mnie to jest nowość na którą czekam. to też dla Mnie i wielu innych, nie jest to "kotlet".

            Odpuście sobie już ten tekst z tym kotletem, bo już dawno nie jest śmieszny...

            Skomentuj

        3. hink1
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2015-04-09 15:55

          Nie bardzo rozumiem. Co za roznica czy na PC czy konsole? Obie wersje beda na torentach. Myslisz, ze gier na konsole nie da sie sciagnac? Na jakim swiecie ty zyjesz?

          Skomentuj

      2. patryk009
        Oceń komentarz:

        23    

        Opublikowano: 2015-01-13 16:59

        Nic bym nie ukradł. Preorder był już zamówiony.

        Skomentuj

        1. Meruem
          Oceń komentarz:

          5    

          Opublikowano: 2015-01-13 17:08

          Nie zbankrutują jak szanowny książe nie kupi gry, z resztą chyba jesteś ziomuś w złym artykule skoro SA i IV są dla ciebie słabe a ustalać cene to ty sobie możesz wyjedź z trzeciego świata najpierw skoro 120zł czyli niecałe 30 euro to dla ciebie majątek, no ale z kieszonkowych od rodziców ciężko uzbierać

          Skomentuj

          1. cura666
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2015-01-13 19:42

            W moim mniemaniu gra jest dobra, ale też nie zapłacę więcej niż 120 i nie dla tego, że mnie nie stać, tylko dla tego, że nie chcę. Trzeba walczyć portfelem, ale owieczki nie są w stanie tego ogarnąć. Poczekam aż stanieje. Przy okazji trochę grę połatają.

            Skomentuj

      3. Vienio43
        Oceń komentarz:

        14    

        Opublikowano: 2015-01-13 17:37

        Przestań wyzywać ludzi od złodziei nie wszyscy muszą być podobni do ciebie.

        Skomentuj

      4. Szymon331
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2015-01-13 20:18

        Hm, wyglada na to ze pogram na ultra i pewnie w 1080p. Mnie wystarczy srednio 35FPS do szczescia.

        Mila wiadomosc bo po AC unity z checia bym w cos plynniejszego pogral ;)

        Skomentuj

    3. okar19
      Oceń komentarz:

      5    

      Opublikowano: 2015-01-13 17:41

      Masowe samobójstwa nerdów za 3 2 1

      Skomentuj

    4. kurzi5
      Oceń komentarz:

      3    

      Opublikowano: 2015-01-13 18:00

      Nie stracili... co najwyżej nie zyskali :)

      Skomentuj

    5. bolth666
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2015-01-14 07:09

      Chyba Twoich starych pieniądze

      Skomentuj

    6. Summerlove
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2015-01-14 16:06

      moich nie dostana ze wzgledu na takie pogrywanie z graczami pc...

      Skomentuj

  2. Ladros
    Oceń komentarz:

    23    

    Opublikowano: 2015-01-13 16:54

    Drodzy PC-towcy. Wiem, że pewnie teraz wołacie o pomstę do nieba, ale uwierzcie mi na słowo - warto poczekać te dwa miesiące. Tak samo jak przy Wieśku 3, obsuwa nie jest przyjemna, ale z pewnością wyjdzie na dobre grze, tym bardziej, że wychodzi z pod szyldu tak uznanego producenta. Tym bardziej, że wymagania są (w porównaniu do ostatnich tygodni oczywiście [czyt. Dying Light, Unity]) bardzo niskie :) Więcej czasu na drobne modyfikacje. A o optymalizację bym się nie martwił. Max Payne 3 wyszedł im bardzo dobrze, a GTA IV nie ma co rozpamiętywać, to było wieki temu :D

    Skomentuj

    1. QraJr
      Oceń komentarz:

      -11    

      Opublikowano: 2015-01-13 17:13

      Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

      Drogi konsolowcu. To że Wy dajecie się dymać na każdym kroku nie oznacza że My też na to pozwolimy. Ciągłe przesuwanie premiery prawie 2 letniego produktu to jest tak naprawdę obraza i wielka nieudolność firmy.

      W przypadku W3 sprawa wyglądała inaczej. Gdy został zauważony downgrade grafiki od razu zrobiła się awantura i jedyne co można było zrobić to przenieść datę premiery o pół roku z nadzieją że jakoś uda się to naprawić. Wy w tej chwili podniecaliście się grafiką na poziomie 3 letniego Wiedzmina2.
      Technologia poszła mocno to cały rynek ma stać w miejscu? No sorry ale chyba na konsolach.

      Skomentuj

      1. malyedgar
        Oceń komentarz:

        3    

        Opublikowano: 2015-01-13 17:23

        I po co tyle jadu? Jak wyjdzie GTA na PC wszyscy od razu zapomną że byli olewani tacy są ludzie i tyle, więc nie gróź nikomu. Co do W3, na pewno nie przesunęli premiery przez "zauważony downgrade" po prostu mieli tonę bugów, których zawsze jest dużo.

        Według mnie i GTA i W3 to ta sama historia.

        Z PC jest jak z Androidem - milion konfiguracji, milion błędów. Nie to co w przypadku urządzań Apple (kilka konfiguracji) lub konsole (jedna/dwie konfiguracje)

        ... nie piszę tu by hejtować cokolwiek, tak to działa i tyle.

        Skomentuj

      2. Ladros
        Oceń komentarz:

        4    

        Opublikowano: 2015-01-13 17:54

        Nie zapominaj, że pierwotnie GTA V na x360/ps3 też miało wyjść dużo wcześniej, nie jesteście jedynymi, którzy się z tym użerali.

        A teraz coś o dymaniu, żeby dolać oliwy do ognia ;) (bez obrazy dla PC-towców, to nie do was tylko do tej akurat sytuacji :D)
        Jeśli już to dymać dają się PC-towcy, ponieważ:
        1. Robią dla Was gry z g*wnianą optymalizacją.
        2. Zmuszają Was (kłamiąc w dużej ilości przypadków) do ulepszania, a nawet w niektórych przypadkach do wymiany całej platformy, żeby pograć sobie w jedną g*wnianie zoptymalizowaną grę (tak, Unity ;) - nie dotyczy Wieśka). Wiadomo, że przeskok na nową generację jest tego powodem i to taki okres przejściowy prawdopodobnie, choć jak widać GTA V ma wymagania W SAM RAZ jak na dzisiejsze standardy.
        3. Nie zgrywajcie ciągle takich pokrzywdzonych, bądźmy szczerzy, że jak trafi się dobry port na PC to konsolowcy mają o co być zazdrośni (FHD, FPS 30+).
        Przy tym przyznam, że jakbym nie miał co robić z kasą to też bym pewnie wydał na kompa nie małą sumkę, no ale cóż :)

        Proszę nie dokładaj już cegiełek do i tak już wysokiego muru między konsolowcami, a PC-towcami, choć sam dorzuciłem jedną w tym komencie :D

        Skomentuj

    2. Kargass
      Oceń komentarz:

      8    

      Opublikowano: 2015-01-13 18:17

      No to może przełóżmy premierę na 2016 rok? Przez ten czas jeszcze lepiej dopracują grę... Jak już podaje się datę premiery to wypada się jej trzymać, albo zapowiedzieć premierę dopiero jak będą pewni, że gra jest ukończona. Dla mnie tłumaczenie typu "Chcielibyśmy coś poprawić. Zobaczycie będzie lepiej" to żadne wytłumaczenie. Wcale bym się nie zdziwił jak w marcu będzie to samo. Tak nie postępuje szanująca się firma...

      Skomentuj

  3. Meruem
    Oceń komentarz:

    -39    

    Opublikowano: 2015-01-13 16:54

    Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

    Kto by na GTA 5 patrzył jak zaraz dostaniemy GTA 6 dwa lata wcześniej i RDR 2 ;) no ale dajmy sie pocieszyć noobkom pc

    Skomentuj

    1. Drift3R
      Oceń komentarz:

      19    

      Opublikowano: 2015-01-13 17:02

      O co Ci chodzi? Pograłeś na konsoli i nasyciłeś się grą? Daj zatem się nacieszyć tym którzy grają na PC.
      Ludzie nie dajmy się zwariować takim prowokacjom.

      Skomentuj

    2. Quellu
      Oceń komentarz:

      11    

      Opublikowano: 2015-01-13 17:06

      Do czasu GTA 6 to rodzice podziękują za twoją obecność w domu i skończy się granie.

      Skomentuj

      1. Meruem
        Oceń komentarz:

        -25    

        Opublikowano: 2015-01-13 17:10

        Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

        Już dawno mieszkam sam a konsole za swoje kupiłem więc your argument is invalid

        Skomentuj

          1. Quellu
            Oceń komentarz:

            4    

            Opublikowano: 2015-01-13 18:19

            Jako dorosły powinien wiedzieć,że zęby 3 razy nie rosną :P No chyba,że trza odreagować bycie poniewieranym w pracy jak szmata.

            Skomentuj

    3. Gofru
      Oceń komentarz:

      6    

      Opublikowano: 2015-01-13 17:18

      Śmieszą mnie konsolowcy, którzy jarają się, że mają kilka tytułów, których nie ma na PC, albo, że mają je wcześniej.
      Nie dość, że prowokują innych, to tylko sami sobie szkodzą. Biorąc pod uwagę łącznie wszystkie gry - PCtowcy mają znacznie większy wybór i to się szybko nie zmieni.
      I największa wada konsol - brak możliwości modernizacji (Oczywiście z pominięciem Steam Machine, który z resztą wydaje się nie wypalił). Za kilka lat - chcesz zagrać w nowy tytuł? Nie ma problemu, wydaj kolejne 2 kafle w dniu premiery, aby cieszyć się słabszą grafiką, niż może zaoferować komputer zmodernizowany taniej jedynie o nową kartę graficzną.
      No i oczywiście, konsola nie jest przeznaczona na przeglądanie internetu, pisanie dokumentów, jeżeli jest taka potrzeba...

      No ale cóż, jeżeli konsolowiec nie ma się już czym szczycić, to będzie się śmiał, że w dany tytuł zagra sobie wcześniej.

      A, no i w dodatku ani GTA 6, ani RDR2 nie jest jeszcze oficjalnie w planach, więc twoje "za chwilę" może być równe i 4 lub 5 lat, ażeby znów kupić nową konsolę, aby gra prezentowała poziom porównywalny do wersji PC :)

      Skomentuj

      1. kryspin34
        Oceń komentarz:

        1    

        Opublikowano: 2015-01-13 22:56

        Widzę, że chyba jesteś na bakier z cenami konsol i podzespołów komputerowych.

        Poza tym co to za argument, że komputer jest bardziej funkcjonalny i można tam pisać dokumenty. Pójdziesz do sklepu i powiesz "nie zapłacę tyle za ten komputer, bo będę na nim tylko grał w gry"?

        Skomentuj

  4. limera1n
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2015-01-13 16:54

    ta, a dla GTA IV zalecana jest nvidia 8600... odpalimy, zobaczymy

    Skomentuj

    1. Meruem
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2015-01-13 17:01

      Wymagane miejsce na dysku: 65 GB jeszcze pare lat temu niektórzy tak dużych dysków nie mieli lol

      Skomentuj

  5. Drift3R
    Oceń komentarz:

    3    

    Opublikowano: 2015-01-13 16:57

    Bardzo przyzwoite wymagania. Rockstar wie co robi. Dzięki temu gra trafi do jeszcze szerszego grona odbiorców, bo Ci się nie zniechęcą wymaganiami. Ciekawe jak finalnie będzie hulać ta gierka ;-)
    Czekam z niecierpliwością.

    Skomentuj

    1. kitamo
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2015-01-13 23:02

      Jak zobaczysz detale na minimum to sie zgarbisz ;)
      Te minimalne podane sa zapewne dla wszystkiego na LOW i 25-30fps max.
      Z reszta wyjdzie to sie zobaczy i wtedy oceni czy warto bylo tyle czekac.

      Skomentuj

  6. Dizzy
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2015-01-13 16:58

    Mój komp to tego nawet z pudełka nie pociągnie ;)

    Skomentuj

  7. adam6056
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2015-01-13 16:59

    O gra mi ruszy na minimalnych :D na rozdziałce 800x600 oczywiście :D

    Skomentuj

  8. Regenerate
    Oceń komentarz:

    17    

    Opublikowano: 2015-01-13 17:00

    Hmm... Cytuję słowa producenta z wcześniejszego artykułu: "GTA V pojawi się na komputerach 27 stycznia. Nie będziemy ogłaszać żadnych zmian w tym zakresie."

    Wszystko spoko, zdarzają się obsuwy, tylko po co robić ludzi w ch***?

    Skomentuj

  9. Marked
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2015-01-13 17:02

    Małe wymagania,może uda się pograć.
    Chyba,że będzie blokada i nie odpali na 2 rdzeniach.

    Skomentuj

  10. sljdakflksafjlas
    Oceń komentarz:

    6    

    Opublikowano: 2015-01-13 17:02

    #PCMASTERWAIT

    Skomentuj

  11. patrinho88
    Oceń komentarz:

    5    

    Opublikowano: 2015-01-13 17:02

    CD RED, Rockstar > Ubi, EA

    Skomentuj

  12. Qantex
    Oceń komentarz:

    -3    

    Opublikowano: 2015-01-13 17:06

    Hahahahaha ale jaja normalnie jasnowidzem jestem :D A wszyscy pisali: Nie nie masz racji GTA teraz wyjdzie. A co?? A się myliłem czy Wy???? hahahahaha

    Skomentuj

    1. malyedgar
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2015-01-13 17:09

      Zrywam boki i Ty i Oni czekają, co tym udowodniłeś? ;)

      Skomentuj

  13. legoras
    Oceń komentarz:

    6    

    Opublikowano: 2015-01-13 17:07

    Hahahahaha! Niech tylko potem nie płaczą na słabą sprzedaż i piractwo. SAMI to tego doprowadzają kolejnymi przesuwaniami premier. Mojej kasy nie zobaczą, mimo ze juz na steam mam odłożone odpowiednie środki.

    Skomentuj

    1. Djmnich
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2015-01-13 17:17

      GTA wykorzystuje 4 rdzenie,więc raczej nawet mocny 2 rdzeniowy (LGA775) procesor może dostać w pupkę.
      A do tego większość Q6600 daje rade dojść do 3GHz i w tym momencie prześciga I3 530.

      Skomentuj

    2. maciek1235
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2015-01-13 17:33

      Nawet starsze i3 obsługuje 4 wątki, do tego nowsza technologia i architektura; jest dużo wydajniejszy od tego q6600, we wszystkie wymagania pchają teraz 4 rdzenie.
      Sam gram na i3, z doświadczenia wiem, że chodzi w porządku.

      Skomentuj

    3. cichy81
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2015-01-13 19:40

      Co za bzdury. Idę o zakład że nawet na pentiumie ta gra poleci komfortowo płynnie.

      Skomentuj

  14. kafalar
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2015-01-13 17:08

    Czyli jak dla jednej gry zrobić trzy premiery. Za każdym razem ceny gry iście premierowa. jak wymagani za pewne podane sa od tak to przekładanie premiery już mnie męczy. miałem w styczniu zamawiac preorder ale teraz nich mnie pocałują

    Skomentuj

  15. hideo
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2015-01-13 17:13

    znając "szybkość" pracy wielu programistów (choć nie wszystkich) to nie dziwię się obsuwom premier hehe pewnie przysypiają przed klawiaturą albo coś jedzą :p

    Skomentuj

  16. DaroBenchmarkPC
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2015-01-13 17:13

    Czyżby prima aprilis? Poza tym mamy wtorek 13 i faktycznie jest pechowy (dobrze ze nie piątek 13 bo premiera by była za rok)

    Skomentuj

      1. legoras
        Oceń komentarz:

        4    

        Opublikowano: 2015-01-13 17:55

        Jaka teoria.. fakt stały - płaci ciągle.

        Skomentuj

      2. Quellu
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2015-01-13 18:24


        Tylko w temacie na benchmarku o tym jak to GTA 5 w wersji na Xboxa i PS3 pojawiło się na torrencie jako brakło twojego komentarza.

        Skomentuj

  17. Kozmeh
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2015-01-13 17:33

    Tym razem to na serio? Bo ostatnio na gtx 770 miało być low i to nawet nie w 60 fps.

    Skomentuj

    1. Ladros
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2015-01-13 17:58

      Tamto to były plotki, a to są oficjalne wymagania :)

      Skomentuj

  18. bartek522
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2015-01-13 17:52

    Widząc te wymagania właśnie zamówiłem preorder.
    Jesli opóźnienie jest spowodowane optymalizacją i usuwaniem bugów to mi to nie przeszkadza

    Skomentuj

  19. ciomasta
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2015-01-13 17:55

    Eh zawiodłem się na tej firmie , czy kupie za takie jaja jak nam robią , 2 lat czekać + kilka razy przesuwanie daty.

    Duży plus że ma se czas ponad 2 miechy na czekanie aż spadną ceny kart graficznych gtx 970/80 :)

    Skomentuj

    1. 13thghost
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2015-01-14 07:43

      I właśnie o to im chodzi ;). Jesteś(i wielu innych również) podatny na sterowanie :).

      Skomentuj

  20. Czaszka
    Oceń komentarz:

    -3    

    Opublikowano: 2015-01-13 18:28

    Ale Odje**** manianę... Trzeba było kupować na PS3...

    Skomentuj

  21. wojciechoslaw
    Oceń komentarz:

    -1    

    Opublikowano: 2015-01-13 18:32

    Szybciej wyjdzie Half Life 3, bo w marcu znowu przesuną premierę, bo ta w styczniu też miała być oficjalna i nawet sam rockstar pisał, że nie będzie opóźnień, a gra jest skończona (albo na wykończeniu). Poza tym gdzieś czytałem, że oni wersję na PC robili od tego samego czasu co wersje na konsole starej generacji. Wyczuwam bardzo małą sprzedaż wersji na PC ...

    Skomentuj

  22. Emcio153
    Oceń komentarz:

    -2    

    Opublikowano: 2015-01-13 18:33

    Witam
    Odbiegne od tematu ciekawi mnie procesor 8 rdzeni od amd czy to oznacza że 4 rdzenie od intela nie wystarcza. Pamiętam że do GTA IV było potrzebne 4 rdzenie o ile się nie mylę. Po prostu jestem na etapie skadania nowego pc ;).A dało mi do myślenia ps4 gdzie jest zaontowany 8 rdzeniowy procek i zaczela nasuwac się myśl o kupnie fx 9590.Może ktoś coś doradzi? ??

    Skomentuj

  23. mgkiler
    Oceń komentarz:

    6    

    Opublikowano: 2015-01-13 18:38

    Wymagania bardzo niskie.

    Ciekaw jestem gdzie są teraz Ci konsolowcy, którzy mówili, że tylko pare procent PCtowców odpali tę grę na max detalach.

    Skomentuj

  24. Sezar186
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2015-01-13 18:45

    No wymagania mnie zaszokowały, wygląda na to, że pogram w ultra. ;] Tylko zastanawia mnie jedna rzecz jak bardzo różnić się będzie graficznie od wersji z PS4. Jeśli nawet będzie identycznie, to 60 klatek skłania mnie do wytrzymania jeszcze tych dwóch miesięcy i zakupu na PC. (PS4 leżące obok mnie namawia do zakupu ale NIE!) GTA od zawsze PC i teraz też ;]

    Skomentuj

  25. Dawid0ss_z
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2015-01-13 18:57

    jest obsługa dx 10.1 = zagram ! :-D

    Skomentuj

  26. premoq
    Oceń komentarz:

    5    

    Opublikowano: 2015-01-13 18:59

    A jak mówiłem w inny tematach że GTA V będzie zajmować z 60-80GB to pisaliście mi "ale żeś dowalił" a tu co 65GB jedank dobrze myślałem

    A co do wymagań widzę że Rockstar nieźle się przyłożył. Jestem pełen szacunku dla Rockstar szkoda że przesuneli o te dwa miesiące

    Skomentuj

    1. premoq
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2015-01-13 19:21

      Oczywiście ja kupuję GTA V

      Śmiałbym się jak by było dodatkowo podane: gra za zawiera płyte Blu Ray ;)

      Skomentuj

  27. Arqq7
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2015-01-13 19:08

    No matkoooooo nie mozna było wcześniej powiedziec ?? Właśnie w niedziele sprzedałem na ebay wersje z PS4, kto mi to wynagordzi błeeee :(((

    Skomentuj

      1. Quellu
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2015-01-14 00:56

        Hmm jest sposób byś zapomniała o graniu dzień albo dwa ? ;)

        Skomentuj

      2. MacieK396
        Oceń komentarz:

        1    

        Opublikowano: 2015-01-14 13:05

        Z pańskiego stołu, dobre, nie przypominam sobie żeby hołota z Panami przy jednym stole jadała, albo w ogóle przy stole. Zanim Pan dostanie obiad jakiś cham pańszczyźniany musi spróbować danie, czy aby smaczne, nie zatrute i godne Panów :P To Ty się ciesz że miałaś okazję grać w niedokończony produkt, "beta testerze". :D

        Skomentuj

  28. SoundsGreat
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2015-01-13 19:16

    Chyba lepiej poczekać do Marca i grać na GTX660 zamiast na GTX770, jak było w tamtym fejkowym newsie? Gdyby wydali dzisiaj pewnie tamte wymagania okazały by się prawdziwe, a każdy by znów narzekał że R* nie potrafi zrobić porządnie gry bez siedmiu patchy.

    Skomentuj

  29. kbrbabzbtb
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2015-01-13 19:26

    Mam rade dla Rockstar. Dawajcie w zapowiedziach daty z 2-3 miesięcznym zapasem. Jak go wykorzystacie to nic się nie stanie bo będzie... gra na czas. Jak uda się wcześniej to sprawicie graczom radochę zamiast śmiertelnego zawodu wymagającego satysfakcji w thepiratebay.

    Skomentuj

  30. cichy81
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2015-01-13 19:32

    Można? Można. No i proszę dali jeszcze obsługę DX10. Jeszcze jak przy tych wymaganiach gra będzie wyglądać jak na konsolach to nie mam więcej pytań :)

    Skomentuj

  31. MrSzaku
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2015-01-13 19:43

    Ciekawe czy znowu będzie tak jak z gta 4 (nie chodzi mi o optymalizacje tylko o mody dzięki którym gra wygląda lepiej i lepiej chodzi) na 970 lekko tylko nie wiem jak z procesorem czy uda mi się zmienić bo procek jest w minimalnych XD A graficznie http://media.rockstargames.com/rockstargames/img/global/news/upload/pctree_full.jpg ten ss wygląda BOSKO!

    Skomentuj

  32. greghostor
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2015-01-13 19:49

    Niech to robią ile trzeba byle nie było tak jak z IV ale w sumie bez przesady mineły prawie 2 lata od premiery na konsole wiec coś mi tu śmierdzi.

    Skomentuj

  33. adriandj83
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2015-01-13 20:00

    Śmiesznie było czytać w poprzednich newsach Wasze GTX 960 xD

    Skomentuj

  34. marcol
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2015-01-13 20:14

    http://www.benchmark.pl/aktualnosci/gta-5-gra-wymagania-sprzetowe-przewidywania.html

    Skomentuj

  35. brtsh
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2015-01-13 20:21

    No i co rzezimieszki, nie pójdzie na waszych r290? smutne.

    Skomentuj

  36. kot-kreskowy
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2015-01-13 20:25

    Co za frajerstwo ja bojkotuję ten tytuł w pierwszych miesiącach. Nie dość ze opóźniają to jeszcze jakąś horrendalną cenę sobie życzą. PHUCK YA!

    Skomentuj

    1. Eyesofthesouth
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2015-01-14 19:00

      gdyby ludzie sie totalnie przestali interesowac tym tytulem na PC to juz by wydali w styczniu a nawet w grudniu

      Skomentuj

  37. greghostor
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2015-01-13 20:33

    tak czy inaczej czekam żeby wirtualnie porozwalać głowy z kałasznikowa w wirtualnym świecie :)

    Skomentuj

  38. czorcik696
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2015-01-13 20:35

    mój gtx670 nie w minimalnych?! Świat zwariował... xD

    Skomentuj

  39. radex126
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2015-01-13 20:36

    Na koniec to raczej dodajmy a nie oddajmy

    Skomentuj

  40. Szymon331
    Oceń komentarz:

    -3    

    Opublikowano: 2015-01-13 20:52

    Powinno pojsc na ultra. Mnie wystarczy srednio 35 FPS :)

    Skomentuj

  41. WueLDe
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2015-01-13 20:52

    Wszystko spoko i wymagania naprawdę rozsądne...gtx 660 i 8 gb ram jest ale obawiam się jak poradzą sobie z tą grą phenomy x4 955-965 wykręcone na 3,8-4,0 bo pewnie jeszcze sporo osób je posiada łącznie ze mną.A po ostatnich wyczynach ubisoftu ( chyba nie muszę mówić jakie tytuły ) uszczerbki na psychice pozostały jak gra zwalniała do 15 klatek ;)

    Skomentuj

      1. cichy81
        Oceń komentarz:

        2    

        Opublikowano: 2015-01-13 21:11

        Jak do tej pory życie pokazuje co innego i spokojnie da się grać na pentiumie czy i3 w najnowsze gry

        Skomentuj

  42. Majjkee
    Oceń komentarz:

    3    

    Opublikowano: 2015-01-13 21:08

    no cóż ... ja tylko w ten sposób mogę wyrazić swój ból i reakcję na zaistniałą informację https://www.youtube.com/watch?v=w6QN3EHSjVs

    Skomentuj

    1. kitamo
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2015-01-14 00:43

      pies drapal GTA5, powiedz to temu wielbicielowi wiedzmina :(
      https://www.youtube.com/watch?v=cfMy_aCWBPM

      Skomentuj

  43. kebab
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2015-01-13 21:55

    Jak dobrze zoptymalizują to będzie ładnie wyglądać i pracować na starych quadach i mocnych 1gb gpu. Czyli komp do takiego grania będzie można złożyć na allegro za kilkaset zł.

    Skomentuj

  44. marcol
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2015-01-13 21:57

    "GTA V pojawi się na komputerach 27 stycznia. Nie będziemy ogłaszać żadnych zmian w tym zakresie." -news z 2 stycznia 2015 i slowa rockstar

    Skomentuj

  45. raznow
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2015-01-13 22:54

    Powinienem być zdenerwowany ale po przebrnięciu przez gry od Ubicrapu moim zdaniem LEPIEJ PRZEŁOŻYĆ PREMIERĘ I DOKOŃCZYĆ GRĘ A NIE ZROBIĆ CRAP NA ODWAL SIĘ I CZEŚĆ. Czekam na to od 2013r to i mogę poczekać te 2 miesiące mam pełno gier do ogrania zarówno starszych jak nowszych więc niech przynajmniej dopracują grę i ewentualnie dodadzą jakieś specjalne bajery żeby zachęcić ludzi do zakupu. Spieszy się wam czy co ? Bynajmniej Techland jest szczęśliwy z tej obsówy :) A i ogarniemy sobie Dying Lighta na spokojnie a tak to każdy by po GTA poleciał do sklepu :)

    Skomentuj

    1. kitamo
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2015-01-14 00:33

      bynajmniej =/= przynajmniej

      A obsuniecie GTA5 nie jest zwiazane z dopracowaniem czegokolwiek, tylko z zabiegiem marketingowym. Miales 2 lata by sie tego nauczyc i zrozumiec ten mechanizm.
      Nie ma w tym nic zlego oczywiscie bo kazdy chce zarobic.

      Skomentuj

  46. hasati
    Oceń komentarz:

    -2    

    Opublikowano: 2015-01-13 23:15

    BB GTA. Ta gra będzie szybciej na torrentach niż oni ją wypuszczą :) Przez te ich robienie ludzi w balona, to ta gra będzie zajmować 1 miejsce w top 10 najwięcej pobranych pirackich kopi. POZDRO R. :D Szkoda ich czasu, bo tylko tracą czas i pieniądze, bo mało kto kupi :)

    Skomentuj

  47. kontrabasista
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2015-01-14 08:13

    Trochę tu cze gość nie rozumiem. Jak by Unity też miało przesuniętą premierę to byście ryczeli że jak tam może być. I nie było przesunięcia, a gra nie nadaje się do grania.

    Ktoś wyżej napisał że przesuwanie premiery jest nieprofesjonalne - nieprofesjonalne jest wypuścić produkt niedopracowany i nie przetestowany do końca. Profesjonalne zaś jest mieć odwagę powiedzieć "Nie jesteśmy jeszcze gotowi i musimy poprawić kilka rzeczy", a nie "Produkt nie działa, ale data premiery się nie zmienia, trudno nie udało się zrobić lepiej" zygam jak czytam komentarze takich "profesjonalistów i znawców" pracujących W hurtowni cukru. Może dzięki tego przesunięcia, macie wymagania takie jakie macie i większość was co wyła że pewnie nie pogra, tak samo jak w W3 jest zaskoczona.

    Po za tym GTAV miało premierę we wrześniu 2013 czyli 1,5 roku temu i przez ten czas mieli co robić, a nie tylko portować GTA na PC.

    Skomentuj

  48. moro.
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2015-01-14 10:53

    Ilość jadu pod tym wątkiem jest straszna. A sobie o jakże szlachetna monarcho piszcie, że nie macie zamiaru więcej czekać i odwołujecie swoje pre-ordery. Kogo to obchodzi tak szczerze? Przez ten niepotrzebny jad klapki wam się pozamykały, bo jak inaczej nazwać pominięcie mega pozytywnej wiadomości odnośnie wymagań sprzętowych? Toż to jakiś wręcz żart ze strony R*, że przy tak dużej i naszpikowanej szczegółami grze, wymagania są tak niskie. Choć posiadam X36 i Ps3 i na nią GTA V, to od zawsze byłem całym sercem graczem pecetowym. Boli fakt, że zamiast się cieszyć, jest ostre narzekanie. Producenci powinni zrobić ostateczną karę i odwołać premierę na PC, wtedy byście dopiero docenili co straciliście. ;) Kończąc wywód warto jeszcze raz pochwalić R* za przystępne wymagania, no i cóż tu więcej napisać? Prawdopodobnie na półce obok wersji na Ps3, zawita wersja na PC. Pozdrawiam!

    Skomentuj

    1. vandal454
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2015-01-14 12:17

      To nie jad to dzieciarnia.

      Skomentuj

  49. Makkk
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2015-01-14 11:32

    Mnie zawiodła i tak już odległa data wydania w stosunku do PS3/X360. Przecież mogli wykonać grę na pół roku po tej premierze, czyli na luty 2014, a po roku wydać jakiś patch (nawet płatny!) z jakością, nazwijmy to, Current Gen.

    Tak więc, czy wyjdzie w marcu, czy jeszcze bardziej opóźnią - i tak czuję niesmak, że będzie mi dane pograć w tytuł, który ma już w tej chwili prawie 1,5 roku.

    Mimo to, w listopadzie zamówiłem pre-order i będę się go trzymał. A do tego czasu kupię GTX760 lub 960 (zależy od cen).

    Skomentuj

  50. vandal454
    Oceń komentarz:

    -1    

    Opublikowano: 2015-01-14 12:16

    Przecież i tak tej gry na PC nie dostaniemy będą przeciągać premierę aż GTA przestanie się dobrze sprzedawać. Po co mają wydawać GTA na PC skoro 90% ludzi ją ściągnie i gówno zarobią ? Niestety ale tak jest.

    Skomentuj

    1. mazmazik
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2015-01-14 15:14

      tak robią grę specjalnie po to żeby wydać jak już nic nie będzie chciał jej kupić, bo i tak by jej nikt nie kupił.

      podaj jeszcze źródło tych procentów co tam przytoczyłeś geniuszu.

      Skomentuj

  51. Fladerone
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2015-01-14 13:38

    Benchmark.pl
    Co z wynikami konkursu z 23 grudnia?
    PS4 20th Anniversary

    Skomentuj

  52. Eyesofthesouth
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2015-01-14 18:56

    to było do przewidzenia...

    Skomentuj

  53. coolart
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2015-01-14 19:49

    "tak dobrą, jak to tylko możliwe" chyba chcieli powiedziec a raczej mysla "wyzylowanie z uzytkownikow wiekszej kasy i popularnosci konsol. Damy opuznienie to sie wqrwia i kupia nowe konsole wraz z nasza gra" czy ktos juz czasem tak nie pomyslal, bo to czysty idiotyzm jesli oni licza na to wlasnie. Ja z blaszaka na rzecz pudelka do wciskania gow....a nie zamienie i niech sobie to wbija do glowy
    "Nie mam, Nie chcialem miec i Nie bede miec jakiego kolwiek pudelka bo wole blaszaka (czyt PC)"
    JA bede czekal az bedzie dostepne na PC a jak jeszcze raz przeniosa to bedzie znaczyc ze im sie nie powiodlo z wcisnieciem ich gry z kupnem nowych konsol i beda chcieli to przeciagnac bo dobrze wiedza jak przyjelo sie na stare konsole.

    Skomentuj

  54. waski88
    Oceń komentarz:

    -2    

    Opublikowano: 2015-01-14 20:15

    65 GB na dysku wolnej przestrzeni chyba ocipieli

    Skomentuj

  55. Igorakowiec
    Oceń komentarz:

    -2    

    Opublikowano: 2015-01-15 22:15

    Mam dość tani komputer do gier, ale składany na opłacalnych częściach, powinien dać radę nawet na maksymalnych.

    Intel G3258
    GTX 750 Ti
    LC-Power 930W
    LC-Power LC6460GP3
    ADATA SP900 256 GB
    KHX 2x4GB

    Ciekawe czy to tak dobra optymalizacja, czy tak bardzo słaba jakość grafiki przez "nowe konsole.

    Skomentuj

Dodaj komentarz

Przy komentowaniu prosimy o przestrzeganie netykiety i regulaminu.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!