• benchmark.pl
  • Gry
  • Hitman z DirectX 12 na premierę - gra promowana unikalnymi materiałami wideo
Gry

Hitman z DirectX 12 na premierę - gra promowana unikalnymi materiałami wideo

opublikowano przez Mateusz Tomczak w dniu 2016-03-09

Debiut nowej odsłony serii Hitman już za rogiem. Producent przypomina o tym bardzo interesującymi zwiastunami.

Hitman

Jeśli nowy Hitman znajduje się na waszej liście oczekiwań to mamy dobre wieści.

Jakiś czas temu pojawiły się doniesienia, iż nowa produkcja IO Interactive korzystać może z dobrodziejstw DirectX 12. Wystarczyło chwilę poczekać i teraz mamy już pewność, że tak właśnie będzie. Producent chwalił się grą na imprezie PC Gamer Weekender, gdzie poruszył między innymi kwestię DirectX 12.

Co najważniejsze, DirectX 12 obsługiwany ma być już od dnia premiery. Raz jeszcze wspominano o plusach, na jakie liczyć mogą w związku z tym gracze. Wymieniono między innymi zwiększoną wydajność, sprawniejszą obsługę wielowątkowości czy lepsze doznania podczas rozgrywki na laptopie.

Hitman z DirectX 12

Na tym nie kończymy. Opublikowany został bowiem nowy materiał wideo promujący grę, który bezsprzecznie wart jest uwagi. IO Interactive przygotowało go wspólnie z Realm Pictures. Projekt zakładał, iż wybrana grupa osób będzie miała za zadanie pokierować żywym Agentem 47 w jednej z misji.


Kulisy prac na powyższym przedsięwzięciem przybliża poniższy materiał.
 


Na deser udostępniony dosłownie przed chwilą zwiastun, w którym wykorzystano z kolei technologię obrotu kamery o 360 stopni.


Źródło: youtube - RealmPictures, Cenega, pcgamer

marketplace

Komentarze

26
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Hurrraaaaa, kolejna gra z marketingowym wsparciem dla DX12.

    Ciekawe kiedy zaczną wychodzić gry, które naprawdę są pisane pod DX12/Vulkana. Nie mam na myśli sztucznego doklejania na siłę DX12 do DX11 jak GoW czy Hitmana, lecz grę od samego początku robioną pod nowe API.
    Zaloguj się
    11
  • avatar
    Teczka z kasą od microsoftu przyjechała,

    a więc dopisujemy że gra korzysta z DX12
  • avatar
    czyli zaczyna sie marketing MS w sprawie Windows 10
  • avatar
    Ciekawe czy tu też będzie pokaz możliwośći DX12 taki jak w GOW ultimate edition.

    Ale zabawne też, że do dzisiaj nie była to gra DX12... i nagle jest. Może preordery ostatnio siadły i coś trzeba robić.
  • avatar
    Ten filmik 360 stopni były super gdyby... Jakość była w HD i w grach nie dało się obracać głowy... Lepiej by zrobili jakby udostępnili demko z przelotem kamery, a tak dostaliśmy filmik nagrywany kartoflem.
  • avatar
    Pomysł i realizacja tego Hitmana w rzeczywistym świecie, to majstersztyk, coś pięknego :))
  • avatar
    Ciekawy pomysł. Sam bym osobiście zasiał przy takim stoliku :)
  • avatar
    "czy lepsze doznania podczas rozgrywki na laptopie" Nie rozumiem tego o co z tym tekstem chodzi?
  • avatar
    Biorąc pod uwagę DX12 i to że już coś się zaczyna dziać to ciekawe czy ktoś pamięta takie futurystyczne wyścigi o nazwie POD. Robione były pod 3dfxa i jako pierwsza gra wykorzystywały technologię MMX - miałem 233 MMX :D w 1997 roku :D eh to były czasy :D
    Zresztą wspominam z rozrzewnieniem również np quake 1 jak się miało 3dfxa były specjalne mapy na których dało się zobaczyć swoje odbicie na szybie :D
    Zaloguj się
  • avatar
    momentami wyglada az za dobrze. zwlaszcz lysinka od tylu momentami jak zywa.
    Zaloguj się
  • avatar
    Mam nadzieje że każda kolejna gra będzie miała DX12
    Zaloguj się
  • avatar
    Jak by nie konsole to ta gra by wyglądała prawie jak w real life :)))
  • avatar
    Hitman zawsze brzydko wyglądał
    Zaloguj się
    -1