Gry

Hitman wykorzysta potencjał DirectX 12?

z dnia 2016-01-22
Mateusz Tomczak | Redaktor serwisu benchmark.pl
18 komentarzy Dyskutuj z nami

Doniesienia z obozu IO Interactive właśnie taki obrót spraw sugerują.

Hitman

Z racji dystrybucji w epizodach, nowy Hitman budzi sporo skrajnych emocji. Być może niektórzy spojrzą jednak na grę nieco bardziej przychylnym okiem po zapoznaniu się z najnowszymi doniesieniami.

Pojawiła się bowiem spora szansa na to, iż gra wykorzystywać będzie DirectX 12. IO Interactive nie potwierdziło tego oficjalnie, ale na GDC 2016 szykuje panel pod nazwą „Rendering Hitman with DirectX 12”.

Hitman DirectX 12

Nic nie jest tu jeszcze przesądzone, niemniej warto mieć wspomniane wydarzenie na uwadze. GDC 2016 odbędzie się w dniach 14-18 marca, a zatem już po premierze pierwszego epizodu gry, która zaplanowana jest na 11 marca. Jeśli zatem wsparcie dla DirectX 12 rzeczywiści jest planowane, najpewniej dodane zostanie w przyszłości.

Źródło: polygon, overclock3d

Ten artykuł pochodzi ze strony benchmark.pl

marketplace

Komentarze

18
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    firma MSI pisałą ze wiedzmin bedzie miał dx12 . ale producenci gry na razie tego oficjalnie nie potwierdzili, wiec nie spodziewaj sie ze szybko bedzie dx12 do wiedzka ..
  • avatar
    Nawet DX 12 nie zmusi mnie do przejścia na Win 10 !
  • avatar
    6 misji za 139zł... + 3 duże dodatki w cenie każdy po 40zł... To jakiś żart? Potem się dziwią, że takie piractwo :).
  • avatar
    Teraz frajerów będą robić na DX12?
    To nic że gra zostaje wydawana w epizodach a gracze mieli pokazać temu sprzeciw...
    Wszystko poszło w łeb - skoro ma być patch DX12, to koniecznie trzeba kupić.

    Co za różnica? Pozwalacie być dymanym, to w przyszłości nie oczekujcie że będzie lepiej.
    Zaloguj się
  • avatar
    Podobno nowy Hitman ma też wykorzystywać zupełnie nową wersję nVidia Hairworks w animacji głównego bohatera, z zerowym spadkiem wydajności! :D
  • avatar
    Ich tweet wspomina jedynie o wsparciu. O wykorzystywaniu potenciału, ani projektowaniu gry pod DX12 nie ma ani słowa. DX12 charakteryzuje się odmiennym profilem wydajnościowym, w stosunku do poprzednich bibliotek. Tak więc by wykorzystać potenciał DX12 trzeba zacząć już na etapie projektowania treści 3d. DX12 doklejony do gry pod DX11 da jedynie kilka % poprawy.
    Zaloguj się
  • avatar
    API Vulkan zje na śniadanie DX12. Dzisiejsze karty to minimum R9 390X
    Zaloguj się
  • avatar
    Już w Wiedźminie 3 DX12 miał być i nadal brak dlaczego takie opóźnienia
    Zaloguj się
    -11