Gry na konsole

Porównanie grafiki w inFamous: Second Son i inFamous 2

opublikowano przez Mateusz Tomczak w dniu 2014-02-17

Pod lupę wzięto między innymi wygląd otoczenia czy modele postaci, ale na tym się nie skończyło.

inFamous: Second Son grafika porównanie inFamous 2

Nowe konsole doczekają się wielu tytułów na wyłączność. Wydaje się, że jedną z ciekawszych propozycji jaka trafi tylko na PlayStation 4 będzie inFamous: Second Son. Skoro tak, to warto zapoznać się z nowymi materiałami na jej temat.

Poprzednie części cyklu, które debiutowały na poprzedniej generacji sprzętu Sony okazały się bardzo udane i zaskarbiły sobie sympatię wielu graczy. inFamous: Second Son to nie tylko nowy bohater i wciągająca, przynajmniej wedle obietnic producenta, fabuła, ale również duży skok graficzny.

Wprawdzie zarówno ten element, jak i wszystkie inne dokładnie ocenić można będzie dopiero po premierze, ale mały przedsmak otrzymujemy już teraz. Do sieci trafił ciekawy materiał wideo, na którym to porównano inFamous: Second Son z poprzednią częścią serii - inFamous 2. Pod lupę wzięto między innymi wygląd otoczenia czy modele postaci, ale na tym się nie skończyło. Efekty zestawienia zobaczycie zresztą poniżej.


A skoro już jesteśmy przy inFamous: Second Son to warto wspomnieć o reklamie telewizyjnej gry. Trafiła ona ostatnio do sieci, a z racji tego, że nie mieliśmy okazji o niej wspomnieć, to robimy to właśnie teraz.


Przypominamy na koniec, iż premiera gry odbędzie się 21 marca.

Źródło: vg247, gamesided, youtube

marketplace

Komentarze

21
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Ehhh, grywalność grywalnością, ale zastanawiam się czy nadejdzie taki dzień jak było to w przypadku Crysisa1 który krztusił wszystkie komputery, może wtedy nastąpiłby jakiś graficzny przełom, ale to tylko moje pobożne życzenie, mafia jaką jest branża rozrywki elektronicznej zbyt szybko do tego nie dopuści.
    Zaloguj się
  • avatar
    Trzeba jeszcze stworzyć więcej różnorodnych obiektów i tekstur, detali które może na pierwszy rzut oka nie są widoczne, ale właśnie dodają realizmu, bo co to za przełom jak oświetlenie będzie hiperrealistyczne a na ulicach czy w pomieszczeniach pustki. Division jest dobrym przykładem jak duża szczegółowość otoczenia poprawia wrażenia graficzne. Technicznie nie jest wiele lepszy(o ile w ogolę) od crysisa 3 ale dzięki dużej ilości zróżnicowanych obiektów i tekstur wygląda genialnie(ciekaw jestem budżetu jaki ma division). Pamiętam jeszcze że taki FEAR w swoich czasach był całkiem niezły technicznie, ładne shadery, cząsteczki, dynamiczne oświetlenie ale ogólnie grafa jak dla mnie wyglądała bardzo sterylnie właśnie przez puste otoczenie.
    Zaloguj się
  • avatar
    mam nadzieje że minusy się nie posypią ale dlaczego ten drugi typek ma jajognioty zamiast spodni?

    a teraz na poważnie. porównanie tych dwóch gier miało chyba tylko pokazać przepaść techniczną między obiema konsolami.
  • avatar
    Dupy nie urywa, różnica głównie w bajerach, a klimat wcześniejszej wersji czuć jak trzeba co w przypadku nowej nie za bardzo widać. I to ma być ten skok technologiczny? Kupię za grosze ps3 bo naprawdę w porównaniu tej gry i jak i tomb raider ps3/ps4 to różnica jest naprawdę mała. Te konsole różni 7 lat, a ja nie widzę tego czasu w porównaniu tych gier.
    Zaloguj się
  • avatar
    Dupy nie urywa, niestety!