Na topie

Jak wygląda destrukcja otoczenia w Battlefield 1?

Autor:

więcej artykułów ze strefy:
Gry

Nowa porcja materiałów wideo z Battlefield 1. Tym razem przyglądamy się starciom podniebnym i destrukcji otoczenia.

  • Jak wygląda destrukcja otoczenia w Battlefield 1?
A A

Można chyba zaryzykować stwierdzenie, że materiały z Battlefield 1 nikomu się jeszcze nie znudziły. To dobrze, ponieważ mamy dla Was kolejną ich porcję.

Chociaż trwające testy alfa mają charakter zamknięty to dostęp do nich uzyskała dość spora grupa szczęśliwców. Między innymi redakcja IGN, która pokusiła się o wideo przybliżające nieco podniebne starcia. Nie jest bowiem tajemnicą, że w Battlefield 1 pojawią się nie tylko pojazdy, ale również samoloty i sterowce.

Równie ciekawy jest, pochodzący już z innego źródła, drugi materiał, który koncentruje się na destrukcji otoczenia. Producent chce zadbać w tym aspekcie o wiele, w związku z czym w trakcie walk ucierpieć będzie mogło niemal wszystko, nie tylko przeciwnicy.


 


Jakie macie spostrzeżenia? Wprawdzie mowa o wersji alfa, ale radykalnych zmian spodziewać się raczej nie należy.

Źródło: youtube -  IGN, jackfrags

Odsłon: 9559 Skomentuj newsa
Komentarze

19

Udostępnij
  1. Lexus47
    Oceń komentarz:

    -3    

    Opublikowano: 2016-07-09 14:03

    animacja niszczenia ścian strasznie cieniutko wyglada

    Skomentuj

    1. r_e_s_e_t
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2016-07-09 18:23

      Destrukcja otoczenia w grze sieciowej nie jest trudna do implementacji, bo serwery jedynie synchronizują zdarzenia, a cała reszta odbywa się na komputerze gracza. Jednak oni jadą na silniku korzeniami w DX9 zwyczajnie się nie napracowali.

      Skomentuj

  2. shakal84
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2016-07-09 15:11

    Lepiej niż w BF4 nie mogę się doczekać ;)

    Skomentuj

    1. ifeelveryblah
      Oceń komentarz:

      2    

      Opublikowano: 2016-07-09 23:18

      What?

      Skomentuj

  3. rTech
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2016-07-09 17:23

    Niby fajnie, ale ten gruz z rozwalonej ściany nagle znika od tak to jest strasznie słabe. Nie mogę się doczekać beta testów :)

    Skomentuj

  4. Niveal
    Oceń komentarz:

    10    

    Opublikowano: 2016-07-09 19:06

    W BF nigdy nie było destrukcji ! Tam jest tylko schemat i skrypty. Czy konkretny fragment oberwie z granatnika 40mm czy z haubicy 105mm to zniszczenia będą takie same. Oczywiście to w żadnym wypadku nie wada bo system w trakcie gry sprawdza się świetnie.

    Skomentuj

  5. Marek2704
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2016-07-09 19:57

    Oglądając wyczyny konsolowych asów przestworzy zacząłem szukać woreczka... Latanie za pomocą pada powinno być surowo karane, a kręcenie filmów z tegoż nawet surowiej :/ ;)

    Skomentuj

    1. PogromcaBlacharni
      Oceń komentarz:

      -5    

      Opublikowano: 2016-07-10 01:06

      Jak widać pctowcy nie kryją swoich faszystowskich poglądów.

      Skomentuj

      1. manioor
        Oceń komentarz:

        2    

        Opublikowano: 2016-07-10 12:41

        Faszystowskich?

        Skomentuj

        1. Kubba
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2016-07-10 13:26

          Prawo Godwina działa ;)

          Skomentuj

          1. PogromcaBlacharni
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2016-07-10 13:31

            .

            Skomentuj Historia edycji

        2. PogromcaBlacharni
          Oceń komentarz:

          -3    

          Opublikowano: 2016-07-10 13:28

          karanie kogoś za to że gra na padzie, czy ogólniej-inaczej niż komuś się to podoba, to jest faszyzm albo jeszcze gorzej.

          Skomentuj Historia edycji

      2. Nullmaruzero
        Oceń komentarz:

        3    

        Opublikowano: 2016-07-10 17:35

        Jak widać konsolowcy nie kryją swojego indeterminizmu porównując kogoś kto chce za coś karać do faszysty.
        Oczywiście nie mam pojęcia co znaczy Indeterminizm, ale też lubię używać słów których nie znam w niewłaściwy sposób.

        Skomentuj

    1. KrzychuG
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2016-07-10 22:39

      Wez pod uwage, ze tu chodzi o zbalansowanie destrukcji, ktora daje frajde i mozliwosci od takiej, ktora niszczy i uprzykrza rozgywke. W BC2, poza standardowo pustymi w srodku budynkami zostawaly tez gole, puste mapy.

      Skomentuj

    2. Pafel
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2016-07-11 07:29

      To by było nie do zsynchronizowania na serwerze. Moim zdaniem każdy by miał ogromne spadki fps przy czymś takim. Ale robi wrażenie.

      Skomentuj

      1. r_e_s_e_t
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2016-07-16 03:06

        Oł dżizys. Skad niby te spadki?

        Skomentuj

  6. Stashqo
    Oceń komentarz:

    4    

    Opublikowano: 2016-07-10 09:37

    Mimo, że gra zapowiada się świetnie to niszczenie budynków... no cóż, typowy battlefield gdzie bunkier ze zbrojonego betonu idzie na strzał a ściana z cegły albo ścianka działowa w domku są niezniszczalne... luck fogic :)

    Skomentuj

  7. john rambo
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2016-07-11 05:18

    Kicha stolcowa...

    Skomentuj

  8. shamoth
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2016-07-11 11:56

    Tragedia... sama dynamika jazdy renówką jest mocno zastanawiająca i to magiczne działo dające rade bunkrom i te magiczne ściany zniszczonych budynków opierające się wszystkiemu i nawet jeśli zniszczenia są oskryptowane to "materia" mogła by nie znikać i stwarzać nowe adaptacyjne pole walki i... i... i raczej nie nabędę...

    Skomentuj

Dodaj komentarz

Przy komentowaniu prosimy o przestrzeganie netykiety i regulaminu.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!