Gry

Jak wygląda destrukcja otoczenia w Battlefield 1?

opublikowano przez Mateusz Tomczak w dniu 2016-07-09

Nowa porcja materiałów wideo z Battlefield 1. Tym razem przyglądamy się starciom podniebnym i destrukcji otoczenia.

Można chyba zaryzykować stwierdzenie, że materiały z Battlefield 1 nikomu się jeszcze nie znudziły. To dobrze, ponieważ mamy dla Was kolejną ich porcję.

Chociaż trwające testy alfa mają charakter zamknięty to dostęp do nich uzyskała dość spora grupa szczęśliwców. Między innymi redakcja IGN, która pokusiła się o wideo przybliżające nieco podniebne starcia. Nie jest bowiem tajemnicą, że w Battlefield 1 pojawią się nie tylko pojazdy, ale również samoloty i sterowce.

Równie ciekawy jest, pochodzący już z innego źródła, drugi materiał, który koncentruje się na destrukcji otoczenia. Producent chce zadbać w tym aspekcie o wiele, w związku z czym w trakcie walk ucierpieć będzie mogło niemal wszystko, nie tylko przeciwnicy.


 


Jakie macie spostrzeżenia? Wprawdzie mowa o wersji alfa, ale radykalnych zmian spodziewać się raczej nie należy.

Źródło: youtube -  IGN, jackfrags

marketplace

Komentarze

21
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    W BF nigdy nie było destrukcji ! Tam jest tylko schemat i skrypty. Czy konkretny fragment oberwie z granatnika 40mm czy z haubicy 105mm to zniszczenia będą takie same. Oczywiście to w żadnym wypadku nie wada bo system w trakcie gry sprawdza się świetnie.
  • avatar
    A teraz cofnijmy się! UWAGA SZOK!!! Do roku 2001 i pokazu możliwości silnika Geo-Mod 1.0 znanego z Red Faction!!!

    https://www.youtube.com/watch?v=MAeU7nPtWFA

    https://www.youtube.com/watch?v=QGlYtkkhosU

    A teraz trochę bliższa przeszłość i Geo-Mod 2.0 z Red Faction Guerrilla!!!

    https://www.youtube.com/watch?v=GQ6XM7NfGr8

    https://www.youtube.com/watch?v=lICurOVsNv0

    Jakby Red Faction powróciło z takim Geo-Mod 3.0 to zmiotło by całą konkurencje z powierzchni ziemi w kwestii destrukcji otoczenia!!!

    Zaloguj się
  • avatar
    Mimo, że gra zapowiada się świetnie to niszczenie budynków... no cóż, typowy battlefield gdzie bunkier ze zbrojonego betonu idzie na strzał a ściana z cegły albo ścianka działowa w domku są niezniszczalne... luck fogic :)
  • avatar
    Powrot do przeszlosci... Wyglada jak nic wiecej niz lekko ulepszony system z BC/BC2. Rozumiem, ze w grze sieciowej pelna, dynamiczyna destrukcja otoczenia moze byc ciezka w implementacji, ale... popatrzymy na tez chyba prawie 10 letnie red facion: guerilla, ktore tez mialo tryb sioeciowy.
    Zaloguj się
  • avatar
    Lepiej niż w BF4 nie mogę się doczekać ;)
    Zaloguj się
  • avatar
    Oglądając wyczyny konsolowych asów przestworzy zacząłem szukać woreczka... Latanie za pomocą pada powinno być surowo karane, a kręcenie filmów z tegoż nawet surowiej :/ ;)
    Zaloguj się
  • avatar
    Tragedia... sama dynamika jazdy renówką jest mocno zastanawiająca i to magiczne działo dające rade bunkrom i te magiczne ściany zniszczonych budynków opierające się wszystkiemu i nawet jeśli zniszczenia są oskryptowane to "materia" mogła by nie znikać i stwarzać nowe adaptacyjne pole walki i... i... i raczej nie nabędę...
  • avatar
    animacja niszczenia ścian strasznie cieniutko wyglada
  • avatar
    Niby fajnie, ale ten gruz z rozwalonej ściany nagle znika od tak to jest strasznie słabe. Nie mogę się doczekać beta testów :)
  • avatar
    Kicha stolcowa...