Na topie

E3 2017: Minecraft w 4K i z ujednoliconymi serwerami

Autor:

więcej artykułów ze strefy:
Gry

Microsoft ogłosił podczas E3, że gra Minecraft w nadchodzących miesiącach zostanie poważnie zaktualizowana, a z tym wiążą się ciekawe nowości.

  • E3 2017: Minecraft w 4K i z ujednoliconymi serwerami
A A

Podczas konferencji Microsoftu na E3 nie mogło zabraknąć jednej z najważniejszych (bo i najpopularniejszych) marek w portfolio amerykańskiego giganta. Minecraft, bo o nim mowa, doczeka się wkrótce istotnych nowości. 

Minecraft jeszcze w tym roku otrzyma udoskonaloną oprawę wizualną, na czele z teksturami 4K dostępnymi na konsoli Xbox One X i PC. Paczka nazywa się... Super Duper Graphics Pack. 

Najważniejsza wiadomość jest jednak taka, że wcześniej, bo już latem ujednolicone zostaną serwery konsolowe i pecetowe (z Windows 10). Innymi słowy, gracze będą mogli cieszyć się wspólną zabawą na różnych platformach.

Zapowiedziom tym towarzyszył świeżutki zwiastun, który możecie obejrzeć poniżej:

Źródło: Xbox

Odsłon: 2066 Skomentuj newsa
Komentarze

4

Udostępnij
  1. HardCorak
    Oceń komentarz:

    -2    

    Opublikowano: 2017-06-12 00:49

    jak to 4k zapewne można uzyskać już od dawna tak samo tekstury. skopiują po prostu czyjś pomysł trochę zmienią i gotowe, nowy minecraft w 4k! M$

    Skomentuj

  2. kitamo
    Oceń komentarz:

    -2    

    Opublikowano: 2017-06-12 08:15

    Super duper - już mnie nazwa raczej nie przekonuje ;)

    Skomentuj

    1. brusss
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2017-06-12 13:49

      To jest angielskie tłumaczenie naszego "super hiper". Pewnie włoski zakręt też dla ciebie wulgarny jest. :P

      Skomentuj

  3. wdowa94321
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2017-06-13 14:45

    To oświetlenie wolumeryczne to kodował chyba ktoś z niezłym zezem :D

    Co jak co, mam nadzieję, że to nie bedzie jedynie dodanie już od dawna istniejących Shaderów od pana VirtualConker'a do ledwo zipiącej Javy, tylko jakiś normalny engine, z normalnym runtime na normalnym DX

    Skomentuj

Dodaj komentarz

Przy komentowaniu prosimy o przestrzeganie netykiety i regulaminu.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!