Gry

No Man's Sky zaktualizowane - zmiany w dobrym kierunku

z dnia 2016-11-28
Wojciech Kulik | Redaktor serwisu benchmark.pl
13 komentarzy Dyskutuj z nami

No Man's Sky na PC i PS4 zaczyna wyglądać tak, jak się należy. Utraconego dobrego imienia nie da się w stu procentach odzyskać, ale warto próbować.

No Man’s Sky miało potencjał, by stać się grą roku. Niespełnione obietnice twórców i ogólnie rzecz ujmując niedopracowanie tego tytułu sprawiły jednak, że jest to jedna z największych tegorocznych porażek. Przez długi czas po premierze ekipa Hello Games unikała kontaktu z graczami. Teraz wyjaśnia, że postanowiła zaszyć się w biurze i w pocie czoła pracować nad tym, by gra wyglądała tak, jak powinna wyglądać w dniu premiery. Dzieli się też ze społecznością pierwszymi efektami.

Gra No Man’s Sky na PC i PlayStation 4 wzbogaciła się o aktualizację Foundation Update, która wprowadza sporo świeżości. Najważniejszą z nich jest urozmaicenie rozgrywki, poprzez wprowadzenie trzech rozbudowanych trybów zabawy: Normal (to, do czego przywykliśmy), Survival (z dynamicznym wzrostem poziomu trudności) oraz Creative (podstawy Minecrafta w kosmosie).

Tryb Creative pozwala nam wybudować i rozbudowywać swoją planetarną bazę. Mechanika jest dość rozbudowana, a wewnątrz możemy między innymi stworzyć magazyn sprzętu, hodowlę roślin, czy laboratorium, w którym rozwijać będziemy nowe technologie. W trybie Survival natomiast gracze docenią pewnie możliwość stawiania własnych punktów zapisu oraz budowania w biegu specjalnych struktur. 

Kolejne nowości to statki towarowe, grupowanie elementów ekwipunku w stosy, szybkie menu, nowe surowce oraz poprawiona oprawa wizualna na obu platformach. Więcej o nowościach przeczytacie na stronie gry i zobaczycie na poniższym filmiku:

Źródło: Eurogamer, Hello Games

Ten artykuł pochodzi ze strony benchmark.pl

marketplace

Komentarze

13
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Tej gry już raczej nic nie uratuję, dali ciała na premierę i spaliło na panewce.
  • avatar
    Jeszcze z 5-6 takich updatow i moze kupie. Wtopili z ta gra, ale przynajmniej probuja ratowac, wiec moze kiedys... o ile za te kilka lat bedzie jeszcze ktos w to gral i wydawanie updatow nie straci sensu.
  • avatar
    Bez multi ta gra nie ma dla mnie sensu.
  • avatar
    Budowanie bazy w grze, której celem jest >podróż< do centrum galaktyki... także tego.
  • avatar
    NMS w swojej formie wyglądał jak "Out There" więc taka tabletowo-smartfonowa gierka pogrywajka. News o updacie to niespodzianka ale i tak praca nad tą grą to (raczej) strata czasu.
  • avatar
    No wizualnie faktycznie poprawa....
  • avatar
    Teraz? Sprzedajna ..... zainteresuje się patchem od tak zakłamanej i oszukańczej firmy.

    Cwaniaczki spod ciemnej gwiazdy, wszystko byłoby OK gdyby to coś kosztowało odpowiedni do tego co oferuje i marketing nie opierał się na wierutnych kłamstwach.

    Ta gra skończyła się, niezależnie co zaproponuje producent. Obecnie jest wiele produkcji oferującej to czego nigdy nie miało i nie będzie miał NMS (we wczesnej fazie alpha/beta) to i Hello Games ma od kogo zrzynać pomysły.
    Zaloguj się
  • avatar
    Teraz najlepsze co by mogli zrobić to model free to play za podstawke i ewentualne jakies DLC opracować albo system mikropłatności.
  • avatar
    troche pozno na zmiany.
  • avatar
    wspierac gre w ktora tylko na steam gra 300-500 osob
  • avatar
    W tej grze to powinni dodać głownie i przede wszystkim jedno - JAKIKOLWIEK cel dla którego to wszystko robimy. Bo samo latanie w tą i w tamta tylko dla latania i zbierania kolejnych minerałków staje się z czasem nudne. Może po dość długim czasie ale jednak.

    Jakiś choć zarys fabuły, jakiegoś celu - bo to "centrum galaktyki" to tak chyba tylko po to żeby coś tam ściemnić.

    Bo na razie to ta gra jest jak całkiem niezły film przerwany po 15 min. - niby coś ciekawego ale nie wiadomo co bo ciągu dalszego brak...
  • avatar
    Mamy pominięte jedno z ważniejszych pytań.

    Czy stworzony przez nas budynek, będzie widoczny dla innych graczy?