Na topie

Sterowniki dla kart GeForce pod Jurassic World: Evolution oraz Vampyr

Autor:

więcej artykułów ze strefy:
Oprogramowanie

Nowe sterowniki dodają wsparcie dla gier Jurassic World: Evolution oraz Vampyr, a także poprawiają dostrzeżone błędy.

  • Sterowniki dla kart GeForce pod Jurassic World: Evolution oraz Vampyr
A A

Nvidia udostępniła nową wersję sterowników graficznych GeForce Game Ready Driver, które wprowadzają optymalizacje pod kątem gier Jurassic World: Evolution oraz Vampyr.

Nowości w sterownikach Nvidia GeForce Game Ready Driver 398.11 WHQL:

  • wprowadzono optymalizacje pod kątem gier Jurassic World: Evolution oraz Vampyr
  • dodano lub zaktualizowano profile SLI dla gry Warhammer: Vermintide 2
  • dodano lub zaktualizowano profile 3D Vision dla gier Jurassic World Evolution, Railway Empire, Sea of Thieves i Vampyr

Nvidia GeForce pobierz <a  data-cke-saved-href=

Pobierz: 

Rozmiar pliku: 492 MB


Inżynierowie firmy Nvidia nieustannie pracują nad optymalizacją sterowników, aby umożliwić graczom korzystającym z kart GeForce jak największą wydajność i jakość zabawy. Poza tym każdy sterownik Game Ready posiada certyfikat zgodności WHQL wydawany przez firmę Microsoft. Sterowniki GeForce Game Ready Drivers 398.11 WHQL przeznaczone są dla desktopowych i mobilnych kart graficznych GeForce z serii 600 - 1000 (w tym modeli z linii Titan).

Warto jednak wspomnieć, że najnowsze sterowniki nie obsługują starszych konstrukcji z serii GeForce 6000 - 500 - ich posiadacze powinni skorzystać z starszych wersji: GeForce 309.08 WHQL (GeForce 6000 i 7000), GeForce 341.95 WHQL (GeForce 8000 - 300) lub GeForce Game Ready Driver 391.35 WHQL.

Sterowniki są dostępne dla użytkowników systemów operacyjnych Windows 7/8.1/10 oraz Linux w wersjach 64-bitowych. Dokładną listę wprowadzonych zmian znajdziecie w tym dokumencie (karty mobilne i desktopowe).

Nvidia GeForce Control Panel sterowniki panel kontrolny zrzut ekranu

Źródło: Nvidia, GeForce

Odsłon: 15387 Skomentuj newsa
Komentarze

21

Udostępnij
  1. danieloslaw1
    Oceń komentarz:

    -5    

    Opublikowano: 2018-02-26 18:48

    super sprawa poniewaz w 2k i prawie wszystkin ma minimum (tekstury i costam na max mam) mam 120-150 klatek. Moze teraz bedzie trzymac stałe 144. Super sprawa. Stestuje to dam znać

    Skomentuj

    1. sparx6
      Oceń komentarz:

      -4    

      Opublikowano: 2018-02-27 00:13

      U mnie podobnie w 2k G-Sync do 165Hz, GTX1080, 7700K @4.6GHz, przy ustawieniach AA x8 [ultra], Tekstury [Średnie], Renderowanie [Ultra], Post-Effekty [średnie] żeby działało Rozmycie [X] wtedy płynniej jest, reszta bardzo niskie.
      FPSy wahają się między 60-120 średnio 80-90, ale i tak trzeba było od nowa reinstalować świeży Win10 64bit żeby działało poprawnie... mimo wszystko ten silnik graficzny jakiś sztywny jest kiedy się chce mieć płynną animacje podczas obracania, bardziej to zauważa się przy FPP.... trzeba naprawdę mieć ponad te 100 FPSów stałe żeby ten dziwny struttering nie był odczuwalny, no i są czasami bardzo krótkie spadki FPSów nawet z tych ponad 100 do 30-40... na jednych kompach te Freezy są niezauważalnie krótkie, w innych mogą trwać pół sekundy lub dłużej, a to już jest dokuczliwe przycięcie (ja tak miałem z Win7 64bit ale było coś naśmiecone z systemem i sterownikami 100 razy przeinstalowanymi więc bywa różnie)

      Skomentuj

      1. real12345
        Oceń komentarz:

        -5    

        Opublikowano: 2018-02-27 01:39

        Pewnie dlatego

        Fornite>>>Pubg

        Skomentuj

      2. kitamo
        Oceń komentarz:

        -1    

        Opublikowano: 2018-03-20 16:51

        to nie stuttering tylko błedy w frame pacingu w tym silniku

        Skomentuj

  2. DreamerDream
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2018-02-26 19:16

    Trochę smutne. I tak i tak największy wpływ na optymalizację i to jak dobrze działa gra leży na barkach samych developerów. Fajnie, że Nvdia się też stara coś z tym zrobić, ale cudów raczej nie są w stanie zrobić.

    Skomentuj

    1. pablo11
      Oceń komentarz:

      -1    

      Opublikowano: 2018-02-27 00:11

      W PUBGu przez długi czas wina leżała po stronie słabych serwerów, obecnie sie trochę to poprawiło, ale jeszcze Tcikrate nie wyszeł ponad 60FPS według mnie.

      Skomentuj

      1. Fenio
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2018-02-27 14:11

        Tickrate w PUBG to średnio 17Hz ze spadkami do... 2Hz.

        Skomentuj

  3. xchaotic
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2018-02-26 22:55

    woot 7% wincyj fpsow!

    Skomentuj

  4. prycek
    Oceń komentarz:

    3    

    Opublikowano: 2018-02-27 12:57

    Powinno być PUBG, a nie PUGB.

    Skomentuj

  5. dan2raa
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2018-02-27 13:44

    Tzn. że 1050 TI nie?

    Skomentuj

    1. Mystering
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2018-02-27 15:40

      ja na przykład na gtx970 mam wrażenie, że po tej aktualizacji jest gorzej. Tzn więcej fps, ale mniej stabilnie

      Skomentuj

  6. silvver
    Oceń komentarz:

    4    

    Opublikowano: 2018-03-20 18:22

    "Sterowniki dla kart GeForce z optymalizacjami pod Sea of Thieves"

    A gdzie ten sławny dx12, który bym zapowiedziany jako rewolucja właśnie w braku konieczności dostosowania sterowników pod gry? (miało to przejść na twórców gier, przez co teoretycznie miało być łatwiej, taniej, szybciej i wydajniej:P) A tu taki zonk, praktycznie wszystkie gry to ciągle dx11.

    en.wikipedia.org/wiki/List_of_games_with_DirectX_12_support
    straszna bieda

    Skomentuj

    1. sebmania
      Oceń komentarz:

      3    

      Opublikowano: 2018-03-28 12:01

      Praktycznie wszystkie gry są tworzone z narzędziami od nividi która tak bardzo nie promuje dx12 jak AMD

      Skomentuj

      1. ammarmar
        Oceń komentarz:

        3    

        Opublikowano: 2018-03-28 13:49

        Raczej dlatego, że najpopularniejszym systemem operacyjnym na świecie jest wciąż Windows 7, który nie wspiera DX12.

        Skomentuj

        1. Ghola
          Oceń komentarz:

          1    

          Opublikowano: 2018-03-28 14:15

          Nic dodać, nic ująć :)

          Skomentuj

          1. NomadDemon
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2018-04-26 13:45

            Sterowniki vulkana sie bardzo ladnie rozwijaja, pewnie tedy bedzie droga do sukcesu

            Skomentuj

        2. putout
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2018-05-11 09:01

          Nie jest najpopularniejszy. ani wśród graczy steam ani na świecie ogółem. a przynajmniej żadna strona zbierająca dane nie pokazuje czegoś takiego.

          Skomentuj

      2. Ragnar Lothbrok
        Oceń komentarz:

        2    

        Opublikowano: 2018-04-26 10:56

        Ciężko promować coś czego się nie wspiera sprzętowo :D
        Nvidie nie mają pełnej zgodności z DX12 ;)

        Skomentuj

        1. kitamo
          Oceń komentarz:

          -5    

          Opublikowano: 2018-04-26 13:35

          jak najbardziej w pełni wspiera DX12 a wykonywanie bibliotek DX12 za pomocą GPU nvidii działa bez problemu.
          Mówisz zupełnie o czyms innym.

          Wsparcie dla DX12 nawet ma Fermi, czesc instrukcji które nie były w fermi dostepne dla potrzeb uruchomienie niektorych z bibliotek DX12 przebudowano tak by jak najbardziej były wspierane - za pomocą sterowników.

          To tak jak ze słynnymi obliczeniami asynchronicznymi - ludzie mowil ize NV ich nie wspiera.
          Oczywiscie ze je wspiera, po prostu wykonuje je w inny sposób niz AMD. AMD wykonywało duzą ilosc na raz, NV mniejsząilosc ale za to wydajniej.
          Kwestią rozstrzygającą było wtedy to które rozwiązanie będzie bardziej istotne w przypadku producentów gier.

          Pisałem o tym juz wtedy i czas to szybko zweryfikował - mamy obecnie 2 gry gdzie jest poprawna obsługa AC na wieksza skalę - Ashes i Doom.
          Jaki jest przyrost wydajnosc? wrecz śmieszny bo do 8% w najlepszym przypadku. To dalej za mało by okrzyknąć że AC cokolwiek zmieniło w swiecie gier.

          Skomentuj Historia edycji

    2. mutissj
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2018-06-06 01:25

      i z tego powodu lemingi przeszły na windows 10

      Skomentuj

      1. jeomax.co.uk
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2018-06-06 11:32

        Moja zona mawia czasem "o, ja glupia, znowu poszlam na piechote" (zamiast pojechac autem).
        Wowczas ja odpowiadam "nieglupie tez chodza na piechote".

        Skomentuj

Dodaj komentarz

Przy komentowaniu prosimy o przestrzeganie netykiety i regulaminu.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!