Na topie

Nvidia udostępnia sterowniki dla nowych kart GeForce GTX

Autor:

więcej artykułów ze strefy:
Oprogramowanie

Nowe sterowniki graficzne wprowadzają obsługę nowych kart graficznych GeForce GTX oraz wsparcie dla nowych funkcji.

  • Nvidia udostępnia sterowniki dla nowych kart GeForce GTX
A A

Firma Nvidia udostępniła nową wersję sterowników graficznych GeForce Game Ready Driver, która dodaje wsparcie dla karty GeForce GTX 1650 dla komputerów oraz mobilnych wersji GeForce GTX 1650 i GTX 1660 Ti.

Nowości w sterownikach Nvidia GeForce Game Ready 430.39 WHQL:

  • dodano wsparcie dla karty GeForce GTX 1650
  • dodano wsparcie dla mobilnych układów GeForce GTX 1650 i GTX 1660 Ti
  • dodano wsparcie dla nowych monitorów G-Sync Compatible
  • dodano wsparcie dla poprawki Windows 10 May 2019 Update (w tym też funkcji Variable Rate Shading)

Nvidia GeForce pobierz <a  data-cke-saved-href=

Pobierz: 

Rozmiar pliku: 553 MB


Inżynierowie firmy Nvidia nieustannie pracują nad optymalizacją sterowników, aby umożliwić graczom korzystającym z kart GeForce jak największą wydajność i jakość zabawy. Poza tym każdy sterownik Game Ready posiada certyfikat zgodności WHQL wydawany przez firmę Microsoft. Sterowniki GeForce Game Ready Drivers 430.39 WHQL przeznaczone są dla desktopowych i mobilnych kart graficznych GeForce z serii 600 - 2000 (w tym modeli z linii Titan).

Warto jednak wspomnieć, że najnowsze sterowniki nie obsługują starszych konstrukcji z serii GeForce 6000 - 900 - ich posiadacze powinni skorzystać z starszych wersji:

  • GeForce 6000 i 7000: GeForce 309.08 WHQL,
  • GeForce 8000, 9000, 100, 200 i 300: GeForce 341.95 WHQL,
  • GeForce 400 i 500: GeForce Game Ready Driver 391.35 WHQL.

Sterowniki są dostępne dla użytkowników systemów operacyjnych Windows 7 i 10 oraz Linux w wersjach 64-bitowych. Dokładną listę wprowadzonych zmian znajdziecie w tym dokumencie (karty mobilne i desktopowe).

Nvidia GeForce Control Panel sterowniki panel kontrolny zrzut ekranu

Źródło: Nvidia, GeForce

Odsłon: 22867 Skomentuj newsa
Komentarze

29

Udostępnij
  1. Sander Cohen
    Oceń komentarz:

    -1    

    Opublikowano: 2019-02-23 13:01

    O jaaaaa. O dzieki ci wielka nVidio za udzielenie wsparcia dla swojego najnowszego produktu. To niesamowite i niespotykane. Tak samo niesamowite jak typowo reklamowy post na benchmarku

    Skomentuj

    1. awesome1337
      Oceń komentarz:

      -15    

      Opublikowano: 2019-03-05 18:36

      Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

      >To niesamowite i niespotykane

      amd wypuszcza raz na pół roku

      Skomentuj

      1. Revenant
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2019-03-06 08:15

        What? Od stycznia mam chyba 4 albo 5 sterowniki. :<

        Skomentuj

        1. Raider0001
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2019-04-24 21:15

          AMD wypuszcza nie tylko częściej, ale lepsze i ładniejsze sterowniki

          Skomentuj

  2. narutogara
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2019-02-25 09:54

    Powinny być testy bez awaryjności kart graficznych wszystkich nowych modeli NVIDI, zaczynając od GeForce GTX 1660 a kończąc na RTX 2080TI.

    Skomentuj

    1. awesome1337
      Oceń komentarz:

      -7    

      Opublikowano: 2019-03-05 18:37

      nie ma problemu z awaryjnością

      Skomentuj

      1. Raider0001
        Oceń komentarz:

        4    

        Opublikowano: 2019-03-05 19:47

        2080TI miał problem z pamięciami microna i to by było na tyle

        Skomentuj

        1. Revenant
          Oceń komentarz:

          -1    

          Opublikowano: 2019-03-06 08:17

          Nie siej nieprawdziwych informacji. To nie była wina pamięci Microna... Samsungi także padały. A karty nadal padają -> na forum jest temat o RTX'ach i co chwile komuś umiera karta. Obalono to miesiąc po premierze. Wina leży głębiej i dotyczy wszystkich praktycznie kart łącznie z niereferencyjnymi PCB.

          Skomentuj

          1. mistrz
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2019-03-21 12:33

            nie wszystkich,tylko 2080Ti

            Skomentuj

          2. rlistek
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2019-04-12 10:01

            I co jeszcze tam wymyślisz? Mój 2080 chodzi bez najmniejszych problemów od premiery, a to już jakieś pół roku będzie.

            Skomentuj

  3. Premek1804
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2019-03-21 12:14

    Lepiej by poprawili o te 10-15% wydajność w grach

    Skomentuj

    1. rlistek
      Oceń komentarz:

      -2    

      Opublikowano: 2019-04-12 10:03

      Przecież poprawili wydajność. Jak uważasz, że ci za mało wydajności to kup sobie kartę z wyższej półki.

      Skomentuj

  4. arnakus
    Oceń komentarz:

    5    

    Opublikowano: 2019-03-21 14:52

    Z tego co widzę na stronie NVidii to sterowniki podzielono osobno dla programów (Creator Ready) i osobno dla gier (Game Ready). Dodatkowo każde z nich może być sterownikiem Standardowym albo DCH (Declarative, Componentized, Hardware Support Apps) - no to jest chore co zrobili.

    P.S. Ale oczywiście nie zapomnieli umieścić we wszystkich sterownikach telemetrię.

    Skomentuj Historia edycji

  5. musslik
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2019-03-26 10:44

    Chyba ostatni sterownik uwzględniający moją 880m :(

    Skomentuj

  6. KENJI512
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2019-03-26 11:39

    Ja tu czekam na RTX na 1080Ti, a nie takie tam popraweczki^^ :)

    Skomentuj

  7. Sunfire
    Oceń komentarz:

    -1    

    Opublikowano: 2019-04-11 16:14

    Ciekawie będzie ja faktycznie sterowniki uruchomią raytracing. chociaż to trochę marketingowo bez sensu.

    Skomentuj

  8. Chong-li
    Oceń komentarz:

    6    

    Opublikowano: 2019-04-11 19:11

    Panowie prawda jest taka że jeżeli ktoś już posiadał GTX 1080 lub GTX 1080Ti i nie bawi go technologia RT całkowicie olewa obecna generacje kart,inny wariat jest taki że można zakupić RTX 2070 lub RTX 2080 i też pogracie we wszystkich detalach na ultra i RT do szczęścia nie jest potrzebny.

    Awaryjność kart 2080Ti jakaś tam była i pewnie gdzieś w tych pierwszych modelach być może nadal jest.
    Znajomy kupił swoją RTX 2080Ti wraz ze mną miesiąc po premierze (ja swoją oddałem prawem zwrotu po 10 dniach gdyż uświadomiłem sobie że jest ona nie opłacalna w takiej cenie) i nadal mu działa nie ma żadnych problemów i tak dalej i tak dalej.Wnioski są proste nie każda karta i nie każdemu się psuję nie słuchajcie plotek,jedyną prawdą jest to że te karty 2080Ti są za drogie a oferują za mało a wręcz nie wiele względem ceny jaką za nią żądają.

    Ja zrobiłem tak że po zwróceniu karty 2080Ti zmieniłem sobie swoją roczną Playstation 4 Pro na Pro z motywem Spidermana(czerwoną) kupiłem Xboxa X i zostało mi niecałe 3 tysiące w kieszeni.Peceta nadal mam bardzo mocnego 1080Ti nadal robi swoją robotę i nie ma gier z którymi sobie nie poradzi na ultra detalach.



    Skomentuj Historia edycji

  9. cyfron
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2019-04-11 20:48

    Zrobiłem mały test w SoTR na GTX 1080 od MSI gaming plus.
    https://youtu.be/Hm-ewuL1umQ
    Spadek wydajności prawie 60% a różnica prawie żadna, dodatkowo z włączonym RT postacie w grze mają inne stroje niż bez RT o co chodzi?

    Skomentuj

    1. kitamo
      Oceń komentarz:

      -1    

      Opublikowano: 2019-04-12 11:33

      moze stroje są losowe w jednym i drugim trybie albo dla RTX tak sobie wymyslili ze ma wygladac.

      Ogolnie to roznicy duzej nie widac w oswietleniu ale widac w cieniach i to jest glowny element. Cienie sa miekkie i ładnie wygladaja.
      Pewnie jakby znalezc kilka miejsc w grze to roznica bedzie bardzo duza w samym sposobie zachowania się cieni i swiatła.
      W metro widac roznice i zdecydowanie na korzysc RTX - są miejsca gdzie jest wieksza (pomieszczenia, swiatlo wpadajace przez okno itp) a sa i takie gdzie praktycznie ich nie widac.

      Skomentuj

  10. Wyrwinoga
    Oceń komentarz:

    4    

    Opublikowano: 2019-04-11 20:57

    @cyfron chyba nie liczyłeś że zobaczysz efekty na GTX jak na najnowszych RTX przecież te sterowniki to pic na wodę poczytaj o budowie GTX i RTX będziesz wiedział że te sterowniki to placebo.Wypuścili je chyba tylko po to żeby posiadacze GTX-ów zobaczyli że Raytracing mogą włożyć miedzy bajki jak nie kupią nowych kart.

    Skomentuj

    1. xbk123
      Oceń komentarz:

      -2    

      Opublikowano: 2019-04-12 09:14

      Masz jakieś dowody na tą teorię, że efekty RT np na 1080ti to nie to samo co na 2080ti? Odpaliłem Metro i na GTX wygląda to bez zastrzeżeń.

      Skomentuj

    2. kitamo
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2019-04-12 11:35

      No nie do konca - RT mozna zrobic na rdzeniach cuda - sam licze tak promienie w 3dsmax.
      Mozna to zrobic ale zarowno na rtx jak i gtx wyglada to roznie w zaleznosci od gry i miejsca w grze.

      W metro widac roznice w oswietleniu - sa miejsca gdzie jest kolosalna a sa i takie gdzie roznic brak.
      I nie ma tu znaczenia czy masz rtx czy gtx.

      Rdzenie cuda dają rade z RT ale tensory są do tego o wiele lepiej przystosowane. To swego rodzaju ewolucja CUDA'y.

      Skomentuj

  11. solasoft
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2019-04-11 23:14

    Sprawdze jak to dziala na moim sprzecie dzis w nocy. Dam wam znac czy warte swieczki.

    Skomentuj

    1. solasoft
      Oceń komentarz:

      2    

      Opublikowano: 2019-04-12 04:43

      Niestety jedyna gra ktora obsluguje SLI to tomb raider shadow of the tomb i tam dochodzi do 50-60 fps przy 2k rozdzielczoscia z wlaczonymi cieniami , zadnej innej gry nie udalo mi sie odpalic na rtx a wszystko co sie udalo odpalic jest praktycznie nie grywalne na jednej gtx 1080ti . battlefield wyglada ladnie ale sie tnie tak samo jak metro nowe. dema wygladaja ladnie ale sa wolne. Mysle ze sterowniki powstaly tylko po to zeby pokazac ze rtx wymaga niesamowicie duzo obliczen ale seria 10 sie absolutnie na ta chwile nie nadaje do efektow raytracing.

      Skomentuj

      1. n4zgul
        Oceń komentarz:

        -1    

        Opublikowano: 2019-04-12 10:22

        Że co Shadow of the Tomb Raider obsługuje sli rtx ? ? pierwsze słyszę , z tego co wiem to tylko port royal w 3dmarku obsluguje sli rtx.

        Skomentuj

      2. kitamo
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2019-04-12 11:28

        SLI dzisiaj to totalna głupota - tylko po to by testy zrobic. Jesli chodzi o uzywanie to wiecej problemu niz pozytku w grach. Co innego w programach dlatego wsparcie dla SLI jest bardzo skromne.

        Skomentuj

  12. sabaru
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2019-04-12 11:58

    Ja musiałem wrócić do wcześniejszej wersji sterowników bo te ostatnie wersje zawieszały mi na kilka sekund kompletnie cały system. Po za tym co w tych sterownikach jest że ponad 500MB ważą. Wcześniej wersje tyle nie zajmowały. I co nowa wersja to więcej waży.

    Skomentuj

    1. YoshiTorranga
      Oceń komentarz:

      4    

      Opublikowano: 2019-04-12 12:04

      Kup sobie dysk większy niż 1 Gigabajt to nie będziesz miał problemu ze sterownikami które ważą 500mb.

      Skomentuj

  13. Chiny_X
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2019-04-12 13:59

    Wyszło demo z dobrze działającym RT na wszystkich kartach to NV nie ma wyjścia jak udostępnić to na wszystkich swoich kartach.

    Skomentuj Historia edycji

Dodaj komentarz

Przy komentowaniu prosimy o przestrzeganie netykiety i regulaminu.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!