Na topie

Obsługa klienta - najlepsza w IT

Autor:

więcej artykułów ze strefy:
Technologie i Firma

Kategoria: Technologie i Firma Tematyka: IT LifeProof Lifestyle i biznes

Przedsiębiorstwa z szeroko pojętej branży technologicznej najlepiej wypadają w obsłudze klienta. Tak wynika z najnowszego raportu LiveChat.

Obsługa klienta - najlepsza w IT

A A

Obsługa klienta jest jednym z tych elementów, na których firma może sporo stracić, ale też wiele zyskać. Okazuje się, że najlepszy kontakt z użytkownikami mają przedsiębiorstwa z branży IT

Firma LiveChat opublikowała „Customer Service Report 2017”, z którego wynika, że 9 na 10 klientów jest zadowolonych z obsługi oferowanej przez firmy z branży IT. Najlepsze relacje z użytkownikami mają przedsiębiorstwa z sektora web hostingu (92,91 proc.). Nieźle wygląda to też u dostawców usług IT (92,66 proc.) i producentów oprogramowania (91,17 proc.).

W raporcie uwzględniono ponad 13,5 tysiąca firm z 21 państw, włączając w to Polskę. Przedsiębiorstwa w naszym kraju wypadają bardzo dobrze – sumaryczny poziom zadowolenia klientów z obsługi wynosi u nas 87,29 proc. Plasuje nas to tym samym na dziesiątym miejscu (w Europie przegrywamy tylko z Wielką Brytanią). Liderem rankingu jest Australia, w której zadowolonych klientów jest 91,35 proc.

Dodajmy, że niewiele gorsze od IT okazały się sektory: media i telekomunikacja (88,65 proc.), przemysł (88,51 proc.) i sprzedaż detaliczna (87,45 proc.). Dużo gorzej wypadły między innymi HR (76,66 proc.) czy turystyka (79,89 proc.). Inny ciekawy wniosek z raportu jest taki, że najszybciej na pytania klientów odpowiadają firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw – zajmuje im to najczęściej mniej niż 1 minutę. 

Źródło: dhosting. Foto: picjumbo.com/Pexels

Odsłon: 1609 Skomentuj newsa
Komentarze

7

Udostępnij
  1. hjuston
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2017-04-18 11:50

    IT ogólnie jest wspaniałe i niezwyciężone. Dobrze, że to moja branża

    Skomentuj

  2. Radical
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2017-04-18 12:13

    "zrestartuj komputer" i 90% ticketów zamknięte :D

    Skomentuj Historia edycji

    1. VHdvamFTdGFyYQ
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2017-04-18 13:10

      Stereotyp - większość korzysta z pomocy jak po restarcie dalej nie działa.

      Skomentuj

  3. VHdvamFTdGFyYQ
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2017-04-18 13:08

    Nic dziwnego - w IT pracują najbardziej techniczni ludzie, więc i łatwiej jest im pomóc rozwiązywać problemy.

    Skomentuj

    1. Marek1981
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2017-04-18 14:07

      W IT pracuje mało kobiet. One z małego problemu robi duży, facet na odwrót. I jeszcze standardowo źle się negocjuje z kobietami, nie potrafią jasno sprecyzować swoich wymogów...

      Skomentuj

      1. VHdvamFTdGFyYQ
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2017-04-18 14:50

        Masz bardzo stereotypowe myślenie. Znam równie niezdecydowanych facetów. Oraz również takich co robią problemy ze wszystkiego. Nie ma to nic wspólnego jakiej ktoś jest płci.

        Skomentuj

        1. Kaayl
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2017-04-19 10:44

          Ma znaczenie.

          Skomentuj

Dodaj komentarz

Przy komentowaniu prosimy o przestrzeganie netykiety i regulaminu.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!