Konsole do gier

Konsola Sony PlayStation 4 nie potrzebuje stałego połączenia z internetem do grania

opublikowano przez Damian Szymański w dniu 2013-05-09

Prezes Sony zapowiedział w wywiadzie, że nie rozważano konieczności utrzymywania stałego połączenia z internetem w konsoli PlayStation 4.

sony playstation 4 bez konieczności stałego połączenia z internetem

Podczas jednego z ostatnich wywiadów, prezes firmy Sony Worldwide Studios - Shuhei Yoshida zapowiedział, że nadchodząca konsola do gier nie będzie potrzebowała stałego połączenia z internetem.

Od kilku miesięcy nie milkną spekulacje dotyczące tego, czy nadchodzące konsole nowej generacji, zarówno Sony PlayStation 4 Orbis i Microsoft Xbox 720, będą musiały mieć stałe połączenie z internetem. Mimo, iż w ostatnim czasie pojawiło się wiele doniesień zawierający różne stanowiska odnośnie wspomnianej kwestii, to jednak wszystko wskazuje na to, że przynajmniej w PS4 stałe połączenie z internetem nie będzie koniecznością.

Czy rozważamy taką konieczność? (konieczność stałego połączenia konsoli z internetem - przyp. red.) Nie, nie rozważamy tego. Głównym powodem jest fakt, że w wielu krajach nie ma solidnych połączeń internetowych. To ma sens dla ludzi, którzy mają połączenie z internetem pozwalające grać w gry online, ale nie ma sensu dla wielu krajów, o których wiemy, że nie mają solidnych warunków internetowych” - powiedział Shuhei Yoshida z firmy Sony.

Shuhei Yoshida prezes Sony konsola playstation 4 bez konieczności stałego połączenia z internetem

Problem obowiązku stałego połączenia konsoli z internetem od dłuższego czasu wywołuje sporo kontrowersji, jednak wszystko zaczyna wskazywać na to, że powoli można uznawać kwestię z PS4 za wyjaśnioną i co ważne na korzyść użytkowników.

Najprawdopodobniej taka sama sytuacja będzie miała miejsce w przypadku konsoli Xbox 720, gdzie według najnowszych doniesień, pochodzących rzekomo z wewnętrznej wiadomości e-mail wysłanej przez jednego z pracowników, wynika, że konsola również nie będzie wymagała stałego połączenia z internetem. Mimo wszystko to wciąż nieoficjalne doniesienia jednak w przypadku konstrukcji Sony mamy już pewność.

Źródło: GameSpot. NeoWin, Game Informer, Spong (foto), Gamer4eva (foto)

marketplace

Komentarze

31
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Pamiętam czasy PS1 i PS2 to była potęga a teraz? PS3 nic sobą nie reprezentuje i wskazuje na to że PS4 podzieli los 3.

    Dlatego przeszedłem na ciemną stronę mocy czyli PC :-D

    W sumie zadowolony jestem jak miałem PS1 i PS2 - PC konkurował z nimi ale nie miał szans obecnie to PS3 nie ma szans z PC....
    Zaloguj się
  • avatar
    To nie angielski on znać czy redaktor tłumaczyć? Składności troche...

    Swoją drogą to bardzo dobrze. Denerwujące są te DRMy. Jeden mały DDOS i wszystkim graczom padają konsole. Nieciekawa wizja...
    Zaloguj się
  • avatar
    nie ma sensu dla wielu krajów, o których wiemy, że nie mają solidnych warunków internetowych

    POLSKA
    Zaloguj się
  • avatar
    Yoshida to spoko gostek i często na twitterze siedzi, czasem pyta o coś graczy a przy odrobinie szczęścia nawet odpowie :)
  • avatar
    Gametrailers zaraz po prezentacji PS4 zapytało wprost Jacka Trettona o tą kwestie i powiedział że konsola nie będzie wymagała połączenia, co więcej nigdy nawet taka możliwość nie była brana pod uwagę wiec news generalnie żaden :)
  • avatar
    zaraz sie zaczną wojny pc vs ps vx xbox...
  • avatar
    Xbox Infinte nie wymaga stałego połączenia, to my też musimy go nie wymagać!- Rzekł Shuhei Yoshida
    Zaloguj się
    -3
  • avatar
    Tam poleciało takie masło maślane w wypowiedzi Pana Chińczyka :)
    Zaloguj się
    -5
  • avatar
    Według mnie wszystkie DRM są zbędne bo utrudniają życie legalnym użytkowniką - kto ma kupić i tak kupi. Do czego doszło żeby właściciel legalnej kopi miał problemy a pirat wgra "kraka" i ma to w d**ie.
    Zaloguj się
  • avatar
    "na korzystać użytkowników." ? Chyba na korzyść większej sprzedaży, zwiększenia grupy docelowych konsumentów. Co takiego miał by z tego użytkownik?
    Zaloguj się