Na topie

Project CARS 2 z „prawdziwym 4K” tylko na PC

Autor:

więcej artykułów ze strefy:
Gry

Project CARS 2 ma być jedną z najładniejszych i najbardziej zaawansowanych gier wyścigowych. Duże wymagania co do sprzętu nie dziwą.

  • Project CARS 2 z „prawdziwym 4K” tylko na PC
A A

Podobno grafika nie jest w grach najważniejsza, ale w praktyce często okazuje się elementem dla wielu decydującym i przesądzającym o atrakcyjności (lub jej braku) danego tytułu. Na wiele liczą w tym kontekście czekający na Project CARS 2 i dlatego też warto wspomnieć o ostatnich informacjach.

Dwa dni temu jeden z holenderskich portali podał, iż Project CARS 2 działać będzie w natywnej rozdzielczości 4K i stałych 60 klatkach na sekundę na PC oraz Xbox One X. Okazuje się to jednak nieprawdą, za tłumaczenie czego zabrali się sami twórcy.

Ian Bell, CEO Slightly Mad Studios, precyzuje, iż z „prawdziwym 4K” będziemy mieli do czynienia tylko na PC. Zasugerował tym samym, że w przypadku konsol mowa będzie o skalowaniu do tej rozdzielczości, jednocześnie stwierdzając wprost, że inaczej nie da się osiągnąć 60 fps.

„Nasze słowa zostały źle zrozumiane. Będziemy mieli mniej niż 60 fps przy rozdzielczości 4K i tak będzie prawdopodobnie zawsze, chyba że zdecydujemy się porzucić livetrack i kilka innych elementów. Będziemy skalować aby osiągać jak najbardziej rozsądne efekty.”

Wedle deklaracji, Slightly Mad Studios wyciśnie z konsol ile się da, ale jak widać nie obejdzie się bez kompromisów. W przypadku PC nastawić trzeba się na zapewne wysokie wymagania sprzętowe.


Źródło: dsogaming, NVIDIA GeForce

Odsłon: 6381 Skomentuj newsa
Komentarze

192

Udostępnij
  1. KENJI512
    Oceń komentarz:

    16    

    Opublikowano: 2017-06-24 13:49

    Przecież to oczywiste, że konsole always-previous-gen nie są w stanie uciągnąć jeszcze "marketingowego" 4K :)

    Chcesz dobrą grafikę i dużo klatek na sekundę - tylko PC. Sam czasem podłączam pada od Xbox (który tylko się kurzy) do PC, by pograć np. w Tekken.

    Skomentuj

    1. Pószek okrószek
      Oceń komentarz:

      -22    

      Opublikowano: 2017-06-24 14:31

      Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

      Prawdziwe 4K, czy prawdziwe 4K? Kiedy w końcu doczekamy się prawdziwego 4K na PC?

      Skomentuj

      1. blebleble
        Oceń komentarz:

        8    

        Opublikowano: 2017-06-24 14:52

        https://youtu.be/_VBfHpsvZeI

        Skomentuj

        1. PS4RaceMaster
          Oceń komentarz:

          -29    

          Opublikowano: 2017-06-24 15:24

          Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

          I gdzie masz tą nową jakość bo jakoś nie widzę ;)

          Nową jakość to mamy już od 2 lat w DriveClub i warunki pogodowe :) Do tej pory są to najładniejsze wyścigi na rynku.

          https://www.youtube.com/watch?v=qq0kaBru2U0&t

          Dziecko nie ośmieszaj się :)



          Skomentuj

          1. Snack3rS7PL
            Oceń komentarz:

            12    

            Opublikowano: 2017-06-24 18:36

            ile ty masz kont?

            Skomentuj

          2. blebleble
            Oceń komentarz:

            7    

            Opublikowano: 2017-06-24 18:44

            To ty sie nie ośmieszaj tą propagandówką od Sony.

            https://youtu.be/ZbDJ2uX6nRM
            https://youtu.be/BiacELXpJqE

            hue hue hue hue :D

            Skomentuj

          3. panipizza
            Oceń komentarz:

            -11    

            Opublikowano: 2017-06-25 14:30

            Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

            Jakość efektów deszczu, oświetlenie i otoczenie nadal ma lepszy poziom w Driveclub.

            Skomentuj

          4. silvver
            Oceń komentarz:

            8    

            Opublikowano: 2017-06-25 15:00

            dziwnym trafem ten twój Driveclub ma oceny na poziomie 71% - bardzo nisko jak na to twoje "graficzne cudo".
            Twój Order 1886 miał 63% - normalnie gra roku.

            Skomentuj

          5. panipizza
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-06-26 15:08

            xDDDD
            Co mają oceny do poziomu grafiki? Nikt nie ukrywa, że Driveclub był nieco nieudanym tytułem, z bardzo złym startem, jednak grafika jest doskonała i nikt tego nie zaprzeczy, a to że zminusujecie moją opinię nie zmieni faktu, że Driveclub nadal jest najładniejszą grą wyścigową, mimo że ograniczaną przez słabą konsolę i 30FPS.

            Skomentuj

    2. Michał 06
      Oceń komentarz:

      -15    

      Opublikowano: 2017-06-24 15:19

      Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

      Autor zapomniał dodać że do tego prawdziwego 4K potrzebne są dwie GTX 1080 w SLI :P

      Skomentuj

      1. Pószek okrószek
        Oceń komentarz:

        -17    

        Opublikowano: 2017-06-24 19:12

        Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

        W cenie kilku tysięcy złotówek za sztukę rzecz jasna. A ja z moją peesczwóreczką pro dymam sobie w najnowsze gierki bez żadnych ograniczeń, a gry wyglądają jak na high end PC. Zbuduj takiego blacharza w cenie konsoli, na którym gry będą wyglądały jak na PC bue hue hue hue.

        Skomentuj

      2. KENJI512
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2017-06-24 19:43

        Nie wiem czemu, ale zawsze myślę, że jest to przykre, że ludzie uważają, że gracze muszą bawić się w 4K TYLKO przy NAJBARDZIEJ wymagających produkcjach.

        GTX1070 w zupełności wystarczy do 60 klatek w wielu "zwykłych" lub indie grach. Czy też starszych grach.

        Skomentuj

        1. kitamo
          Oceń komentarz:

          -8    

          Opublikowano: 2017-06-24 20:49

          No ja uwazam ze bawic sie w 4k nalezy tam gdie gra supportuje to 4k, inaczej moglbys sobie wlaczyc Quake2 w 4k i czy na tym cos zyskasz to raczej nie sadze.
          Dobre modele, dobre tekstury to podstawa i wtedy mozna bawic sie w wysoką rozdzielczosc. Ale fakt - 1070 ma mozliwosc ruszenia sporej ilosci gier w 4k po zmniejszeniu detali ale ja juz wole te detale i nizsza rozdzielczosc.
          Samo 4k nie robi takiego szału - szał zaczyna sie w połączeniu z detalami, dlatego osobiscie uwazam ze checkerboard rendering na PC bylby fenomenalny - ale jest nieoplacalny.

          Skomentuj

          1. KENJI512
            Oceń komentarz:

            2    

            Opublikowano: 2017-06-26 10:54

            Według badań osoby oglądające materiały w FullHD i w 4K (te same) miały o ok. 20-25% większą aktywność mózgu :)

            Odnosiło się to do klipów filmowych, nie gier, ale mówi samo za siebie - więcej mózg ma do przetworzenia, więc i pewnie lepsze wrażenia (tak jak z lepszymi słuchawkami)

            Skomentuj

    3. PS4RaceMaster
      Oceń komentarz:

      -20    

      Opublikowano: 2017-06-24 15:48

      Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

      Chcesz najładniejsze gry to tylko na PS4 PS4 PRO.
      Horizon Zero Dawn w 4K na TV w HDR pokazuję w którym miejscu jest pc w cenie 5/10 konsol.

      Tutaj zrzuty prosto z PS4 PRO
      http://imgur.com/a/OszyT

      A tu już WipeOut w 4K 60fps
      https://www.youtube.com/watch?v=WD8E5KEd5CU&t

      Na sprzęcie za 1600zł śmiech na sali patrząc na pcty w cenie 5/10 tysi ech....

      Reszta bandy z pudełka za tysia :)

      Uncharted4
      https://goo.gl/photos/BsBXCLNrfVjybwcz7

      The Order
      https://goo.gl/photos/gsTT7SUCzzy1uDJV9

      Horizon ZD
      https://goo.gl/photos/fkgKcX117KSaARfP9
      http://imgur.com/a/vd3Wk

      DriveClub
      https://goo.gl/photos/Pwo87Gpz1ELzNm8c9

      Killzone Until Dawn i Infamous
      https://goo.gl/photos/baWXa3ZAAVQAgnXSA

      Rachel&Clank
      https://goo.gl/photos/gcLdBk8zTRxWputW7

      W kolejce God Of War The Last of us 2 Days Gone Spider Man Gran Turismo Sport itd.....

      Chyba wszystko jasne jak wygląda przy tym prowizoryczny pc :)

      Skomentuj

      1. blebleble
        Oceń komentarz:

        17    

        Opublikowano: 2017-06-24 16:08

        Gra na PC o jelonkach zmiażdżyła graficznie top 5 Exclusivy:

        Horizon Zero Dawn
        Uncharted4
        The Order 1886.
        DriveClub
        Ratchet&Clank

        na konsolowy złom PlayStation4.

        theHunter: Call of the Wild na PC

        https://youtu.be/Fit-YafCu98

        https://youtu.be/Exc2b_AZJ7U

        https://youtu.be/VGOTYfGMyoE

        hue hue hue hue :D

        Skomentuj

        1. ifeelveryblah
          Oceń komentarz:

          -12    

          Opublikowano: 2017-06-25 10:58

          Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

          Gra na PC o jelonkach dla jelonków? :D

          Skomentuj

    4. ifeelveryblah
      Oceń komentarz:

      -13    

      Opublikowano: 2017-06-24 23:05

      Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

      Pewnie grasz w gry 4K na GTX 660ti i monitorze Full HD? Zgadłem? :D

      Skomentuj

  2. bodziokrak
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2017-06-24 13:58

    Kolejną potyczkę PC vs konsole czas zacząć... 3.. 2.. 1.. start

    Skomentuj

    1. Pószek okrószek
      Oceń komentarz:

      -41    

      Opublikowano: 2017-06-24 14:32

      Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

      Przecież każdy inteligentny człowiek wie, że konsole są lepsze do gier od PC i PC tu nie pomoże nawet 8K.

      Skomentuj

      1. rlistek
        Oceń komentarz:

        30    

        Opublikowano: 2017-06-24 14:35

        Każdy inteligentny człowiek, widząc twojego posta, daje z automatu minusa i nawet go nie czyta.

        Skomentuj

        1. chotnik2
          Oceń komentarz:

          7    

          Opublikowano: 2017-06-24 21:13

          @rlistek
          Profesjonalnie zamiecione.

          Skomentuj

        2. aendrju
          Oceń komentarz:

          -14    

          Opublikowano: 2017-06-24 23:11

          Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

          czyli piszesz o próżni do próżni? sam się ośmieszasz?

          Skomentuj

          1. aendrju
            Oceń komentarz:

            -8    

            Opublikowano: 2017-06-25 09:16

            czemu nie banują takich osób ociężałych umysłowo co dają minusy bezpodstawnie bez zastanowienia byle tylko bronić pc?

            Skomentuj

          2. PS4RaceMaster
            Oceń komentarz:

            -4    

            Opublikowano: 2017-06-26 13:36

            Szambo to masz na swojej platformie do pisania :)

            Skomentuj

          3. aendrju
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-06-26 23:36

            a wystarczy nie karmić trola

            Skomentuj

      2. blebleble
        Oceń komentarz:

        7    

        Opublikowano: 2017-06-24 14:54

        Ale grafikę mają gorszą niż PC.

        Skomentuj

      3. HardCorak
        Oceń komentarz:

        5    

        Opublikowano: 2017-06-24 15:42

        nie że są lepsze tylko wygodniejsze. gdyby wpakować do pc interfejs z konsoli było by to nic innego jak wydajniejsza konsola. tak samo gry na wyłączność z xboxa też już są na pc.

        Co niektórzy też myślą że do pc nie można podłączyć pada i grać wygodnie na tv to ja wam powiadam. można.

        Skomentuj

        1. Ukasio
          Oceń komentarz:

          3    

          Opublikowano: 2017-06-24 17:34

          Steam Big Picture i pozamiatane, można nawet w "autostart" wcisnąć i nawet okienek nie zobaczysz.

          Skomentuj

  3. chrisu1982gd
    Oceń komentarz:

    -9    

    Opublikowano: 2017-06-24 14:06

    chyba logiczne, że PS4 Pro kosztujące ledwie tyle co GTX 1060 nie uciągnie czegoś takiego w 4K
    dla mnie porównanie bez sensu, aby zagrać w 4K na piecu potrzeba kasy takiej, że starczy na 3 konsole
    może zróbmy pojedynek 1 do 1 PS4 Pro vs pecet w tej cenie, wtedy kwiatki wychodzą

    Skomentuj

    1. kitamo
      Oceń komentarz:

      -11    

      Opublikowano: 2017-06-24 20:51

      Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

      ale tu nie chodzi o pojedynki a o fakt ze na konsoli w skalowanym 4k zagra 1000x wiecej osob niz na PC, gdzie osob grajacych na PC w 4k jest malutki promil dosłownie.
      To jest jak z yeti - kazdy zna, kazdy wie co to ale praktycznie to nikt nie widział.

      Era 4k jeszcze nie nastała ani na rynku konsolowym ani pecetowym.

      Skomentuj

      1. blebleble
        Oceń komentarz:

        4    

        Opublikowano: 2017-06-24 21:38

        Jak to bywa tutaj. MASZ NA TO DOWÓD ?! Cy jak zwykle brednie twojego orzeszka w głowie.

        Skomentuj

        1. kitamo
          Oceń komentarz:

          -4    

          Opublikowano: 2017-06-25 16:47

          http://store.steampowered.com/hwsurvey/
          ten odsetek ponizej jednego procenta robi wrazenie.

          sprzedaz telewizorów 4k w zeszłym tylko roku wzrosła o ponad 200% (co mozesz sobie w necie sprawdzic).
          Jakies jeszcze smutne pytania masz ?


          Skomentuj

          1. blebleble
            Oceń komentarz:

            4    

            Opublikowano: 2017-06-25 19:46

            Tak i myślisz, że te 200% to ludzie kupili dla konsol ?

            A może dlatego, że teraz sprzedawane jest tylko 4K bo FullHD to przeszłość.

            Pomyśl tym rozumkiem.

            Skomentuj

      2. chotnik2
        Oceń komentarz:

        2    

        Opublikowano: 2017-06-24 21:41

        >fakt ze na konsoli w skalowanym 4k zagra 1000x wiecej osob niz na PC

        Nie jestem taki pewien, robili gdzies ankiete i wyszlo, ze telewizorow 4K na rynku w USA jest mniej niz 5%. A z HDR pewnie 1-2%.
        Amerykanie znaja wartosc pieniadza i nie wymieniaja TV na 4K HDR jak tylko sie pojawily w sklepie, zeby pokazac "Pa Janusz jakim Telewizor kupili, cztery ka, hadieer! Mnie to sie powodzi!"

        Skomentuj Historia edycji

        1. owatanka
          Oceń komentarz:

          -12    

          Opublikowano: 2017-06-24 23:41

          Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

          Cos slaba ta ankieta bo skoro w cebulandi jest hdr w tanich tv i w drozszych nawet dolby hdr to tym bardziej u haburgerykanow takie tv sa.

          Statystyki steama pokazuja ze zaledwie 1% uzytkownikow posiada kompa do grania w 4k 60fps a reszta 1440 lub znaczna wiekszosc 1080.

          U nas Janusz nie kupi ale tam John juz tak bo go stac na taki tv a u nas z racji slabego zlotego taki tv kosztuje 4 razy tyle co w usa.

          Skomentuj

          1. chotnik2
            Oceń komentarz:

            3    

            Opublikowano: 2017-06-25 01:17

            Nie slaba tylko prawdziwa.
            Zobacz sobie co sie dzialo w Black Friday jak rzuclili tanie telewziory 720p i 1080p. Szal i tratowanie ludzi.
            Amerykanin jak ma TV 1080p to nie poleci kupic teraz 4K z HDR za 800+$ bo to 4K i HDR.
            U nas nie kazdy mial 1080p, a teraz to juz nie ma praktycznie po co kupowac jak wszystko w sklepie stoi 4K.
            Kraj sie rozwiajajacy szybciej skacze to technologiach, pozatym u nas samochod i TV to dalej "status" jest.

            > taki tv kosztuje 4 razy tyle co w usa.
            TV kosztuje prawie tyle samo (minus VAT, ale za to czasem jest trade tax 5-15%), a ze Amerykanin zarabia prawie 4x tyle to inna sprawa. Woli sobie samochod kupic albo dobudowac pokoj w domu, a nie zmieniac telewizor 1080p na 4K za 1000$.

            PC vs TV jest jeszcze jedna sprawa.
            Porownaj sobie jakie PPI ma monitor 24cale 1080p (90PPI) , a jakie PPI ma TV 55" 1080p (40PPI).
            4K na 55" ma 80PPI dopiero i wtedy jest ladna zyletka.
            Wiadomo, ze przy TV sie dalej siedzi, ale wciaz roznica ostrosci jest.

            Skomentuj

          2. kitamo
            Oceń komentarz:

            -4    

            Opublikowano: 2017-06-25 16:41

            nie wiem gdzie robiles ta niby ankiete i czego ma dotyczyc ale ja codziennie widze jak ludzie wymieniają 2-3 letnie telewizory na qledy ktore dopiero co weszły.
            Cos chyba pierdoły piszesz.

            Skomentuj

          3. chotnik2
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2017-06-25 19:38

            >ale ja codziennie widze jak ludzie wymieniają 2-3 letnie telewizory na qledy ktore dopiero co weszły.

            I ile z tych osob gra na nich na PS4?

            Europa to sie zgodze, ze ma szybsza adopcje 4K.
            Problem w USA polega jeszcze na predkosci internetu - poza miastami jest slaba, wiec na tym telewizorze 4K nie bardzo jest jak w tym 4K ogladac (chociaz tam akurat Netflix ma duzo wieksza oferte niz w Europie i ogladac co jest).

            Skomentuj

          4. kitamo
            Oceń komentarz:

            -3    

            Opublikowano: 2017-06-25 16:50

            A jesli chodzi o zakup TV 4k w europie to w zeszłym tylko roku skok był o 200% więc chyba jestes w powaznym błędzie.

            "Wymianę telewizorów napędzają także zmiany technologiczne. Według raportu firmy badawczej IHS na całym świecie w ubiegłym roku sprzedano prawie 32 mln telewizorów LCD przystosowanych do wyświetlania obrazu o rozdzielczości 4K Ultra HD (3840 na 2160 pikseli), czyli o prawie 200 proc. więcej niż rok wcześniej. Powodem zdaniem analityków są spadające ceny ekranów i podzespołów do produkcji telewizorów 4K oraz szybko rosnąca biblioteka treści. Co ciekawe, sprzedaż wszystkich urządzeń (LCD, plazmowe, OLED i CRT) w tym samym czasie spadła o 3,7 proc. do 226,2 mln sztuk."

            Skomentuj

  4. chrisu1982gd
    Oceń komentarz:

    -12    

    Opublikowano: 2017-06-24 14:06

    Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

    chyba logiczne, że PS4 Pro kosztujące ledwie tyle co GTX 1060 nie uciągnie czegoś takiego w 4K
    dla mnie porównanie bez sensu, aby zagrać w 4K na piecu potrzeba kasy takiej, że starczy na 3 konsole
    może zróbmy pojedynek 1 do 1 PS4 Pro vs pecet w tej cenie, wtedy kwiatki wychodzą

    Skomentuj

    1. blebleble
      Oceń komentarz:

      10    

      Opublikowano: 2017-06-24 15:07

      Gdybyś nie grał całe życie to teraz było by cię stać na takiego PCeta.

      Skomentuj

      1. PS4RaceMaster
        Oceń komentarz:

        -20    

        Opublikowano: 2017-06-24 15:12

        Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

        pc to dno i tona mułu prowizorycznego ;)

        Skomentuj

        1. blebleble
          Oceń komentarz:

          3    

          Opublikowano: 2017-06-24 15:22

          https://youtu.be/22SK1oxMuNc

          Skomentuj

    2. chotnik2
      Oceń komentarz:

      4    

      Opublikowano: 2017-06-24 16:45

      >może zróbmy pojedynek 1 do 1 PS4 Pro vs pecet w tej cenie, wtedy kwiatki wychodzą

      Taki pojedynek by mial sens, gdybys na PC mogl tylko grac i nie robic nic wiecej.
      Albo gdybys na PS4 mogl robic to co na PC.
      Kupujac PC chcac nie chcac godzisz sie, ze placisz za ogolna uzytecznosc a nie tylko za funkcje do grania.

      Wiec za kazdym razem, gdy ktos piszeo cenie PC vs konsola to niech do ceny tej konsoli doliczy cene tego na czym pisze ten post.

      Skomentuj

      1. PS4RaceMaster
        Oceń komentarz:

        -14    

        Opublikowano: 2017-06-24 18:31

        Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

        Z PS4 piszę ten post co nie wiedziałeś że można.
        Po huk się wszyscy tutaj wypowiadacie o konsolach jak wy nie macie z nimi do czynienia :) Nawet nie wiecie jak wyglądają na tej konsoli exy od Sony.

        A wystarczyłoby takiego Linuxa w grać na PS4 i robiłbyś to wszystko co na pc. Proste jak drut.

        Skomentuj

        1. blebleble
          Oceń komentarz:

          11    

          Opublikowano: 2017-06-24 18:41

          PS4RaceMaster

          To odpal mi na tym swoim linuxie 3DS Max, Photoshop, Vegas Pro, After Effect...

          Po raz kolejny potwierdzasz, że jesteś głupi jak but.

          Skomentuj

          1. Snack3rS7PL
            Oceń komentarz:

            -2    

            Opublikowano: 2017-06-25 13:01

            Jeszcze napisz ze z tych wszystkich programow legalnie korzystasz ;DDD

            Skomentuj

          2. blebleble
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2017-06-25 19:48

            W pracy ? Chyba tak :D

            Skomentuj

        2. chotnik2
          Oceń komentarz:

          4    

          Opublikowano: 2017-06-24 19:54

          >A wystarczyłoby takiego Linuxa w grać na PS4 i robiłbyś to wszystko co na pc. Proste jak drut.

          To wgraj i pokaz nam jak to dziala. Wtedy od razu kupuje PS4.

          Skomentuj

  5. rlistek
    Oceń komentarz:

    6    

    Opublikowano: 2017-06-24 14:25

    "Niemożliwe."

    Ależ się czuje zaskoczony.

    Skomentuj Historia edycji

  6. DreamerDream
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2017-06-24 14:37

    "Project CARS 2 ma być jedną z najładniejszych i najbardziej zaawansowanych gier wyścigowych"
    Ale kibiców na ławkach to ma chyba z ery ps2 xd

    Skomentuj

    1. blebleble
      Oceń komentarz:

      9    

      Opublikowano: 2017-06-24 14:53

      Bo to wersja na PS4 :D

      Skomentuj

      1. PS4RaceMaster
        Oceń komentarz:

        -14    

        Opublikowano: 2017-06-24 15:13

        Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

        pc nie ma startu do gier na wyłączność od Sony ;)

        Skomentuj

        1. blebleble
          Oceń komentarz:

          5    

          Opublikowano: 2017-06-24 15:23

          https://youtu.be/22SK1oxMuNc

          Skomentuj

  7. kaylo
    Oceń komentarz:

    4    

    Opublikowano: 2017-06-24 15:17

    GTX 1080Ti nie jest w stanie zapewnić bezkompromisowych min. 60 fpsów w każdej grze w 4K, a co tu dopiero mówić o konsolach.

    Skomentuj

    1. Pószek okrószek
      Oceń komentarz:

      -12    

      Opublikowano: 2017-06-25 01:54

      Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

      No właśnie tylko pokazujesz jak nieudolnymi maszynami do gier są PC na które wydaje się tak gruby hajs, dokłada najnowsze podzespoły, a tu nadal gry nie trybią z wymarzonym 4K w 60 fpsach bue hue hue hue hue hue

      Skomentuj

      1. kaylo
        Oceń komentarz:

        4    

        Opublikowano: 2017-06-25 12:04

        To tylko pokazuje jakimi amebami intelektualnymi i ignorantami są niektórzy posiadacze konsol, którzy myślą, że kupując sprzęt za $499 są wstanie grać na marketingowym skalowanym 4K. Gdy realnie bez cięcia grafiki taka konsola nie jest wstanie utrzymać nawet 60 fpsów w 1080p.

        Reasumując gdy chcesz grać mając zajebistą grafikę kupujesz PC'ta, a jak nie masz kasy to kupujesz konsole + maść na ból dupy.
        Pozdrawiam.

        Skomentuj

        1. PS4RaceMaster
          Oceń komentarz:

          -10    

          Opublikowano: 2017-06-25 13:35

          Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

          Sam jesteś ameba bo nawet nie wiesz jak na prawdę wyglądają gry na tę konsolę.

          Horizon 4K
          http://imgur.com/a/OszyT

          Możesz pokazać na swoim rumaku pc taką oprawę w sandboxie w 4K w HDR.

          Masz jeszcze GT SPORT do tej gry to pewnie musiałbyś pcta złożyć w cenie 5 takich konsol żenua.

          https://www.youtube.com/watch?v=KkcHs1li_II

          Jak ma być sprawiedliwie to proszę złożyć pcta w cenie 1600zł i uruchomić project cars hue hue.

          Skomentuj

          1. kaylo
            Oceń komentarz:

            3    

            Opublikowano: 2017-06-25 14:31

            Podłączyć konsole pod telewizor 4K HDR - szczyt masochizmu hehe ;). Może za 5 lat będzie to miało sens.

            Żeby nie być gołosłownym mój misiaczek:
            http://i.imgur.com/I26CVnD.jpg

            Zjada każdą grę w 1440p bez zająknięcia, fpsy nie spadają poniżej 60.

            Skomentuj

          2. PS4RaceMaster
            Oceń komentarz:

            -7    

            Opublikowano: 2017-06-25 15:00

            To jest masochizm te gry jadą każdą grę z pc w kwestii HDR i oprawy.
            HZD
            https://www.youtube.com/watch?v=lL2wF2s9gq8

            Już widzę ten silnik graficzny na nowej generacji PS5.

            Ratchet&Clank ta gra wygląda jak bajka od Pixara :)
            https://www.youtube.com/watch?v=ubJMl8Bop3c&t

            UNTIL DAWN
            https://www.youtube.com/watch?v=tVTkZft4M4E&t

            Uncharted4
            https://www.youtube.com/watch?v=LUNHh6KsV1U

            Skomentuj

          3. blebleble
            Oceń komentarz:

            2    

            Opublikowano: 2017-06-25 20:01

            Gra na PC o jelonkach zmiażdżyła graficznie top 5 Exclusivy:

            Horizon Zero Dawn
            Uncharted4
            The Order 1886.
            DriveClub
            Ratchet&Clank

            na konsolowy złom PlayStation4.

            theHunter: Call of the Wild na PC

            https://youtu.be/Fit-YafCu98

            https://youtu.be/Exc2b_AZJ7U

            https://youtu.be/VGOTYfGMyoE

            hue hue hue hue :D

            Skomentuj

  8. randallandhopkirk
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2017-06-24 15:20

    Lepiej żeby się skupili nad samym gameplayem niż nad 4K :-D

    Skomentuj

  9. ifeelveryblah
    Oceń komentarz:

    -17    

    Opublikowano: 2017-06-24 15:22

    Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

    Czekam z niecierpliwością na porównanie grafiki w Red Dead Redemption 2 Xbox One X vs PC z Titanem Srajtanem, czy co tam jest najlepszego z tego złomu :) Coś czuje, że będzie pogrom. Czyżby XOX 30 fps vs PC 0 fps? :D

    Skomentuj

    1. PS4RaceMaster
      Oceń komentarz:

      -19    

      Opublikowano: 2017-06-24 15:29

      Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

      Dym będzie szedł ze złomu pc prowizorycznego ;)

      Skomentuj

      1. rekonekcik
        Oceń komentarz:

        1    

        Opublikowano: 2017-06-26 13:34

        Nowe konto nazwij "Dym ze złomu PC prowizorycznego".

        Skomentuj

  10. Orokusaki
    Oceń komentarz:

    16    

    Opublikowano: 2017-06-24 16:18

    Pewnie że Project Cars 2 z prawdziwym 4K tylko na PC,twórcy gier w końcu poszli po rozum do głowy i zaczynają tworzyć pod coś co ich nie ogranicza i nie muszą tak kombinować i zaniżać efektów jak w przypadku konsol.

    Konsola dostanie swoją gorszą jakościowo wersje a PC dostanie swoją wypasioną wersje i widzę że już wielu producentów tworzy gry w ten sposób.

    Gdyby nie konsole to gry by wyglądały o 10 lat do przodu ale przez to że tak wielkie Firmy jak Sony i Microsoft które są bardzo bogate i potężne ingerują w rynek gier i swoim kapitałem oraz naciskiem spowalniają procesy twórcze programistów po to żeby ich kilku letnie przestarzałe technologiczne na dziś dzień dzieci nie dostały czkawki i się nie zadławiły efektami graficznymi i dlatego mamy gry takie jakie mamy.

    Każdy ogarnięty człowiek na tej planecie wie że elektronika starzeje się najszybciej na świecie i coś co ma 5 lat powinno już siedzieć w domu spokojnej starości.

    Gdyby konsole były wypuszczane co 1,5 roku ich jakość by była taka jak PC i wystarczy żeby każda konsola miała kompatybilność wsteczną wtedy było by to cudeńko ale teraz to zwykłe staruszki trochę odświeżone.

    Skomentuj Historia edycji

    1. PS4RaceMaster
      Oceń komentarz:

      -20    

      Opublikowano: 2017-06-24 17:30

      Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

      Stek bzdur :)

      Konsole ograniczają co ograniczają bo chyba nie gry i oprawę itp.
      Masz PS4 żeby się wypowiadać ech.. widziałeś Horizon ZD albo Uncharted4 w HDR na dużym TV.

      The Beauty of Horizon Zero Dawn
      http://imgur.com/a/OszyT
      https://www.youtube.com/watch?v=czMIP79Xr9o
      https://www.youtube.com/watch?v=PnjKnf5MZVM&t
      https://www.youtube.com/watch?v=M2Lh0yNdAqM&t


      Możesz sobie postawić 8K jak klocka na ceramikę a nie znajdziesz ładniejszego sandboxa i ładniejszych gier na wyłączność od Sony.

      Na koniec jak już o ścigałkach to popatrz sobie na warunki pogodowe i oprawę w DriveClub.
      https://www.youtube.com/watch?v=qq0kaBru2U0&t

      I masz swoje 4K z pc żenua.

      Skomentuj

      1. blebleble
        Oceń komentarz:

        14    

        Opublikowano: 2017-06-24 18:52

        Twórcy A Way Out porównują PlayStation 4 do 5-letniego PC. Przez konsole deweloperzy mają problemy.

        „Chcesz szczerej prawdy? Ta maszyna nie jest tak silna, jak myślisz. Sprzęt jest jak pięcioletni PC. Gdyby konsole były tak potężne jak komputery, to zobaczyłbyś zupełnie inne gry”

        http://www.ppe.pl/news/51838/tworcy-a-way-out-porownuja-playstation-4-pro-do-5-letniego-pc-przez-konsole-deweloperzy-maja-problemy.html

        Ubisoft obniża płynność gier na PC na polecenie Sony i Microsoftu?

        Wspomniany pracownik zaskoczył wszystkich stwierdzeniem, że firmy Microsoft oraz Sony naciskają na deweloperów z Ubisoftu, by wersje pecetowe tworzonych produkcji miały blokadę 30 klatek na sekundę.

        http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=88310


        Ubisoft: grafika w The Division pogorszona, by konsolowcy nie byli poszkodowani.

        Przedstawiciel studia Ubisoft Massive, odpowiedzialnego za grę MMORPG The Division, której premiera odbędzie się już w marcu, z rozbrajającą szczerością stwierdził w rozmowie z redaktorem kanału Team Epiphany w serwisie YouTube, że "byłoby niesprawiedliwym, gdyby wersja przeznaczona na komputery stacjonarne była wersją bardziej zaawansowaną graficznie od wersji na konsole".


        http://www.conowego.pl/aktualnosci/ubisoft-grafika-w-the-division-pogorszona-by-konsolowcy-nie-byli-poszkodowani-16475/

        The Division finalnie z dużo gorszą grafiką. Powtórzy się sytuacja jak z Watch Dogs?

        „Obecnie deweloperzy są pod dużym naciskiem wydawców, aby nie oferować wyraźnie różniących się doświadczeń [grafiki] od konsol, by nie pokazać, że następna generacja nie jest tak potężna jak PC. To chyba to, co się stało w Ubisoft Montreal.”

        „Ale oni [Ubisoft] nie przyznają, że praktyka ta polega na obniżeniu jakości grafiki w grze. O wiele łatwiej jest powiedzieć, że usuwa się rzeczy dla stabilności, co jest często kłamstwem, a tego się powinniście spodziewać przy każdej produkcji, którą będziemy tworzyć.”

        http://pclab.pl/news58390.html

        Skomentuj

        1. PS4RaceMaster
          Oceń komentarz:

          -21    

          Opublikowano: 2017-06-24 18:59

          Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

          Twórcy A Way Out powinni iść ale na szkolenie do Naughty Dog Guerrilla Games Santa Monica.
          Pokaż jaki mają dorobek na PS4 co takiego stworzyli żeby się tak wypowiadać ech... Takie same bałwany jak ty i tobie podobnym:)

          Skomentuj

          1. blebleble
            Oceń komentarz:

            15    

            Opublikowano: 2017-06-24 19:03

            Z pustego nawet i Salomon nie naleje.

            Konsole to złom.

            Skomentuj

          2. ifeelveryblah
            Oceń komentarz:

            -18    

            Opublikowano: 2017-06-24 19:42

            Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

            hahaha twórcy A Way Out, a wcześniej a tale of two sons - cp za prawdziwa potęga graficzna, normalnie wyciska z PC ostatnie soki :D Widziałem z nimi wywiad, z tymi muzułmanami od A Way Out, powiedzieli, że są tacy biedni, że sam CEO firmy robi sesje motion capture :) Podejrzewam, że A Way Out wyciśnie ostatnie soki z piecyków :)

            Skomentuj

          3. blebleble
            Oceń komentarz:

            14    

            Opublikowano: 2017-06-24 19:49

            To nie zmienia faktu, że facet mówi prawdę.

            Konsole to złom.

            Skomentuj

          4. owatanka
            Oceń komentarz:

            -17    

            Opublikowano: 2017-06-24 23:53

            Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

            Moze i zlom ale nie ulega faktowi ze na ten zlom sa gry a na PC nie ma nic godnego uwagi odgrzewane cody battlefieldy i fifa rok do roku to samo dobrze ze sa jeszcze mmorpgi bo chyba bym sprzedal kompa i gral na smartfonie...
            Nie posiadam zadnej konsoli gram czasami u znajomego i szczerze mowiac to jestem w szoku jak takie ps4 wyciaga taka grafike to horizon zero dawn naprawde wyglada kozacko az trudno uwierzyc ze to nie sa rendery tylko aktualna gra ale to trzeba dopiero zobaczyc na wlasne oczy ,uncharted mi sie podobalo bardzo fajne widoczki wszedzie szczegolnie podczas nurkowania lub w afryce czy gdzie to tam bylo jezdzilo sie dzipkiem ale zero dawn przebil to, jedynie szkoda ze nie jest w 60 fps :S

            Skomentuj

          5. blebleble
            Oceń komentarz:

            2    

            Opublikowano: 2017-06-25 19:59

            To teraz znów będziesz w szoku jak to możliwe że taka grafika jest na GTX980 w 1440P

            Adam - imponujące tech-demo na silniku Unity 5.4

            ""Adam" został wykonany za pomocą wersji beta Unity 5.4 i jego głównym przeznaczeniem jest prezentowanie, jakie możliwości daje wspomniany silnik. Całość wspierana jest przez zaawansowany symulator fizyki CaronteFX. Z tego powodu nie jest to oczywiście zwykły pre-render, a animacja generowana w czasie rzeczywistym. Co jednak najlepsze, całość renderowana jest w rozdzielczości 1440p za pomocą pojedynczej karty GeForce GTX 980."

            https://youtu.be/GXI0l3yqBrA

            Crysis na modach z 2012 roku lepiej wygląda niż Horizon ZeroGraficzne Dawn.

            http://pclab.pl/zdjecia/artykuly/focus/crysis_mod/crysis_mod_21.jpg

            http://pclab.pl/zdjecia/artykuly/focus/crysis_mod/crysis_mod_20.jpg

            http://pclab.pl/zdjecia/artykuly/focus/crysis_mod/crysis_mod_14.jpg

            http://pclab.pl/zdjecia/artykuly/focus/crysis_mod/crysis_mod_01.jpg

            Skomentuj Historia edycji

      2. blebleble
        Oceń komentarz:

        14    

        Opublikowano: 2017-06-24 18:55

        Tak, grafika Wiedźmina 3: Dziki Gon celowo została pogorszona. Był jednak ważny powód.

        W rozmowie z serwisem Eurogamer Marcin Iwiński, współzałożyciel firmy CD Projekt przyznał, że downgrade wizualny w grze miał faktycznie miejsce. Jak łatwo było się domyślić, winę za to ponoszą konsole do gier, które mają za mało mocy obliczeniowej, by dać sobie radę z pierwotną wersję oprawy graficznej w grze Wiedźmin 3: Dziki Gon.
        http://www.spidersweb.pl/2015/05/wiedzmin-3-gorsza-grafika.html


        Wiedźmin 3 z gorszą grafiką przez konsole. CD Projekt przeprasza...
        http://www.pcworld.pl/news/Wiedzmin-3-z-gorsza-grafika-przez-konsole-CD-Projekt-przeprasza,402061.html


        EA: nasze gry tworzymy najpierw na mocne PC.

        "W swoim wystąpieniu na UBS Global Technology Conference stwierdził on, że wszystkie gry przygotowywane przez studia należące do EA najpierw tworzone są z myślą o mocnych komputerach. Dopiero po ich przygotowaniu twórcy zajmują się ich przycięciem i dostosowaniem do możliwości dostępnych na rynku konsol."

        http://pclab.pl/news71966.html

        Quake Champions tylko na PC, bo ma być grą bez ograniczeń

        http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=98994

        Skomentuj

        1. PS4RaceMaster
          Oceń komentarz:

          -21    

          Opublikowano: 2017-06-24 19:00

          Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

          Ale ziew.....

          Skomentuj

          1. blebleble
            Oceń komentarz:

            14    

            Opublikowano: 2017-06-24 19:05

            Konsole to złom.

            hue hue hue hue :D

            Skomentuj

          2. rekonekcik
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2017-06-26 13:37

            Złom nie złom, jak komuś pasuje udawana rozdzielczość i płynność to niech sobie kupuje co chce.

            Skomentuj

  11. Snack3rS7PL
    Oceń komentarz:

    -18    

    Opublikowano: 2017-06-24 16:23

    Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

    No i za ten tytuł powinien byc wpi.... "Okazuje się to jednak nieprawdą, za tłumaczenie czego zabrali się sami twórcy."

    Skomentuj

  12. chotnik2
    Oceń komentarz:

    14    

    Opublikowano: 2017-06-24 17:01

    Czyli powtorka sytuacji z FHD na PS4/XBO, znow udawane.
    Jak wchodzilo PS4 i XBO to mial byc next gen FHD wszedzie.
    Skonczylo sie w wielu grach na skalowaniu rozdzielczosci z 900p/800p czy rozdzielczosci dynamicznej.

    Skomentuj

    1. PS4RaceMaster
      Oceń komentarz:

      -18    

      Opublikowano: 2017-06-24 17:51

      Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

      Ssij to :)

      HZD w 4K ;)
      http://imgur.com/a/OszyT
      Dodatek do gry
      Horizon Zero Dawn: The Frozen Wilds
      http://www.dualshockers.com/horizon-zero-dawn-frozen-wilds-dlc-4k-screenshots-ps4/

      Teraz pokaż ten swój next gen na pc ;)

      Już od dawna pc jest ograniczeniem bo nie robi się takich gier :)

      Na koniec Spider Man wisienka na torcie z tej przestarzałej konsoli ech...
      https://www.youtube.com/watch?v=K4zm30yeHHE&t
      http://www.dualshockers.com/spider-man-insomniac-games-ps4-screenshots-4k/

      Skomentuj

      1. blebleble
        Oceń komentarz:

        12    

        Opublikowano: 2017-06-24 18:59

        Spider-Man w 1080p i 60 fps? Nic z tego, nawet PS4 Pro nie da rady

        http://www.benchmark.pl/aktualnosci/spider-man-nie-bedzie-dzialac-w-1080p-i-60-fps.html

        hue hue hue hue hue :D


        Gra na PC o jelonkach zmiażdżyła graficznie top 5 Exclusivy:

        Horizon Zero Dawn
        Uncharted4
        The Order 1886.
        DriveClub
        Ratchet&Clank

        na konsolowy złom PlayStation4.

        theHunter: Call of the Wild na PC

        https://youtu.be/Fit-YafCu98

        https://youtu.be/Exc2b_AZJ7U

        https://youtu.be/VGOTYfGMyoE

        hue hue hue hue :D

        Skomentuj

        1. PS4RaceMaster
          Oceń komentarz:

          -20    

          Opublikowano: 2017-06-24 19:03

          Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

          Jeszcze ci gały wyjdą z tej wściekłości jak zobaczysz to w ruchu.
          Na razie możesz się smakiem obejść takich gier nie zobaczysz na pc z taką oprawą :)

          Dalej tupaj nóżką :) haha

          Skomentuj

          1. blebleble
            Oceń komentarz:

            13    

            Opublikowano: 2017-06-24 19:09

            Nic mi nie wyjdzie i nie jestem wściekły.
            To Ty masz ból zadka bo obnażam twoje brednie o możliwości konsol.

            hue hue hue hue :D


            A tu taki bonus.

            GHOST RECON WILDLANDS NEW Gameplay in 4K 60FPS

            https://youtu.be/9Nh48npQJqg

            Watch Dogs

            https://www.purepc.pl/rozrywka/modyfikacja_poprawiajaca_jakosc_grafiki_w_watch_dogs

            hue hue hue hue :D

            Skomentuj

          2. chotnik2
            Oceń komentarz:

            12    

            Opublikowano: 2017-06-24 21:01

            >Jeszcze ci gały wyjdą z tej wściekłości jak zobaczysz to w ruchu.

            Oj wyjda. Ze smiechu. Jak zobacze 20, a w porywach 30fps w grze akcji.

            Skomentuj Historia edycji

  13. Snake73
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2017-06-24 17:52

    Prawdziwe 4k? A który to panel LCD da radę tyle pokazać w ruchu?

    Skomentuj

  14. Orokusaki
    Oceń komentarz:

    13    

    Opublikowano: 2017-06-24 17:58

    PS4RaceMaster wszystko co mi pokazałeś wygląda cieniutko to poświadcza to co pisałem że konsole już się zestarzały dobrze że komputery cały czas prą do przodu następna generacja konsol może trochę podgoni i znowu grafika na komputerach osobistych poleci do przodu.

    Niestety gracze Pecetowi muszą niańczyć słabsze technologicznie platformy i nie mogą iść z duchem czasu.

    Skomentuj

    1. PS4RaceMaster
      Oceń komentarz:

      -17    

      Opublikowano: 2017-06-24 18:12

      Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

      Tak myślałem na brak argumentów trzeba pisać bzdury :)
      Cieniutko to masz na swoim rumaku pc tam nawet nie widać żadnej gry która mogłaby zagrozić grom na wyłączność od Sony w oprawie animacjach itp. Proteza PCMR :)

      The Order 1886 ta gra ma już 2 lata a wygląda jak jeden wielki render.
      PS4 za tysia ech... a ty za tysia na pc co odpalisz pasjansa ech

      https://www.youtube.com/watch?v=4KZGqzPomoU&t

      Tak jak piszesz strasznie cienko na tym pc.......



      Skomentuj

      1. blebleble
        Oceń komentarz:

        11    

        Opublikowano: 2017-06-24 19:25

        E3 vs rzeczywistość

        http://gearnuke.com/wp-content/uploads/2015/02/theorderalphacomp.gif

        hue hue hue hue :D

        Takie coś na PC było już w 2012 roku


        http://international.download.nvidia.com/webassets/en_US/shared/images/xml_graphics/a-new-dawn/screenshot4.jpg

        Hue hue hue hue :D

        Pełny artykuł

        http://www.benchmark.pl/sterowniki/pliki/nvidia-new-dawn-pobierz-demo-technologiczne-najmocniejsze-karty-geforce-wyprobuj.html

        hue hue hue hue :D

        Skomentuj

  15. Adrian Waleczny
    Oceń komentarz:

    -14    

    Opublikowano: 2017-06-24 19:01

    Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

    Project Cars 2 ma być jedną z najładniejszych gier wyścigowych bo będzie 4k i 60fps?Od kiedy i dla kogo rozdzielczość i ilość klatek to wyznacznik jakości grafiki?Ludzie,w głowach wam się poprzewracało od słów 4K,60fps.

    Skomentuj

    1. PS4RaceMaster
      Oceń komentarz:

      -16    

      Opublikowano: 2017-06-24 19:28

      Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

      Własnie jakieś pierdoły 4K i 60fps i grafika nie do pobicia ech.
      Czyli Minecraft w 8K 120fps rozwala wszystkie gry :)

      Skomentuj

  16. WalterWhite
    Oceń komentarz:

    12    

    Opublikowano: 2017-06-24 19:03

    Orokusaki też niedawno sprzedałem playstation 4 pro doszedłem do takich samych wniosków co ty,kiedy zobaczyłem płynność animacji na komputerze w rozdzielczości 4k w Tekken 7 i jak wygląda najnowszy Ghost Recon na PC i parę innych gier jak Hitman czy Sniper Elite 4 zrozumiałem że ta generacja konsol już się skończyła i czas się jej pozbyć.Obecnie jestem w trakcie składania sobie mocnego sprzętu który mi pozwoli grać w 4k wiem że wyjdzie to około 12 tysięcy ale warto poza tym są raty i przez dwa lata spłacę.

    PS4RaceMaster byłem posiadaczem konsoli tak jak napisałem wyżej niestety nie zgodzę się z tobą, grafika i płynność miedzy konsolą a PC to niebo a ziemia i wygrywa komputer.

    Skomentuj

    1. PS4RaceMaster
      Oceń komentarz:

      -15    

      Opublikowano: 2017-06-24 19:21

      Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

      Od kiedy rozdzielczość i fps to wyznacznik grafiki.

      Te gry co wymieniłeś to kup... graficzna przy exach na tę konsolę. No ale jak cię nie interesują exy to sprzedałeś konsolę proste.

      Ale nie przejmuj się jak ja też gram WipeOut'a w 4K 60fps i każdy posiadacz PS4 PRO zagra w to 4K 60fps.
      A ilu na pc zagra w gry w 4K 60fps każdy?
      Wolę 1080p i mieć oprawę animację na najwyższym poziomie.

      Tak pc wygrywa ale nie z grami na wyłączność od Sony.
      Masz tu Horizon ZD z PS4 PRO zrzuty w 4K a teraz popatrz czy jesteś w stanie zobaczyć różnicę z 2m czy jest to 4K natywne czy nie :)
      http://imgur.com/a/OszyT

      Video w 4K
      https://www.youtube.com/watch?v=czMIP79Xr9o

      Ta gra w HDR na dobrym panelu 4K roznosi każdy sandbox z pc w kwestii oprawy i gniecie stylem artystycznym.
      Możesz pokazać ładniejszego sandboxa na drogim pc może być za 10 tysi a co tam.


      Skomentuj

      1. chotnik2
        Oceń komentarz:

        10    

        Opublikowano: 2017-06-24 21:18

        >Od kiedy rozdzielczość i fps to wyznacznik grafiki.
        Rozdzielczosc? Od zawsze.
        Pusc ten swoj screen 4K z HZD na 1280x720 i zobacz czy wyglada tak samo jak w 4K.

        Skomentuj

      2. piotreeeek
        Oceń komentarz:

        9    

        Opublikowano: 2017-06-25 00:27

        "Ale nie przejmuj się jak ja też gram WipeOut'a w 4K 60fps i każdy posiadacz PS4 PRO zagra w to 4K 60fps. "

        Zabytkowa gierka z vity...buahaa..buahahaha...buahahahahha No ale jest 4k i 60fps? Jest. Buahahahahahhahahahahhaha

        Skomentuj

    2. blebleble
      Oceń komentarz:

      10    

      Opublikowano: 2017-06-24 19:31

      WalterWhite

      12 tysięcy ? Co ty tam chcesz robić Quad SLI? i jeszcze Bitcoiny na tym kopać ?

      Skomentuj

  17. LwieSerce
    Oceń komentarz:

    14    

    Opublikowano: 2017-06-24 19:14

    To ja wam powiem jaki ja myk zrobiłem,napaliłem się na konsole po reklamie HZD i kupiłem w Euro Agd konsolkę z tą właśnie grą odpalam niby wszytko pięknie ale tak po jakiś 300 minutach jak emocje i podjaranie nowym sprzętem opadły zauważyłem że otoczenie w HZD jest ładne tylko na jakieś 5 metrów widoczności a reszta się dogrywa jak się podejdzie bliżej widoczność w tej grze jest bardzo mała i powiem że zaczęło mi to przeszkadzać bo jednak jest to brzydkie.

    Spakowałem konsole i oddałem ją w sklepie po prostu zwykłym zwrotem bez reklamacji z racji otwartego pudełka.
    Pewnie jakbym 6 lat temu taką konsolę dorwał to bym się zachwycał strasznie ale dziś to wygląda jak pecety z 2011 roku.

    Czekam na PS 5 i na pewno kupie bo dopiero tam będzie grafika na miarę pieca.

    Skomentuj

    1. PS4RaceMaster
      Oceń komentarz:

      -16    

      Opublikowano: 2017-06-24 19:23

      Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

      Kolejny Bredzi-Sław :)

      Skomentuj

      1. blebleble
        Oceń komentarz:

        11    

        Opublikowano: 2017-06-24 19:37

        PS4RaceMaster nie kompromituj się już.

        piotreeeek

        "Jak ma wyglądać tak jak Horizon gdzie wszystko sie doczytuje pare metrów od postaci, to ja podziękuję za taką pseudo grafike.

        Przykład, gołe placki udające roślinnosć po drugiej stronie rzeczki buahahahahahaha

        https://zapodaj.net/images/64b5eb0bdec5c.png
        https://zapodaj.net/images/e207bd30eb504.png
        https://zapodaj.net/images/bb445e526e9f0.png"

        Hue hue hue hue :D

        Skomentuj Historia edycji

        1. PS4RaceMaster
          Oceń komentarz:

          -17    

          Opublikowano: 2017-06-24 19:51

          Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

          Teraz porównaj te twoje spaprane screeny do tego

          http://imgur.com/a/OszyT

          Tak cię gryzie że przez 2 miesiące klepiesz te same oszukane screeny i kto ci uwierzy w te brednie chyba tylko ci co w to nie grali.

          Nawet nie jesteś w stanie pokazać ładniejszego sandboxa ze swojej maszynki do pisania pcmr.

          Skomentuj

          1. blebleble
            Oceń komentarz:

            11    

            Opublikowano: 2017-06-24 20:05

            Po pierwsze to nie moje Screeny tylko piotrka.

            Po drugie to nie są oszukańcze screeny i wystarczy, że odpalisz sobie byle jaki gamplay na youtube żeby to potwierdzić.

            Po trzecie to Ty nie wklejaj tych oszukańczych screenów.

            Po czwarte to już od dawna pokazuję ci ładniejszego sandboxa na PC

            theHunter: Call of the Wild na PC

            https://youtu.be/Fit-YafCu98

            https://youtu.be/Exc2b_AZJ7U

            https://youtu.be/VGOTYfGMyoE

            który ma fotorealistyczną grafikę a nie taką cukierkową jak Horizon ZeroGraficzne Dawn z Nietendo.

            hue hue hue hue :D

            Nawet taki Skyrim jedzie twojego Horizona

            https://youtu.be/OCU862nVpJ0

            hue hue hue hue :D

            Skomentuj Historia edycji

          2. rlistek
            Oceń komentarz:

            12    

            Opublikowano: 2017-06-24 20:15

            Nie chce mi się gadać z takim trollem (mam na myśli PS4RaceMaster), ale to są rendery a nie screeny z gry. Tyle co cię ktoś pozbierał porównaniem tego Order cośtam, gdzie na trailerze wygląda jak next gen, a finalne wydanie, że się co najwyżej uśmiechnąć z politowania można. Materiały promocyjne to niech sobie Sony w reklamach wrzuca. Ty najwyraźniej jesteś ludzkim botem do spamowania for i komentarzy na zlecenie producenta tej przestarzałej technologicznie już w dniu premiery zabawki, bo nawet nie potrafisz uczciwie screenów z faktycznej gry wrzucić.
            Zbanować to bo pod każdym takim newsem później nie ma jak komentarzy czytać, bo się trzeba przebić przez tonę takiego spamu, pisanego przez botów!

            Skomentuj Historia edycji

          3. piotreeeek
            Oceń komentarz:

            11    

            Opublikowano: 2017-06-25 00:08

            "Tak cię gryzie że przez 2 miesiące klepiesz te same oszukane screeny i kto ci uwierzy w te brednie chyba tylko ci co w to nie grali."

            Jakie oszukane screeny? Bezposrednie zrzutki z PS4Pro gameplaya lalusiu jeden. To zrób swoje screeny w tym samym miejcu...no dawaj...czekam tchórzu

            Skomentuj

  18. Adrian Waleczny
    Oceń komentarz:

    -11    

    Opublikowano: 2017-06-24 19:27

    Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

    Do debili od których dostałem minusy-co jest ładniejsze?Wiedźmin 3 w 1920:1080 czy Skyrim w 4K?

    Skomentuj

    1. PS4RaceMaster
      Oceń komentarz:

      -17    

      Opublikowano: 2017-06-24 19:32

      Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

      Co się tam przejmujesz minusami ech.. Przecież wiesz gdzie jesteś nawet jak napiszesz 120% prawdy to i tak pctowa brać psia mać cię zminusuje.

      Tak jak piszesz od kiedy rozdzielczość i fps to wyznacznik grafiki ech.... Czyli Minecraft w 8K i 120fps rządzi he.

      Skomentuj

      1. blebleble
        Oceń komentarz:

        12    

        Opublikowano: 2017-06-24 19:43

        PS4RaceMaster

        Tylko Ty piszesz 1% prawdy reszta to twoje brednie.

        Chcesz zobaczyć piksele ? Odpal sobie grę na konsoli w 1080p na telewizorze 4K.

        hue hue hue hue


        Skyrim

        https://youtu.be/OCU862nVpJ0

        Wiedźmin 3

        https://youtu.be/bwKB1BC0UzE
        https://youtu.be/x4oN6LWQMMY

        Skomentuj

        1. Adrian Waleczny
          Oceń komentarz:

          -12    

          Opublikowano: 2017-06-24 20:28

          Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

          Ale po co wklejasz te filmiki z Wieśka i Skyrima?Wiem jak te gry wyglądają,mi chodzi tylko o to,że rozdzielczość 4K,8K czy 512K nic(prawie nic)nie da,jeśli gra będzie miała tekstury słabej jakości,marne oświetlenie itd,itp.A co do gier konsolowych,to mój młodszy brat ma PS4 zwykłe nie Pro,grałem w Ordera i Uncharted i jeśli ktoś twierdzi,że te gry są brzydkie,to po prostu moim zdaniem kłamie i tyle.Nie twierdzę,że wyglądem zrywają kapcie z nóg,ale jak na tak tani i słaby sprzęt jakim jest PS4 jest naprawdę dobrze.I to by było na tyle.

          Skomentuj

          1. blebleble
            Oceń komentarz:

            13    

            Opublikowano: 2017-06-24 21:20

            Ale nikt (chyba) tutaj nie twierdzi tego. Tylko to dziecko konsolowe twierdzi, że na PC nie ma ładniejszej grafiki :D

            Skomentuj

    2. Hattori
      Oceń komentarz:

      11    

      Opublikowano: 2017-06-24 19:40

      Oczywiście Adrian Waleczny Wiedzmin 3 jest piękny w full HD na PC i jeszcze piękniejszy w 4k na PC dałem ci plusa.

      Na konsoli wiesiek 3 wygląda jak na ustawieniach low na pececie.

      Skomentuj

      1. PS4RaceMaster
        Oceń komentarz:

        -15    

        Opublikowano: 2017-06-24 19:46

        Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

        Ale taki Wiesiek z pc w 4K wygląda przy Horizon Zero Dawn z PS4 PRO jak gra z poprzedniej generacji :)

        I co ty na to :)

        Skomentuj

        1. Wtyczka
          Oceń komentarz:

          14    

          Opublikowano: 2017-06-24 19:51

          Potwierdzam że w Horizon doczytują się textury i wcale to ładnie nie wygląda,potwierdzam również że gra się szybko nudzi.

          Skomentuj

        2. blebleble
          Oceń komentarz:

          13    

          Opublikowano: 2017-06-24 19:55

          Horizon ZeroGraficzne Dawn ma cukierkową grafikę i można go porównywać do Wiedzmina 3 który i tak na PC wygląda lepiej i trawa się nie doczytuje z 10 metrów jak w ZeroGraficzne Dawn na PlayZłomie 4.

          Skomentuj

  19. Beatrix
    Oceń komentarz:

    16    

    Opublikowano: 2017-06-24 19:37

    "WipeOut'a w 4K 60fps" >>>> dziadostwo jak ich mało

    "zauważyłem że otoczenie w HZD jest ładne tylko na jakieś 5 metrów widoczności " >>>>>>>>>>>>>zgadza się ta gra wygląda ładnie tylko na reklamach wieje nudą po kilku godzinach gry.


    "Tak pc wygrywa ale nie z grami na wyłączność od Sony." >>>>>>>>> a jak ma wygrać skoro nie są pisane również na PC durne porównanie na miarę małpy w zoo.


    "Czekam na PS 5 i na pewno kupie bo dopiero tam będzie grafika na miarę pieca.">>>>>>>>>>>zgadza się na miarę pieca ale z 2017 roku.

    Skomentuj Historia edycji

    1. PS4RaceMaster
      Oceń komentarz:

      -18    

      Opublikowano: 2017-06-24 19:44

      Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

      Dziadostwo to twój komentarz....

      Jak wyjdzie PS5 to jeszcze bardziej ośmieszy pcty w kwestii oprawy i animacji :)

      Skomentuj

      1. PredatorHunter
        Oceń komentarz:

        13    

        Opublikowano: 2017-06-24 19:49

        Tak tak Trollu wiemy PS4 jest najbardziej zaawansowaną maszyną na świecie dlatego w nasa i pentagonie wymieniono wszystkie komputery i zainstalowano konsole.

        A teraz zjedz banana i szoruj do zoo małpko jak ktoś tam wyżej napisał.

        Skomentuj

        1. blebleble
          Oceń komentarz:

          13    

          Opublikowano: 2017-06-24 20:15

          Bo jego PlayZłom 4 ma obliczenia asynchroniczne jak w Radeonie 7970 z przed kilku lat a w NASA i Pentagonie nie mają.

          hue hue hue hue :D

          Skomentuj Historia edycji

      2. chotnik2
        Oceń komentarz:

        12    

        Opublikowano: 2017-06-24 21:06

        >Jak wyjdzie PS5

        Ale po co? Przeciez podobno PS4PRO jest tyle przed PC, ze niszczy go we wszystkim, ma najladniejsze gry w 4K i w ogole to jak sie zainstaluje Linuxa, to te wszystkie Threadrippery i Xeony mozna do kosza wywalic, i serwery budowac na PS4.

        Juz nie wystarcza PS4PRO?
        Wyszlo PS4 za 1600, potem za lata PRO za 1600, teraz juz czekasz az za 2 lata wyjdzie PS5 za 1600?
        To moje upgrady do PC nie wynosza 800PLN/rok...

        Skomentuj

        1. blebleble
          Oceń komentarz:

          10    

          Opublikowano: 2017-06-24 21:25

          Ten PlayZłom jest tak potężny, że jak kupisz za 1600zł to po tygodniu wydobędzie ci 100 bitcoinów.

          hue hue hue hue :D

          Skomentuj

  20. chotnik2
    Oceń komentarz:

    10    

    Opublikowano: 2017-06-24 19:53

    Ze jemu sie chce pod kazdym postem wrzucac te linki do screenow HZD w 4K.
    Albo ma za to placone, albo to taki fanatyk, ze nawet w sobote bedzie wklejal to samo 10 razy.

    Skomentuj

    1. rlistek
      Oceń komentarz:

      13    

      Opublikowano: 2017-06-24 20:05

      A co ma robić jak grać w co nie ma. "Exclusivy" przeszedł po 3 razy i już nie może bo zasypia jak menu włącza to siedzi tutaj i "komentuje".

      Skomentuj

    2. blebleble
      Oceń komentarz:

      11    

      Opublikowano: 2017-06-24 20:10

      Horizon ZeroGraficzne Dawn z doczytującą się trawą w prawie 4K :D

      https://zapodaj.net/images/64b5eb0bdec5c.png
      https://zapodaj.net/images/e207bd30eb504.png
      https://zapodaj.net/images/bb445e526e9f0.png

      Skomentuj

      1. PS4RaceMaster
        Oceń komentarz:

        -18    

        Opublikowano: 2017-06-24 20:25

        Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

        Myślisz że jak wstawisz te szajs po raz setny to ci ktoś uwierzy.
        Dla potomnych po raz setny a ty żuczku schowaj się pod kamień z tymi swoimi z papranymi screenami.

        http://imgur.com/a/OszyT

        https://www.youtube.com/watch?v=czMIP79Xr9o
        https://www.youtube.com/watch?v=PnjKnf5MZVM&t

        Deklasacja pcmr za wielki hajs....z pudełka za 1600zł.

        A teraz tupcie nóżkami dalej........... hej

        Skomentuj

        1. rlistek
          Oceń komentarz:

          13    

          Opublikowano: 2017-06-24 20:32

          @PS4RaceMaster
          Każdy z odrobiną oleju w głowie mu (blebleble) uwierzy, bo ty wrzucasz prerenderowane materiały promocyjne (te twoje screenshoty to są na 100% rendery jeszcze po post produkcji). Te filmiki to w najlepszym wypadku generowane otoczenie ze specjalnego ujęcia kamery, z kontrolowaną liczbą obiektów.

          Screeny blebleble są dużo bardziej wiarygodnym odzwierciedleniem stanu faktycznego gry, choćby dlatego, że jest na nich interfejs z gry.

          Skomentuj Historia edycji

          1. PS4RaceMaster
            Oceń komentarz:

            -18    

            Opublikowano: 2017-06-24 20:45

            Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

            Normalny jesteś grałeś w to czy tylko tak aby trolla napisać.
            A to dobre kolejny bobek co piszę że to rendery gratuluje :) Ale mam ubaw i takie komentarze jak twoje tylko potwierdzają jak solidnie wyglądają exy na tej konsoli z oprawą nie osiągalną na pc.

            Rendery hue hue dobry lol.

            Avatar w świecie gier

            https://www.youtube.com/watch?v=u2_W1Gkwrwg&t

            To też wszystko Rendery spoko
            U4
            https://www.youtube.com/watch?v=iOk-VxvS9Bk&t

            The Order 1886
            Tutaj to już render renderów haha
            https://www.youtube.com/watch?v=4KZGqzPomoU&t

            DriveClub
            Masz ci babo placek a to render warunków pogodowych o fuck....
            https://www.youtube.com/watch?v=qq0kaBru2U0&t

            Ratchet&Clank
            No tu normalnie mamy render od samego Pixara
            https://www.youtube.com/watch?v=NrXdLnojzWg

            Jeżeli chcesz coś komentować to warto to sprawdzić na własnej skórze hej

            Skomentuj

          2. ShogunToranaga
            Oceń komentarz:

            16    

            Opublikowano: 2017-06-24 21:07

            A ja myślę PS4RaceMaster że ty już nie masz żadnego ubawu bo zostałeś właśnie rozdeptany przez użytkowników myślę że bardzo się denerwujesz że nie potrafisz nikogo przekonać do swojej racji,jestem przekonany że nikt już na poważnie nie bierze tego co piszesz i nikt nie wierzy w to co piszesz.
            Faktem jest że konsole są już przestarzałe a gry na nich wyglądają co najmniej średnio.

            Miałem okazje grać w tak zachwalany przez ciebie HZD niestety gra graficznie odbiega od tego co pokazujesz na swoich linkach i przyznaje że to zwykły sandbox i jak każda gra tego typu szybciutko się nudzi.
            Doczytywanie tekstur są widoczne i na pewno skoro grałeś w tą grę doskonale o tym wiesz a jeśli nie wiesz to wcale nie bawiłeś się tą produkcją i tylko robisz szambo.

            Przestań już pisać na temat konsol które są już wiekowe bo to się staje nudne ten facet o niku bleeee czy jakoś tam rozjechał cię jak walec po asfalcie inni użytkownicy potwierdzili jego komentarze a na temat HZD większość jest zgodna w tym i ja.

            Skomentuj

          3. owatanka
            Oceń komentarz:

            -15    

            Opublikowano: 2017-06-25 00:08

            Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

            Sciamniasz nie grales w HZD bo napisales ze sie doczytuja tekstury tak jak wlaczysz gre pierwszy raz pozniej sie nie doczytuja a grafika wyglada jak na filmiku "gralem na ps4pro" ale na zwyklym ps4 jest identycznie

            zobacz sobie od 6:15 to wyglada swietnie nawat jak na filmik z youtuba
            https://www.youtube.com/watch?v=fI8v-KPiJQE

            Szczerze mowiac gdyby ta gra byla na PC to bym pod nia kupil kompa takiego na ktorym by ta gra smigala w 4k i 60fps bo chcial bym poprostu zobaczyc czy jeszcze sie da ta grafike ulepszyc.

            Skomentuj

          4. Chong-li
            Oceń komentarz:

            12    

            Opublikowano: 2017-06-25 08:12

            Bzdura!!!

            Teraz ja się włącze do dyskusji owatanka ktoś ci płaci za pisanie farmazonów i popieranie fanaberii?

            Ukończyłem HZD w 100% dawno temu mam ps4 pro i tekstury się doczytują a fov jest nie wiekszy niż 5-8 metrów.

            100% nie grałeś w tą grę piszesz bajki.

            Nie obchodzi mnie co jest lepsze czy PC czy Konsola ale HZD ma takie wady jak piszą ludzie a pisanie że ich nie ma to bzdura.

            Skomentuj

          5. PS4RaceMaster
            Oceń komentarz:

            -9    

            Opublikowano: 2017-06-25 10:42

            @Chong-li

            Takie ma wady że jest najładniejszym sandboxem na rynku i musisz się z tym pogodzić inaczej kloca postawisz w spodniach.

            Sami nie grali na oczy nie widzieli gry i klepią te swoje farmazony. Boli ich że takie gry z taką oprawą powstają na konsoli.
            pctwocy długo jeszcze będziecie tutaj się spuszcz.... i tupać nóżkami nic to nie zmieni bo taka jest rzeczywistość :)

            Będę to 1000 razy wstawiał dla potomnych.
            Zrzuty prosto z PS4 PRO i tak te screeny nie oddają tego co widać prosto z konsoli na TV 4K W HDR.
            4K
            http://imgur.com/a/OszyT

            Mam w 1080p ze zwykłej PS4
            http://imgur.com/a/zk6K5

            Skomentuj

          6. piotreeeek
            Oceń komentarz:

            9    

            Opublikowano: 2017-06-25 01:19

            "Ale mam ubaw i takie komentarze jak twoje tylko potwierdzają jak solidnie wyglądają exy na tej konsoli z oprawą nie osiągalną na pc."

            Nie rozśmieszaj nas dziecko swoimi exami.
            Byle division z drobną modyfikacją graficzną w 4K rozpi...ala graficznie wszystkie twoje śmieszne exy.

            https://www.flickr.com/photos/138012712@N02/

            Skomentuj Historia edycji

        2. blebleble
          Oceń komentarz:

          10    

          Opublikowano: 2017-06-24 21:35

          PS4RaceMaster

          A ty myślisz, że jak wstawisz propagandowy filmik z kanału Sony to ktoś uwierzy ?

          hue hue hue hue :D

          Skomentuj

        3. piotreeeek
          Oceń komentarz:

          7    

          Opublikowano: 2017-06-25 00:11

          "Myślisz że jak wstawisz te szajs po raz setny to ci ktoś uwierzy.
          Dla potomnych po raz setny a ty żuczku schowaj się pod kamień z tymi swoimi z papranymi screenami."

          Wszyscy uwierzyli bo tak wygląda ta gra lemingu. I żaden z was śmiesznych gimbusiów nawet nie wstawił ANI JEDNEGO swojego screena z tych miejsc, bo dobrze wiecie że was zaorałem faktami. Szach mat napletku.

          Skomentuj

      2. rlistek
        Oceń komentarz:

        11    

        Opublikowano: 2017-06-24 20:25

        BUahhaha, classic. Wypuścić ładne rendery i trailery, żeby się ludzie zajarali, a później wydać grę, która wygląda jak Skyrim z kilkoma średnimi modami na słabym PCcie :D.
        Ładnie się widzę w tym Sony poczyna... :D

        Skomentuj

  21. ifeelveryblah
    Oceń komentarz:

    -14    

    Opublikowano: 2017-06-24 21:13

    Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

    Uwaga! Uwaga!
    Poproszę o owacje na stojąco. Twórcy A Tale of Two Sons mówią, że obecne konsole są jak 5 letnie komputery.
    Twórcy A Tale of Two Sons, gry którą graficznie pociągnąłby Sega Saturn :D Niezłe cyrki się obecnie odwalają. Obstawiam, że twórcy A Tale of Two Sons przy okazji swojego następnego projektu oświadczą, że pecety są zbyt słabe i potrzebują Sunway TaihuLight , superkomputera o mocy 93pflops, by gra mogła zadziałać :D

    Skomentuj

  22. typ71
    Oceń komentarz:

    -14    

    Opublikowano: 2017-06-24 22:08

    Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

    pcmr sie cieszą a nie maja monitorow 4k :D

    Skomentuj

  23. czarnobrody
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2017-06-24 22:11

    Wpadłem poczytać komentarze, ale nie sądziłem, że jesteście w takiej formie :) Aż tyle czasu nie mam :D

    Skomentuj

  24. piotreeeek
    Oceń komentarz:

    8    

    Opublikowano: 2017-06-25 00:15

    Co tu dużo gadać, jak zwykle najlepsza jakość na PC.
    A na PS4 pewnie zostanie graficzny ogryzek z dropiącym fps i w rozciaptanym skalowanym 720p udającym 1080p .
    No ale jak się kupuje proteze "next gena" za 1000zł to sie dostaje proteze grafiki :DDDDD

    Skomentuj

  25. piotreeeek
    Oceń komentarz:

    6    

    Opublikowano: 2017-06-25 01:24

    Taka grafika w natywnym 4K tylko na PC.

    https://www.flickr.com/photos/138012712@N02/

    Skomentuj

    1. patol1984
      Oceń komentarz:

      10    

      Opublikowano: 2017-06-25 09:16

      Może za 5 lat na nowej konsoli będzie taka jakość w 30 fps

      Skomentuj

      1. ifeelveryblah
        Oceń komentarz:

        -7    

        Opublikowano: 2017-06-25 11:09

        Na twoim komputerze za 20 lat :D

        Skomentuj

        1. patol1984
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2017-06-26 12:46

          No pewnie tak, bo nie obchodzi mnie 4k wolę FHD/QHD w 144hz ;d

          Skomentuj

  26. dopelfinger
    Oceń komentarz:

    17    

    Opublikowano: 2017-06-25 11:46

    PS4RaceMaster coś dużo tych gier nie masz jak chwalisz się cały czas jedną od 6 miesięcy w sumie w twoich komentarzach można zobaczyć 5 przykładów gier,jednak te konsole to niezłe gówna skoro gry można wyliczyć na palcach obu rąk.

    Jak chcę się pograć cwaniaczku to musisz grać w gry pecetowe które wychodzą na konsoli inaczej jaja ci posiwieją z nudy i braku gier.

    Hzd nawet jak jest najładniejszy chodz moim zdaniem to średniak to twoja konsola zdycha na tej grze bo tekstury się non stop doczytują a filmiki na you tube pokazują jak to wygląda w zoomie i jest to tragedia taka pixeloza była w 2008 roku na pc.

    Zdaje sobie sprawę że piszę do 17 latka który nie jest jeszcze w pełni rozwinięty psychicznie i fizycznie dlatego przymykam oko na twoje wypowiedzi bo za 5 lat jak już życie ci wleje wiecej oleju do głowy bedziesz wypowiadał się bardziej poprawnie na różne tematy.

    Mądry człowiek poczyta sobie specyfikacje konsoli z jakich części jest zbudowana i jakie maxymalne osiągi może zdobyć a potem porówna do topowych częsci komputera i wyjdzie mu proste równanie, niestety ty tego nie potrafisz twoim zdaniem coś co kosztuje 1600zł jest lepsze od czegoś co kosztuje 10 tysięcy złotych.Człowieku czy ty masz mózg? Gdyby tak było jak ty mówisz nikt by nie kupował Peceta tylko konsole na którą stać co drugą osobę na ulicy.

    Moim zdaniem twoje komentarze to zwykła zaczepka i nic więcej.

    Jeszcze jedno ci napisze cały czas drzesz mordę że konsola oferuje tanie granie a to ja ci właśnie zrobię kalkulacje która zniszczy twoją teze.

    Konsola -1600zł gry przy premierze koszt 250zł

    Kupując 10 gier i konsole mamy 1600zł + 2500zł co daje nam cene peceta do grania ze średniej półki czyli 4100zł.

    Na czym ty oszczędzasz dziecko?

    Twoja konsola jest stara gry są drogie a grafika jest średnia.

    Niedawno grałem na PS VR gry w virtual reality to parodia jakaś konsole tak się dławią że żadnej płynności w nich nie uświadczysz a te hełmo-okulary mają prześwit na nosie i widać świat realny co jest kpiną przy tego typu zabawkach.

    Skończ już pier..... bzdury dzieciaku masz konsole ciesz się z niej i zamilknij.

    Skomentuj Historia edycji

    1. thoruus
      Oceń komentarz:

      14    

      Opublikowano: 2017-06-25 12:07

      Mądrego to aż miło poczytać!

      Skomentuj

    2. PS4RaceMaster
      Oceń komentarz:

      -16    

      Opublikowano: 2017-06-25 12:53

      Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

      Kolejne dziecko się zbulwersowało @#$%^&*
      Już się tak nie bulwersujcie bo jeszcze w tym roku dodatek do Uncharted4 i Horizon Zero dawn. W 2018 kolejne petardy God of War The Last of us2 Spider Man Days Gone itd....

      A GT SPORT jeszcze w tym roku
      Oglądaj paziu pctowych gratów samo menu w grze będzie rozwalać twoją prowizorę pctową hej i trzymajcie nerwy na wodzy :)

      https://www.youtube.com/watch?v=wWff1mTo0Wk

      Średni to twój pc się prezentuję do exów od Sony.

      Skomentuj

    3. ifeelveryblah
      Oceń komentarz:

      -15    

      Opublikowano: 2017-06-25 14:11

      Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

      Jesteś głupi jak mój kot. Gry na PC tańsze niż na konsole, a to dopiero żart roku.
      Przykład: Quantum Break na Xbox One 89 zł, do tego kod na Alan Wake, wersja z DLC. W tym czasie Quantum Break na PC 149 zł. Grę należy zarejestrować więc koszt gry 149 zł. Przeszedłem grę, pożyczyłem koledze, w zamian dostałem Wiedźmina 3. Sprzedałem Quantum Break za 70 zł, został mi jeszcze kod na Alan Wake. A teraz trollu rusz tym pustym łbem i wylicz sobie koszt grania na PC i koszt grania na konsoli :D

      Skomentuj

    4. piotreeeek
      Oceń komentarz:

      13    

      Opublikowano: 2017-06-25 14:20

      "Kupując 10 gier i konsole mamy 1600zł + 2500zł co daje nam cene peceta do grania ze średniej półki czyli 4100zł."

      Nie dodałeś jeszcze tv za 15tys (czyli z porządnym HDR), który każdy rasowy fanboj podobno posiada żeby mógł cieszyć się Horizonem w HDR buahahahahahahha

      Skomentuj

    5. typ71
      Oceń komentarz:

      -11    

      Opublikowano: 2017-06-25 14:26

      Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

      jak juz tak liczysz to dolicz do tego PC ze sredniej półki te 10 gier na PC 10x160zl to masz juz 5700 zl i jeszcze nie mozesz sprzedac tych gier bo to jednorazowe klucze xD

      Skomentuj

      1. ifeelveryblah
        Oceń komentarz:

        -14    

        Opublikowano: 2017-06-25 14:34

        Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

        Musiałbym być umysłowo chory żeby wydać na grę 149 zł, czyli tyle ile średnio kosztują gry na PC. Na konsole z reguły wydaje od 1 zł (Ryse Son of Rome, Watch Dogs, AC III itd) do 20 zł. Współczuję graczom pecetowym cen gier. Na konsole jak chcieli wprowadzić rejestrację to był wielki bunt i dalej możemy grać za grosze. Oj współczuję wam :D

        Skomentuj

        1. piotreeeek
          Oceń komentarz:

          14    

          Opublikowano: 2017-06-25 15:39

          "Na konsole z reguły wydaje od 1 zł (Ryse Son of Rome, Watch Dogs, AC III itd) do 20 zł"

          Wspólczuje ci że musisz grać w gry dwa/trzy lata poźniej niż inni.

          Skomentuj

          1. ifeelveryblah
            Oceń komentarz:

            -6    

            Opublikowano: 2017-06-25 17:55

            Współczuję głupoty płacenia za grę 149 zł :)

            Skomentuj

          2. blebleble
            Oceń komentarz:

            6    

            Opublikowano: 2017-06-25 20:17

            A ja ci współczuje płacenia abonamentu za granie w Multi na PlayZłomie.

            hue hue hue hue :D

            Skomentuj

          3. ifeelveryblah
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2017-06-26 10:27

            Kiedy Ryse Son of Rome miał premierę na PS4?

            Skomentuj

  27. Zapinator
    Oceń komentarz:

    12    

    Opublikowano: 2017-06-25 11:52

    dopelfinger jak zwykle pozamiatał kolejnego trolla jaskiniowego hahahaha brawo!!!!

    Skomentuj

  28. kaylo
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2017-06-25 12:03

    .

    Skomentuj Historia edycji

  29. LuckyNumber8
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2017-06-25 12:20

    4K jest teoretyczne możliwe na PC nawet w najbardziej wymagających grach, ale w praktyce potrzeba do tego takiego sprzętu, że i tak 99.9% osób nie pozwoli sobie na taką jakość. Konsole to natomiast sprzęty nastawione na dostarczenie dobrej jakości w rozsądnej cenie, więc nikt z realistycznym podejściem do sprawy nie będzie oczekiwał, aby konsola prześcigała topowe konfiguracje na PC. Xbox one X w porównaniu nawet do ps4 pro to już jednak naprawdę potężna konsola z zupełnie rewolucyjną architekturą gdzie ograniczyli/wyeliminowali największe bottlencki na jakie napotyka GPU w grach i przez to efektywna moc tej konsoli jest dużo większa niż można to wywnioskować na papierze i np. GPU ze swoimi 6.2 tflops jest tak szybkie jak 9.6 tflops na PC. Po artykule digitalfoundry można sobie było już wywnioskować, że wynik w forzy był nawet lepszy niż jak osiąga 1080gtx na PC. Przedwczoraj natomiast developer titanfalla 2 wypowiedział się, że tej konsoli starczyło mocy na 6K w 60fps (gdzie ps4 pro starczyło mocy na 1440p). Jeśli więc xbox skorpion nie poradzi sobie z project cars w natywnym 4K, to niestety oznaczać to będzie tylko tyle, że gra ma horendalne wymagania sprzętowe i tak czy inaczej mało jto w to zagra w natywnym 4K (prawdopodobnie skończy się tylko na posiadaczach kart SLI lub 1080ti po OC). A już swoją drogą, to po niedopracowanej pierwszej części project cars jakoś mam wątpliwości, że część druga będzie bardziej interesująca (część pierwsza wyglądała jak gdyby zrobił ją hakiś zwykły moder, trasy niedokończone i właściwe cała gra sprawiała wrażenie sklejonej bez ładu i składu bo nawet tak ważny element jak sterowanie pokpili)

    Skomentuj Historia edycji

    1. piotreeeek
      Oceń komentarz:

      10    

      Opublikowano: 2017-06-25 13:32

      Lucky a pamiętasz jak majaczyłeś swego czasu o mocy scorpio na poziomie 11 Tflop :DDDDDD
      A tu taki zonk :DDDDD

      Skomentuj

      1. PS4RaceMaster
        Oceń komentarz:

        -13    

        Opublikowano: 2017-06-25 13:39

        Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

        GT SPORT do tej gry musielibyście pcta złożyć w cenie 5 takich konsol żenua.

        https://www.youtube.com/watch?v=KkcHs1li_II

        Jak ma być sprawiedliwie to proszę złożyć pcta w cenie 1600zł i uruchomić project cars hue hue.

        Szach mat kajtku :)

        Skomentuj

        1. piotreeeek
          Oceń komentarz:

          10    

          Opublikowano: 2017-06-25 13:55

          Ale przeciez Gt Sport zostanie zaorane graficznie przez Project Cars 2 i Forze motorsport 7, to czym ty tu sie podniecasz.

          Masz tu GtSport z pS4pro...to gdzie ten fotorealizm w gameplayu?
          https://www.youtube.com/watch?v=rKquIoIfJk4&t=24s

          No i dalej nie pokazałałeś mi takiej jakości grafiki na swojej śmiesznej konsolce jak ta tutaj na PC:

          https://www.flickr.com/photos/138012712@N02/

          Skomentuj Historia edycji

          1. LuckyNumber8
            Oceń komentarz:

            -2    

            Opublikowano: 2017-06-25 23:43

            Jesli nowe project cars nie będzie prezentować drastycznie lepszej grafiki względem części poprzedniej, to wciąż będzie to grafika pozostawiająca sporo do rzyczenia w porównaniami tak do forzy czy gt sport. Pierwsze project cars przypomina mi bardziej grę zrobioną przez modera i jedynie co fajnie w tej grze wyglądało, to modele aut. Dodam jeszcze, że ja miałem tak złe wrażenia na wersji pc, a wersja konsolowa wyglądała pewnie sporo gorzej, więc to tym bardziej robi wrażenie co wyczyniają twórcy gran turismo czy forzy na konsolach.

            Skomentuj Historia edycji

          2. piotreeeek
            Oceń komentarz:

            2    

            Opublikowano: 2017-06-26 00:00

            To sobie pograj w Forze Apex albo Forze Horizon 3 w 4K i wymaksowanych detalach jeśli project cars ci nie podszedl. Albo odpal sobie divivion w takiej jakosci i masz pozamiatane konsolki Sony.
            https://www.flickr.com/photos/138012712@N02/

            Skomentuj

          3. PS4RaceMaster
            Oceń komentarz:

            -3    

            Opublikowano: 2017-06-26 13:22

            To ty ślepaku ładnych gier nie widziałeś ze szczegółowością oświetleniem teksturami i animacjami itp.

            https://www.youtube.com/watch?v=LUNHh6KsV1U

            Podnieca się Division i Ghost Recon Wildlands a na Horizon czy Uncharted4 piszę kup..... z konsol itp.

            Uncharted 4 kładzie to jak chce tylko to trzeba zobaczyć na własne oczy napinaczu.

            Skomentuj Historia edycji

    2. ifeelveryblah
      Oceń komentarz:

      -14    

      Opublikowano: 2017-06-25 13:45

      Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

      No ale tłumacz to tym dzieciaczkom, a i tak będą trollować bo mama nie chce kupić konsoli.

      Skomentuj

    3. ifeelveryblah
      Oceń komentarz:

      -14    

      Opublikowano: 2017-06-25 13:52

      Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

      Project Cars w natywnym 4K nie zadziała na Xbox One X bo to jest żałosny developer. Zobacz kto narzeka na konsole: twórcy A Tale of Two Sons (parodia), twórcy Project Cars czyli całkowite beztalencia. W ogóle do developera od Project Cars nie mam żadnego szacunku bo pamiętam jak zbierali hajs na Kickstarterze, miała być wersja na WiiU, ludki mające WiiU wpłacali kasę, a na koniec wypieli się na nich i powiedzieli, że nie zrobią wersji na konsolę Nintendo. Niech zdychają albo chociaż wypad z rynku konsolowego bo tak marnych gier na konsole nie potrzeba.

      Skomentuj

    4. PS4RaceMaster
      Oceń komentarz:

      -13    

      Opublikowano: 2017-06-25 14:20

      Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

      "zupełnie rewolucyjną architekturą gdzie ograniczyli/wyeliminowali największe bottlencki na jakie napotyka GPU w grach i przez to efektywna moc tej konsoli jest dużo większa niż można to wywnioskować na papierze"

      Lucky takie patenty to ma już PS4 od samego początku a M$ trochę zerżnął z tej architektury.
      Z taką różnicą że xbox x ma większą moc i tyle.

      Wrzucę jeszcze raz i popatrz na te screeny w 4K z Horizon ZD i przypatrz się czy zobaczysz różnicę z 2 m od ekranu czy to jest 4K natywne czy nie :)

      4K
      http://imgur.com/a/OszyT

      Dla porównania zrzuty ze zwykłej PS4 w 1080p
      http://imgur.com/a/zk6K5

      Nie którzy piszą że to rendery buhahahaaa.
      Jak będziesz miał PS4 PRO to podłącz sobie do dobrego panelu 4K w HDR i oceń grę pod tym względem. No chyba że już masz :)

      https://www.youtube.com/watch?v=lL2wF2s9gq8

      Już widzę ten silnik graficzny na nowej generacji PS5.

      Masz tu platformówkę Ratchet&Clank ta gra wygląda jak bajka od Pixara :)
      https://www.youtube.com/watch?v=ubJMl8Bop3c&t

      UNTIL DAWN
      https://www.youtube.com/watch?v=tVTkZft4M4E&t

      Uncharted4
      https://www.youtube.com/watch?v=LUNHh6KsV1U

      Exy od Sony to najwyższa półka wizualna w HDR itp

      Skomentuj

      1. piotreeeek
        Oceń komentarz:

        12    

        Opublikowano: 2017-06-25 14:29

        "Jak będziesz miał PS4 PRO to podłącz sobie do dobrego panelu 4K w HDR i oceń grę pod tym względem"

        To podaj modele tych dobrych paneli według ciebie... czekam

        Skomentuj

        1. PS4RaceMaster
          Oceń komentarz:

          -16    

          Opublikowano: 2017-06-25 14:31

          Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

          Zmykaj smarku jak będziesz miał taki panel z PS4 to dopiero przyjdz i dopiero będziesz swoje mądrości wciskał :)

          Skomentuj

          1. piotreeeek
            Oceń komentarz:

            12    

            Opublikowano: 2017-06-25 14:36

            No właśnie chce sie od ciebie dowiedzieć jaki to panel?
            Co , juz ci rura zmiękła i nie możesz podać modelu. To w sumie było do przewidzenia.

            Skomentuj

          2. blebleble
            Oceń komentarz:

            3    

            Opublikowano: 2017-06-25 20:23

            To dziecko dalej bredzi o rewolucyjnej zunifikowanej pamięci jak to jest było już w APU w laptopach a wcześniej w komputerach o2 firmy SiliconGraphic Inc.

            hue hue hue hue :D

            Skomentuj

      2. piotreeeek
        Oceń komentarz:

        12    

        Opublikowano: 2017-06-25 14:47

        "Wrzucę jeszcze raz i popatrz na te screeny w 4K z Horizon ZD i przypatrz się czy zobaczysz różnicę z 2 m od ekranu czy to jest 4K natywne czy nie :)

        4K
        http://imgur.com/a/OszyT"

        Wyciagnałem z tego śmiesznego albumiku kilka screenów z brzegu...
        http://i.imgur.com/dmZDw0M.jpg
        http://i.imgur.com/coRPO9D.jpg
        http://i.imgur.com/l3QMSy0.jpg

        Jak to ma udawać 4K według ciebie chłopczyku, to ja juz sie pokładam ze śmiechu:DDD
        Przeciez to rozmaślone i nieostre badziewie to może co najwyżej udawać 1080p a nie 4K. Serio, nie wiem czy 1080p na PC nie wygląda ostrzej niż to coś buahahahhahahaha

        Skomentuj Historia edycji

        1. PS4RaceMaster
          Oceń komentarz:

          -13    

          Opublikowano: 2017-06-25 14:53

          Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

          Puść to czopku na TV w 4K dopiero zobaczysz a nie na monitorze z biedronki patrzysz ;)

          Zwróć uwagę że są w jpg'ach i obniżoną jakość mają.
          Najlepiej jakbyś to zobaczył prosto z konsoli w png i byś z tej wściekłości monitor opluł :)

          Skomentuj

          1. piotreeeek
            Oceń komentarz:

            11    

            Opublikowano: 2017-06-25 15:36

            "Zwróć uwagę że są w jpg'ach i obniżoną jakość mają.
            Najlepiej jakbyś to zobaczył prosto z konsoli w png i byś z tej wściekłości monitor opluł :) "

            Tak, tak, oczywiście.

            https://www.flickr.com/photos/138012712@N02/

            Tu też masz jpg i obnizoną jakość a grafika miażdży twojego śmiesznego Horizona pod każdym wzgledem. To teraz pomyśl jeszcze jabyś to zobaczył w PNG...deklasacja totalna.

            Skomentuj

          2. PS4RaceMaster
            Oceń komentarz:

            -13    

            Opublikowano: 2017-06-25 15:58

            Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

            Już nie straszysz Star Citizen'em hue hue

            Star Citizen. Twórcy zebrali 150 mln dolarów od graczy i popadli w ogromne długi!

            http://www.ppe.pl/news/51929/star-citizen-tworcy-zebrali-150-mln-dolarow-od-graczy-i-popadli-w-ogromne-dlugi.html

            Kolejne dym........ wyjdzie ;)

            Skomentuj

          3. chotnik2
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2017-06-25 19:42

            Jaki Star Citizen, tam w albumie nie ma zadnego SC, co ty bredzisz...

            Skomentuj

      3. LuckyNumber8
        Oceń komentarz:

        1    

        Opublikowano: 2017-06-25 16:23

        ps4masterrace@ ps4 pro ma usprawnienia względem zwykłej ps4 (ot doszły niektóre ficzery z generacji polaris AMD), ale xbox ma już zupełnie i specjalnie przeprojektowane gpu na życzenie microsoftu, gdzie to inżynierowie M$ siedli do pracy i ocenili co najbardziej spowalnia GPU AMD w grach, a AMD wprowadziło później te zmiany do budowy GPU. Przy ps4 pro developerzy muszą się namęczyć aby wykorzystać realnie dodatkową moc która doszła w ps4 pro przy operacjach 16 bit (i te operacje jedynie sprawdzają się przy postprocesingu, więc też wiele zrobić nie mogą). Przy xboxie skorpionie natomiast całą prace za developerów zrobili inżynierowie M$ więc boost wynikający z nowej architektury będzie w każdej grze wykorzystany na max i stąd też właśnie ta moc skorpiona, który na papierze nie robi takiego wrażenia ale który dzięki nowej architekturze może się już równać z topowymi gpu na PC. 60fps w titanfall 2 w 6K na xboxie skorpionie robi spore wrażenie i dla porównania ps4 pro osiąga "tylko" 1440p.

        Wszystko oczywiście jest to tylko sama moc sprzętu, która będzie widoczna w grach multiplatformowych, a ps4 ma swoje atuty w postaci exów i będzie to wciąż interesują ca konsola. Sam za miesiąc wracam do Polski i kupuje tak ps4 pro, skorpiona (gdy już wyjdzie) i jeszcze zrobię sobie upgrade kompa o 1080ti aby mieć wywalone na te wojenki fanatyków, gdzie to każdy z nich będzie przekonywał z uporem maniaka, że ich jedna platform jest najlepsza. Ja uważam, że każda platforma ma swoje zalety zas ogranicznie się tylko do jednej platformy oznacza brak dostępu do wielu interesujących gierek czy innych treści.

        Skomentuj Historia edycji

        1. piotreeeek
          Oceń komentarz:

          1    

          Opublikowano: 2017-06-25 17:32

          "60fps w titanfall 2 w 6K na xboxie skorpionie robi spore wrażenie i dla porównania ps4 pro osiąga "tylko" 1440p. "

          No to fajnie, fajnie. Czyli jeśli dobrze kombinuję Titanfall 2 bedzie sobie dynamicznie zmieniał rozdzielczośc nawet do 6K jeśli wczołgasz sie gdzieś pod kamień (zapewne wtedy). Pytanie do jakiego poziomu będzie spadała ta rozdzielczośc przy większych zadymach skoro PS4Pro potrafi udźwignąc tylko 1440p. Obstawiam gdzieś coś koło 1800p. Tym bardziej że narazie nikt jasno nie zaznaczył że ta rozdzielczośc zatrzyma się przy spadku na NATYWNYM 4K.
          Więc póki co trzeba będzie poczekac na testy DF, zobaczymy wtedy.
          A biorac pod uwage, że z gigantycznych zapowiedzi TRUE 4K na XOX póki co z powazniejszych gier będzie tylko FM 7 (i chyba Shadow of Mordor 2), to wiesz, może nie rajcuj sie tym 6K tak zawczasu.
          O jakość tekstur/detali/efektów/cieni w porównaniu z wersjami PC tez narazie nawet nie pytam (więc z tym "równaniem do topowych GPU na PC" też bym sie wstrzymał)

          Skomentuj Historia edycji

          1. LuckyNumber8
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-06-25 23:22

            Taa może od razu do 720p będzie te dynamiczne skalowanie :). O detale na xbox skorpionie nie bój żaby bo i tak będą pewnie większe niż zobaczy 99% posiadaczy PC. Skorpion ma dodatkowe zasoby aby poradzić sobie z lepszymi teksturami, czy innymi obliczeniami. Twórcy gears of war podkreślili, że podniesli rozdzielczość do 4K i jeszcze detale na odpowiednik max na PC i to samo miałeś w forzy 6 którą widziało digital foundry (detale były większe jak nawet w wersji na pc). Na pewno jednak multiplatformy wciąż będą wyglądać najlepiej na PC więc jak ktoś zbuduje SLI z 1080ti to będzie wciąż mógł spać spokojnie że ma najlepszą jakość w multiplatformach.

            Skomentuj Historia edycji

          2. piotreeeek
            Oceń komentarz:

            2    

            Opublikowano: 2017-06-26 00:10

            "Twórcy gears of war podkreślili, że podniesli rozdzielczość do 4K i jeszcze detale na odpowiednik max na PC i to samo miałeś w forzy 6 którą widziało digital foundry (detale były większe jak nawet w wersji na pc)"

            Czyli taki odpowiednik mniej wiecej tego co można mieć na gtx1070.

            Skomentuj

          3. LuckyNumber8
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-06-26 21:10

            http://www.guru3d.com/articles_pages/gigabyte_geforce_gtx_1080_aorus_11_gbps_review,16.html
            Jak widać nawet 1080gtx 1080ti nie zapewniają stabilnych 60 fps przy 4K w gears of war więc nie masz co umniejszać wersji jaka będzie na xbox skorpionie.

            Skomentuj Historia edycji

          4. piotreeeek
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-06-26 22:26

            A gdzie ty niby wyczytałeś że na XOX będzie 60fps w gears of war 4 ?

            Skomentuj

    5. piotreeeek
      Oceń komentarz:

      16    

      Opublikowano: 2017-06-25 14:22

      "4K jest teoretyczne możliwe na PC nawet w najbardziej wymagających grach, ale w praktyce potrzeba do tego takiego sprzętu, że i tak 99.9% osób nie pozwoli sobie na taką jakość"

      To założe się że jeszcze mniej osób może pozwolić sobie na te osławione przez fanbojków tv z porządnym HDR za 15tys, na których to ponoć grają w Horizona .

      Skomentuj

    6. chotnik2
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2017-06-25 16:40

      >4K jest teoretyczne możliwe na PC nawet w najbardziej wymagających grach, ale w praktyce potrzeba do tego takiego sprzętu, że i tak 99.9% osób nie pozwoli sobie na taką jakość.

      Za to czytajac PS4Mastur_bator kazdy posiada TV 4K z dobrym HDR.
      Ciekawe...

      Skomentuj Historia edycji

      1. kitamo
        Oceń komentarz:

        -1    

        Opublikowano: 2017-06-25 17:00

        duzo wiecej osób posiada bo obecnosc telewizorow 4k na rynku jest od 2-3 lat i teraz praktycznie ciezko jest kupic nowy TV bez 4k.
        Content 4k tez jest na porzadku dziennym i nie ma z nim problemu. Dla tych 2-3% nikt nie bawił by sie w krecenie filmow 4k i udostepnianie ich chocby na platformach typu netflix czy tez filmow 4k na bluray gdzie masz ich setki.

        mała popularnosc 4k w przypadku PC wynika to z faktu ze do zastosowan gamingowych nie wystarczy Ci sam monitor - musisz wylozyc jeszcze 2x tyle na sprzet a telewizor 4k wystarcza by cieszyc sie obrazem 4k i to nie tylko w grach.
        Malo kto za to wpada na pomysł by wydac na monitor 4k kase by ogladac filmy - na TV juz szybciej.
        I na tym skorzystali producenci sprzetu do gier wypuszczając konsole mogace korzystac z tych 4k i HDR.


        Skomentuj

        1. piotreeeek
          Oceń komentarz:

          3    

          Opublikowano: 2017-06-25 19:08

          "duzo wiecej osób posiada bo obecnosc telewizorow 4k na rynku jest od 2-3 lat i teraz praktycznie ciezko jest kupic nowy TV bez 4k."

          Ty potrafisz czytać ze zrozumieniem lemingu...koles napisał "TV 4K z dobrym HDR", a ty mu wyskakujesz z wywodem o sprzedaży tv 4K.
          Ja wiem że dla ciebie natywne 1080p to to samo co dynamiczne, ale weź czasem czytaj co ludzie piszą...TV 4K z DOBRYM HDR ...to nie to samo co tv 4K (z szajsowym HDR).
          A ludzi którzy maja tv 4K z dobrym HDR za 12-15tys to jest garstka. I to pewnie w większosci ci którzy mają w domu pc reaktor bo ich na to stać, a nie badziewną konsole za 999zł.

          Skomentuj Historia edycji

        2. chotnik2
          Oceń komentarz:

          1    

          Opublikowano: 2017-06-25 20:31

          >Content 4k tez jest na porzadku dziennym i nie ma z nim problemu. Dla tych 2-3% nikt nie bawił by sie w krecenie filmow 4k i udostepnianie ich chocby na platformach typu netflix czy tez filmow 4k na bluray gdzie masz ich setki.

          "Na porzadku dziennym" w praktyce oznacza Youtube i Netflix.
          A filmy kinowe to sie kreci w ogole innymi kamerami, do tego w formacie 21:9.
          Filmy owszem sa na Blueray. Tylko porzadny odtwarzacz Blueray 4K kosztuje 2k PLN.
          A do PS4 PRO debilne Sony nie wlozylo przeciez odtwarzacza 4K, bo jak sami przyznali nie wierza w Blueray 4K tylko w streaming.
          Takze twoje zdanie rozmiaja sie z tym co mowi samo Sony.
          Do odtwarzacza za 2K trzeba dorzucic, ze film Blueray 4K kosztuje tyle co 2-3 wyjscia do kina na ten film.


          Tak obserwuje te watki i sie zastanawiam, w kazdym takim watku padaja stwierdzenia, ze PC to taki drogi, kwoty rzedu 5, 8, 10 tysiecy na dobry komputer.
          A Ci co narzekaja jaki ten komputer drogi i ze 4K to tylko na PS4 to wszyscy maja nagle TV 4K z dobrym HDR (ktory troche kosztuje, nie 3k w supermarkecie), Netflixa z abonamentem 4K, BD playera 4K i jeszcze tone filmow w 4K.
          A i jeszcze graja na PS4 ciagle we wszystkie gry.
          Ciekawostka, na PC was nie stac. Stac za to na wszystko inne co ma w nazwie 4K.

          Warto tez zauwazyc, ze gadanie o 4K na PC to dopoki sie nie ma monitora 30" to jest troche bez sensu.
          Monitor 24" FHD ma i tak troche wyzsze PPI niz 55" TV z 4K.
          Konsole bardziej potrzebuja 4K niz PC (chyba ze ktos ma ten monior 27-30")
          A juz takie wynalazki jak laptopy 17" czy 19" z matrycami 4K to juz w ogole czysty marketing (tak samo zreszta jak 4K w telefonie na ekranie 6")

          Skomentuj Historia edycji

          1. piotreeeek
            Oceń komentarz:

            3    

            Opublikowano: 2017-06-25 21:02

            "Konsole bardziej potrzebuja 4K niz PC"

            I to jest chyba dobre stwierdzenie.
            Szczególnie gdy sie patrzy na rozmaślone 1080p wygladające jak skalowane/rozblurowane 720p. Ostatnio gdy odpaliłem Arkham Knight na PS4Pro to aż mnie oczy rozbolały od tej rozciaptanej grafiki.

            https://zapodaj.net/images/5a92a07c601da.png
            https://zapodaj.net/images/e0f1128bebf2d.png
            https://zapodaj.net/images/3f2bc43f32892.png
            https://zapodaj.net/images/9fca50e94595a.png
            https://zapodaj.net/images/8dc3d423d85b0.png
            https://zapodaj.net/images/efe92777e0d63.png

            A na pc ludki graja w takiej jakosci
            https://zapodaj.net/images/790ffa01d8bf0.jpg
            https://zapodaj.net/images/8e4cfc64e5f88.jpg
            https://zapodaj.net/images/0066e0df33ff0.jpg

            Skomentuj

          2. kitamo
            Oceń komentarz:

            -3    

            Opublikowano: 2017-06-25 21:47

            @chotnik2

            ekhem content w formie streamingu jest i to spory. Netflix kosztuje dosłownie kilkanascie zł jak sie postarasz.
            Mowisz ze drogo - nie jest tak drogo jak sie wydaje, zapomniales jeszcze o xone ktory ma czytnik BD.

            Ja sam nie ogladam tez filmow z płyt bo mi sie nie chce - duzo wiecej korzystam ze strumieniowania i jest to dla mnie juz wystarczajacy powod by wybrac TV 4k.
            Nawet normalna FHD na 4k wyglada o wiele lepiej ze względu na lepsza matryce niz na starszych TV wiec jest to tez argument do zmiany TV.

            I masz racje - monitor 4k to taki co najmniej 30 cali zeby byl efekt a wiec praktycznie o wiele wiecej osob posiada TV 4k z HDR niz monitor 4k co z resztą łatwo sprawdzić na statystykach chocby steam i statystykach sprzedazy ekranow 4k w necie (są corocznie publikowane takie dane).

            Zauwaz tez ze 10x wiecej dzieje sie na rynku RTV niz komputerowym jesli idzie o ekrany. To co rok temu było trendem dzis mozesz kupic za 2/3 ceny w przypadku telewizorów z najwyzszej półki. W przypadku monitorów ceny długo się trzymają bo nie ma zbyt wielkiego wyboru.

            http://4k.com/news/more-than-1-5-million-4k-tvs-and-thousands-of-4k-blu-rays-sold-so-far-in-2016-in-the-midst-of-slow-hdtv-sales-14406/

            masz t uw artykule kilka detal iw liczbach. Zobacz jak spada zapotrzebowanie na fizyczne nosniki 1080p w stosunku do strumieniowanego contentu.
            Podobnie jak ma sie sprzedaz bluray 4k itp.

            Skomentuj Historia edycji

          3. chotnik2
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-06-26 01:26

            @kitamo
            No czyli powtarzasz to co ja - contentem jest Youtube i Netflix.
            Nie mowilem, ze Netflix drogi, bo nie jest - mozna z kims share konta robic, a abonament 4K mozna chyba na 4 czy 5 urzadzeniach zalogowac.

            Minusem jest zakup drogiego odtwarzacza, ktory czesto kosztuje wiecej jak konsola, a filmow jest ile? Z 50 pewnie ( ten artykul z marca 2016 podaje cale 26) w sumie, plus drogie.
            I w tej sytuacji to faktycznie lepiej bedzie kupic Xboxa ktory ma wbudowany.

            Co sie dzieje na ktorym rynku zalezy od tego co sie robi zeby sprzedac towar. W tej chwili rzadzi wojna cyferek.

            Na rynku komputerow chodzi o nowe CPU i GPU, plyty i RAM.

            Na rynku TV mozna tylko nowe czy wieksze ekrany wymyslic, bo jak inaczej sprzedac nowe TV? To i 10 razy wiecej sie dzieje.
            Wymyslili 4K, ktorego zwykly Kowalsky nie potrzebuje w sumie do niczego (chyba ze ma z 70" TV), no ale TV trzeba sprzedac z magazynow to rozreklamowali jako rewolucje.
            A dobry HDR daje wiecej niz samo 4K.

            Ekrany PC rosna wolniej niz TV, wiec tu 4K wolniej sie rozwija.

            Skomentuj

  30. szymcio30
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2017-06-25 12:57

    Przy obecnych zaporowych cenach kart graficznych uruchomienie tej gry w max detalach i 4K będzie baaardzo drogo kosztować. Być może GTX 1080Ti da radę zbliżyć się do 50-60fps.

    Skomentuj

    1. typ71
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2017-06-25 16:54

      pewnie dopiero w SLI

      Skomentuj

  31. chotnik2
    Oceń komentarz:

    -1    

    Opublikowano: 2017-06-26 23:59

    @piotreeeek
    >"Konsole bardziej potrzebuja 4K niz PC"
    I to jest chyba dobre stwierdzenie.
    Szczególnie gdy sie patrzy na rozmaślone 1080p wygladające jak skalowane/rozblurowane 720p. Ostatnio gdy odpaliłem Arkham Knight na PS4Pro to aż mnie oczy rozbolały od tej rozciaptanej grafiki.


    W sumie zle napisalem, nie potrzebuja 4K tylko renderowania w natywnej rodzielczosci.
    Tam prawie w kazdej grze sa jakies kombinacje ze skalowaniem, rozciaganiem, dynamiczna rozdzielczoscia i innymi wynalazkami, zeby z tego pudelka wycisnac z trudem 30fps.
    Dlatego wiekszosc gier jest "rozmaslona" w jakis sposob i nie ma takiej ostrosci jak na PC ktory renderuje w natywnej.

    PS4Pro i Scorpio sie reklamuje jako sprzet do 4K, ale wiemy, ze tak naprawde nim nie jest, tylko po to zeby to sprzedac.
    Bo jakby reklamowali jako konsole do natywnego 1080p to przeciez by sie nie sprzedaly, bo przeciez to mialy robic PS4 i XBO (a jak wiemy nie zawsze robily i sztuczki magiczki w co drugiej grze)

    Skomentuj

Dodaj komentarz

Przy komentowaniu prosimy o przestrzeganie netykiety i regulaminu.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!