• benchmark.pl
  • Gry
  • Rainbow Six Siege wykorzysta technologie NVIDIA GameWorks
Gry

Rainbow Six Siege wykorzysta technologie NVIDIA GameWorks

opublikowano przez w dniu 2015-11-25

Rainbow Six Siege dołącza do gier, które, przynajmniej w teorii, najlepiej wyglądać mają na komputerach z kartami graficznymi NVIDIA.

Rainbow Six Siege

W sieci pojawił się kolejny zwiastun gry Rainbow Six Siege. Tym razem opublikowała go NVIDIA, a to zapewne mówi wam już wszystko.

Rainbow Six Siege, podobnie zresztą jak kilka innych produkcji studia Ubisoft, wykorzystywać będzie technologie NVIDIA GameWorks. W teorii zatem to właśnie na komputerach z kartami graficznymi firmy NVIDIA gra prezentować powinna się najlepiej.

W praktyce wychodzi to jednak różnie, co po premierze można będzie zweryfikować. Teraz natomiast rzucić można okiem na wspomniany zwiastun, który pokazuje, jak technologie NVIDIA GameWorks, zwłaszcza HBAO+ i TXAA, „upiększać” mają grafikę.


Premiera gry odbędzie się 1 grudnia - na PC oraz konsolach PlayStation 4Xbox One. Przypominamy jednak, że od dziś testować możecie ją w kolejnych beta testach.

Źródło: rainbow6.ubi, NVIDIA

marketplace

Komentarze

19
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Czyli spadki do 20 klatek na 980 ti? :D
    Zaloguj się
  • avatar
    OMFG Tylko nie GameWorks.... Gra zajadzie karty praktycznie bez zmiany oprawy wizualnej.
    Zaloguj się
  • avatar
    Zajebiście! Kolejny spowalniacz implemented ;)
    W ogóle śmieszy mnie fakt że głupiego god-rays developerzy sami nie potrafią zaimplementować tylko muszą używać gotowców od nvidi (patrz Far Cry 4). Przecież ten gówniany efekcik to nawet Euro Truck Symulator 2 ma, a wpływ na fps jest niemal zerowy. Śmierdzi mi tu ściemą ala "teselujmy w kosmos wodę pod mapą w Crysis 2 tak aby zarżnąć karty AMD"
    Zaloguj się
  • avatar
    No nie :( Następna gra zniszczona przez Nv. Assassin , Batman itp. a teraz jeszcze Rainbow.

    Nv to taki ISIS w świecie sprzętu komputerowego.
    Zaloguj się
  • avatar
    Taaaa już ja to widzę będzie jak z batmanem nvidia game works ite inne sprawy i będzie ledwo 30 FPS xD. Tak jak w nowym Assasinie 2xGTX 980 ti i nawet nie ma obsługi sli choć Nvidia specjalnie po to stery dała nowe aby poprawiły one wydajność dla kart sli, a gra na full detalach mam ledwo 25 FPS. UBI i tak da dupy każdy to wie :)
  • avatar
    No i super... +5 do ważności na trzepaku ale -20 do FPSów...super...dziękuję Ci OMO :)
  • avatar
    Przecież to strzelanka multiplayer. Że się tak zapytam do czego to potrzebne. Ma działać szybko, sprawnie i mieć dobre serwery. Nikt się tu nie będzie zachwycał efektami graficznymi. To nie kolejny Assasin z super animacjami, animowanymi wstawkami, itd. Ale wiadomo nvidia dodaje gry do kart to gry muszą zawierać nowe gadżety. Nawet jeśli nie ma to najmniejszego sensu.

    A jak ktoś słusznie zauważył kiedy gracze będą narzekać na wydajnośc gry to się zasugeruje najnowsze karty mega hiper titanium, platinium, diamentium i wszystko gra.
    Dlaczego testy gier są robione na włąśnie takim sprzęcie bo to jest sugerowany sprzęt i nikt się będzie męczył nad optymalizacją bo może ktośbędzie chciał zagrać na starszym sprzęcie sprzęcie
  • avatar
    Jezu, nie mogli zastosować SSDO?? czy Crytek trzyma na to patenty??

    Niestety wiadomo ze dolą pecetowej wersji gry konsolowaej będzie zawsze konsolowy poziom grafiki podbity przez masę postprocesu plus parę wodotrysków, które nie za bardzo kontrastują z średnia grafą.

    BTW istnieje Temporal SMAA nie mogli jego dać??
    Zaloguj się
    -1
  • avatar
    Nie plakac, mozna wylaczyc to przeciez w cholere.
  • avatar
    Brawo nVidia za 2 BATMANA !!!!