Gry na konsole

Też zbieracie szczękę z podłogi? Senua’s Saga: Hellblade II na Xbox Series X wygląda imponująco

opublikowano przez w dniu 2019-12-13

Zapowiedzi związane z nową generacją konsol brzmią bardzo obiecująco. Niektórzy podchodzą jednak do nich sceptycznie i poza słowami chcą widzieć jakiekolwiek konkretniejsze materiały. Proszę bardzo. Oto na co stać Xbox Series X.

Moce Xbox Series X, czyli zwiastun Senua’s Saga: Hellblade II

Trzeba przyznać, że Microsoft naprawdę dobrze wykorzystał swój czas na gali The Game Awards. Zaprezentował konsolę Xbox Series X i aby do maksimum rozbudzić apetyty graczy od razu pochwalił się materiałem prezentującym grę Senua’s Saga: Hellblade II.

Co tutaj najistotniejsze, zwiastun został przygotowany na silniku gry wykorzystującym pełnię możliwości nowej konsoli. Przynajmniej wedle zapowiedzi, ale chyba należy dać im wiarę, bo całość prezentuje się naprawdę imponująco.

Czy jest Senua’s Saga: Hellblade II?

Poza oprawą wizualną nie bez znaczenia jest tu warstwa audio i klimat całości. Z czym Wam się kojarzy? Zapewne niektórzy szybko zorientowali się, iż Senua’s Saga: Hellblade II to kontynuacja inspirowanej mitologią nordycką gry Hellblade: Senua’s Sacrifice z 2017 roku.

Została ona przyjęta bardzo ciepło. Nie dziwi zatem zarówno sam fakt powstawania kontynuacji, jak również to, że i tu pracami zajmuje się studio Ninja Theory. Bliższe szczegóły na temat fabuły pozostają nieznane, zapewne będzie się to zmieniać w kolejnych miesiącach.

Póki co Senua’s Saga: Hellblade II należy określać mianem gry na wyłączność Xbox Series X, ale wypada spodziewać się, że trafi ona również na PC.

Źródło: Xbox

Warto zobaczyć również:

marketplace

Komentarze

53
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Cały trailer jest na silniku gry więc gra będzie prezentować tak wysoki poziom detali Phil Spencer grubo to podkreślił i nie ma się co dziwić nowe konsole będą miały moc więc nie będą miały problemu z wygenerowaniem takiej grafiki.Czekam na prezentacje gier od Sony na nową konsolkę pewnie też będzie opad szczeny.
    Zaloguj się
  • avatar
    Nie no, żeby opad szczeny był to musiałby wyjść jakiś Crysis 4, robiony jako ex na PC, bez kompromisów w oprawie, bez oglądania się żeby wszystkim dobrze chodziło itd. Dzisiaj opadów szczeny już nie ma i nie będzie, rewolucji graficznych też nie. Progres jest powoli i małymi kroczkami. Trzeba też pamiętać, że przerywnik robiony na silniku gry nie oznacza z automatu, że ten sam poziom grafiki będziemy oglądać podczas faktycznej rozgrywki.
    Zaloguj się
  • avatar
    Fajny trailer.
  • avatar
    Przecież to nie sa sceny z gry tylko jakiś filmik reklamowy :D I to jeszcze z aktorami, żadna konsola nie ogarnie animacji ludzi z takim realistycznym wyglądem jak ten na filmiku. Za to nowy X prezentuje się wypas (obudowa) i oby moc miał jak zapowiadają 4k - 60 fps :D
    Zaloguj się
  • avatar
    To było do przewidzenia, po traumach z pierwszej części Sauna założyła kapele deathmetalową i siedzi na wokalu.
  • avatar
    graficzka bomba! widoki jak z Death Stranding ale z jeszcze lepszą grafiką :D ale jako gra bardziej grzeje mnie trailer Ghost Of Tsushima
    Zaloguj się
  • avatar
    Trzeba przyznać że graficznie Ghost of Tsushima wygląda przy Hellblade 2 jak wykastrowana popierdółka.
    Zaloguj się
  • avatar
    Konkretniejsze materiały.... filmik reklamowy smiechłem.
    Zaloguj się
  • avatar
    Szczeke co? po tym? naprawde przesadzacie z tym bezsensownym hypem
    Zaloguj się
  • avatar
    przecież to nawet gameplay nie jest
  • avatar
    Ja nie zbieram szczeki z podłogi bo hellblade jest psychiczną gra i tyle
    Zaloguj się
  • avatar
    Ludzie chcą mieć opad szczeny na PC z EX dla desktop.Wiele osób tam myśli tylko jak to niby ma zrobić deweloper gdy PC nawet z nadchodzącymi kartami graficznymi na 2020 rok będzie ograniczony oprócz małej przepustowości samego PCIe i pamięci DDR4 to także oprogramowaniem.Samo wypuszczenie Red Dead Redemption 2 pokazało jakie ograniczenia są jeszcze na PC bo rynek zbyt mocno trzymał się kurczowo DX11.Oczywiście możliwości już są ale jakby zoptymalizowali produkt pod 64wątkowe CPU od AMD i Titan RTX to i tak mielibyśmy problemy ze ścinkami obrazu.Nie każdy jeszcze ma u siebie chociażby SSD oparte na Sata 3 ale i ono stanie się ograniczeniem dla gier nowej generacji.Generowanie grafiki będzie wymagało sporej ilości IOPS a Sata 3 ogranicza do 100tysięcy.Zapomnijcie o HDD no ale bardzo ciekawe będą testy takich gier zoptymalizowanych pod SSD NVME.No ale cóż jak ktoś sądzi , że kupił sobie i9-9900KS teraz i chce z nim wytrzymać do końca 2024 roku maksując wszystkie ustawienia graficzne to chyba nie wie jak duże ograniczenia ma desktop i dlaczego ma wyjść PCIe 5.0 oraz DDR5.Gry na desktop powstają tak by PCIe 3.0 x16 nie było ograniczeniem dla gier a DDR4 w trybie dwukanałowym jednak jakoś przyczyniało się do wzrostu wydajności.
    Zobaczymy czy już w przyszłym roku pojawi się gra , która będzie korzystała z zalet PCIe 4.0 x16 i wtedy będzie można zrobić test na płytach głównych nawet nowych bo Intel do swoich Cannon Lake dalej ma dać PCIe 3.0.
    Zaloguj się
  • avatar
    Już na PS4 jaka to miała nie być grafika, a potem najgłośniejsze tytuły były okrajane względem demek i trailerów. Jak np metro Exodus prezentowało się na demku Xbox X, a potem po premierze. Tych przykładów można mnożyć i tylko gimbaza będzie się podniecać.
    Zaloguj się
    -1
  • avatar
    Jakim cudem opisane to jest jako real engine trailer? Przecież to pełnoprawny cinematic! Nie istnieje jeszcze silnik mogący takie detale wygenerować.
    Zaloguj się
    -2
  • avatar
    muza Heilung do takiego filmiku robi robotę. Bez niej byłoby tylko suchą animacją.
  • avatar
    Jakoś wolę Senue z pierwszej części, ta dla mnie jest zbyt agresywna, a tamta miała w sobie to coś
  • avatar
    Ta gra to totalna beznadzieja.
  • avatar
    Aż mi się przypomniały najlepsze momenty z Wikingów.