Gry komputerowe

Oto jak Soulcalibur VI prezentuje się na PC

opublikowano przez Wojciech Kulik w dniu 2018-02-24

Ekipa DigitalFoundry opublikowała nowy materiał wideo, przedstawiający pecetową wersję gry Soulcalibur VI w pełnej krasie – w rozdzielczości 4K przy płynności na poziomie 60 klatek na sekundę. Zobaczcie, jak to wygląda.

Bandai Namco wreszcie podjęło decyzję, by uraczyć swoją popularną serią bijatyk pecetowców i wygląda na to, że warto było tyle czekać. Soulcalibur VI na świeżutkim materiale prezentuje się bowiem wyśmienicie.

Oprócz Tekkena, Dragon Balla czy Naruto, Bandai Namco ma też w swojej ofercie markę Soulcalibur, która do tej pory była zarezerwowana dla konsolowców. Wraz z „szóstką” ulegnie to zmianie, a Ivy, Mitsurugi czy Sophita pojawią się też na ekranach monitorów podłączonych do PC.

Gra Soulcalibur VI na PC będzie mogła zostać uruchomiona w rozdzielczości 4K przy 60 klatkach na sekundę. Taką jakością będzie można cieszyć się na przykład przy konfiguracji Core i5 6600K + GeForce GTX 1080 (co udowadniają autorzy filmu, czyli DigitalFoundry). 

Jak możecie zobaczyć poniżej, całość prezentuje się naprawdę dobrze. Zarówno tło, modele postaci, jak i same animacje mogą się podobać. Co więcej, niewykluczone, że będzie jeszcze lepiej, ponieważ zaprezentowane urywki nie pochodzą z finalnej wersji gry.

Soulcalibur VI na PC w 4K przy 60 kl./s – gameplay

Szósta część serii ma być dynamiczna i efektowna, oferować nową mechanikę kontrataku (Reversal Edge) oraz zawierać około 20 wojowników reprezentujących różne style walki. Premiera na PC, PlayStation 4 i Xbox One odbędzie się jeszcze w tym roku.

Źródło: Bandai Namco, Dark Side of Gaming, DigitalFoundry 

marketplace

Komentarze

59
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Co i jak się prezentuje?
    Od powstania 360 i PS3 gry są robione pod konsole i na PC trafia port z kilkoma efektami więcej i lepszymi teksturami.
    Doom był przeskokiem, Far Cry był przeskokiem.
    Oblivion nim był. Jednak od tamtych czasów mija już z 10 lat, a grafika w grach nie dostała już dawno potężnego przeskoku.
    Jak tworzysz na określony sprzęt który jest na rynku i nie zmieni się przez X lat to jak ma być postęp w grafice?
    Platforma PC już zapomniana jest i dawno nie pojawiło się coś co graficznie urywa i jest znacznie przed konkurencją.
    Zaloguj się
  • avatar
    .
  • avatar
    W końcu porządna bijatyka na kompa!
    Zaloguj się
    -2
  • avatar
    A konsolowcy w 640x480 30 klatek :D
  • avatar
    Na PS4pro pewnie znowu będzie smutne 1440p i gimbaza bedzie musiała sobie wmawiać że gdy siedzą w przedpokoju to nie ma róznicy z natywem 4K :D
    Zaloguj się
    -3
  • avatar
    Kolejna japońska gra dla no lifów-zboków i koniobijców co nie potrafią sobie kobiety znaleźć!
    Zaloguj się
    -13
  • avatar
    Najlepsze jest to że jeden i drugi z was ma racje, ale rozmawiacie o dwóch różnych rzeczach :D
    Zaloguj się