Na topie

Wymiana wadliwych egzemplarzy Surface Pro 4 - Microsoft pokazuje jak podejść do klienta

Autor:

więcej artykułów ze strefy:
Laptopy

Kategoria: Komputery Laptopy Producenci: Microsoft

Część klientów zaczęła się skarżyć na problem z migotaniem ekranu w Surface Pro 4. Jak się okazuje, problemu nie można wyeliminować za pomocą aktualizacji oprogramowania.

  • Wymiana wadliwych egzemplarzy Surface Pro 4 - Microsoft pokazuje jak podejść do klienta
A A

Surface Pro 4 jeszcze jakiś czas temu był nazywany najbardziej zaawansowanym i dopracowanym połączeniem tabletu z laptopem, działającym pod kontrolą Windows 10. Dla niektórych było to połączenie idealne, które szczególnie sprawdzało się w zastosowaniach biznesowych. Niestety, ostatnio część użytkowników zaczęła się skarżyć na problem z migotaniem ekranu. Microsoft nie pozostawił jednak tematu bez odpowiedzi i zorganizował akcję wymiany wadliwych egzemplarzy.

Jak informuje producent, usterka ma dotyczyć niewielkiej części wydanych egzemplarzy. Niestety, w przypadku Surface Pro 4 była ona szczególnie uciążliwa z dwóch powodów – po pierwsze nie można było jej naprawić za pomocą aktualizacji oprogramowania, a po drugie często dotykała urządzenia już po zakończeniu okresu gwarancyjnego (a co za tym idzie, klienci często byli narażeni na poważne koszta napraw pogwarancyjnych).

Surface Pro 4

Program wymiany wadliwych egzemplarzy obejmuje wszystkie modele Surface Pro 4 z oficjalnej dystrybucji producenta, które nie są starsze niż 3 lata (licząc od daty zakupu). Oznacza to zatem, że na wymianę załapią się również modele zakupione w dniu premiery urządzenia (klienci mają tutaj jeszcze 5 miesięcy na zgłoszenie ewentualnych usterek). Gdyby tego było mało, producent zapowiedział również zwrot ewentualnych kosztów za poniesione naprawy pogwarancyjne.

Zainteresowani wymianą powinni skontaktować się z lokalnym oddziałem Microsoftu (tutaj znajdziecie namiary). Na czas wymiany, producent zapewnia urządzenie zastępcze (powinno ono dotrzeć do klientów w ciągu 5-8 dni od odesłania wadliwego egzemplarza Surface Pro 4).

Źródło: Microsoft, NeoWin

Odsłon: 4362 Skomentuj newsa
Komentarze

13

Udostępnij
  1. PIRAT_PL
    Oceń komentarz:

    3    

    Opublikowano: 2018-05-12 23:43

    Noo i to jest faktycznie fajne podejście do klienta, dbałość o klienta tylko ciekawe jakby to się miało do jakieś modelu budżetowego bo niestety często gęsto właśnie sprzęt budżetowy nie koniecznie najtańszy już nie jest ogarniany w taki sposób niestety.

    Skomentuj

    1. Eternal1
      Oceń komentarz:

      4    

      Opublikowano: 2018-05-13 00:23

      Właśnie miałem to powiedzieć. Serwis sektora biznesowego a konsumenckiego to czasem niestety dwie różne bajki.

      Skomentuj

      1. PIRAT_PL
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2018-05-13 09:49

        No w przypadku sprzętu profesjonalnego czy też mówiąc prostym językiem sprzęt z wysokiej półki po prostu obowiązkowo tak powinno się załatwiać sprawy.
        A gdyby wszelaki sprzęt elektroniczny i nie tylko (pierwsze na myśl co mi przyszło to "Królowa Lawet" Laguna MK2 przed liftem) Tam producent zadbał tylko o tych co się poskarżyli a po gwarancji pokpił sprawę i tak jest ze wszystkim po gwarancji choćby wada fabryczna ma winę no to już trudno.
        Przykład miałem a w zasadzie moja siostra tablet Overmax taki do 300zł no budżetówka i znajomym bateria spuchła (aż rozerwało obudowę po pół roku) a nasz tuż przed końcem gwarancji raptem miesiąc przed a czytałem przypadki że innym działo się to po gwarancji i już wina była zwalona że albo tablet był nieumyślnie przegrzany (wina użytkownika) albo inne wymówki.

        Skomentuj

    2. Chiny_X
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2018-05-14 00:36

      Dobre podejście do klienta?
      Dobre sobie.
      Jak wspomniano powyżej: nie dało się problemu naprawić aktualizacją oprogramowania.
      Nie mieli wyście to musieli wymienić, a dział marketingu zrobił z nich wzorowego producenta.

      Skomentuj

  2. kitamo
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2018-05-13 00:17

    Ciekawe czy naprawili już problem z penem i adobe photoshop.

    Skomentuj

  3. neo2006a
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2018-05-13 10:12

    Taaaaaa troska o klienta. Raczej troska o brak pozwu zbiorowego w USA.

    Skomentuj

  4. kokosnh
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2018-05-13 10:29

    naprawa pewnie polegała na wlutowaniu nowego kondensatora, no bo jak :D Pewnie miały zacząć padać dopiero po 5 latach, a tu zonk, bo 2 razy szybciej.

    Skomentuj

  5. Gatts-25
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2018-05-13 11:18

    W tej chwili mają możliwość tak sterować żywotnością sprzętu ,że nawet głupia pasta termo przewodząca jaką umieszczają w swoich kartach graficznych niereferencyjnych różne firmy wiedzą o tym ,że starczy gwarancji na produkt a potem maksymalnie 1rok i trzeba samemu rozłożyć kartę ,wyczyścić rdzeń i nałożyć świeżą pastę.
    Microsoft nie ma łatwego zadania wydając kolejne poprawki do Windows gdzie wielu użytkowników na tym cierpi dlatego dużo ludzi zaczęło wracać do Windows 8.1 czy nawet 7.

    Skomentuj

    1. kitamo
      Oceń komentarz:

      2    

      Opublikowano: 2018-05-13 12:02

      Jak tak czytam to zastanawiam się w jaki sposób tworzysz te swoje historie.
      Masowa przesiadka na win7 i win8.1 powiadasz? no dane które można w dowolnej chwili pobrać z internetu mówia o czyms przeciwnym.

      Skomentuj

    2. CrisPL
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2018-05-13 12:19

      Ale brednie. Żadna pasta nie da rady być w pełni wydajna przez tak długi okres czasu, gdy jest używana w temperaturach rzędu 70-80*C. Pastę to się powinno nawet co roku wymieniać.

      Skomentuj

      1. Namtih
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2018-05-14 12:07

        99,999% kart graficznych nigdy nie ma wymienialnej pasty w czasie trwania gwarancji ( czyli w ciągu 2-3 lat)

        Skomentuj

  6. adivxv5
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2018-05-13 23:21

    Jest to element promocji sprzętu na początku jego istnienia.Info idzie w świat. Później już będą mieć wyyy#bane.

    Skomentuj

  7. victorsf
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2018-05-17 00:13

    Miałem ten problem plus prześwietlenia ekranu, mi (jak i wszystkim Państwu, którzy wydali 3500zł+ na sprzęt) wymienią tablet na używany :) mi na przykład na używany też prześwietlony. Microsoft umywa ręce... sprawę opisałem na fb, klasyczne spławianie. Aby nie być gołosłownym tu link. Firma zawiodła mnie totalnie a byłem jej fanem, czuje się oszukany. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1665406713543803&id=171917992892690

    Skomentuj

Dodaj komentarz

Przy komentowaniu prosimy o przestrzeganie netykiety i regulaminu.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!