Laptopy

Wymiana wadliwych egzemplarzy Surface Pro 4 - Microsoft pokazuje jak podejść do klienta

przeczytasz w 1 min.

Część klientów zaczęła się skarżyć na problem z migotaniem ekranu w Surface Pro 4. Jak się okazuje, problemu nie można wyeliminować za pomocą aktualizacji oprogramowania.

Surface Pro 4 jeszcze jakiś czas temu był nazywany najbardziej zaawansowanym i dopracowanym połączeniem tabletu z laptopem, działającym pod kontrolą Windows 10. Dla niektórych było to połączenie idealne, które szczególnie sprawdzało się w zastosowaniach biznesowych. Niestety, ostatnio część użytkowników zaczęła się skarżyć na problem z migotaniem ekranu. Microsoft nie pozostawił jednak tematu bez odpowiedzi i zorganizował akcję wymiany wadliwych egzemplarzy.

Jak informuje producent, usterka ma dotyczyć niewielkiej części wydanych egzemplarzy. Niestety, w przypadku Surface Pro 4 była ona szczególnie uciążliwa z dwóch powodów – po pierwsze nie można było jej naprawić za pomocą aktualizacji oprogramowania, a po drugie często dotykała urządzenia już po zakończeniu okresu gwarancyjnego (a co za tym idzie, klienci często byli narażeni na poważne koszta napraw pogwarancyjnych).

Surface Pro 4

Program wymiany wadliwych egzemplarzy obejmuje wszystkie modele Surface Pro 4 z oficjalnej dystrybucji producenta, które nie są starsze niż 3 lata (licząc od daty zakupu). Oznacza to zatem, że na wymianę załapią się również modele zakupione w dniu premiery urządzenia (klienci mają tutaj jeszcze 5 miesięcy na zgłoszenie ewentualnych usterek). Gdyby tego było mało, producent zapowiedział również zwrot ewentualnych kosztów za poniesione naprawy pogwarancyjne.

Zainteresowani wymianą powinni skontaktować się z lokalnym oddziałem Microsoftu (tutaj znajdziecie namiary). Na czas wymiany, producent zapewnia urządzenie zastępcze (powinno ono dotrzeć do klientów w ciągu 5-8 dni od odesłania wadliwego egzemplarza Surface Pro 4).

Źródło: Microsoft, NeoWin

Komentarze

13
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    PIRAT_PL
    3
    Noo i to jest faktycznie fajne podejście do klienta, dbałość o klienta tylko ciekawe jakby to się miało do jakieś modelu budżetowego bo niestety często gęsto właśnie sprzęt budżetowy nie koniecznie najtańszy już nie jest ogarniany w taki sposób niestety.
    • avatar
      Gatts-25
      1
      W tej chwili mają możliwość tak sterować żywotnością sprzętu ,że nawet głupia pasta termo przewodząca jaką umieszczają w swoich kartach graficznych niereferencyjnych różne firmy wiedzą o tym ,że starczy gwarancji na produkt a potem maksymalnie 1rok i trzeba samemu rozłożyć kartę ,wyczyścić rdzeń i nałożyć świeżą pastę.
      Microsoft nie ma łatwego zadania wydając kolejne poprawki do Windows gdzie wielu użytkowników na tym cierpi dlatego dużo ludzi zaczęło wracać do Windows 8.1 czy nawet 7.
      • avatar
        kitamo
        0
        Ciekawe czy naprawili już problem z penem i adobe photoshop.
        • avatar
          neo2006a
          0
          Taaaaaa troska o klienta. Raczej troska o brak pozwu zbiorowego w USA.
          • avatar
            kokosnh
            0
            naprawa pewnie polegała na wlutowaniu nowego kondensatora, no bo jak :D Pewnie miały zacząć padać dopiero po 5 latach, a tu zonk, bo 2 razy szybciej.
            • avatar
              adivxv5
              0
              Jest to element promocji sprzętu na początku jego istnienia.Info idzie w świat. Później już będą mieć wyyy#bane.
              • avatar
                victorsf
                0
                Miałem ten problem plus prześwietlenia ekranu, mi (jak i wszystkim Państwu, którzy wydali 3500zł+ na sprzęt) wymienią tablet na używany :) mi na przykład na używany też prześwietlony. Microsoft umywa ręce... sprawę opisałem na fb, klasyczne spławianie. Aby nie być gołosłownym tu link. Firma zawiodła mnie totalnie a byłem jej fanem, czuje się oszukany. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1665406713543803&id=171917992892690