• benchmark.pl
  • Gry
  • The Division wykorzysta moce nowych konsol - twórcy zadowoleni z PS4
Gry

The Division wykorzysta moce nowych konsol - twórcy zadowoleni z PS4

opublikowano przez w dniu 2014-10-21

Wygląda na to, że prace postępują po myśli twórców.

The Division gra

Ubisoft bardzo intensywnie promuje obecnie nowe odsłony serii Assassin’s Creed, a także Far Cry 4 i chyba głównie z tego powodu nieco mniej mówi się o The Division. Wygląda jednak na to, że prace postępują po myśli twórców.

Takie wnioski nasuwają się po ostatnim wywiadzie, jakiego udzielił Fredrik Rundqvist, główny producent The Division. Dowiedzieliśmy się z niego między innymi tego, że mówimy tutaj o grze, która od początku planowana była z myślą o nowych konsolach. Zapewnić ma to nie tylko doskonałe efekty, ale również łatwiejszą pracę dla producenta. Co więcej, ten jest bardzo zadowolony z postępów, a zwłaszcza z tego, co oferuje nowe PlayStation.

"Zarówno silnik jak i grę opracowaliśmy specjalnie dla konsol nowej generacji. Nie mieliśmy więc żadnych problemów, wszystko ułożyło się doskonale. Wiem, że wiele innych gier używa starszych silników, które są potem portowane. Nasz był zbudowany od podstaw. Dzięki temu możemy w pełni korzystać z mocy nowego PlayStation i mogę dodać, że jest to niesamowite urządzenie."

Ciekawe, czy tak samo dobrze oceniany jest Xbox One? Tego się jednak nie dowiedzieliśmy.

Przypomnijmy, iż The Division trafić ma nie tylko na PlayStation 4Xbox One, ale również na PC. Oficjalnie cały czas mówi się o premierze w roku 2015, ale ostatnio pojawiły się sugestie, że być może trzeba będzie poczekać aż do 2016.

Źródło: psu

marketplace

Komentarze

50
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    UBI śpiewa tak, jak M$ i Sony im każe. "Nowe" konsole są tak gówniane, że większość gier musi być ograniczona do 30FPS. Jakim k%$@a cudem UBI - do spółki z M$ i Sony, chce komukolwiek wmówić, że 30FPS>60FPS?

    Banda debili próbuje ukryć gównianą wydajność konsol, które znów ograniczają rozwój gier. Dlaczego nie robi się już gier WYŁĄCZNIE NA PC? Zrobić choć JEDNĄ grę na PC, która wymagania skorzystałby z dostępnych mocy obliczeniowych, ale nikt tego nie zrobi, bo zaczną ich gnoić, a gra nie sprzedana na konsole, to gra niewarta zachodu.

    UBI spier$oli The Division i to koncertowo, tak jak spier$olili WD i nadchodzące gry, blokując 30FPS...?

    Żenada...
    Zaloguj się
  • avatar
    Słyszałem, że Ubi było tak samo zadowolone z Watch Dogs...
  • avatar
    Czyli jeśli dobrze pójdzie to wersja na PC będzie wykorzystywać co najmniej 6 wątków i fizyka na GPGPU (kompatybilna ze wszystkimi układami graficznymi, a nie tylko Nvidią). Jeszcze fajnie by było, gdyby też zrobili wersję na DX12 i Mantle.
    Zaloguj się
  • avatar
    Typowy marketingowy bełkot ze strony Ubisoftu. My grafikę porównamy do tego co pokazujecie w zapowiedziach, bez obaw.
  • avatar
    Szkoda ,że na gierki budowane specjalnie dla NEXT GENóW trzeba czekać do 2016. Powinny być już ready. Premiera PS4 to przecież last year... żałosne...
    Zaloguj się
  • avatar
    Nie ogarniam tego:

    jeszcze nie tak dawno temu czytalismy jak to UBI wydaje opinie ze na konsole nowej generacji ciezko jest cos napisac i walczyc trzeba o 1080p itp itd.
    Teraz nagle jest to wrecz niesamowity sprzet.

    Jak choragiewka na wietrze.
    Zaloguj się
  • avatar
    Kurwa jebana w dupe mac. Znowu ban?
  • avatar
    Ile pikseli w poziomie ma konsolowe 720p?
  • avatar
    Kogo to obchodzi? Pewnie znowu oleją PC, a jak to zrobią to na 100% nie zakupie tej gry (w WD do tej pory nie grałem i nie zamierzam :P).
  • avatar
    ja tam zapisuje kazdy screen i trailer ... potem porownam i pojade po calosci .....
    Zaloguj się
  • avatar
    chuj wam w dupe prawiczki jebane zbanowaliscie mnie ale ja wroce psy kudlate