Gry PlayStation 4

The Order: 1886 nie będzie nadużywać sekwencji QTE

opublikowano przez Mateusz Tomczak w dniu 2014-06-30

Marc Turndorf potwierdza obecność tego elementu w grze, ale jednocześnie zaprzecza temu, by QTE obecne było tutaj na każdym kroku.

The Order: 1886 gra

Jedną z najbardziej wyczekiwanych gier na PlayStation 4 jest teraz The Order: 1886. Tytuł ten zapowiada się naprawdę interesująco, chociaż jego przeciwnicy cały czas wysuwają w jego stronę jeden zarzut. Komentarzy jest już tyle, że odpowiedzieć postanowili sami twórcy.

Wedle negatywnych opinii, The Order: 1886 nie będzie grą lecz filmem naszpikowanym sekwencjami QTE (quick time event). Marc Turndorf ze studia Ready At Dawn potwierdza obecność tego elementu w grze, ale jednocześnie zaprzecza temu, by QTE obecne było tutaj na każdym kroku. Jak często będą pojawiać się zatem te sekwencje?

"Nie mam konkretnej odpowiedzi na to pytanie, ale co 3-4 minuty? Nie! Będzie ich tyle, ile będzie konieczne. Istnieje wiele rodzajów QTE. Niektóre są bardzo ważne, chociażby te na końcu walki z bossem, czy w starciach bezpośrednich, które są dzięki temu bardziej satysfakcjonujące dla gracza. Jest też wiele innych elementów grze, jak chociażby otwieranie drzwi, w których QTE jest konieczne, ale nie dajemy się zwariować. Nie będzie tego co 4 minuty, nie potrzebujemy QTE tak często. Staramy się, aby umieszczać je w atrakcyjny sposób, co zapewni graczom wiele dobrej zabawy."


Przypomnijmy, iż premiera The Order: 1886 odbędzie się 20 lutego.

Źródło: segmentnext

marketplace

Komentarze

39
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Dla mnie to kupa QTE połączone z samograjem NUDA ale co się dziwić na konsolach większość graczy to grube dzieci z ameryki więc rozbudowana/angażująca gra by się tam raczej nie sprzedała przykład DARK SOULS.
    Zaloguj się
    11
  • avatar
    Warto chyba wspomnieć, że oczekiwania co do tej gry u wielu graczy spadły do zera, po tym jak jeden z dziennikarzy stwierdził, że podczas otwierania DRZWI wymagana jest sekwencja QTE składająca się z 4 przyciśnięć klawiszów. Dla mnie takie gry totalnie nie przemawiają. Szykuje się gra/interaktywny film oparty na całkiem interesującej grafice, ale nie tego oczekiwali gracze. Podobną grę - opartą na sekwencjach QTE z jeszcze bardziej olśniewającą grafiką otrzymali już gracze Xboxa One podczas premiery, a mianowicie Ryse: Son of Rome.
  • avatar
    ''Będzie ich tyle, ile będzie konieczne''...
    Meh.. Nie sądziłem, że kiedyś tego dożyję... :-/
  • avatar
    Nie kręci mnie w ogóle ten The Order. Po Santa Monica Studio oczekiwałem, że ich produkt co najmniej mnie zainteresuje.
  • avatar
    Niech wreszcie pokażą prawdziwy gameplay z gry, a nie same wyreżyserowane rendery!
  • avatar
    Dla mnie rozgrywka jest bardzo toporna ale nie dziwię się i wybaczam bo to konsole i pad.
    Zaloguj się
  • avatar
    A ja lubie w pupę!
  • avatar
    A ja lubie w pupę i co? A tak powaznie, to juz nie moge sie doczekac. Rodzice kupili mi ps4 i tak malo fajnych gier na nia jest.
  • avatar
    A ja wstrzymam się z oceną do premiery gry. Dopiero wtedy okaże się jak będzie z tymi QTE. Czy będą budowały klimat czy raczej denerwowały. Na razie to takie wróżenie z fusów.
  • avatar
    Kolejne osiagniecie specow od marketingu. Wychodzi w przyszlym roku (jak bog/wielkie_cos pozwoli), nawet nie na PC, a ja juz tym rzygam.
    Tak! Wiem ze lepiej jesli mowia zle niz wcale, ale zycze IM jak najgorzej.
    Zaloguj się
  • avatar
    Szykuje się najbardziej liniowa gra wszechczasów
  • avatar
    QTE fest jak nic. Tu przycisk, tam przycisk i do przodu. Jak ktoś śledzi materiały o tej grze to jest to dla niego jasne jak piwo. Ale ten klimat! Dla tej gry tymczasowo wejdę w posiadanie PS4.
  • avatar
    Szkoda, że to prerender ze smaczkami gameplay'u a nie RealTime...
  • avatar
    Beyond two souls bylo jednym QTE a bylo super
  • avatar
    Nie wiem czemu, ale kojarzy mi się to z assassinem, chociaż podobieństwa nie widzę.
  • avatar
    bioshock na unreal3 wygląda ładniej ,,, skąd ta podnieta ????????? bo kamera się rusza ? żenada
  • avatar
    Ten chłystek który mianował się dziennikarzem zapomniał wspomnieć ,że te QTE było podczas ucieczki przed jednym z stworów i właśnie dzięki QTE gracz odblokowywał drzwi a następnie jest mógł normalnie otworzyć (bez QTE)
    Tak więc chłystek to jakaś opłacony hejter ;)
  • avatar
    no np. w tomb raider to troche przesadzili z QTE
  • avatar
    Co zrobisz. Jedyne QTE jakie mi się podobało to w serii GoW. Walka z Posejdonem = miazga, a to co tu będzie to porażka.