Gry

To (nie) jest nowy Max Payne

opublikowano przez Mateusz Tomczak w dniu 2019-01-05

Wojciech Chaliński z Bulkhead Interactive pokusił się o bardzo ciekawe eksperymenty z silnikiem Unreal Engine.

Chyba nie będzie przesadą stwierdzenie, że Max Payne to jedna z najwyżej ocenianych serii gier. W przypadku studia Rockstar trudno zresztą o inne. Chcielibyście powrócić do tej klimatycznej serii? Jest na to szansa, aczkolwiek nie krzyczcie z radości, nie chodzi tu bowiem o nową grę.

Wojciech Chaliński z Bulkhead Interactive pokusił się o bardzo ciekawe eksperymenty z silnikiem Unreal Engine. Odtworzył Roscoe Street Station, miejscówkę doskonale znaną graczom pamiętającym pierwszą część omawianej serii. Co powiedzielibyście na tak prezentujący się remaster? Czy mimo zmienionej oprawy graficznej Wojciech Chaliński uchwycił klimat, którego bezwzględnie tu nie brakowało?


Przypomnijmy, że seria Max Payne liczy sobie trzy odsłony, które debiutowały w latach 2001, 2003 i 2012. Niestety nic nie wskazuje na to, aby były jakiekolwiek plany powrotu do tego cyklu.

Źródło: Wowozable, artstation Wojciech Chaliński

marketplace

Komentarze

12
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Świetna gra - Z tego co wiem to Remedy robi nową grę nie związaną z Max Payne.
    Zaloguj się
  • avatar
    Ta woda ściekająca na trzecim wygląda fajnie, ale ogólnie to nie jest coś co by robiło wrażenie dzisiaj.
  • avatar
    Max Payne z 2012 nie powinien nosić tej samej nazwy co pierwsze 2 części. Max Payne z 2001 i Max Payne 2: The Fall of Max Payne z 2003 to kultowe gry. Klimat i grywalność 10/10. Max Payne 3 to zupełnie inne klimaty. Ps: Te filmiki wyglądają obłędnie!!!!
    Zaloguj się
  • avatar
    Wystarczająco ładnie, choć do Crysisa jeszcze troszkę braknie :) Przydałoby się więcej materiałów z zachowaniem światła przy zmiennym kącie padania promieni czy symulacją roślinności. Najważniejsze jednak pytanie to co z tego będzie?
    Zaloguj się
  • avatar
    Taka grafika byla juz mozliwa na DirectX 9.0c w 2007 roku!
    Jak koles chce sie popisac przed publika to niech doda do tych kilkusekundowych renderow Ray Tracing w czasie rzeczywistym!
    A tak to mamy kolejny clickbajtowy news!!!
  • avatar
    Wygląda graficznie jak nagranie z Legend of Grimrock
  • avatar
    Łoooo aż mi się mokro w majtach zrobiło! Ale by pograł w remastera z prawdziwego zdarzenia!