Gry na konsole

Tomb Raider: Definitive Edition jednak w 30 klatkach na sekundę

opublikowano przez Mateusz Tomczak w dniu 2014-01-20

Tomb Raider: Definitive Edition na obydwu konsolach działać będzie w rozdzielczości Full HD, ale w 30 klatkach na sekundę.

Tomb Raider: Definitive Edition gra 30 fps

Na nowe konsole zawita lada chwila jedna z lepszych gier poprzedniego roku - Tomb Raider. Gracze, którzy czekają na owy debiut z pewnością zainteresują się najnowszymi doniesieniami na ten temat.

Tomb Raider: Definitive Edition, bo tak nazywać będzie się gra w wersji na PlayStation 4Xbox One, zaoferuje dodatkowo nie tylko wszystkie wydane do tej pory dodatki, ale również, a może przede wszystkim, ulepszoną oprawę graficzną. Twórcy obiecali m.in. tekstury wyżej rozdzielczości, ładniejsze efekty świetlne czy usprawnione modeli postaci. Ostatnio mieliśmy szansę zobaczyć porównanie grafiki w wersji na PS3 i PS4, które wypadło całkiem korzystnie dla nowej konsoli. Teraz dowiadujemy się kolejnych ważnych informacji.

Producent wykonawczy gry, Scot Amos, zdradził, iż Tomb Raider: Definitive Edition na obydwu konsolach działać będzie w rozdzielczości Full HD, ale w 30 klatkach na sekundę. Część graczy czuć może drobne rozczarowanie, ponieważ wcześniejsze doniesienia sugerowały, iż gra zadziała jednak w 60 klatkach na sekundę.

Mimo tego, nie wydaje się, by znacznie zmniejszyło to zainteresowanie tym tytułem. Przypominamy, iż polska premiera gry Tomb Raider: Definitive Edition zaplanowana została na 31 stycznia.

Źródło: videogamer, gamerheadlines

marketplace

Komentarze

64
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Next-Geny - nie ma co. HAHA!
    Zaloguj się
    60
  • avatar
    Z gówna bata nie ukręcisz...
    Zaloguj się
    30
  • avatar
    A czego się spodziewać po konsoli kosztującej 1800zł?
    Tyle kosztuje sama karta grafiki potrzebna do FHD na Ultra@60FPS.

    Więc nie liczcie że w ten sposób tanim kosztem można osiągnąć jakość oprawy na poziomie 3x droższych pecetów.
    Zaloguj się
  • avatar
    co ja co ale dla mnie gra roku :)
  • avatar
    Większość z ludzi na tym forum nawet nie gra z tyloma klatkami z taką oprawą i w FHD na swoich "next genowych" kompach
    Zaloguj się
  • avatar
    Przecież wy nie widzieliście stałych 60fps na PC (nawet Titan nie dal rady fail.) http://pclab.pl/art52447-4.html - sorry ze link z konkurencji ale po prostu nie mogę z tego jadu.
    Zaloguj się
  • avatar
    Ja nie wiem co z wami niektórymi jest, to kłótnia na zasadzie, co lepsze bułka czy chleb ;)))

    Wy sie kłóćcie a ja po prostu będe grał na PC i Konsoli, a dodatkowo takie małe urozmaicenie w przerwach od grania, benchmark, popcorn, i ból klatki piersiowej ze śmiechu ;)))))
    Zaloguj się
  • avatar
    Wytłumaczcie mi dlaczego wszyscy porównują nowe konsole z PC pod względem parametrów procka/karty grafiki/ramu ? Co to za argumenty krowie z d*** wyciągnięte? Konsola to zamknięty układ zaprojektowany w konkretnym celu. Pierwszy Xbox miał na pokładzie zmodyfikowanego pentiuma III 733 MHz + GeForce 3 233MHz + 64MB ramu DDR (bodajże dzielone pomiędzy CPU a GPU). Czy te parametry w momencie premiery zabijały PCtowców? Chyba śmiechem. A spróbujmy na kompie o podobnych parametrach zagrać w DOOM III albo w The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay. Nawet Setup by nie poszedł. Więc obecny jazgot o tym jak to PS4/XONE są słabe jest wprost komiczny. Widze, że sami programiści sie tu udzielają. Konsole ledwo wypakowane z kartonów, 5 gier na krzyż, ale co poniektórzy już są w stanie podsumować całą generacje.
  • avatar
    Zarówno na PC jak i na konsoli są wspaniałe gry. Jeżeli ktoś twierdzi, że np. na jednej z platform nie ma dla niego żadnej dobrej gry to jest ignorantem. W tym wątku akurat dyskusja toczy się na temat grafiki więc dodam, że moim zdaniem i w nowych konsolach drzemie potencjał, który z pewnością wykorzystają developerzy.
  • avatar
    Jak się nie ma w co grać (na PC) to pisze się te żałosne teksty jakie to pecety nie są super względem konsol.
  • avatar
    Hmm kogoś boli tyłek ze gra nie wyjdzie w na blaszki, wnioskuje po niektórych komentarzach :-)
    Zaloguj się
  • avatar
    Konsolowa gawędź próbuje się bronić ,ze GTX 780 nie daje rady? Heh.
    Ustawienia wysokie - obojętnie jaka gra - obojętnie jakie warunki - od 60 FPS w górę i to nie na GTX 780. GTX 770 bez problemu łyka każdą grę na wysokich w 60 FPS.

    To o czym tak beztrosko psioczycie to ustawienia ultra. ustawienia jakich żadna konsola nigdy nie wyświetli i tylko one są zasobożerne. Ustawienia high i tak dają lepsza grafikę niż konsole i nie są zasobożerne. GTX 660 za 600zł ogarnia każdą grę na średnio wysokich. Pozatym to całe granie na 30 FPS. Blehhhh. W życiu bym nie chciał takiej zabawki. Singla można przeboleć ale multi na 30 FPS? Dzięki, kupie PC za 2500 z GTX 660 + I5 i pogram w co chce z lepsza grafiką w 60 FPS i prawdziwym FHD.
    Zaloguj się
  • avatar
    Czemu mnie to nie dziwi ?
  • avatar
    ...po prostu twórcy gier na next geny są leniwi i nie chce im się główkować. Wiedzą, że ludziki oddadzą im swoje talary wiec klepią gierkę i zamiast sie postarać to ograniczą prędkość wyświetlania klatek.

    chyba się uczyli od Nas. Jak mamy drogę w złym stanie to zamiast naprawić ogranicza się prędkość jeszcze bardziej.

    Lenistwo nic więcej. Najgorsze jest to, że klienci za to lenistwo ich nagrodzą.
  • avatar
    To co, następna generacja konsol za 4 lata? ;>
  • avatar
    Konsolowcy nie widza problemu.

    :)

    Już zdementowali i usprawiedliwili wszystko.
    Zaloguj się
    -2
  • avatar
    No kurna, ktoś się w końcu przyznał do 30 klatek, bo cała reszta to chyba leci w 120.
    Uwaga robię testa: odpaliłem TR na pc ale niestety, jest problem na moim gtx780 leci w ponad 100fps-ach. Dobra....ustawiam przed monitorem kołowrotek taki w jakim pocinają chomiki w klatkach, tyle że większy. Co drugie pole przesłonięte kartką. Kołowrotek podłączam łańcuchem do rowera na którym siedzę, zaczynam pedałować ( i bez głupich skojarzeń). Prędkość obrotowa kołowrotka powoduje, że wyświetlane jest 30fps.......kurna nogawka wkręciła się w łańcuch............fps spada.........będę rzygał.
    Dziękuje dobranoc.
    Zaloguj się
    -4
  • avatar
    Ale koooopa, chyba jednak te procki AMD w konsolach to czkawką się odbiją...
  • avatar
    no to kibel, powiem szczerze, zie sie zawiodlem przechodzilem Tomb Raidera na piecu, wygladal znakomicie, ale musialem wylaczyc AA aby krazyc kolo 55-60fps, po wlaczeniu spadalem na 35-40 i roznica byla mocno odczuwalna, bylo to plynne ale nie bylo tej jakosci
    tutaj 30fps niestety zawodzi, konsole fajne, ale poki co wciaz ten sam system, czy warto ale tylko do ex-ow, ktorych poki co za wiele nie ma
    trzymam sie ps3 i x360, na nowki przyjdzie czas jak wyjdzie cos z klasy uncharted czy last od us
  • avatar
    Ja nie widzę problemu. Gram zarówno na PC jak i konsoli. Uważam, że Ps4 jest konsolą w sam raz. Sony wybrało optymalny układ GPU i niskonapięciowy procesor. Konsola musi pobierać mniej prądu niż PC. Bardzo mnie ucieszyło jak dowiedziałem się, że będzie w niej karta pomiędzy 7850 a 7870. Szkoda, że M$ na taką się nie zdecydował.
    Czy ktoś pamięta artykuł na benchmarku, który sugerował, że nowe konsolę będą zaopatrzone w grafiki typu HD6770!!!