Peryferia

Nowa marka słuchawek debiutuje na polskim rynku. 16 modeli na start

przeczytasz w 2 min.

Polski rynek słuchawek zyskał nowego gracza. Jest nim firma TOZO, która na światowym rynku istnieje już parę lat. Polskim konsumentom producent oferuje na początek 16 modeli w cenach od 99 do 649 złotych.

Na początku czerwca 2023 roku na polskim rynku zadebiutowała marka słuchawek TOZO. Dystrybucją tego sprzętu w naszym kraju zajmuje się Dilectro Electronics. Urządzenia mają być dostępne w największych sieciach handlowych w Polsce.

Polska cena słuchawek TOZO

TOZO od kilku lat funkcjonuje na rynku światowym. Teraz chce zaistnieć w Polsce. Producent oferuje całkiem szeroki wybór słuchawek bezprzewodowych. W pierwszej fazie wprowadzenia produktów marki TOZO do sprzedaży w Polsce dostępnych będzie 16 modeli, które mają być sprzedawane w sugerowanych cenach detalicznych od 99 do 649 zł (za flagowy model X1 Golden).

Bartosz Kochanowski, Menedżer ds. sprzedaży w Dilectro Electronics, przekazał: – pragniemy dostarczyć polskim konsumentom wysokiej jakości słuchawkek typu TWS, które pozytywnie wyróżniają się funkcjonalnością oraz stosunkiem jakości do ceny. Dzięki dużemu wyborowi modeli o zróżnicowanych funkcjach każdy konsument znajdzie model odpowiadający jego potrzebom.

Jakie modele w Polsce?

Wszystkie słuchawki TOZO, niezależnie od modelu, charakteryzują się długim czasem pracy na baterii, funkcją szybkiego parowania, sterowaniem za pomocą paneli dotykowych oraz ładowaniem za pomocą złącza USB Typu C. Niektóre modele posiadają zaawansowany system redukcji hałasu z otoczenia ANC, wspierany autorskimi technologiami TOZO, wodoszczelną obudowę potwierdzoną certyfikatem IP i wsparcie dla autorskiej aplikacji TOZO App.

W polskiej dystrybucji dostępne będą następujące modele słuchawek:

  • TOZO A3
  • TOZO Agile Dots
  • TOZO Agile Pods
  • TOZO T6S
  • TOZO T10S
  • TOZO T9S
  • TOZO T12
  • TOZO T12 Pro
  • TOZO T18 Crystal Buds
  • TOZO Anybuds Fits
  • TOZO Anybuds Pro
  • TOZO Gaming Pods
  • TOZO NC2 Pro
  • TOZO NC7 Pro
  • TOZO NC9 Pro
  • TOZO X1 Golden

W niedalekiej przyszłości, portfolio produktów TOZO w Polsce zostanie ubogacone o głośnik bezprzewodowy TOZO PA1 oraz smartwatch TOZO S2 mini. Planowane jest również wprowadzenie na rynek ładowarek bezprzewodowych, w tym modeli kompatybilnych z systemem ładowania MagSafe dla urządzeń firmy Apple.

źródło: materiały prasowe

Komentarze

4
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    PerfectDAY
    1
    Przydałby się jakieś rzetelne niesponsorowane testy ich sprzętu. Po nich będzie wiadomo czy to firma krzak czy coś konkretnego.
    • avatar
      rafael
      0
      Ciekawe, to firma z Seattle, USA a nie z Chin ludowych. Chyba warto się zainteresować. :-)
      • avatar
        paankracyki
        0
        Wow, ten artykuł wygląda niemal identycznie jak ten artykuł: https://www.pcworld.pl/news/TOZO-nowy-gracz-na-rynku-sluchawek-true-wireless-debiutuje-na-polskim-rynku,445840.html. Co za przypadek.