Gry

Ukończenie Cyberpunk 2077 zajmie ponad 100 godzin

przeczytasz w 1 min.

Długość rozgrywki wypadać ma nie gorzej niż w Wiedźminie 3. Świat Cyberpunk 2077 będzie jednak zdecydowanie większy i inaczej skonstruowany.

Echa prezentacji fragmentów rozgrywki z Cyberpunk 2077 cały czas nie giną. Gra wygląda na tyle obiecująco, że wielu graczy wyczekuje jej teraz z jeszcze większymi nadziejami ma świetną zabawę. Ucieszyć powinny ich zatem najnowsze informacje.

W wywiadzie dla niemieckiego GamePro twórcy uchylili rąbka tajemnicy odnośnie długości gry. Jak stwierdził Miles Tost, ukończenie Cyberpunk 2077 zajmie ponad 100 godzin. Brany jest tutaj pod uwagę główny wątek fabularny oraz zadania dodatkowe, ale trzeba będzie doliczyć do tego godziny spędzane na zwiedzaniu wielkiego, otwartego świata.

Długość rozgrywki wypadać ma nie gorzej niż w Wiedźminie 3. Miles Tost przestrzega jednak przed porównywaniem wielkości światów obydwu gier. Tu różnice są już bardzo widoczne.

„Jeśli chodzi o rozmiar, jest to bardzo trudne do porównania i jako projektant poziomów mogę dokładnie powiedzieć dlaczego. W tej grze poruszasz się znacznie szybciej niż Geralt, możesz wykonywać podwójne skoki, jeździć samochodem. Trasa, która może zająć kwadrans jazdy konnej w Wiedźminie 3 to tutaj zaledwie dwie minuty. [...] To samo z lokacjami. To tylko przykład, ale gdybyśmy zbudowali wielki wielopiętrowy budynek z Cyberpunk 2077 w Wiedźminie 3 byłby on tak duży jak połowa Novigradu. Dlatego światy tych gier nie mogą być porównywane pod względem wielkości.”

Warto tu przypomnieć wcześniejsze informacje zdradzające, iż w Cyberpunk 2077 można będzie wybrać się poza miasto. Oczywiście wszystko co najważniejsze rozegra się w Night City, ale wizyta na peryferiach może być ciekawą odskocznią.

Źródło: gamepro

Komentarze

11
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Pit82
    14
    Miło ,że trzymają poziom z Wieśka ilość godzin niespotykana na dziś
    • avatar
      Nullmaruzero
      7
      Też o tym pomyślałem jak w tym gameplayu zobaczyłem ten budynek w którym mieszka bohaterka. I myślę że tutaj może przybyć malkoltentów, którzy jednak podświadomie rozmiar świata odbierają czasem podróży i liczą go w dwóch wymiarach.

      Tak samo jak ci którzy naoglądali się Blade Runnera wszystko co nie jest w nocy, w deszczu i klimatach noire nie jest w ogóle cyber-
      • avatar
        fitgame
        0
        Gierka wygląda fajnie i kiedyś ogram, ale ogólnie to nie moje klimaty. Gdyby poszli w Wieśka 4 to zdecydowanie zrobiliby większą furrorę. Zaraz się podniesie lament, że w takim przypadku zrobiliby tasiemca. Jednakże nie mogę się zgodzić. Ponieważ to nie jest wydawanie gry co roku jak fifa, tylko tytuł co 4-5lat. Dla mnie git.
        • avatar
          DreamerDream
          -8
          Pesymistyczny tryb on
          A ile z tych 100h będzie faktycznie produktywnych, które z chęcią się będzie robiło, a ile rakotwórczych z typowego syndromu ubisoftu i innych open world gier?

          Bo wydłużyć można łatwo, ale zrobić mądrze już nie.
          • avatar
            sabaru
            0
            Z tego co widać na zdjęciach i filmach układ miasta i ulic przypomina trochę układ z Sleeping Dogs. Niby miasto otwarte że można wszędzie chodzić i jeździć ale jednak nie do końca.