Gry

Watch Dogs: prezentacja z E3 2012 vs PC Ultra / PS4

opublikowano przez Wojciech Kulik w dniu 2014-05-31

A miało być arcydzieło.

Watch Dogs pieseł

Prezentacja gry Watch Dogs na targach E3 2012 sprawiła, że wielu z nas musiało zbierać szczęki z podłogi. Niestety szybko okazało się, że w rzeczywistości nowe dzieło studia Ubisoft wygląda ździebko inaczej. I choć oprawa wizualna zdecydowanie nie jest najważniejszym elementem gry wideo, to jednak jeśli zapowiadane jest arcydzieło, a wychodzi graficzny średniak, to gracze nie przymkną na to tak po prostu oka.

Kolejne zwiastuny i przedpremierowe gameplay’e prezentowały zupełnie inna klasę niż pierwszy pokaz. Studio Ubisoft broniło się mówiąc, że nowe materiały pochodzą z konsol, a najlepsze efekty uzyskamy grając na Ultra na komputerach osobistych. Cóż, stworzone przez Cartelstrims369 porównanie pokazuje, że nawet na najwyższych ustawieniach grze Watch Dogs sporo brakuje do stylu z prezentacji sprzed dwóch lat.

Czy różnice rzeczywiście są aż tak duże? Na to pytanie niech każdy odpowie sobie sam. Dlatego też już teraz zostawiamy was sam na sam z filmikiem:

Redakcja serwisu Videogamer opublikowała natomiast porównanie dema z E3 2012 do finalnej wersji z konsoli PlayStation 4. To wideo również możecie zobaczyć poniżej:

Przypomnijmy, że gra Watch Dogs pojawiła się na rynku przed kilkoma dniami. Platformy docelowe to komputery osobiste, a także konsole Xbox One i 360 oraz PlayStation 4 i 3.

Obiecujemy – to już ostatni raz. Temat zamknięty.

Źródło: VG247, Videogamer

marketplace

Komentarze

102
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Teraz widać jak bardzo zatraciła klimat. zniknęły te błyski i gra świateł, zniknął wiatr i inne bajery, jest znacznie jaśniej i mniej kontrastowo, świat stał się zbyt mdły. Wszystko przez brak kontrastu.
    Zaloguj się
    24
  • avatar
    Niesamowite jak beznadziejnie i ubogo ta gra wygląda w porównaniu do E3. Na początku myślałem ze to tylko konsole, a na PC będzie wyglądać właśnie jak z tej wersji pokazowej, a tu figa z makiem... Ubisoft naprawdę dał tutaj dupy.

    Moje oczekiwania na The Division drastycznie spadły, bo pewnie zrobią znowu to samo i gra będzie daleka od tego co widzieliśmy na pierwszym gameplayu.
    Zaloguj się
    17
  • avatar
    Od obejrzenia pierwszego zwiastuna Łocz Doksuf czułem że grafika w rzeczywistości nie będzie aż tak dobra ale nie ukrywam że miałem nadzieję że się mylę... Po prostu szkoda że tak naciągają ludzi :/
  • avatar
    Nie mogę uwierzyć w to co widzę. Różnice są ogromne. Jak można tak oszukać graczy o.O. Teraz gracze powinni się odwdzięczyć i oszukać Ubisoft nie kupując gry, a pobierając pirackie wersje. Na The Devision nie ma co się napalać, będzie podobnie skoro Ubisoft stosuje takie chwyty.
  • avatar
    Ja powiem tak: Mam i gram, według mnie produkcja bardzo dobra, od strony technicznej nie jest tak źle aczkolwiek za cytuje komentarz użytkownika innego portalu z którym się w pełni zgadzam: "Watch Dogs nie jest gra next-gen tylko concurent-gen z kilkoma bajerami".

    Co do grafy to nie tyle co jestem zawiedziony ponieważ na ultra tez wygada konkretnie, zwłaszcza efekty słońca z rana aczkolwiek jest kilka spraw gdzie nie wiec co Ubi sobie myślało...

    Większość z nich możecie zobaczyc tutaj w porównaniu z już starzejącym się GTA4 (oczywiście wersja PC)

    https://www.youtube.com/watch?v=JGRsrFdwb2c
    Zaloguj się
  • avatar
    poziom detali z prezentacji na E3 urywa dupę. Obecna wersja na PC nawet się do niej ni umywa. Wystarczy popatrzeć chociażby na głupie żarówki:

    http://youtu.be/L_A6Z3gkXlk?t=43s

    Zróbcie pauzę na 43s i popatrzcie jak wszystko spłaszczyli :) Tak wygląda cała gra - spłaszczona, uproszczona. To co pokazali na E3 miało zrobić hypa (o się udało), a finalna wersja wygląda słabiej.

    Osobiście uważam, że najnowsze GTA prezentuje się lepiej, no ale to tylko moja opinia.
  • avatar
    Podobno gra była tworzona z myślą o PC, tak to miało wyglądać w 2012, potem ktoś wpadł na wspaniały pomysł że jednak można wyciągnąć o wiele, wiele...wiele więcej kasy jeśli gra zostanie wydana na większość wiodących platform... pomysł z punktu widzenia biznesowego wydaje się jak najbardziej słuszny. Nie zmienia to faktu że pokazano grafikę która w końcu mogła powodować zachwyt przywodzący na myśl pierwszego Crysisa gdy pojawił się na rynku...a tak mamy cross platformową last-next-gen-pc optymalizację która siłą rzeczy w związku z różnicą mocy i odmiennością architektury powoduje że gra nie potrafi wykorzystać dostępnych na pc zasobów. Ubi wydał grę, i jakoś nie komentuje zbytnio kwestii grafiki , to jest jawny skok na kasę, a rekord pre-orderów jest cichym przyzwoleniem na takie zachowania. Rozumiem wszystkich którzy twierdzą że gra nie jest zła, bo fatalna nie jest, ale od tego co zaprezentowano dzielą ją lata świetlne , pozostaje niesmak... może nie aż taki jak Alien Colonial Marines , ale nie można dawać przyzwolenia na takie zachowania. Ubi Corp Go to Hell ;p
    Zaloguj się
  • avatar
    Różnica jest duża. Nie ma wielu efektów, oświetlenie jest inne przez co gra wygląda bardziej realistycznie i mniej plastikowo.

    Pewnie, że UBI powtórzy to samo z Division bo zwyczajnie next geny są za słabe na next genowe gry, które z kolei istnieją tylko do czasu ich faktycznej premiery na rynku. To już wiemy czemu nie ma dem. Ale to też jest nauczka dla graczy, którzy przez swoje głupie decyzje o preorderach psują rynek i defacto przyczyniają się do wydawania większej kasy na marketing.
    Zaloguj się
  • avatar
    Teraz przynajmniej wiecie żeby nie zamawiać gier przed premierą.
  • avatar
    Przynajmniej zrobił się większy rozgłos z obniżeniem grafy niż w przypadku Far Cry 3. Ubisoft powinien się teraz nad tym mocno zastanowić.

    Niby mogli zostawić na PC taka samą grafę jak na początku ale patrząc po tym jak gra chodzi na obecnych ustawieniach to nawet ci z 780ti by mieli 30 fpsów.
    Zaloguj się
  • avatar
    Zrobili ludzi w wała a i tak pobili swój rekord sprzedaży, good job Ubisoft.
  • avatar
    Hehe nawet efekty eksplozji dwa lata temu wyglądały lepiej. Zdaje się, że podobnie było z pierwszą prezentacja silnika U3 też na E3 w 2004

    http://www.gametrailers.com/videos/ft81t3/unreal-tournament-iii-unreal-engine-3-tech-demo

    Nawet dzisiaj wygląda to całkiem nieźle a chyba żadna gra na tym silniku nie wyglądała tak dobrze.

    Właściwie to nawet lepiej by było jakby 2 lata temu w ogóle nie pokazywali tego W_D kwadransa to teraz nikt by nie narzekał, a może nawet wszyscy by mówili że grafika całkiem fajna a sama gra lepsza niż GTA V, a tak to niesmak pozostał...
    Zaloguj się
  • avatar
    problem polega na tym ze gre na Ultra Skyrim z Modami zjada na sniadanie ... i dziala sto razy plynniej .
  • avatar
    Zgraj sobie sweetfx !! :) bez tego nie odpalam zadnej gry ! :)

    http://sfx.thelazy.net/games/preset/1686/
  • avatar
    jak dla mnie to nie ma efektów cząsteczkowych jest mniej ludzi zupełnie inne dynamiczne oświetlenie, biorąc pod uwagę ze to prezentacja z E3 2012 to mieli trochę czasu i kilka nowych kart graficznych wyszło za ten czas aby zrobić taką grę jak prezentowali no ale cóż... coś NV we współpracy z Ubisoftem dało ciała...
  • avatar
    A tam grafika grafiką mnie się podoba i optymalizacja nie jest taka zła bo gram na Średnie/Wysokie (wyłączone rozmycia i tylko cienie i cieniowanie na średnich reszta wysokie) przy 1680x1050 na ATi 7770 i AMD Phenom II x4 3gh 12GB RAM, gra nie tnie i gra się bardzo przyjemnie. A historia jest świetna i zawsze można liczyć na jakieś modyfikacje chociaż przy grze on-line może być z tym ciężko.
  • avatar
    roznica miedzy texturami ultra a high jest praktycznie znikoma....a na high gra bez problemu wyciaga na moim 2 letnim gpu stale 50fps....
  • avatar
    Oglądałem te porównania i pare innych i między ps4 a pc wielkiej różnicy nie ma.
    Zaloguj się
  • avatar
    A czego sie spodziewaliscie? Przeciez z oczywistych powodow (KASA KASA KASA) gra nie mogla wygladac tak jak na targach z uwagi na slaba wydolnosc nowych konsol. Gdyby wersja PC wygladala jak ulepszona wersja z E3 to kto w ogole by chcial kupic/zagrac w wersje konsolowa? Dokladnie to samo dzieje sie w przypadku kazdego innego tytulu tylko, ze tym razem sprawa wyszla na jaw bo demko technologiczne z E3 ukazalo sie przed zatwierdzeniem finalnej specyfikacji i wypuszczeniu devkitow nowych konsol. Skad mogli juz wtedy wiedziec, ze konsole beda tak uwstecznione technologicznie w dniu premiery. Ano nie mogli wiec zrobili najlepiej jak tylko mogli.
    Zaloguj się
  • avatar
    Wydaje mi się żę owszem da się osiągnąć taką grafikę na kompie (E3 2012) ale z racji żę konsole na starcie przegrywają to musieli zrobić tak jak wyszło, moim zdaniem to wina nowych konsol, ale to tylko moje zdanie.
    Zaloguj się
  • avatar
    gra ma bardzo dobrą fabułę jak ktoś lubi to polecam, co do grafiki zastanawia dlaczego nie ma różnicy pomiędzy ultra a medium? może daleki plan się poprawia ale bliskie tekstury pozostają takiej samej jakości
    Zaloguj się
    -1
  • avatar
    Mimo, że grafika je jest taka jaka miała być(nie oglądałem materiałów z targach E3 2012) To i tak gra jest godna uwagi. Jedynie model jazdy samochodem nie jest zbyt dobry, do nic innego nie mogę się przyczepić, naprawdę świetnie gra się(osobiście nawet z lepszym entuzjazmem niż w GTA IV). A gram na laptopie w ultra. Z GFX 760M/ 2 GB GDDR5 16GB RAMU/ i7-4700MQ - Jak widać laptop nie za szybki, bo do pracy kupiony a nie do grania.

    Gra jest godna swojej ceny. Oczywiście to jest moja opinia.
    Zaloguj się
    -1
  • avatar
    Śmiać mi się chcę jak czytam komentarze w stylu: "zobaczcie na tym filmie". Czysta amatorka i SPAM czyli nic nie wnoszące do tematu posty.
    Kogoś kto porównuje filmy zamieszczone jako DEMO chyba tak należało by nazwać ;].
    Zauważcie że osoby które grały w tę grę nie narzekają na nią tak bardzo jak Wy, ba nawet gra się podoba. Efekty graficzne zachwalają i to w miejscach innych niż prezentowane w DEMO, wschody słońca, opady deszczu itp. Graczom grafika podoba się, fizyka już mniej. Sam mam podobne zdanie, a jako że grę PC za którą zapłaciłem 0.01 gr na FV uważam wręcz za świetny zakup.
    Zaloguj się
    -1
  • avatar
    Porównanie dla wszystkich, którzy gry kupują po to, żeby je pod lupką oglądać, zamiast w nie po prostu grać. I teraz zamiast cieszyć się fajna grą (o ile jest fajna - to osobny temat), będą przeżywać ból i cierpienie, bo na jakimś filmiku sprzed 2 lat jakaś mgła w powietrzu latała, a tu nie lata, więc gra do niczego :)
    Zaloguj się
    -3
  • avatar
    Zainstalowały mi się poprawki. Mam na PC grafikę taką jak na E3 2012. Grafika ustawiona na Ultra a tekstury na 2 GB (i3770 + GPU GTX 670 + 16 GB RAM + Win 8.1 64 bit)
    Zaloguj się
    -5
  • avatar
    i jak zwykle na PC wymagania z kosmosu zeby miec ustawienia jak na PS4. Szkoda kasy na kompa
    Zaloguj się
    -8
  • avatar
    A ze tak zapytam... czy tylko u mnie gra jest mega cicha? Nawet na majac wszystkie suwaki na glos musze glosniki/sluchawki dawac sporo w gore. Biada jak ktos na FB napisze albo cos. Łeb urwany.
    Zaloguj się
  • avatar
    https://www.youtube.com/watch?v=BftYjgIouUA#t=33

    https://www.youtube.com/watch?v=KPyfGTdNAek


    PC łamie te konsole.Grałem na PS4 i PC i powiem że grafika na PC jest lepsza :)

    Na ultra FHD max 54 fps to jest porażka ale to dopiero początek wymagań nowych gier :)
  • avatar
    http://i59.tinypic.com/2psolqb.png hue hue
  • avatar
    Tak trudno wyłączyć parę efektów które nic prawię nie zmieniają a tylko FPS odejmują Ustawienia Ultra/High a na 280X chodzi do 60 FPS (nie przesadzam mogę wam nawet gameplay nagrać.).
    Zaloguj się
  • avatar
    Może się doczekacie za pół roku łatki od Ubi :)
  • avatar
    Gierka może być ale graficznie kicha...
  • avatar
    Mi to wygląda na brak PhysX w obecnej wersji gry. nVidia chwaliła się, że wersja PC będzie wykorzystywała PhysX i TXAA, a tymczasem gołym okiem widać, że tego brakuje w grze - nawet płaszcz nie powiewa na wietrze.