Gry

Zobacz policję przyszłości w N4S: Hot Pursuit

opublikowano przez Maciej Piotrowski w dniu 2010-09-16

W sieci pojawił się kolejny zwiastun nieźle zapowiadającego się Hot Pursuit. Tym razem możemy przyjrzeć się z bliska niezwykle efektownym i dynamicznym pościgom policyjnym.

Do premiery najnowszej odsłony serii Need for Speed zostało jeszcze nieco ponad 2 miesiące. Tymczasem Electronic Arts już zaczął rozkręcać wokół tej produkcji swoją potężną machinę promocyjną. Do sieci coraz częściej trafiają nowe informacje i filmiki przedstawiające rozgrywkę. Najnowszy z nich prezentuje całkiem niezłe specjalne umiejętności policji aktywowane w czasie pościgów za niepokornymi kierowcami. Zresztą co tu dużo pisać – zobaczcie to sami!

Need for Speed: Hot Pursuit zawita na nasze półki sklepowe 19 listopada czyli w najgorętszym okresie dla miłośników elektronicznej rozrywki.

Źródło: Electronic Arts Polska

 

Zobacz także:

 

marketplace

Komentarze

36
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    ale arcadowka fuj...
    Zaloguj się
  • avatar
    Z tego co widze dalej ten sam, żalosny system zniszczen, 200, nitro 250, czolowka ze sciana i kilka rysek...
    Zaloguj się
  • avatar
    NFSa dla mnie umarł gdy wyszedł Po NFS Porsche: NFS Hot Pursuit 2 (ekipa go tworząca została zwolniona za ten gniot) a następnie wyszedł Underground 1, który nie miał już niczego z klimatu NFSa, był dla dzieci lubiacych wiejski tuning (nie miał on żadnego wpływu na model jazdy). Reszta NFSów była tylko wzorowana na Undergroundach, czyli gnioty. Także ostatnim NFSem był dla mnie NFS Porsche, którego model jazdy od 10lat jest wciąż rewelacyjny iżadna następna część NFSa mu nie dorównała jak narazie.

    NFS Prostreet był/jest nastawiony na driftowanie, które z reszta było lepsze w Gridzie. Inne elementy gry były skopane.

    NFS Shift był/jest nastawiony na pseudo symulację, jego model jazdy nie był arkadowy ani też symulacyjny, nie można było grać z innej kamery niż z kokpitu, gdyż na zakrętach praca kamery z zewnątrz była tragiczna (dla masochistów).

    Nowy NFS Hot Pursuit jest z kolei nastawiony na pościgi policyjne, dlatego inne elementy gry znów pewnie nie będą dobrze dopracowane.


    Obecnie najlepszy model jazdy posiada Richard Burns Rally, a jest to też już wiekowa gra.
    Zaloguj się
  • avatar
    i tak będzie zawsze raz dadzą arcadówkę a raz prawie symulator (ofc na zmianę żeby nikomu się nie znudziło)
  • avatar
    W końcu można się spodziewać tras pokroju niezapomnianych z pierwszego Hot Pursuita Summit, czy Lost Canyon:)...dla mnie może to być arcade pełną gębą, najważniejsze żeby było czuć ducha poprzednika.
  • avatar
    No i znowu się zaczyna.

    LUDZIE TO JEST GRA ARCADE I JAK WAS RAJCUJĄ SYMULATORY TO NIE KOMENTUJCIE TEGO.

    W dodatku, jaka fizyka jazdy na komputerze ?? Weście puknijcie się w te wasze puste łby. Co czujesz jak za mocno wchodzisz w zakręt ?? Czujesz to ?? Siły odśrodkowe, hamowanie, przyśpieszenie i na pewno jak najeżdżasz na jakieś kamienie to po kierownicy i po nogach czujesz, jak chcesz symulator z fizyką to jedź na tor samochodem i tam sobie się ścigaj.
    Zaloguj się
  • avatar
    Adam1 - zgadzam się z tobą w 100% NFS skończył się na Porsche...

    sevae - wymieniasz symulatory a pomijasz Live for Speed? Ciekawe...
    Zaloguj się
  • avatar
    Znowu o NFS i znowu takie same komentarze :D To już się nudzi :P
    Z tego co widzę to wyjdzie nudna ścigałka i po max kilku godzinach odechce się gry :)
  • avatar
    To gra dla wybranych którzy lubią tego typu produkcje. Ja nie jestem jednym z nich.
  • avatar
    Ja was nie rozumiem każdy normalny człowiek wie żę NFS był grą zręcznościową a nie symulatorem i niech taki zostanie!
  • avatar
    Nie wiem czemu niektórzy się czepiają, przecież muszą być DOBRE gry symulacyjne i gry arcadowe, jeden drugiego nie powinien wykluczać. Nie każdy chce po pracy/szkole męczyć się/przeklinać na grę...
  • avatar
    Ja tez nie rozumiem o co chodzi z tym narzekaniem ze NFS to arcade. Raz EA sie pokusilo i wydalo Porsche pod marka NFS, i to wbrew pozorom byl chyba ich najwiekszy blad. Teraz kazda nowsza czesc jest porownywana do tej, jakby nie patrzec, dziesiecioletniej gry. Dlaczego wszyscy mowia ze to juz nie to? Wychowalem sie na NFS 1-3, i wydaje mi sie, ze niektorzy powinni odpalic sobie w wolnej chwili ktoras z pierwszych czesci i przypomniec sobie owczesna fizyke. Po przejechaniu kilku zakretow zacznie porownywac najnowsze czesci do symulatorow.
    Zaloguj się
  • avatar
    Qpa
  • avatar
    Przypomniały się czasy Most Wanted. Do tego ten soundtrack
  • avatar
    Co z tego wyjdzie - przekonamy się 19 listopada : )
  • avatar
    A mi się podoba ostrzeżenie EA "Ludzi w związkach prosimy o nie uruchamianie gry" :)))))
  • avatar
    Do tych co uważają, że NFS jest symulatorem.
    Symulatoir to gry typu GRID i ToCa Race Driver. NFS od zawsze był grą arcadową ! Zanim skomentujecie moją wypowiedź nie problemem jest sprawdzić gameplaye z:

    The Need for Speed
    Need for Speed II SE
    Need for Speed 3 Hot Pursuit
    Need for Speed 4 High Stakes
    Need for Speed Porsche
    Need for Speed Hot Pursuit 2
    Need for Speed Underground
    Need for Speed Underground 2
    Need for Speed Most Wanted
    Need for Speed Carbon (to już był słaby średniak)
    Need for Speed Pro Street (nie udanyeksperyment dla symulatorowców)
    Need for Speed Undercover (wielka pomyłka)
    Need for Speed Shift (stąd pewnie wzięli się ci, co uważają że NFS to symulator)
    Need for Speed World Online

    Mając prawo jazdy w realu bardziej narzekam na ścigałki symulacyjne niż na arcadowe. Choć każdy lubi to co lubi i zmieniać tego nie można :) NFS zawsze był grą arcadową i tak powinno zostać, a nie pod wpływem tych ludzi z obłędem na pukncie (nie wszystkich!) symulacji ma się zmienić. Jeżeli ludzie piszą " ale gówno, od kiedy samochód tak się prowadzi", to są to wypowiedzi na poziomie szkoły podstawowej i z niewiedzy o historii samej gry. Tak grałem we wszystkie części, więc wiem co mówię :)
    Pozdrawiam wszystkich
  • avatar
    Ahh pamietam te czasy kiedy kupilem NEED FOR SPEED, i bylem zly na siebie bo mialem wtedy 386sx40 :))) i moglem grac tylko w 320x240 :))) niedlugo pozniej kupilem 486 i wtedy wlacyzlem sobie SVGA 640x480 ahhh jak grafika sie polepszyla, gralem w te gre godzinami, czasami do szkoly nie szedlem :P

    No ale coz te czasy nie wroca, Zawsze bylem fanem NFS ale skonczyla sie ona dla mnie wlasnie na PORSHE, a najbardziej podobala mi sie HOT PURSUIT :))))

    Ta czesc najnowsza nie wyglada najgorzej, dynamika jest to najwazniejsze :))) trzymam kciuki ;]
  • avatar
    nie bede komentowac. taki mialem plan. wiadomo ze NFS to arcade i tyle, ale chcialbym zwrocic uwage kazdego na cos co tu sie przejawia a nikt nie potrafi tego jakby uchwycic. dzieje sie tak nie tylko z NFSem ale kazda prdukcja w USA czy to w hollywood czy w grach. ogolnie programisci/rezyserowie wiedza lepiej co bawi ludzi a co nie i ogolnie twierdza ze jak cos jest dobre dla 13 latka z usa to bedzie dobre dla calego swiata. zapominajac o tym ze poziom inteligencji 13-latka w usa jest nizszy niz 5 latka w dowolnym kraju w Europie. przy czym inteligencja przecietnego nastolatka w usa juz sie nie nie za bardzo poprawia do smierci i w wiekszosci przypadkow koncza jak ALL BUNDY. wiem o co chodzi krytykom i podzielam ich opnie ze od pewnego czasu wszystkie produkcje z za oceanu ulegaja znaczacemu uproszczeniu i splaszczeniu. jak scott tworzyl aliena to myslal o fabule, klimacie, wystroju wnetrza zeby bylo surowe i stonowane odopowiadajace pustce kosmosu i surowosci LV-486. takze chrakter postaci byl wazny ich emocje i reakcje. nie wspominajac o istniejacej i waznej fizyce. a dzis... jakby produkowali aliena musialoby byc duzo krwi, ladne dupy najlepiej gole, duzo walki dynamizmu i szybkosci, amerykanscy Bad-ass'i wielkie gnaty. kolorowe wybuchy i statki. nikt nie mysli o logicznej ciaglej fabule, charakterach postaci o fizyce nie wspomne. oczywiscie nie kazda produkcja ma byc pokroju co najmniej aliena ale gdzies sie hamburgerom przesunal punkt odniesienia do "isc na latwizne"
  • avatar
    przez co dostajemy co raz bardziej proste produkty, ktore nie wymagaja zadnego myslenia a tych dobrych jest jak na lekarstwo. zaniknal tez mainstream czyli dobra produkcje nie koniecznia ambitna jak, albo wysoce realistyczna, a mainstream dzis to po prostu ta latwizna dla ociezalych lub zmeczonych umyslowo, naiwnosc scenariusza i kolorowe wodotryski. jak mawia bill: jesli ni umiesz zrobic tak by cos bylo lepsze zrob tak by bylo ladniejsze.
  • avatar
    w nfs powinni wprowadzić system uszkodzeń naszego samochodu(naprawiane u mechanika kosztem czasu i gotówki) ludzie uczyli by się lepiej sterować wozem i ci co mają kierownice w chacie mogli by się uczyć do prawa jazdy :D
  • avatar
    co za szajs ...
  • avatar
    Na Undergroundzie 2 trzeba było skończyć.. wszystko co później wyszło to chłam