TDP: 150 W | 3D Mark Fire Strike: 4800 | Pojemność pamięci: 2048 MB
nVIDIA GeForce GTX 660 Ti
4.2 na 10 pkt.
Ocena benchmark.pl
  • 5/5

TDP: 170 W | 3D Mark Fire Strike: 5773 | Pojemność pamięci: 2048 MB
nVIDIA GeForce GTX 670
4.3 na 10 pkt.
Ocena benchmark.pl
  • 4/5

Porównywarka

Ocena benchmark.pl

Oceny cząstkowe w poszczególnych kategoriach oraz ocena końcowa

Wydajność w grach

nVIDIA GeForce GTX 660 Ti
3.4
nVIDIA GeForce GTX 670
4.0
AMD Radeon RX 460
2.9
nVIDIA GeForce GTX 760
3.6

Wyniki w benchmarkach

nVIDIA GeForce GTX 660 Ti
2.1
nVIDIA GeForce GTX 670
2.2
AMD Radeon RX 460
0.6
nVIDIA GeForce GTX 760
2.4

Teoretyczna moc obliczeniowa

nVIDIA GeForce GTX 660 Ti
0.9
nVIDIA GeForce GTX 670
1.1
AMD Radeon RX 460
1.1
nVIDIA GeForce GTX 760
1.1

Głośność i pobór mocy

nVIDIA GeForce GTX 660 Ti
2.8
nVIDIA GeForce GTX 670
2.5
AMD Radeon RX 460
2.5
nVIDIA GeForce GTX 760
2.7

nVIDIA GeForce GTX 660 TivsnVIDIA GeForce GTX 670 : Wynik ogólny

Cechy szczególne

Wydajność urządzenia według najważniejszych wskaźników

3D Mark 11

nVIDIA GeForce GTX 660 Ti
7940
nVIDIA GeForce GTX 670
8200
AMD Radeon RX 460
b/d
nVIDIA GeForce GTX 760
9640
Program po wykonaniu pomiarów zwraca tę wartość oznaczoną jako wynik Entry.

3D Mark Fire Strike

nVIDIA GeForce GTX 660 Ti
4800
nVIDIA GeForce GTX 670
5773
AMD Radeon RX 460
5012
nVIDIA GeForce GTX 760
5300
Program po wykonaniu pomiarów w benchmarku Fire Strike zwraca tą wartość, jako wartość podstawową.

Crysis 3

nVIDIA GeForce GTX 660 Ti
30 kl/s
nVIDIA GeForce GTX 670
38 kl/s
AMD Radeon RX 460
b/d
nVIDIA GeForce GTX 760
35 kl/s
Wynik to średnia zmierzona liczba klatek na sekundę przy rozdzielczości 1920x1080, detalach na maksymalnym poziomie oraz ustawieniach SMAA 2TX i AF x16.

Metro: Last Light

nVIDIA GeForce GTX 660 Ti
37 kl/s
nVIDIA GeForce GTX 670
45 kl/s
AMD Radeon RX 460
b/d
nVIDIA GeForce GTX 760
40 kl/s
Wynik to średnia zmierzona liczba klatek na sekundę przy rozdzielczości 1920x1080, detalach na najwyższym poziomie oraz ustawieniach SSAA x2 i AF x16.

Tomb Raider

nVIDIA GeForce GTX 660 Ti
34 kl/s
nVIDIA GeForce GTX 670
46 kl/s
AMD Radeon RX 460
41 kl/s
nVIDIA GeForce GTX 760
38 kl/s
Wynik to średnia zmierzona liczba klatek na sekundę przy rozdzielczości 1920x1080, detalach na najwyższym poziomie oraz ustawieniach FXAA i AF x16, a także włączonym TressFX.

Różnice

Zalety jednego urządzenia nad drugim

nVIDIA GeForce GTX 660 Ti

Dlaczego warto wybrać:
nVIDIA GeForce GTX 660 Ti

  • Wydajność zmiennoprzecinkowa
    2460 GFlops vs 2400 GFlops
    3% więcej
  • TDP
    150 W vs 170 W
    12% mniej
nVIDIA GeForce GTX 670

Dlaczego warto wybrać:
nVIDIA GeForce GTX 670

  • Częstotliwość rdzenia
    928 MHz vs 915 MHz
    1% więcej
  • Szerokość szyny
    256 bit vs 192 bit
    33% więcej
  • Przepustowość pamięci
    192.2 GB/s vs 144.2 GB/s
    33% więcej
  • Ilość potoków ROP
    32 vs 24
    33% więcej
  • Prędkość wypełniania pikseli
    29.7 Gpix/s vs 24 Gpix/s
    24% więcej
  • Szybkość wypełniania texeli
    103.9 GTex/s vs 102.51 GTex/s
    1% więcej

Specyfikacja

Szczegółowa lista cech i parametrów urządzenia

nVIDIA GeForce GTX 660 Ti vs nVIDIA GeForce GTX 670

Parametry GPU

Producent procesora
Nvidia
Nazwa kodowa
GK104
Częstotliwość rdzenia
915 MHz
Proces technologiczny
28 nm
Dwuprocesorowa
nie
wersja karty
referencyjna
Długość karty
24 cm

Parametry GPU

Producent procesora
Nvidia
Nazwa kodowa
GK104
Częstotliwość rdzenia
928 MHz
Proces technologiczny
28 nm
Dwuprocesorowa
nie
wersja karty
referencyjna
Długość karty
24 cm

Pamięć karty

Taktowanie pamięci
1502 MHz
Pojemność pamięci
2048 MB
Szerokość szyny
192 bit
Typ pamięci
GDDR5
Przepustowość pamięci
144.2 GB/s

Pamięć karty

Taktowanie pamięci
1502 MHz
Pojemność pamięci
2048 MB
Szerokość szyny
256 bit
Typ pamięci
GDDR5
Przepustowość pamięci
192.2 GB/s

Parametry procesora

Jednostki cieniujące
1344
Ilość potoków ROP
24
Ilość jednostek TMU
112
Wydajność zmiennoprzecinkowa
2460 GFlops
Prędkość wypełniania pikseli
24 Gpix/s
Szybkość wypełniania texeli
102.51 GTex/s

Parametry procesora

Jednostki cieniujące
1344
Ilość potoków ROP
32
Ilość jednostek TMU
112
Wydajność zmiennoprzecinkowa
2400 GFlops
Prędkość wypełniania pikseli
29.7 Gpix/s
Szybkość wypełniania texeli
103.9 GTex/s

Kultura pracy

TDP
150 W
Pobór mocy w spoczynku
111 W
Pobór mocy pod obciążeniem
274 W

Kultura pracy

TDP
170 W
Pobór mocy w spoczynku
112 W
Pobór mocy pod obciążeniem
328 W

Technologie i złącza

Obsługiwane technologie
DirectX 11, Shader Model 5.0, OpenGL 4.2
Technologie specjalne
CUDA, GPU Boost, Adaptive Vsync, PhysX, 3DVision, SLI
Typ złącza
PCI-Express x16 v. 3.0
Złącza wideo
2x DVI, Display Port, HDMI
Zasilanie
dodatkowe 2x 6-pin

Technologie i złącza

Obsługiwane technologie
DirectX 11, Shader Model 5.0, OpenGL 4.1
Technologie specjalne
CUDA, GPU Boost, Adaptive Vsync, PhysX, 3DVision, SLI
Typ złącza
PCI-Express x16 v. 3.0
Złącza wideo
2x DVI, HDMI, Display Port
Zasilanie
2x 6-pin