3D Mark 11
nVIDIA GeForce GTX 660
6420
nVIDIA GeForce GTX 960
9913
nVIDIA GeForce GTX 680
9100
Program po wykonaniu pomiarów zwraca tę wartość oznaczoną jako wynik Entry.
3D Mark Fire Strike
nVIDIA GeForce GTX 660
4300
nVIDIA GeForce GTX 960
6330
nVIDIA GeForce GTX 680
6200
Program po wykonaniu pomiarów w benchmarku Fire Strike zwraca tą wartość, jako wartość podstawową.
Crysis 3
nVIDIA GeForce GTX 660
28 kl/s
nVIDIA GeForce GTX 960
32 kl/s
AMD Radeon R7 265
22 kl/s
nVIDIA GeForce GTX 680
41 kl/s
Wynik to średnia zmierzona liczba klatek na sekundę przy rozdzielczości 1920x1080, detalach na maksymalnym poziomie oraz ustawieniach SMAA 2TX i AF x16.
Metro: Last Light
nVIDIA GeForce GTX 660
34 kl/s
nVIDIA GeForce GTX 960
43 kl/s
AMD Radeon R7 265
26 kl/s
nVIDIA GeForce GTX 680
50 kl/s
Wynik to średnia zmierzona liczba klatek na sekundę przy rozdzielczości 1920x1080, detalach na najwyższym poziomie oraz ustawieniach SSAA x2 i AF x16.
Tomb Raider
nVIDIA GeForce GTX 660
31 kl/s
nVIDIA GeForce GTX 960
37 kl/s
AMD Radeon R7 265
30 kl/s
nVIDIA GeForce GTX 680
51 kl/s
Wynik to średnia zmierzona liczba klatek na sekundę przy rozdzielczości 1920x1080, detalach na najwyższym poziomie oraz ustawieniach FXAA i AF x16, a także włączonym TressFX.
Battlefield 4
nVIDIA GeForce GTX 660
37 kl/s
nVIDIA GeForce GTX 960
43 kl/s
AMD Radeon R7 265
33 kl/s
nVIDIA GeForce GTX 680
55 kl/s
Wynik to średnia zmierzona liczba klatek na sekundę przy rozdzielczości 1920x1080, maksymalnych detalach i ustawieniach SMAA 2TX oraz AF x16.