TDP: 140 W | 3D Mark Fire Strike: 4300 | Pojemność pamięci: 2048 MB
nVIDIA GeForce GTX 660
4.1 na 10 pkt.
Ocena benchmark.pl
  • 4/5

+
TDP: 65 W | 3D Mark Fire Strike: 3689 | Pojemność pamięci: 2048 MB
Zotac GeForce GTX 650 Ti BOOST
4.3 na 10 pkt.
Ocena benchmark.pl
  • 4/5

Produkt referencyjny

Zobacz produkt referencyjny dla obecnie przeglądanego: nVIDIA GeForce GTX 650 Ti

Porównywarka

Ocena benchmark.pl

Oceny cząstkowe w poszczególnych kategoriach oraz ocena końcowa

Wydajność w grach

nVIDIA GeForce GTX 660
2.9
Zotac GeForce GTX 650 Ti BOOST
3.7
AMD Radeon R7 265
2.4
AMD Radeon R7 250X
2.0

Wyniki w benchmarkach

nVIDIA GeForce GTX 660
1.7
Zotac GeForce GTX 650 Ti BOOST
1.5
AMD Radeon R7 265
1.8
AMD Radeon R7 250X
1.5

Teoretyczna moc obliczeniowa

nVIDIA GeForce GTX 660
0.8
Zotac GeForce GTX 650 Ti BOOST
0.8
AMD Radeon R7 265
1.0
AMD Radeon R7 250X
0.1

Głośność i pobór mocy

nVIDIA GeForce GTX 660
3.1
Zotac GeForce GTX 650 Ti BOOST
3.5
AMD Radeon R7 265
3.2
AMD Radeon R7 250X
2.0

nVIDIA GeForce GTX 660vsZotac GeForce GTX 650 Ti BOOST : Wynik ogólny

Cechy szczególne

Wydajność urządzenia według najważniejszych wskaźników

3D Mark 11

nVIDIA GeForce GTX 660
6420
Zotac GeForce GTX 650 Ti BOOST
5570
AMD Radeon R7 265
6700
AMD Radeon R7 250X
6050
Program po wykonaniu pomiarów zwraca tę wartość oznaczoną jako wynik Entry.

3D Mark Fire Strike

nVIDIA GeForce GTX 660
4300
Zotac GeForce GTX 650 Ti BOOST
3689
AMD Radeon R7 265
4600
AMD Radeon R7 250X
2800
Program po wykonaniu pomiarów w benchmarku Fire Strike zwraca tą wartość, jako wartość podstawową.

Crysis 3

nVIDIA GeForce GTX 660
28 kl/s
Zotac GeForce GTX 650 Ti BOOST
38 kl/s
AMD Radeon R7 265
22 kl/s
AMD Radeon R7 250X
10 kl/s
Wynik to średnia zmierzona liczba klatek na sekundę przy rozdzielczości 1920x1080, detalach na maksymalnym poziomie oraz ustawieniach SMAA 2TX i AF x16.

Metro: Last Light

nVIDIA GeForce GTX 660
34 kl/s
Zotac GeForce GTX 650 Ti BOOST
43 kl/s
AMD Radeon R7 265
26 kl/s
AMD Radeon R7 250X
24 kl/s
Wynik to średnia zmierzona liczba klatek na sekundę przy rozdzielczości 1920x1080, detalach na najwyższym poziomie oraz ustawieniach SSAA x2 i AF x16.

Tomb Raider

nVIDIA GeForce GTX 660
31 kl/s
Zotac GeForce GTX 650 Ti BOOST
37 kl/s
AMD Radeon R7 265
30 kl/s
AMD Radeon R7 250X
35 kl/s
Wynik to średnia zmierzona liczba klatek na sekundę przy rozdzielczości 1920x1080, detalach na najwyższym poziomie oraz ustawieniach FXAA i AF x16, a także włączonym TressFX.

Różnice

Zalety jednego urządzenia nad drugim

nVIDIA GeForce GTX 660

Dlaczego warto wybrać:
nVIDIA GeForce GTX 660

  • Efektywne taktowanie pamięci
    6008 MHz vs 5000 MHz
    20% więcej
  • Jednostki cieniujące
    960 vs 768
    25% więcej
  • Ilość jednostek TMU
    80 vs 64
    25% więcej
  • Wydajność zmiennoprzecinkowa
    1880 GFlops vs 1578 GFlops
    19% więcej
  • Szybkość wypełniania texeli
    78.4 GTex/s vs 63.6 GTex/s
    23% więcej
Zotac GeForce GTX 650 Ti BOOST

Dlaczego warto wybrać:
Zotac GeForce GTX 650 Ti BOOST

  • Częstotliwość rdzenia
    993 MHz vs 980 MHz
    1% więcej
  • Prędkość wypełniania pikseli
    23.8 Gpix/s vs 19.6 Gpix/s
    21% więcej
  • TDP
    65 W vs 140 W
    54% mniej

Specyfikacja

Szczegółowa lista cech i parametrów urządzenia

nVIDIA GeForce GTX 660 vs Zotac GeForce GTX 650 Ti BOOST

Parametry GPU

Producent procesora
Nvidia
Nazwa kodowa
GK106
Częstotliwość rdzenia
980 MHz
Proces technologiczny
28 nm
Dwuprocesorowa
nie
wersja karty
referencyjna
Długość karty
24 cm

Parametry GPU

Producent procesora
Nvidia
Nazwa kodowa
GK106
Częstotliwość rdzenia
993 MHz
Proces technologiczny
28 nm
Dwuprocesorowa
nie
wersja karty
autorska
Długość karty
14.5 cm

Pamięć karty

Taktowanie pamięci
1502 MHz
Efektywne taktowanie pamięci
6008 MHz
Pojemność pamięci
2048 MB
Szerokość szyny
192 bit
Typ pamięci
GDDR5
Przepustowość pamięci
144.2 GB/s

Pamięć karty

Taktowanie pamięci
1502 MHz
Efektywne taktowanie pamięci
5000 MHz
Pojemność pamięci
2048 MB
Szerokość szyny
192 bit
Typ pamięci
GDDR5
Przepustowość pamięci
144.2 GB/s

Parametry procesora

Jednostki cieniujące
960
Ilość potoków ROP
24
Ilość jednostek TMU
80
Wydajność zmiennoprzecinkowa
1880 GFlops
Prędkość wypełniania pikseli
19.6 Gpix/s
Szybkość wypełniania texeli
78.4 GTex/s

Parametry procesora

Jednostki cieniujące
768
Ilość potoków ROP
24
Ilość jednostek TMU
64
Wydajność zmiennoprzecinkowa
1578 GFlops
Prędkość wypełniania pikseli
23.8 Gpix/s
Szybkość wypełniania texeli
63.6 GTex/s

Kultura pracy

TDP
140 W
Pobór mocy w spoczynku
105 W
Pobór mocy pod obciążeniem
250 W

Kultura pracy

TDP
65 W
Pobór mocy w spoczynku
105 W
Pobór mocy pod obciążeniem
265 W

Technologie i złącza

Obsługiwane technologie
DirectX 11.2, Shader Model 5.0, OpenGL 4.2
Technologie specjalne
CUDA, GPU Boost, Adaptive Vsync, PhysX, 3DVision, SLI
Typ złącza
PCI-Express x16 v. 3.0
Złącza wideo
2x DVI, Display Port, HDMI
Zasilanie
dodatkowe 6-pin

Technologie i złącza

Obsługiwane technologie
DirectX 11.1, Shader Model 5.0, OpenGL 4.2
Technologie specjalne
CUDA, GPU Boost, Adaptive Vsync, PhysX, 3DVision
Typ złącza
PCI-Express x16 v. 3.0
Złącza wideo
2x DVI, Display Port, HDMI
Zasilanie
dodatkowe 6-pin