TDP: 170 W | 3D Mark Fire Strike: 5773 | Pojemność pamięci: 2048 MB
nVIDIA GeForce GTX 670
4.3 na 10 pkt.
Ocena benchmark.pl
  • 4/5

TDP: 120 W | 3D Mark Fire Strike: 6330 | Pojemność pamięci: 2048 MB
nVIDIA GeForce GTX 960
4.5 na 10 pkt.
Ocena benchmark.pl
  • 4/5

Warianty produktu

Inne wersje produktu: ASUS GeForce GTX 960 STRIX | MSI GeForce GTX 960 Gaming 2G

Porównywarka

Ocena benchmark.pl

Oceny cząstkowe w poszczególnych kategoriach oraz ocena końcowa

Wydajność w grach

nVIDIA GeForce GTX 670
3.9
nVIDIA GeForce GTX 960
3.4
AMD Radeon HD 7950
3.7
nVIDIA GeForce GTX 680
4.3

Wyniki w benchmarkach

nVIDIA GeForce GTX 670
2.1
nVIDIA GeForce GTX 960
2.5
AMD Radeon HD 7950
2.2
nVIDIA GeForce GTX 680
2.4

Teoretyczna moc obliczeniowa

nVIDIA GeForce GTX 670
1.1
nVIDIA GeForce GTX 960
0.6
AMD Radeon HD 7950
1.3
nVIDIA GeForce GTX 680
1.1

Głośność i pobór mocy

nVIDIA GeForce GTX 670
2.5
nVIDIA GeForce GTX 960
4.1
AMD Radeon HD 7950
2.8
nVIDIA GeForce GTX 680
2.6

nVIDIA GeForce GTX 670vsnVIDIA GeForce GTX 960 : Wynik ogólny

Cechy szczególne

Wydajność urządzenia według najważniejszych wskaźników

3D Mark 11

nVIDIA GeForce GTX 670
8200
nVIDIA GeForce GTX 960
9913
AMD Radeon HD 7950
8400
nVIDIA GeForce GTX 680
9100
Program po wykonaniu pomiarów zwraca tę wartość oznaczoną jako wynik Entry.

3D Mark Fire Strike

nVIDIA GeForce GTX 670
5773
nVIDIA GeForce GTX 960
6330
AMD Radeon HD 7950
6000
nVIDIA GeForce GTX 680
6200
Program po wykonaniu pomiarów w benchmarku Fire Strike zwraca tą wartość, jako wartość podstawową.

Crysis 3

nVIDIA GeForce GTX 670
38 kl/s
nVIDIA GeForce GTX 960
32 kl/s
AMD Radeon HD 7950
32 kl/s
nVIDIA GeForce GTX 680
41 kl/s
Wynik to średnia zmierzona liczba klatek na sekundę przy rozdzielczości 1920x1080, detalach na maksymalnym poziomie oraz ustawieniach SMAA 2TX i AF x16.

Metro: Last Light

nVIDIA GeForce GTX 670
45 kl/s
nVIDIA GeForce GTX 960
43 kl/s
AMD Radeon HD 7950
45 kl/s
nVIDIA GeForce GTX 680
50 kl/s
Wynik to średnia zmierzona liczba klatek na sekundę przy rozdzielczości 1920x1080, detalach na najwyższym poziomie oraz ustawieniach SSAA x2 i AF x16.

Tomb Raider

nVIDIA GeForce GTX 670
46 kl/s
nVIDIA GeForce GTX 960
37 kl/s
AMD Radeon HD 7950
44 kl/s
nVIDIA GeForce GTX 680
51 kl/s
Wynik to średnia zmierzona liczba klatek na sekundę przy rozdzielczości 1920x1080, detalach na najwyższym poziomie oraz ustawieniach FXAA i AF x16, a także włączonym TressFX.

Różnice

Zalety jednego urządzenia nad drugim

nVIDIA GeForce GTX 670

Dlaczego warto wybrać:
nVIDIA GeForce GTX 670

  • Szerokość szyny
    256 bit vs 128 bit
    100% więcej
  • Przepustowość pamięci
    192.2 GB/s vs 112 GB/s
    72% więcej
  • Jednostki cieniujące
    1344 vs 1024
    31% więcej
  • Ilość jednostek TMU
    112 vs 64
    75% więcej
  • Szybkość wypełniania texeli
    103.9 GTex/s vs 72.1 GTex/s
    44% więcej
nVIDIA GeForce GTX 960

Dlaczego warto wybrać:
nVIDIA GeForce GTX 960

  • Częstotliwość rdzenia
    1127 MHz vs 928 MHz
    21% więcej
  • Taktowanie pamięci
    1750 MHz vs 1502 MHz
    17% więcej
  • Prędkość wypełniania pikseli
    36.1 Gpix/s vs 29.7 Gpix/s
    22% więcej
  • TDP
    120 W vs 170 W
    29% mniej

Specyfikacja

Szczegółowa lista cech i parametrów urządzenia

nVIDIA GeForce GTX 670 vs nVIDIA GeForce GTX 960

Parametry GPU

Producent procesora
Nvidia
Nazwa kodowa
GK104
Częstotliwość rdzenia
928 MHz
Proces technologiczny
28 nm
Dwuprocesorowa
nie
wersja karty
referencyjna
Długość karty
24 cm

Parametry GPU

Producent procesora
Nvidia
Nazwa kodowa
Maxwell GM206
Częstotliwość rdzenia
1127 MHz
Proces technologiczny
28 nm
Dwuprocesorowa
nie
wersja karty
autorska
Długość karty
22 cm

Pamięć karty

Taktowanie pamięci
1502 MHz
Pojemność pamięci
2048 MB
Szerokość szyny
256 bit
Typ pamięci
GDDR5
Przepustowość pamięci
192.2 GB/s

Pamięć karty

Taktowanie pamięci
1750 MHz
Pojemność pamięci
2048 MB
Szerokość szyny
128 bit
Typ pamięci
GDDR5
Przepustowość pamięci
112 GB/s

Parametry procesora

Jednostki cieniujące
1344
Ilość potoków ROP
32
Ilość jednostek TMU
112
Prędkość wypełniania pikseli
29.7 Gpix/s
Szybkość wypełniania texeli
103.9 GTex/s

Parametry procesora

Jednostki cieniujące
1024
Ilość potoków ROP
32
Ilość jednostek TMU
64
Prędkość wypełniania pikseli
36.1 Gpix/s
Szybkość wypełniania texeli
72.1 GTex/s

Kultura pracy

TDP
170 W
Pobór mocy w spoczynku
112 W
Pobór mocy pod obciążeniem
328 W

Kultura pracy

TDP
120 W
Pobór mocy w spoczynku
68 W
Pobór mocy pod obciążeniem
190 W

Technologie i złącza

Obsługiwane technologie
DirectX 11, Shader Model 5.0, OpenGL 4.1
Technologie specjalne
CUDA, GPU Boost, Adaptive Vsync, PhysX, 3DVision, SLI
Typ złącza
PCI-Express x16 v. 3.0
Złącza wideo
2x DVI, HDMI, Display Port
Zasilanie
2x 6-pin

Technologie i złącza

Obsługiwane technologie
Shader Model 5.0, DirectX 12, OpenGL 4.4
Technologie specjalne
CUDA, PhysX, GPU Boost 2.0, Adaptive Vsync, 3DVision, SLI, G-Sync
Typ złącza
PCI-Express x16 v. 3.0
Złącza wideo
DVI-I, HDMI 2.0 i 3x DisplayPort 1.2
Zasilanie
6-pin

Witaj!

Niedługo wyłaczymy stare logowanie.
Logowanie będzie możliwe tylko przez 1Login.

Połącz konto już teraz.

Zaloguj przez 1Login