3D Mark 11
nVIDIA GeForce GTX 690
13300
ZOTAC GeForce GTX 970 AMP! Omega
13800
Program po wykonaniu pomiarów zwraca tę wartość oznaczoną jako wynik Entry.
3D Mark Fire Strike
nVIDIA GeForce GTX 690
9900
ZOTAC GeForce GTX 970 AMP! Omega
9700
Program po wykonaniu pomiarów w benchmarku Fire Strike zwraca tą wartość, jako wartość podstawową.
Crysis 3
nVIDIA GeForce GTX 690
60 kl/s
ZOTAC GeForce GTX 970 AMP! Omega
55 kl/s
AMD Radeon HD 7970
36 kl/s
Wynik to średnia zmierzona liczba klatek na sekundę przy rozdzielczości 1920x1080, detalach na maksymalnym poziomie oraz ustawieniach SMAA 2TX i AF x16.
Metro: Last Light
nVIDIA GeForce GTX 690
76 kl/s
ZOTAC GeForce GTX 970 AMP! Omega
69 kl/s
AMD Radeon HD 7970
48 kl/s
Wynik to średnia zmierzona liczba klatek na sekundę przy rozdzielczości 1920x1080, detalach na najwyższym poziomie oraz ustawieniach SSAA x2 i AF x16.
Tomb Raider
nVIDIA GeForce GTX 690
69 kl/s
ZOTAC GeForce GTX 970 AMP! Omega
61 kl/s
AMD Radeon RX 480
77 kl/s
AMD Radeon HD 7970
53 kl/s
Wynik to średnia zmierzona liczba klatek na sekundę przy rozdzielczości 1920x1080, detalach na najwyższym poziomie oraz ustawieniach FXAA i AF x16, a także włączonym TressFX.
Battlefield 4
nVIDIA GeForce GTX 690
110 kl/s
ZOTAC GeForce GTX 970 AMP! Omega
82 kl/s
AMD Radeon RX 480
58 kl/s
AMD Radeon HD 7970
55 kl/s
Wynik to średnia zmierzona liczba klatek na sekundę przy rozdzielczości 1920x1080, maksymalnych detalach i ustawieniach SMAA 2TX oraz AF x16.