Na topie

Wyniki wydajności

Autor:
Kamil Myzia

więcej artykułów ze strefy:
Gry

A A

Jak już wspomnieliśmy, ogólne wymagania sprzętowe nie są zbyt wysokie. Na pewno nie na tyle, by nie móc grać na akceleratorze ze średniej półki w maksymalnych ustawieniach i rozdzielczości Full HD. Poniżej wydajność sześciu różnych kart graficznych.

Bioshock: Infinite
1680x1050 - Doskonałe, FSAA ON, AF x16

Sapphire HD 7970 Vapor-X 3GB (1050/1500) 78
38
POV GTX 680 Exo Edt 2GB (1163/1502) 73
35
Zotac GTX 660 AMP! 2GB (1111/1652) 60
29
Gigabyte HD 7850 OC 2GB (975/1200) 49
31
Gigabyte GTX 650 Ti OC 2GB (1033/1350) 44
26
Gigabyte HD 7770 OC 1GB (1100/1250) 34
28
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

 

Do grania w trybie 1680x1050 wystarczy akcelerator GeForce GTX 650 Ti, który obecnie nie kosztuje kroci, a będzie oferował naprawdę dobrą szybkość działania Bioshock: Infinite. Do komfortowej zabawy polecamy jednak coś szybszego – kartę graficzną bazującą na Radeonie HD 7850. Karta gwarantowała wystarczającą wydajność.

Bioshock: Infinite
1920x1080 - Doskonałe, FSAA ON, AF x16

Sapphire HD 7970 Vapor-X 3GB (1050/1500) 70
35
POV GTX 680 Exo Edt 2GB (1163/1502) 66
33
Zotac GTX 660 AMP! 2GB (1111/1652) 52
27
Gigabyte HD 7850 OC 2GB (975/1200) 44
28
Gigabyte GTX 650 Ti OC 2GB (1033/1350) 38
24
Gigabyte HD 7770 OC 1GB (1100/1250) 29
24
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

 

W chyba najpopularniejszej rozdzielczości stosowanej przez graczy, możliwości tańszych kart graficznych zaczynają być niewystarczające. W zasadzie odpada już Radeon HD 7770. Choć na wielu mapach wyświetli płynny obraz, to przy skomplikowanych sceneriach i wielu atakujących wrogach, karta już nie wyrabia. Również na granicy płynności animacji balansował podkręcony GeForce GTX 650 Ti. Minimum według nas do trybu 1920x1080 to Radeon HD 7850, zaś optymalnie jest posiadanie układu graficznego opartego na GeForce GTX 660.

Bioshock: Infinite
2560x1600 - Doskonałe, FSAA ON, AF x16

POV GTX 680 Exo Edt 2GB (1163/1502) 43
27
Sapphire HD 7970 Vapor-X 3GB (1050/1500) 43
28
Zotac GTX 660 AMP! 2GB (1111/1652) 31
24
Gigabyte HD 7850 OC 2GB (975/1200) 25
20
Gigabyte GTX 650 Ti OC 2GB (1033/1350) 22
17
Gigabyte HD 7770 OC 1GB (1100/1250) 15
10
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

 

Grę sprawdziliśmy także w rozdzielczości 2560x1600. Takie warunki są już naprawdę wymagające i tylko garstka układów graficznych jest w stanie zagwarantować płynność animacji. Do takiego grona będą należy topowe akceleratory. Z powyższego wykresu da się odczytać, że tylko podkręcone Radeony HD 7970 lub GeForce GTX 680 mogą wyświetlić odpowiednią liczbę kl./s. Nie jest to co prawda szczyt komfortu, lecz w przeważającej większości lokacji powinny dać sobie radę.

Odsłon: 81031
Komentarze

67

Udostępnij