Gry

Platforma testowa, metodologia

przeczytasz w 1 min.

Platforma testowa

 Procesor:
Intel Core i5 750 @3,7 GHz
 Płyta główna:
ASUS P7H57D-V EVO
 Pamięć RAM:
2 x 2 GB Kingston HyperX 1600 MHz CL7
 Dysk twardy:
Samsung HD753LJ 750 GB
 Zasilacz:
CM Silent Pro 700 W

Karty graficzne

  • Gigabyte GTX 285 (1024 MB, GDDR3)
  • Gigabyte GTX 470 OC (1280 MB, GDDR5)
  • Asus GTX 460 (768 MB, GDDR5)
  • MSI GTX 260 (896 MB, DDR3)
  • MSI 8600 GT OC Edition (256 MB, DDR3)
  • Gigabyte HD 5850 (1024 MB, GDDR5)
  • HIS HD 6850 (1024 MB, GDDR5)
  • HIS HD 6870 (1024 MB, GDDR5)
  • HIS HD 5970 (2048 MB, GDDR5)
  • HIS HD 5770 (1024 MB, GDDR5)
  • HIS HD 5750 (1024 MB, GDDR5)
  • HIS HD 6950 (2048 MB, GDDR5)
  • HIS HD 6970 (2048 MB, GDDR5)
  • Gigabyte HD 4870 (1024 MB, GDDR5)
  • Asus HD 4670 (512 MB, DDR3)

 

Sterowniki, system operacyjny i programy

  • Windows 7 64-bit PL (Ultimate)
  • DirectX 9.0c
  • NVIDIA 266.58
  • ATI Catalyst 11.2
  • Fraps 3.2.3

Procedura testowa

Procedura testowała polegała na wyeliminowaniu, w określony sposób, wszystkich sił nieprzyjaciela z obszaru, zaprezentowanego na filmie. Wybór lokacji podyktowany był sporym nagromadzeniem akcji oraz faktem, że w dużym stopniu obciążała karty graficzne. Wszystkich pomiarów dokonałem dwukrotnie. Rezultaty uśredniłem. W Bulletstormie zdarzają się miejsca, w których płynność animacji może spaść nieco bardziej. Nie powinny to być jednak różnice, przekraczające 2-3 klatek na sekundę. Wspomniałem już wcześniej o spadkach płynności wyświetlanego obrazu. Mają one miejsce w miejscach zupełnie losowych i zdarzają się stosunkowo rzadko. Potrafią jednak w znaczny sposób utrudnić rozgrywkę nawet na najmocniejszej karcie. Poprawki są już ponoć w drodze.