Na topie

theHunter: Call of the Wild - łowy w pięknych okolicznościach przyrody

Autor:
Michał Grązka

więcej artykułów ze strefy:
Gry

Kategoria: Gry Gry komputerowe Tematyka: CDP FPS gra akcji Gry symulacyjne

Niech nie odstraszy Was fakt, że theHunter: Call of the Wild to zabawa w polowanie. Twórcy stworzyli klimat, który przyciągnie nie tylko zapalonych łowców.

  • theHunter: Call of the Wild -  łowy w pięknych okolicznościach przyrody | zdjęcie 1
  • theHunter: Call of the Wild -  łowy w pięknych okolicznościach przyrody | zdjęcie 2
  • theHunter: Call of the Wild -  łowy w pięknych okolicznościach przyrody | zdjęcie 3
  • theHunter: Call of the Wild -  łowy w pięknych okolicznościach przyrody | zdjęcie 4
  • theHunter: Call of the Wild -  łowy w pięknych okolicznościach przyrody | zdjęcie 5

90%

Ocena benchmark.pl

 

A A

Symulatory o dość niecodziennej tematyce najczęściej przyciągają do siebie oryginalnym, zabawnym tematem. Jednak w przypadku theHunter: Call of the Wild wygrało co innego. Prawdopodobnie nigdzie wcześniej leśne krajobrazy nie zostały przedstawione z takim rozmachem i dbałością o szczegóły.

Choć z pewnością wielu graczy sięgnie po ten tytuł z chęci polowania, to uważam, że ta produkcja „kupiła” sobie zwolenników głównie za sprawą grafiki, która robi ogromne wrażenie.

Naturalne piękno lasów

Obawiałem się, że zrzuty ekranu i trailery tej dość niepozornej produkcji mogły lekko koloryzować rzeczywisty stan rzeczy. Zmieniłem zdanie w chwili, w której wybrałem jeden z dwóch dostępnych, ogromnych obszarów łowieckich (łącznie ponad 130 km²) i wylądowałem pośrodku dziczy. 

Jako, że ten zrobiony z rozmachem „leśny spacerniak” jest symulatorem polowań, na samym początku w ramach samouczka, musiałem wejść na wieżę obserwacyjną, by wypatrzeć zwierzynę. Widok, który zastałem na szczycie konstrukcji był niepowtarzalny.

Na szczęście twórcy pomyśleli o zaimplementowaniu aparatu fotograficznego – spoglądając na hektary lasów i wzgórz, aż chce się uwiecznić taki obrazek.

theHunter: Call of the Wild - wyjątkowa oprawa wizualna

Chwilę później zacząłem śledzić pierwszą w swojej karierze sarnę. Ślady, które podświetlają się dzięki zmysłowi łowcy, najczęściej są dodatkowo oznaczone w sposób naturalny, przez ugiętą trawę. 

Nie dość, że jest to realistyczne ułatwienie, to jeszcze wygląda naprawdę efektownie, zwłaszcza gdy sami przejdziemy przez gęstwinę, zostawiając za sobą położone źdźbła.

theHunter: Call of the Wild - obserwacja zwierząt przez lornetkę

Gdy przez dłuższą chwilę będziemy wędrować po lesie, zobaczymy praktycznie wszystko, czego można się spodziewać na łonie natury – tereny gęste od rozmaitych drzew, polany, wodopoje, a miejscami także wiejskie zabudowania. Wrażenie robią zarówno krajobrazowe widoczki, jak i detale i detaliki widoczne podczas spacerów w gęstwinie. A że różnorodność terenu jest całkiem spora, to jest co oglądać. 

Z elementów otoczenia w theHunter: Call of the Wild chyba tylko woda nie wywołała mojego zachwytu. Mimo, że twórcy zadbali o możliwość indywidualnego podkręcania poszczególnych opcji graficznych, to nawet podniesienie wszystkiego na maksimum nie sprawiło, żeby jeziora wzbudziły we mnie tak pozytywne odczucia, jak przykładowo pieniące się fale z pierwszego Far Cry.

theHunter: Call of the Wild - chatka myśliwska

Spacer dla cierpliwych

Podziwianiu świetnej grafiki sprzyja mechanika i główne założenie theHunter: Call of the Wild. Tu większość czasu upłynie nam na skradaniu się i podążaniu za kolejnymi śladami. Jest to zajęcie mozolne, ale – o dziwo – dość satysfakcjonujące.

Kiedy wiedziony poradami samouczka po raz pierwszy ruszyłem na poszukiwanie zwierzyny, z daleka wypatrzyłem podświetlony trop. Jego zbadanie podpowiedziało mi, że w stronę wypatrzonej na mapie polany powoli kieruje się sarna. 

Zacząłem iść w jej kierunku. Gdy w pewnym momencie odniosłem wrażenie, że szybciej oddala się ona ode mnie, niż ja się zbliżam, postanowiłem stanąć na równe nogi i nieco szybszym tempem zmniejszać dystans. Niestety, analiza następnych śladów powiedziała mi jasno, że zaalarmowane zwierzę ruszyło przed siebie w pełnym pędzie. Jeden-zero, tym razem natura wygrała.

theHunter: Call of the Wild - obserwacja przez lunetę

Po pewnym czasie nauczymy się jednak stosować w theHunter: Call of the Wild różne taktyki lub akcesoria, takie jak wabiki kupione w obozowisku. Następnym krokiem do wyuczenia, po opanowaniu tropienia, jest oddanie celnego strzału. 

Ważne jest, aby trafić w istotny organ, tak żeby dostrzeżona ofiara padła na miejscu. Pozwoli nam to po pierwsze na uzyskanie wyższej oceny za szybką śmierć i za estetykę strzału, a po drugie unikniemy kolejnego śledzenia zwierzyny – tym razem po śladach krwi.

theHunter: Call of the Wild - punktacja za strzał

Twórcy theHunter: Call of the Wild zastosowali kilka elementów rodem z gier RPG, które sprawiają, że chce nam się nie tylko spacerować po pięknych terenach, ale też rzeczywiście wypełniać kolejne cele. Poszczególne misje zapoznają nas z kolejnymi elementami rozgrywki, a każdorazowa zdobycz wiąże się z otrzymaniem przydatnej gotówki i punktów doświadczenia.

Jak nietrudno się domyślić, w miarę postępów aktywujemy rozmaite umiejętności, a za pieniądze kupujemy lepsze bronie. Co ciekawe, strzelając orężem z konkretnej kategorii, odblokujemy w niej następne modele. 

Jeśli będziemy chcieli „przesiąść się” ze sztucerów i amunicji penetrującej na cięciwę i strzały, przyjdzie nam zacząć od podstawowego łuku, zanim będziemy mogli kupić bardziej zaawansowany sprzęt.

W czasie łowów ludzie się nudzą

Niestety, emocje związane z tropieniem zwierzyny choć na początku są mocne, powoli słabną. Podczas pierwszych godzin odczuwamy satysfakcję z powodu każdej wytropionej sarny, czy dzika. 

Później odkrywamy skuteczne taktyki, a także – niestety – błędy gry, które sprawiają, że dalsze polowania są już tylko powtarzalnymi czynnościami, prowadzącymi do szybkiego osiągnięcia wyższego poziomu postaci.

Wśród najbardziej widocznych niedoróbek są liczne braki w sztucznej inteligencji zwierząt. Wielokrotnie trafiałem na stado dzików, które biegły w skałę, czekając na odstrzał lub krążyły wokół pojedynczego drzewa. Zdarzało się też, że tratowały mnie sarny, radośnie biegnąc przez środek asfaltowej drogi. Mam szczerą nadzieje, że łatki wyeliminują tego typu problemy.

theHunter: Call of the Wild - rozgrywka wieloosobowa

Dość marną pociechą jest też tryb wieloosobowy. Możliwe jest założenie własnego serwera lub podłączenie się do już istniejącego, ale twórcy theHunter: Call of the Wild nie przewidzieli zbyt dużo aktywności. Sporadycznie zdarzało mi się trafić na uruchomione wyzwanie, oferujące nagrodę dla gracza, którzy przykładowo jako pierwszy upoluje zwierzę trafiając je w serce.

Podnosić przyjemność z polowania mógłby dobrze zrealizowany dźwięk. Jego odbiór traci jednak pod naporem technicznych niedoróbek. Wszelkie odgłosy brzmią bardzo realistycznie, jednak co z tego, skoro często są urywane, a aktywowanie niektórych wabików potrafi ni z tego, ni z owego uruchomić muzykę, którą normalnie słyszymy tylko podczas pobytu w bazie.

theHunter: Call of the Wild - dostępny arsenał broni

theHunter: Call of the Wild – świetna forma z lekkim niedoborem treści

Kolejna część symulatora myśliwego potrafi zrobić piorunujące pierwsze wrażenie, zachwycając realizmem łowieckich rezerwatów. Wiadomo jednak, że nie samymi widokami człowiek żyje. Przez kilka godzin polowanie na coraz pokaźniejszą zwierzynę potrafi dać sporo satysfakcji, zwłaszcza gdy na początku ciężko jest nawet wypatrzyć ją z oddali, nie mówiąc o podejściu na odległość strzału.

Szybko okazuje się jednak, że faktycznej treści budującej rozgrywkę, brakuje już po kilku godzinach. Misje są mało zróżnicowane i niejako blokują gracza, każąc najpierw wykupić konkretną broń. Mieszkańców lasu też jest tu niewielu, a prawdziwi łowczy wyliczają na forach nieobecne w theHunter: Call of the Wild gatunki. Natomiast gdy już wykupimy w całe dostępne wyposażenie, brakuje motywacji dla dalszych polowań.

theHunter: Call of the Wild - rozwój umiejętności

Należy jednak zwrócić uwagę na niezaprzeczalny fakt, że gra wymaga od nas całkiem innego zestawu umiejętności, niż tradycyjna strzelanka. Uczymy się tu cierpliwości, a każdy celny strzał jest dzięki temu znacznie bardziej satysfakcjonujący, niż maszynowe serie puszczane w klasycznych FPSach. 

Przynajmniej do momentu mocnego rozwinięcia postaci, kolejne myśliwskie wyprawy potrafią być mocno wciągające. Pozostaje mieć nadzieję, że twórcy wyciągną wnioski i przygotują następną część, która połączy świetne zobrazowanie przyrody z nieco większym zaangażowaniem gracza w rozgrywkę i postawieniem mu bardziej oczywistych celów. 

Jeśli jednak nie macie nic przeciwko samemu polowaniu, mogę z czystym sumieniem polecić theHunter: Call of the Wild i zakończyć słowami – darz bór, gracze!

theHunter: Call of the Wild - sarny na polanie

Ocena końcowa:

  • świetne graficzne odwzorowanie lasu
  • dobrze zaimplementowane elementy RPG
  • szczegółowa ocena zdobyczy
  • dwie ogromne mapy do odwiedzenia
  • uczy cierpliwości
     
  • duża ilość błędów sztucznej inteligencji zwierząt
  • mało intuicyjny interfejs
  • niewielka różnorodność zwierzyny
  • powtarzalność i schematyczność rozgrywki
  • niewiele opcji w trybie wieloosobowym
     
  • Grafika:
     dobry plus
  • Dźwięk:
     dostateczny plus
  • Grywalność:
     dobry

84%

Odsłon: 7881 Skomentuj artykuł
Komentarze

45

Udostępnij
  1. Smuga
    Oceń komentarz:

    5    

    Opublikowano: 2017-03-31 12:00

    Debilne sondy jak zawsze. Nie ma czegoś takiego jak "najważniejsze w grze jest/nie jest to" bo każdy ma WŁASNE oczekiwania. Ilekroć słyszę ten kretyński argument "grafika nie jest najważniejsza, liczy się grywalność" - a co jeśli dla kogoś na grywalność wpływa właśnie grafika? GRYWALNOŚĆ TO WYPADKOWA! Co prawda sonda bezpośrednio o tym nie mówiła, ale temat pokrewny. Mi na przykład ogromną frajdę sprawiało niszczenie różnych obiektów i zabawa fizyką w Crysisie czy takim GTA4. I między innymi dlatego te gry są dla mnie szalenie grywalne. Huntera kupiłem właśnie ze względu na widoczki - nawet polować mi się nie chce bo samo wędrowanie i podziwianie dla mnie to czysta grywalność (a jak od czasu do czasu potropię się coś to tylko urozmaica mi grę).

    Skomentuj

      1. Wulfen4
        Oceń komentarz:

        -2    

        Opublikowano: 2017-04-01 18:21

        Dobre foty, widać teraz jak blacharnia kolejny raz kłamała odnośnie "rozmytego obrazu" na standardowej ps4. Obraz ostry jak żyleta.
        Poza tym widzać mega przywiązanie do szczegółów, już nawet nie tylko mrówki na drzewach ale i motylki :)

        http://i.imgur.com/e7iy9N3.png


        albo mchy i porosty w 3d :O
        http://i.imgur.com/lCRyDWz.png
        http://i.imgur.com/YLp6kyC.png
        http://i.imgur.com/JeiLziC.png



        Oświetlenie w tej grze to też miazga.
        Ja pewnie będę miał horizon w poniedziałek, to też porobię trochę zdjęć masakrujących blacharnie :)

        Skomentuj

        1. piotreeeek
          Oceń komentarz:

          1    

          Opublikowano: 2017-04-02 17:01

          Już w poniedziałek mama kupi ci Horizona? O kurka, niezle:DD
          To nie zapomnij porobić zdjec z tych ujęc co i ja. Aaaa zapomniałem, takich tchórzyk jak ty nie będzie miał jaj żeby to zrobić:D

          Skomentuj

          1. Wulfen4
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-04-02 23:33

            piotruś ty lepiej poproś mamę żeby ci kupiła w końcu ps4.

            Od ponad roku nie moge się od ciebie doczekać jakiegokolwiek dowodu na to że masz konsolę, do tego walisz co chwilę jakieś gafy które ewidentnie świadczą o tym że ps4 to ty mogłeś widzieć jedynie w sklepie.

            Skomentuj

          2. piotreeeek
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-04-03 00:34

            Ja nawet nie moge sie doczekać od ciebie zdjecia w menu konsoli. No ale teraz pewnie ktos pozyczy ci łaskawie konsole na pare dni żebyś sobie pograł w Horizona to bedziesz mógł natrzaskać zdjeć tak jak przy U4 ,COD BO3 i innych gierkach i trzymać sobie je na swoim biedronkowym laptopiku (na tym co to Ryse w 720p działa ci w 5 fps)

            https://www.youtube.com/watch?v=lHmUxUFCnuM

            Skomentuj

          3. Wulfen4
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-04-03 22:01

            To w końcu mama mi kupuje czy ktoś mi pożycza? :)

            Ustal najpierw jakąś jedną wersję.

            Skomentuj

          4. piotreeeek
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-04-04 15:04

            "Ustal najpierw jakąś jedną wersję"

            Własnie próbuje. Ale twoje tchorzostwo typowe dla takich youtubowych konsolowców mi tego nie ułatwia. Póki co to najpewniejsze jest to że masz biedronkowego laptopika na którym Ryse w 720p działa w kilku fps buahahahahahah
            I ty twierdzisz na ppe że sobie ograsz exy z XO na laptopiku buahahahah Chyba raczej pooglądasz slajdy buahahahaha

            Skomentuj Historia edycji

          5. Wulfen4
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-04-02 23:34

            "nie zapomnij porobić zdjec z tych ujęc co i ja"

            Po co mam robić zdjęcia z tych samych miejsc co twoje znalezione zdjęcia z internetu?

            Skomentuj

          6. piotreeeek
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-04-03 00:43

            "Po co mam robić zdjęcia z tych samych miejsc co twoje znalezione zdjęcia z internetu?"

            To pokaż gdzie to niby je znalazłem w tym necie. W końcu screeny z Horizona to coś od czego masz mokro w gaciach, więc założe się że juz dawno przetrzepałeś cały net żeby tylko odnależć strony z których rzekomo wziąłem moje screeeny. I co? Nie udało się? Wiesz czemu? Bo to sa screeny zrobione przez mnie na moim ps4pro.

            Skomentuj

          7. Wulfen4
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-04-03 21:47

            a skąd ja mam wiedzieć skąd je wziąłeś. Ewentualnie mogłeś je zrobić gdzieś w którymś sklepie.

            No i nie odpowiedziałeś po co mam robić zdjęcia w tych samych miejscach co te "twoje"?

            Skomentuj Historia edycji

          8. piotreeeek
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-04-04 15:07

            "Po co mam robić zdjęcia z tych samych miejsc co twoje znalezione zdjęcia z internetu?"

            Po to żeby mi udowodnić że moje screeny są zmanipulowane i "sprane" buahahahah Co? już takie nie są? Ojej, widzisz jak cie nimi zaorałem.

            Skomentuj

          9. Wulfen4
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-04-05 19:11

            spaprane screeny dałeś z black ops 3 - to wiem na pewno i pokazałem jak gra wygląda u mnie przy normalnym gameplayu. Czy coś majstrujesz w tych zdjęciach co wrzucasz z horizon to nie wiem, możliwe że tylko specjalnie wyszukujesz jakieś miejsca gdzie można zobaczyć jakąś niedoróbkę.
            Wiem jedno, gra podczas normalnej gry na zwykłej ps4 wygląda tak:
            http://i.imgur.com/jjipgW2.png
            http://i.imgur.com/Mu3PWv2.png

            Niesamowite przywiązanie do szczegółów i nie widać żadnego doczytywania trawy w normalnym gameplayu, nawet jak podniosłem specjalnie kamerę do góry żeby zajrzeć jak trawa wygląda dalej:

            http://i.imgur.com/I7KwpUc.png

            i mimo to trawa i tak wygląda pięknie.

            Dopiero jak się wejdzie na jakieś wzniesienia spojrzy w dół, przybliży do telewizora tak na metr albo mniej i dopiero wtedy w niektórych miejscach coś tam można zauważyć (jak się skupi swoją uwagę specjalnie na trawie z daleka).

            Przez ogromną większość gry nie widać żadnego rażącego doczytywania trawy.

            Jedyne do czego mógłbym się przyczepić i realnie wpływa na odbiór całości grafiki, to brak filtrowania anizotropowego na zwykłej ps4.

            Skomentuj Historia edycji

  2. blebleble
    Oceń komentarz:

    3    

    Opublikowano: 2017-03-31 16:42

    Grafika nieosiągalna na konsolach.

    https://youtu.be/Fit-YafCu98

    https://youtu.be/Exc2b_AZJ7U

    https://youtu.be/VGOTYfGMyoE

    Skomentuj Historia edycji

      1. Wulfen4
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2017-04-01 18:24

        "https://youtu.be/sZbRMsph3Hc?t=4m36s "

        hahaha, kompletny brak trawy. Jak w grach sprzed 15 lat :)

        Skomentuj

        1. piotreeeek
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2017-04-02 17:09

          "hahaha, kompletny brak trawy. Jak w grach sprzed 15 lat"

          Patrząc przez lornetke faktycznie nie ma trawy jak w Horizon z dwóch metrów :DDD
          Teraz juz rozumiesz róznice w zasięgu doczytywania roślinności pc vs PS4?

          Skomentuj

          1. Wulfen4
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-04-02 23:31

            bez lornetki też nie ma

            http://i.imgur.com/GxBBRM5.jpg

            pojedyncze kępy trawy a cała reszta to płaska tekstura. Moc pieców :D Jak sprzed 15 lat :)

            Skomentuj Historia edycji

          2. piotreeeek
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-04-03 00:36

            "bez lornetki też nie ma

            http://i.imgur.com/GxBBRM5.jpg"

            Bez lorneki...buahahahahah
            Tu pewnie też jest odległosć 5 metrów buahahahaha Co za de..il z ciebie buahahahahah

            Skomentuj

          3. Wulfen4
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-04-03 21:48

            5 metrów piotrkowych jak najbardziej. Zasięg widzenia trawy podobny jak w horizon zero dawn.

            Skomentuj Historia edycji

          4. piotreeeek
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-04-04 15:17

            "5 metrów piotrkowych jak najbardziej. Zasięg widzenia trawy podobny jak w horizon zero dawn."

            To pokaż mi tam taki zasięg widzenia, że z kilku metrów roślinnośc zaczyna znikać tak jak w Horizon tutaj:

            https://zapodaj.net/images/9f9786e55cbc2.png
            https://zapodaj.net/images/fb9c0e448f539.png
            https://zapodaj.net/images/f881276fa6262.png


            Skomentuj

          5. Wulfen4
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-04-05 19:18

            no i to co pokazałeś jest lepsze niż w the hunter gdzie trawa praktycznie całkowicie znika, a tu gdzie pokazałeś w horizon jednak trawa dalej jest tylko gorszej jakości.

            Skomentuj Historia edycji

          6. piotreeeek
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-04-05 22:47

            Jak już dobijesz do tego miesca to zobaczysz jak żałośnie sie stopniowo renderuje w miare podchodzenia bauahahahahhahahaaha Żenada po prostu.

            Skomentuj

          7. Wulfen4
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-04-07 00:10

            Jestem dużo dalej. A żenujące jest to że jakieś doczytywanie widzisz TYLKO I WYŁĄCZNIE w horizon, podczas gdy w wielu grach w ustawieniach ultra masz to samo albo nawet jeszcze mocniej widoczne. Taki wiedzin 3 którym się podniecałeś i uznawałeś za wzór, w nowigradzie ma znacznie bardziej widoczny lod i pop up niż horizon.

            https://www.youtube.com/watch?v=Y9vYxyv_2c4

            patrz np 1:33

            tutaj całe drzewka/większe krzaki się ukazują z wcale nie dużej odległości i widać to nawet jak odpalam film w małym okienku, ale tam oczywiście problemu absolutnie nie widzisz, tylko w horizon takie rzeczy widzisz.

            Jesteś załganym do szpiku kości hipokrytą.

            Skomentuj

      2. piotreeeek
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2017-04-02 17:04

        "Co my tu mamy patrzymy przez lornetkę a tam w dali łyse tekstury podłoża brak trawy o co kaman hehe."

        Pewnie o to kaman, że na PC trawa doczytuje się dopiero jak spojrzysz w dal przez lornetke a nie dwa metry przez postacią jak na PS4. Rozumiesz już różnice w odległości? Czy mam ci to wyłuszczyć na obrazku?

        http://benczmark.pl/uploads/backend_img/c/recenzje/2017/8028_Konsole-vs-PC/PCMasterRace.jpg

        :DDDDDDDDDDDDDD

        Skomentuj

  3. blebleble
    Oceń komentarz:

    3    

    Opublikowano: 2017-03-31 20:07

    Przestań już wrzucać tą cukierkową grafikę z Nitendo.

    hue hue hue hue :D

    Tu masz fotorealizm.

    https://youtu.be/Fit-YafCu98

    https://youtu.be/Exc2b_AZJ7U

    https://youtu.be/VGOTYfGMyoE

    Grafika nieosiągalna na konsolach.

    Skomentuj

      1. blebleble
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2017-03-31 22:26

        GTA 5 PC
        https://youtu.be/k10RdQU6Jxo


        World of Tanks PC
        https://youtu.be/76XTKfJaszA


        Wiedźmin 3 PC

        https://youtu.be/bwKB1BC0UzE
        https://youtu.be/x4oN6LWQMMY


        Project CARS PC

        https://youtu.be/ZbDJ2uX6nRM
        https://youtu.be/BiacELXpJqE


        theHunter: Call of the Wild PC

        https://youtu.be/Fit-YafCu98
        https://youtu.be/Exc2b_AZJ7U
        https://youtu.be/VGOTYfGMyoE


        Ghost Recon Wildlands PC NEW Gameplay in 4K 60FPS

        https://youtu.be/9Nh48npQJqg


        Frostbite 3 - 4K Extreme Graphics Presentation - MRGV
        https://youtu.be/IAmzzOAJfr8


        Cryengine - Woodland Demo with 3.8.1 all new feature (Volumetric Fog , SVOGI , Cached shadows)

        https://youtu.be/Xvaq2afKCA4



        Adam - imponujące tech-demo na silniku Unity 5.4

        ""Adam" został wykonany za pomocą wersji beta Unity 5.4 i jego głównym przeznaczeniem jest prezentowanie, jakie możliwości daje wspomniany silnik. Całość wspierana jest przez zaawansowany symulator fizyki CaronteFX.

        Z tego powodu nie jest to oczywiście zwykły pre-render, a animacja generowana w czasie rzeczywistym. Co jednak najlepsze, całość renderowana jest w rozdzielczości 1440p za pomocą pojedynczej karty GeForce GTX 980."

        https://youtu.be/GXI0l3yqBrA

        Skomentuj Historia edycji

        1. Wulfen4
          Oceń komentarz:

          -1    

          Opublikowano: 2017-04-01 18:33

          "Cryengine - Woodland Demo"
          "Frostbite 3 - 4K Extreme Graphics"
          "Adam - imponujące tech-demo"

          O Właśnie! I tylko tym blacharze mogą się podniecać, DEMEM technologicznym, a już w samych grach sterylność i past genowe korzenie (gta 5, proect cars), czy brak trawy z 5 metrów :) (the hunter). Co do world of tanks to widzę że graficznie pc niedługo w końcu zrówna się z konsolową :D


          "Co jednak najlepsze, całość renderowana jest w rozdzielczości 1440p za pomocą pojedynczej karty GeForce GTX 980"

          Bajeczki dla blacharzy żeby tylko poszli do sklepu po nową kartę graficzną.

          Skomentuj Historia edycji

          1. blebleble
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2017-04-02 11:42

            Twoje PlayZłom nie jest w stanie tego uciągnać nawet w 1fps

            hue hue hue hue :D

            Skomentuj

          2. Wulfen4
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2017-04-02 23:46

            "Twoje PlayZłom nie jest w stanie tego uciągnać nawet w 1fps "

            playstation 4 ciągnęło już dema na takim poziomie w 2013 roku
            https://www.youtube.com/watch?v=ivwgE_t8a5s
            https://www.youtube.com/watch?v=BqeuHGESZBA

            Skomentuj

          3. blebleble
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-04-04 19:41

            No fajne.

            A takie odpalam na moim laptopie :D

            https://youtu.be/1_9ypXwj2Pc

            Skomentuj

          4. piotreeeek
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2017-04-02 17:12

            "czy brak trawy z 5 metrów :) (the hunter)"

            Z 5 metrów? Naprawde? Udowodnisz to jakoś czy znowu bedziesz łgał i wymyślał pocieszające siebie samego historyjki w które tylko ty wierzysz?

            Skomentuj

          5. Wulfen4
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-04-02 23:41

            To są piotrkowe metry. Tak jak piotruś twierdził że z kilku metrów doczytuje się trawa w horizon tak samo można powiedzieć o the huter, bo zasięg widzenia trawy jest podobny.
            Piotrkowe "metry" nie mają nic wspólnego z rzeczywistymi metrami.

            Czym są piotrkowe metry i ile wynosi jeden piotrkowy metr rzeczywistych metrów, to już musisz się sam siebie zapytać.

            Skomentuj Historia edycji

          6. piotreeeek
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-04-03 00:39

            "Tak jak piotruś twierdził że z kilku metrów doczytuje się trawa w horizon tak samo można powiedzieć o the huter, bo zasięg widzenia trawy jest podobny"

            To pokaż jakieś zdjećia w porównaniu z moimi z Horizona, ktorymi potwierdzisz swoje teoryjki. Moich zdjeć Horizona masz tu na benchmarku pod dostatkiem.

            Skomentuj

          7. Wulfen4
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-04-03 21:58

            http://i.imgur.com/GxBBRM5.jpg

            i tutaj
            http://images9.gry-online.pl/galeria/galeria_duze3/963577724.jpg

            pustka, a odległość wcale nie jest wielka.

            Ja tam jednak nigdy bym się nie czepiał zasięgu widzenia trawy w the hunter, bo to że z takiej odległości znika jest normalne, tak jak i w horizon.
            Gorzej z tobą, nie masz absolutnie do czego się przyczepić w horizon, wiec ubzdurałeś sobie rzekomo mały zasięg widzenia trawy, a prawda jest taka że zasięg widzenia trawy w horizon jest bardzo dobry i jest zbliżony do gier pc w ustawieniach ultra.

            Skomentuj

          8. piotreeeek
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-04-04 15:23

            "http://i.imgur.com/GxBBRM5.jpg
            i tutaj
            http://images9.gry-online.pl/galeria/galeria_duze3/963577724.jpg
            pustka, a odległość wcale nie jest wielka."

            Nie rozśmieszaj mnie. Przy takich odległosciach buahahahhaha
            Masz tu swojego mesjasza w którym roślinki znikaja już z paru metrów i pokaz mi takie coś w hunterze.
            https://zapodaj.net/images/9f9786e55cbc2.png
            https://zapodaj.net/images/fb9c0e448f539.png
            https://zapodaj.net/images/f881276fa6262.png

            "Gorzej z tobą, nie masz absolutnie do czego się przyczepić w horizon, wiec ubzdurałeś sobie rzekomo mały zasięg widzenia trawy, a prawda jest taka że zasięg widzenia trawy w horizon jest bardzo dobry i jest zbliżony do gier pc w ustawieniach ultra."

            PC ultra...hahahahaha Spójrz raz jeszcze ślepy człowieku:
            https://zapodaj.net/images/9f9786e55cbc2.png
            https://zapodaj.net/images/fb9c0e448f539.png
            https://zapodaj.net/images/f881276fa6262.png

            Skomentuj Historia edycji

          9. piotreeeek
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-04-04 16:56

            "a prawda jest taka że zasięg widzenia trawy w horizon jest bardzo dobry i jest zbliżony do gier pc w ustawieniach ultra."

            Nie mogłem się powstrzymać więc zrobiłem dziś pare nowych screenów z tego "zasięgu widzenia trawy jak na pc w ultra" buahahahhahahahahahhahaha

            https://zapodaj.net/images/bb445e526e9f0.png
            https://zapodaj.net/images/e207bd30eb504.png
            https://zapodaj.net/images/64b5eb0bdec5c.png

            Za dwumetrową rzeczką już widać same zielone golizny udające trawe buahahahahahaha
            PC ultra....buahahahhahaha Co za ślepy de..il buahahahhaha
            Z takim zasiegiem widzenia w stylu "super low", to i3,gtx750ti pewnie ruszy to barachło w minimum 40-45fpsach buahahaahahaha

            Skomentuj Historia edycji

          10. Wulfen4
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-04-05 19:28

            oo czyli już nie 5 metrów a 2 metry?

            to jest dla piotrusia 2 metrowy zasięg widzenia trawy:

            http://i.imgur.com/7yx9sTD.png
            http://i.imgur.com/lnFcuc7.png

            a tu nawet specjalnie podniosłem kamerę w PM żeby było lepiej widoczne czy coś znika:

            http://i.imgur.com/7yx9sTD.png
            http://i.imgur.com/I7KwpUc.png

            I dalej wygląda wszystko bardzo dobrze

            inne:
            http://i.imgur.com/O5ReDIF.png
            http://i.imgur.com/Oq39E3f.png
            http://i.imgur.com/v96HhGt.png

            Przy okazji patrząc na twoją pisownię kolejny raz udowadniasz że nie masz więcej niż 13 lat (a już na pewno nie umysłowo).

            Skomentuj Historia edycji

          11. piotreeeek
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-04-05 22:45

            "oo czyli już nie 5 metrów a 2 metry?

            to jest dla piotrusia 2 metrowy zasięg widzenia trawy:

            http://i.imgur.com/7yx9sTD.png
            http://i.imgur.com/lnFcuc7.png"

            Buahahahaah długo szukałeś w prologu takich ujęć? Pewnie sporo co nie buahahahaha
            http://i.imgur.com/7yx9sTD.png
            To chyba nawet kojarze i pamiętam że jak tam się odwrócisz to jest taka polanka na której pięknie widać golizny zamiast trawy.
            Ale przecież masz tyle moich zdjec i sam mozesz zrobić swoje w tych samych miejscach. Weź zrób. Zobaczymy jak wtedy bedzie trzeba sie wlepiać noswem w tv z metra żeby zobaczyć te golizny które pokazałem buahahahaha
            PS
            http://i.imgur.com/7yx9sTD.png
            Juz wspólczuje ci gry w tej rozmazanej paćce wyglądającej jak skalowane 720p buahahahahahaahah
            Wulfi może ustaw sobie ostrosć na 200% w tv to ten obraz nie bedzie wygladał jakby patrzył na niego krótkowidz z -5dipotriami buahahahahahahahhaha

            Skomentuj

          12. Wulfen4
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-04-07 00:30

            " długo szukałeś w prologu takich ujęć?"

            No ja robiłem od razu na początku gry zdjęcia, a ty musiałeś wyszukać odpowiedniej górki.

            "Wulfi może ustaw sobie ostrosć na 200%"

            Nie muszę bo nie mam tak spapranego gustu graficznego jak ty. Ostrość jest bardzo dobra(poza brakiem anizo który pogarsza odbiór tekstur widzianych pod kątem).

            Prawda jest taka, że jesteś załganym do szpiku kości hipokrytą.

            Taki wiedzin 3 którym się podniecałeś i uznawałeś za wzór, przykłądowo w nowigradzie ma znacznie bardziej widoczny lod i pop up niż horizon.

            https://www.youtube.com/watch?v=Y9vYxyv_2c4

            patrz np 1:33

            tutaj całe drzewka/większe krzaki się ukazują z wcale nie dużej odległości i widać to nawet jak odpalisz film w małym okienku na YT a więc w normalnym gameplayu jeszcze bardziej się to uwidoczni. Ale tam oczywiście problemu absolutnie nie widzisz, tylko jakoś dziwnym trafem w horizon potrafisz coś takiego znaleźć.


            https://www.youtube.com/watch?v=l64t-nPputs

            1:12
            agresywny pop up koło domku, ukazują się całe stosy belek.

            2:18 podmiana dachów na lepszy model

            2:40 całe maszty statków się ukazują :D:D:D

            i tak dalej.

            ale ukazywania się masztów, dachów, stosów belek, drzew/krzaków nie widzisz wcale.

            Skomentuj Historia edycji

          13. piotreeeek
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-04-07 13:13

            "1:12
            agresywny pop up koło domku, ukazują się całe stosy belek.

            2:18 podmiana dachów na lepszy model

            2:40 całe maszty statków się ukazują :D:D:D

            i tak dalej.

            ale ukazywania się masztów, dachów, stosów belek, drzew/krzaków nie widzisz wcale."

            Człowieku nie ośmieszaj sie jakimiś randomowymi pop up'ami. W Horizon oprócz gołej ziemi udającej trawe z paru metrów masz całe setki jeśli nie tysiące takich pop up'ów.
            Włażąc na każdy most widać jak się na nim robią "podmianki"
            https://zapodaj.net/images/4b93b31606650.png
            https://zapodaj.net/images/42b2ecf3a7d74.png

            https://zapodaj.net/images/2ce595a1817c2.png
            https://zapodaj.net/images/79ac898ee1dcf.png
            Na dużych mostach to widać te podmianki w trakcie jak się przez nie przechodzi co wygląda tak wsiuńsko że W3 to przy tym mistrzostwo sztuki koderskiej.

            Albo żałośnie wyskakujące i podmieniające się tekstury skał z bliskich odległosći. Tu masz wsiuńskie "podmianki" cieni (orócz chropowatości skał która też wyskauje w ostatnim momencie)

            https://zapodaj.net/images/567c6558b28e3.png
            https://zapodaj.net/images/17b97b83caf32.png

            Takich zdjęc to ja ci moge tu tysiące wrzucać. A ten mi z W3 wyskakuje bo zobaczył jakiś randomowy pop up na filmiku z YT bo oczywiście gry na oczy na PC nie widział buahahahahah
            Kolejny szach mat i zaoranie. Dziękuje. Teraz spadaj na bambus bo cie znowu zaoram kolejnymi zdjeciami i módl się żeby tylko dalej mi się nie chciało nagrywać filmików pokazujących wyskakującą trawke dwa metry od postaci w trakcie gdy jedzie ona na robodinozaurze po jakiejś ścieżce.

            Skomentuj

          14. Wulfen4
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-04-07 21:03

            "A ten mi z W3 wyskakuje bo zobaczył jakiś randomowy pop up na filmiku z YT"

            A widziałeś chociaż te filmiki co wstawiłem? Tam też widać cały czas pop up. Jak chcesz zobaczyć doczytywanie się obiektów to je zobaczysz. Problem jest taki że ty widzisz to tylko w horizon, bo chcesz go zobaczyć. Twoim celem od początku było wyłapać jak najwięcej niedoróbek i tylko na to zwracałeś uwagę.

            "Tu masz wsiuńskie "podmianki" cieni "

            I tutaj rzeczywiście jest gorzej i widać że guerilla musiała pójść na jakiś wyraźny kompromis żeby uzyskać tak fenomenalny efekt końcowy i spełnić swoją wizję świata. Można by jeszcze znaleźć kilka mniej istotnych dupereli jak brak śladów na wodzie, ale trawa?! Na palcach jednej reki można wymienić gry gdzie trawa i ogólnie roślinność jest na podobnym poziomie. A to jak wyglądają ruiny w tej grze to tylko chapter 14 z uncharted 4 może konkurować wykonaniem.

            http://i.imgur.com/OLRzCiW.png
            http://i.imgur.com/qsoFDhf.png
            http://i.imgur.com/wKr71vF.png
            http://i.imgur.com/NZAeHXX.png

            Skomentuj Historia edycji

  4. Adrian Waleczny
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2017-03-31 20:14

    Grafika niezła,ale na pewno nie taka,żeby się tak podniecać jak niektórzy...

    Skomentuj

    1. blebleble
      Oceń komentarz:

      4    

      Opublikowano: 2017-03-31 20:18

      Najpiękniejszy las z gier - czy to przyszłość grafiki?

      https://youtu.be/XKXH87CGdOc

      Skomentuj

        1. blebleble
          Oceń komentarz:

          2    

          Opublikowano: 2017-03-31 21:11

          Po raz kolejny.

          Fotorealistyczna grafika nieosiągalna na konsolach.

          https://youtu.be/76XTKfJaszA

          Skomentuj

        2. piotreeeek
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2017-04-02 17:16

          "Masz kolejny film ta gra rozjechała wszystkie sandboxy w oprawie"

          Póki co to ja rozjechałem twojego Horizona swoimi zdjęciami z gameplayu.

          Skomentuj

      1. gumowy
        Oceń komentarz:

        1    

        Opublikowano: 2017-03-31 21:32

        Horizon jest bardzo dobrze zaprojektowany. Lokacje są świetne i starannie wykonane. Są w bajkowym klimacie, choć troszkę jak dla mnie przesłodzone. Pokazują nieistniejące i wymyślone środowisko. Horizon ma oprawę taką, jakiej można oczekiwać od gry AAA tworzonej przez lata. Ta oprawa (tylko oprawa) jest fantastyczna. Gdy ją oglądamy zapiera dech.
        I tylko ten las z CotW wygląda prawie jak prawdziwy, jak ten który mam za oknem.

        Skomentuj

Dodaj komentarz

Przy komentowaniu prosimy o przestrzeganie netykiety i regulaminu.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!