Dziękujemy za sugestię odnośnie tej sprawy, przekażemy ją do odpowiedniego działu. Jednocześnie cieszymy się, że pomogliśmy w wyjaśnieniu Twoich wątpliwości dotyczącej logowania do swojego konta :)
0
SpecjalistaPlus
Pragniemy wyjaśnić, że Plush posiada swoją stronę internetową: www.plushbezlimitu.pl. Możesz zalogować się do swojego konta, korzystając ze strony: https://ssl.plusgsm.pl/ebok-web/basic/loginStep1.action lub z aplikacji Mobilnego Plus Online (MPO). Jeśli posiadasz więcej pytań, chętnie rozwiejemy wszelkie wątpliwości :)
Przykro nam, że tak uważasz. Czy zapoznałeś się już z ofertą Miśka? :)
Jeśli interesuje Cię opcja na czas nieokreślony, to mamy coś dla Ciebie - Plush ABO :) Obowiązuje tylko 30 dniowy okres wypowiedzenia. Pakiet za 25 zł zawiera:
- Internet 10 GB (Twój pakiet rośnie wraz ze stażem),
- Pakiet Social Free (bezpłatny transfer w ramach: FB, Messenger, Instagram, WhatsApp),
- rozmowy (również na numery stacjonarne),
- SMS-y, MMS-y bez limitu.
Dodatkowo jeśli będziesz chciał dobrać kolejny numer (umowy powinny być zawarte na jeden PESEL/NIP), to otrzymasz rabat 4,99 zł i wyjdzie po 20 zł ;)
Czy przedstawiona oferta przypadła Ci do gustu? Jeśli masz jakieś pytania, to chętnie na nie odpowiemy.
Przykro nam, że tak uważasz. Dokładamy wszelkich starań, aby nasza oferta odpowiadała wszystkim naszym Klientom.
-3
SpecjalistaPlus
Cieszymy się, że jesteś z nami. Jeżeli Twoja oferta budzi jakiekolwiek wątpliwości, to daj nam znać, a my z chęcią wszystko Ci wyjaśnimy :)
-3
SpecjalistaPlus
Przykro nam, że tak uważasz. Prosimy, zapisz zgłoszenie poprzez formularz: www.plus.pl/zadaj-pytanie opisując, jaka oferta spełniłaby Twoje oczekiwania oraz podając dane do weryfikacji i numer kontaktowy. Następnie przekaż nam numer referencyjny, a my wyślemy prośbę o kontakt w celu przedstawienia Ci warunków umowy.
Informacje o ewentualnych limitach danych i ograniczeniach prędkości zawarte są regulaminach promocji, które można znaleźć na naszej stronie internetowej. Awarie, które miały miejsce w ostatnim czasie, były niezależne od nas i wynikały z trudnych warunków atmosferycznych, np. orkanów przechodzących nad Polską. Dziękujemy jednak za opinię. Jest ona dla nas istotna, gdyż staramy się nieustannie poprawiać jakość naszych usług oraz przepustowość sieci.
-11
SpecjalistaPlus
Jeśli posiadasz ofertę LTE bez limitu, możesz korzystać z transferu z nieograniczoną prędkością, nawet po wykorzystaniu pakietu, znajdując się w zasięgu technologii LTE. W innym przypadku szybkość zostanie zmniejszona. Jednak pamiętaj, że jest ona także uzależniona od wielu innych czynników, w tym również od liczby zalogowanych użytkowników.
-12
SpecjalistaPlus
Prosimy, podaj nam więcej szczegółów:
- dokładną lokalizację (miejscowość, ulica),
- z jakiego urządzenia korzystasz,
- czy wolny transfer dotyczy tylko określonych godzin, czy występuje stale.
Dodatkowo napisz nam, czy zgłaszałeś już tę sytuację. Jeśli tak, prosimy o podanie nam tutaj nr referencyjnego.
Święta w Plushu – personalizowane etui na telefon i debiut Huawei P9 Lite Mini
4 komentarzyDyskutuj z nami!Wybieramy prezent na Gwiazdkę 2017 z siecią Plus
5 komentarzyDyskutuj z nami!Jeśli interesuje Cię opcja na czas nieokreślony, to mamy coś dla Ciebie - Plush ABO :) Obowiązuje tylko 30 dniowy okres wypowiedzenia. Pakiet za 25 zł zawiera:
- Internet 10 GB (Twój pakiet rośnie wraz ze stażem),
- Pakiet Social Free (bezpłatny transfer w ramach: FB, Messenger, Instagram, WhatsApp),
- rozmowy (również na numery stacjonarne),
- SMS-y, MMS-y bez limitu.
Dodatkowo jeśli będziesz chciał dobrać kolejny numer (umowy powinny być zawarte na jeden PESEL/NIP), to otrzymasz rabat 4,99 zł i wyjdzie po 20 zł ;)
Czy przedstawiona oferta przypadła Ci do gustu? Jeśli masz jakieś pytania, to chętnie na nie odpowiemy.
Prezenty pod choinkę od sieci Plus
9 komentarzyDyskutuj z nami!Internet LTE Plusa i Cyfrowego Polsatu staje się jeszcze lepszy - co to dla nas oznacza?
41 komentarzyDyskutuj z nami!- dokładną lokalizację (miejscowość, ulica),
- z jakiego urządzenia korzystasz,
- czy wolny transfer dotyczy tylko określonych godzin, czy występuje stale.
Dodatkowo napisz nam, czy zgłaszałeś już tę sytuację. Jeśli tak, prosimy o podanie nam tutaj nr referencyjnego.