Na topie

Internet LTE Plusa i Cyfrowego Polsatu staje się jeszcze lepszy - co to dla nas oznacza?

Autor:
redakcja

więcej artykułów ze strefy:
Internet

Kategoria: Mobile Internet Tematyka: LTE LTE-Advanced Plus Producenci: Cyfrowy Polsat

Internet LTE Plusa i Cyfrowego Polsatu przyspiesza do niemal 500 Mb/s. Jakie korzyści da to jego użytkownikom?

  • Internet LTE Plusa i Cyfrowego Polsatu staje się jeszcze lepszy - co to dla nas oznacza? | zdjęcie 1
Ocena redakcji

5

super

 

A A

Trudno nam wyobrazić sobie funkcjonowanie bez Internetu. Wielu osobom niezbędny jest on do pracy czy nauki. Umożliwia również komunikację ze znajomymi, zakupy, a jego zasoby są obecnie tak duże, że dają też szanse na różne sposoby umilania sobie czasu wolnego. Ważny jest zatem stały dostęp do sieci. Najlepiej, aby połączenie było stabilne i gwarantowało wysokie prędkości transferu danych. W tym kontekście pochylić należy się nad technologią LTE.

Jeszcze lepszy Internet LTE Plusa i Cyfrowego Polsatu

A w szczególności temu, jak zajmuje się nią Grupa Cyfrowy Polsat. Jako pierwsza w Polsce udostępniła ona klientom Internet w technologii LTE, opracowała też standard LTE Plus Advanced. Nie spoczywa jednak na laurach i cały czas stara się, aby korzystanie z Internetu było dla nas jeszcze bardziej komfortowe. Najnowsze informacje mogą napawać dużym optymizmem. Internet LTE Plusa i Cyfrowego Polsatu przyspiesza do niemal 500 Mb/s.

Dzięki temu możliwa będzie niezwykle efektywna działalność online. Wszyscy zdają sobie sprawę z tego, jak wiele dzieje się w Internecie, ale tak naprawdę obrazują to dopiero statystyki. Co najciekawsze, wiele z nich nie mówi nam o aktywności użytkowników w ciągu dnia czy nawet godziny, ale minuty. I chociaż spore liczby wykręcają portale społecznościowe, nie sposób nie dostrzec też tego, że coraz częściej to właśnie za pośrednictwem Internetu konsumujemy treści wideo.

Internet infografika

Przewidywany wzrost popularności LTE

Trudno się dziwić, że tak bardzo zależy nam nie tylko na bezawaryjnym, ale i szybkim Internecie. Takowy zapewnia technologia LTE i należy jej się szczególna uwaga.

Dlaczego? Wprawdzie coraz częściej da się słyszeć o inwestycjach w technologię 5G, ale pozostaje ona melodią przyszłości. Przez najbliższych kilka lat to właśnie LTE odgrywać będzie największe znaczenie. Szacuje się, że w 2022 zdecydowanie zdominuje rynek.

LTE rozwój
Ericsson Mobility Report, June 2017

Jak widać, opracowanie Ericsson Mobility Report jest bardzo wymowne. Rosnące znaczenie technologii LTE da się dostrzec w kontekście wszystkich urządzeń, na których może być ona wykorzystywana.

Szczególnie uwidacznia się to w przypadków smartfonów, z których korzystamy niemal wszyscy. I nic się w tej kwestii nie zmieni, ponieważ oferują one coraz wyższą wydajność oraz większe i bardziej szczegółowe wyświetlacze co składania do stawiania przed nimi kolejnych zadań.

LTE rozwój smartfony
Ericsson Mobility Report, June 2017
 

Cieszyć może, że technologia LTE ma się w Polsce bardzo dobrze. Nigdy nie jest jednak tak, aby nie mogło być jeszcze lepiej. Dzięki opracowanym i wdrażanym już rozwiązaniom, Grupa Cyfrowy Polsat stara się uczynić ją jeszcze bardziej atrakcyjną. I trzeba przyznać, że efekty robią wrażenie.

Internet LTE Plusa i Cyfrowego Polsatu - nowe rozwiązania

Tym razem postarano się nie o jedną, ale aż 3 nowości. Oto one:

  • agregacja pasm w trzech częstotliwościach - 1800 MHz, 2100 MHz oraz 2600 MHz o łącznej szerokości 50 MHz
  • uruchomienie modulacji 256 QAM
  • zaimplementowanie MIMO 4x4 w paśmie 2600 MHz

Korzyści dla użytkowników

To co jest w tym przypadku najważniejsze to fakt, iż mówimy tu o czymś więcej niż sztuce dla sztuki. Użytkownicy liczyć mogą na znaczące korzyści. Jakie dokładnie?

Przede wszystkim wyższą prędkość Internetu. Maksymalna prędkość pobierania danych w LTE Plus Advanced wzrośnie do 375 Mb/s, a po włączeniu modulacji nawet 498 Mb/s. Dzięki temu oczekiwać można szybszego pobierania plików, bezproblemowego śledzenia transmisji na żywo czy streamingu filmów i seriali - nawet w wyższych rozdzielczościach nie pojawi się tak nielubiane zjawiska buforowania.

LTE Plus prędkość

Nawet najszybszy Internet nie zda się jednak na wiele, jeśli połączenie co chwila będzie tracone. I tu mamy do czynienia z drugą istotną poprawką, a mianowicie lepszą stabilnością połączenia. W przypadku Internetu bezprzewodowego to cecha wręcz nie do przecenienia.

LTE Plus stabilność

Mało? Dodać trzeba jeszcze większą pojemność sieci. Zapewni ona możliwość bezproblemowego korzystania z Internetu większej liczbie użytkowników bez spadku jakości połączenia. Oznacza to, że pełnią możliwości Internetu cieszyć można będzie się nie tylko we własnym mieszkaniu (gdzie w bloku towarzyszy nam wielu innych mieszkańców), ale także np. na koncercie czy stadionie.

LTE Plus pojemność

Wdrożenie nowych technologii z pewnością docenią wszyscy, którzy na co dzień, niezależnie od tego gdzie się znajdują, potrzebują szybkiego i pewnego dostępu do sieci. Przedstawione rozwiązania pierwszej kolejności wdrożone zostaną w Białymstoku, ale sukcesywnie pojawiać mają się w kolejnych regionach naszego kraju.

Techniczne aspekty związane z omówionymi kwestiami opiszemy w oddzielnej publikacji. Zainteresowani wiele cennych Informacji, a także między innymi mapę zasięgu znajdą na specjalnej stronie internetowej Plusa.

Artykuł powstał we współpracy z siecią Plus

Odsłon: 9864 Skomentuj artykuł
Komentarze

40

Udostępnij
  1. Tubis
    Oceń komentarz:

    -2    

    Opublikowano: 2017-11-24 12:30

    No nieźle, oby tak dalej :)

    Skomentuj

    1. SpecjalistaPlus
      Oceń komentarz:

      -2    

      Opublikowano: 2017-11-24 15:11

      Dziękujemy za miłe słowa :) Serdecznie pozdrawiamy!

      Skomentuj

    2. gostek2012
      Oceń komentarz:

      17    

      Opublikowano: 2017-11-24 17:48

      Niski limit danych, ograniczenia prędkości, awarie sieci co kilka miesięcy, rozłączenia i to w centrach dużych miast - nie zauważyłem kompletnej informacji na ten temat w artykule.

      Nawet nie wspominam o takich drobiazgach jak optymalizacja komputera, żeby np. usługi działające w tle czy reklamy w przeglądarce nie zużyły od razu całego transferu.

      LTE jest może fajną technologią, ale oferty operatorów nie.
      W praktyce nadaje się to tylko jako zapasowy internet w podróży lub tam gdzie nie ma innej alternatywy.

      Skomentuj

      1. SpecjalistaPlus
        Oceń komentarz:

        -11    

        Opublikowano: 2017-11-24 19:57

        Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

        Informacje o ewentualnych limitach danych i ograniczeniach prędkości zawarte są regulaminach promocji, które można znaleźć na naszej stronie internetowej. Awarie, które miały miejsce w ostatnim czasie, były niezależne od nas i wynikały z trudnych warunków atmosferycznych, np. orkanów przechodzących nad Polską. Dziękujemy jednak za opinię. Jest ona dla nas istotna, gdyż staramy się nieustannie poprawiać jakość naszych usług oraz przepustowość sieci.

        Skomentuj

        1. rlistek
          Oceń komentarz:

          9    

          Opublikowano: 2017-11-24 22:58

          Żeby zainteresowanym oszczędzić szukania to od razu napiszę, że ta oferta nie nadaje się dla kogoś kto korzysta z internetu normalnie, a nie, żeby co dwa dni wieczorem sprawdzić pocztę i facebooka.

          Po ok. 200GB+ w miesiącu ucinają transfer do 0,5mbit. Na stałe, niezależnie od pory dnia czy nocy, aż do następnego okresu rozliczeniowego. Nie muszę chyba dodawać, że to nawet strony się przy takim transferze nie ładują. Nie ma to nic wspólnego z tym ich FUP, bo ten działa zawsze, a polega to na tym, że zależnie od ilości sąsiadów, w godzinach w których więcej osób korzysta z internetu, czyli praktycznie całe wieczory i weekendy, internet działa znacząco wolniej. Pingi w grach nie schodzą poniżej 70ms, zwykle 80+ms.

          Oferta reklamowana jako "LTE bez limitu", pomimo, że limity są i to bardzo dokuczliwe, w umowie oczywiście małym druczkiem poukrywane, podczas gdy konsultant zapewnia, że "nie panie, żadnych limitów, ja ma pan zasięg LTE to nie ma limitów". Z tego co pamiętam operator został za to ukarany przez UOKiK, niemniej limity jak były tak są.

          Skomentuj

          1. Terrorek
            Oceń komentarz:

            2    

            Opublikowano: 2017-11-26 07:36

            ale wszyscy operatorzy powinni zostać ukarani bo na przykładzie innej sieci, głupki nazwali sobie "nielimitowany internet" i nie jeden kupił bo w salonie tez mowia ze bd pan miał nielimitowany a tu dupa zbita gdy mija 50 giga i wolny transfer nawet wiadomość z fejsa scaiga minute, wszyscy powinni dostawac kary za te ich wolne transfery

            Skomentuj

          2. musslik
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-11-27 21:38

            Niestety zieloni to dziadowska sieć... Owszem internet jest "bez limitu" ale prędkość już jest z limitem i to dość szybko bo po 200-300gb teraz mam różowego i takie spadki prędkości się nie zdarzają...
            Z racji tego, że mieszkam na osiedlu wolnostojących domów i do dyspozycji mam jedynie miedziane kable od pomarańczowych o długości przynajmniej 1300metrów zmuszony zostałem do korzystania z LTE..
            Powiem wam jedno używam jako głównego źródła internetu katowanego bez ograniczania się żadne lejki nigdy się nie pojawiły. Pingi bez porównania lepsze niż miałem na miedzi do tego pakuje ruter i mam internet wszędzie ;)

            Skomentuj Historia edycji

        2. kubencja
          Oceń komentarz:

          3    

          Opublikowano: 2017-11-28 11:31

          Staję się lepszy? A to ciekawa sprawa. Od ponad roku, nie tylko u mnie ale u kilku znajomych działa jak by chciał, a nie mógł. Jedyna pomoc centrum obsługi klienta i osób pracujących w punkcie obsługi to wymiana modemu i karty i na tym się kończy. O przepraszam jeszcze jest mowa o tym, że nadajniki mają zbyt duże obciążenie. Co mnie jako abonenta to interesuje? Płace wymagam.
          Prędkość internetu wacha się między 98KB/s a maxymalnie 700KB/s.... proszę tylko nie mylić z Kb(pomnóżmy te prędkości x8 i wyjdą bity, a wtedy okaże się, że internet wykorzystuje około 5% swoich możliwości). Gdzie jeszcze przed rokiem działał on 4-5 razy szybciej. Z LTE praktycznie nie można korzystać tylko HSDPA+/UMTS. Oczywiście to moja wina bo mam wadliwy sprzęt. Szkoda, że sprawdzane było na ponad 5 komputerach w 2 różnych miastach.
          Jeżeli macie niewydajne nadajniki to je "ulepszcie", a nie wciskacie kity, klient się nabierze przez 1 rok podziała dobrze, a potem prędkość leci na łeb na szyję, albo internetu nie ma wogóle.
          Dodatkowo, tak zdaję sobie sprawę, że umowy są tak sporządzane, by klient nie mógł się doczepić - do np 100Mb/s, więc 5-6Mb/s to też do 100.

          Skomentuj

  2. eltra
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2017-11-24 12:58

    poprawa komfortu ok :) ale kto za ta rewolucje zapłaci ?!?!! :) no miski :)

    a na poważnie fajna sprawa :) nie żeby to wyżej nie było na poważnie :D

    Skomentuj

  3. hudy1994
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2017-11-24 13:06

    Ciekawe kiedy zdejmą limit tak jak T-mobile.
    Za tą cenę to nawet mogą mieć 10000000mb/s 1ms i dalej będzie się im to opłacać.

    Średnio z dziewczyną zużywamy miesięcznie 200-300 GB internetu, w Plusie to by musieli nie wiem co dać by wziąć od Nich te GB w tej cenie.

    Skomentuj

    1. SpecjalistaPlus
      Oceń komentarz:

      -7    

      Opublikowano: 2017-11-24 15:59

      Jeżeli wykorzystasz podstawowy pakiet GB, nadal będziesz mógł korzystać z Internetu, ale z ograniczoną prędkością. Z kolei, jeśli wybierzesz ofertę bez limitu danych, będziesz mógł uzyskać pełną prędkość Internetu (warunkiem jest znajdowanie się w zasięgu technologii LTE).

      Skomentuj

      1. otomi
        Oceń komentarz:

        8    

        Opublikowano: 2017-11-25 00:56

        Artykuł 286 w kodeksie karnym

        § 1. Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza inną osobę do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem za pomocą wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu lub niezdolności do należytego pojmowania przedsiębranego działania, podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8.

        Jeśli tylko trolujesz, to radzę ci przestać.
        Jeśli jesteś oficjalnym przedstawicielem Plusa, tym bardziej przestań.

        Skomentuj

        1. Sharimsejn
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2017-11-25 20:29

          Kogo w ogóle obchodzą te wykresy? Nijak się to nie przekłada na jakość i nie piszę wcale o ludziach "poza strefami LTE". Ja i mój ojciec byliśmy w Plus. Obaj również stamtąd uciekliśmy. Nie robię antyreklamy ani reklamy innym. Po prostu poziom usług Plusa się zatrzymał. Przed przeniesieniem numeru do innej sieci gdy pryszła do Plus informacja nagle zacząłem być bombardowany ofertami i pytaniami czy na pewno się zastanowiłem. Wcześniej jakoś nie dostawałem bardziej korzystnych ofert, a numer w Plus miałem długo. Sam Cyfrowy Polsat też jest przeciętny. Soros coraz bardziej pazerny na pieniądze.

          Skomentuj

  4. Lister
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2017-11-24 13:19

    Czemu autorem jest "redakcja", a nie "artykuł sponsorowany"?
    Gdyby to był zwykły artykuł, autor na pewno by wspomniał o tym, że przy tylu zaletach przyspieszenia LTE, net komórkowy ma ważką wadę: słaby ping, który kiepsko, a dla niektórych w ogóle nie nadający się do dynamicznych gier sieciowych.

    Skomentuj

    1. dexiji
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2017-11-25 01:00

      nadal jest to lepsze na wioskach gdzie dominuje neostrada "do 10mb" :)

      Skomentuj

      1. kubencja
        Oceń komentarz:

        1    

        Opublikowano: 2017-11-28 11:37

        to odpowiem ci, że mi internet CP wacha się między 2-5mb/s w centrum miasta :) więc stara tepsa wygrywa

        Skomentuj

    2. ch3rub
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2017-11-25 17:07

      No nie koniecznie.

      "Net komórkowy" może być bardzo różny i jeżeli jest to 3G, faktycznie pingi są wysokie. LTE akurat pingi spokojnie zapewnia na poziomie 30-40ms. Na kablu w mieście miałem około 80ms standardowo a więc dużo wyższe niż teraz na totalnym zad.....

      Skomentuj

  5. knypsio123
    Oceń komentarz:

    6    

    Opublikowano: 2017-11-24 13:25

    Bzdura. Place dodatkowo w abonamencie, zeby internet nawet po wykorzystaniu pakietu nie zwalnial, a zwalnia czasami do 0,5 mb/s do konca okresu rozliczeniowego. Na pytanie dlaczego pobieraja za to oplate mimo, ze i tak zwalnia konsultant stwierdzil, ze za duzo jest uzytkownikow na nadajniku i ze mam na wsi powiedziec, zeby ludzie tyle nie korzystali z internetu. Oprocz tego net smiga fajne ale to mnie odrzuca na tyle, ze przechodze do Orange po kablu. Wstyd

    Skomentuj

    1. SpecjalistaPlus
      Oceń komentarz:

      -12    

      Opublikowano: 2017-11-24 18:04

      Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

      Jeśli posiadasz ofertę LTE bez limitu, możesz korzystać z transferu z nieograniczoną prędkością, nawet po wykorzystaniu pakietu, znajdując się w zasięgu technologii LTE. W innym przypadku szybkość zostanie zmniejszona. Jednak pamiętaj, że jest ona także uzależniona od wielu innych czynników, w tym również od liczby zalogowanych użytkowników.

      Skomentuj

      1. rlistek
        Oceń komentarz:

        5    

        Opublikowano: 2017-11-24 23:08

        Proszę nie wprowadzać tu ludzi w błąd, bo wybierając ofertę "bez limitu" po zużyciu niewiele ponad 200GB (w technologii LTE oczywiście) transfer jest na sztywno blokowany na wartości 0,5mbps aż do końca okresu rozliczeniowego. Dzieje się tak miesiąc w miesiąc i wcale nie zależy to od liczby korzystających użytkowników, bo w środku nocy jest dokładnie tak samo, przez cały czas, aż do drugiego dnia miesiąca, zależnie od kiedy przekroczysz jakąś tę wartość GB. Dokładnie na sztywno ustawione 0,5mbps.

        Skomentuj Historia edycji

      2. otomi
        Oceń komentarz:

        5    

        Opublikowano: 2017-11-25 00:57

        Artykuł 286 w kodeksie karnym

        § 1. Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza inną osobę do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem za pomocą wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu lub niezdolności do należytego pojmowania przedsiębranego działania, podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8.

        Jeśli tylko trolujesz, to radzę ci przestać.
        Jeśli jesteś oficjalnym przedstawicielem Plusa, tym bardziej przestań.

        Skomentuj

      3. kubencja
        Oceń komentarz:

        1    

        Opublikowano: 2017-11-28 11:42

        czy wy tymi "zalogowanymi użytkownikami" nie kryjecie sobie 4liter? Dlaczego klient, płacący wam pieniądze za waszą rewelacyjną usługę ma się tym przejmować. Jeżeli nadajniki macie niewydajne to w danym obszarze zamknijcie sprzedaż, albo dajcie więcej nadajników, bądz je wzmocnijcie. Dlaczego mam płacić za coś co praktycznie nie działa. Ale do WAS - cyfrowego polsatu o ile jesteś jego przedstawicielem, to nie trafia.

        Skomentuj

  6. owenxpl
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2017-11-24 15:28

    Mam lte z plusa pobieranie ok 1/2mbps wysyłanie 20/40mbps. Jedyny plus jest taki że nie zwalnia mi internet po przekroczeniu 100gb bo nie ma jak xd

    Skomentuj

    1. SpecjalistaPlus
      Oceń komentarz:

      -3    

      Opublikowano: 2017-11-24 17:32

      Prosimy, podaj nam więcej szczegółów:
      - dokładną lokalizację (miejscowość, ulica),
      - z jakiego urządzenia korzystasz,
      - czy wolny transfer dotyczy tylko określonych godzin, czy występuje stale.

      Dodatkowo napisz nam, czy zgłaszałeś już tę sytuację. Jeśli tak, prosimy o podanie nam tutaj nr referencyjnego.

      Skomentuj

      1. owenxpl
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2017-11-24 20:24

        Niestety to dlatego że wszyscy w okolicy korzystają z waszego internetu bo nie ma niestety u mnie żadnego kabelka z netem :-P. Jest o tyle dobrze ze upload dobry i nie ograniczacie neta po 100gb xd bo inaczej bym nie postreamowal a potem na routerze 1/2tb neta w miesiąc poszło xd.

        Skomentuj

      2. tgolik
        Oceń komentarz:

        1    

        Opublikowano: 2017-11-27 13:43

        Mam LTE Plusa 100 GB Lte bez limitu. Po ok. 3 tygodniach korzystania z internetu (Netflix, Youtube, HBO GO) i zużyciu 200-300 GB w każdym miesiącu zwalnia mi internet do 0,5 Mbita. I tak się utrzymuje niezależnie od pory dnia i nocy (czyli nie ma to związku z obciążeniem nadajnika). Koszalin, okolice ulicy Chałubińskiego.

        Skomentuj

  7. owenxpl
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2017-11-24 15:28

    Mam lte z plusa pobieranie ok 1/2mbps wysyłanie 20/40mbps. Jedyny plus jest taki że nie zwalnia mi internet po przekroczeniu 100gb bo nie ma jak xd

    Skomentuj

  8. owatanka
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2017-11-24 16:27

    Mam net z T-mobile "taki stacjonarny mozna by powiedziec" mam blisko nadajnik czesto mam 150 mbps ale raczej w nocy nie wiem ile da sie wyciagnac na tym necie ale 150mbps to max przesylu jaki oferuje modem , najwolniej ile bylo to nie bylo wcale LTE wiec sie przelaczylem na 3g i tam okolo 20-30 mbps.

    W telefonie mam aero2 jest zasieg zawsze i wszedzie jezdzac po calej polsce tylko jadac przez jakies wieksze lasy nie bylo zasiegu a transfer i pingi sa znakomite nadajniki plusa ,polsatu i aero2 czesto pobieranie idzie szybciej niz w t-mobile w telefonie mam modem 600mbps ale internet biore 3gb za 5 zeta kupuje 5 pakietow i jak sie konczy ostatni dokupuje kolejne nie testuje predkosci bo w kilka sekund zjada kilka pakietow... ale z google play gry pobieraja sie mega szybko kilka sekund.

    Nie zmienia to faktu ze chcial bym miec lacze swiatlowodowe nawet 10MB bo zalezy mi na niskim pingu na t-mobile mam teraz 30-40ms dla strony www.onet.pl

    Skomentuj

  9. otomi
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2017-11-25 01:09

    Wszystko ładnie i pięknie, tylko czemu nikt nie napisał, że prędkość internetu bezprzewodowego w głównej mierze zależy ilości osób połączonych z nadajnikiem. Żadna technologia bezprzewodowa nie zagwarantuje nam szybkich transferów, jeżeli nadajniki będą pozapychane, a z własnego doświadczenia wiem, że Plus na tym polu króluje. Mistrz najnowszych technologii z prędkościami 32 b/s na sekundę.

    Skomentuj

    1. Moria
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2017-11-26 19:40

      Dokładnie. Miałem kilka lat LTE z Plusa. Permanentne obciążenie nadajników w okolicy (są 2). Nie daj Boże na którymś jakaś awaria lub konserwacja, wtedy na speedteście 0,03 Mbit/s. Zgłaszane wielokrotnie na infolinię, nawet ICOK nie dał się przy tej prędkości otworzyć przeglądarką. Niestety po wykupieniu Plusa przez Polsat liczba odbiorców wzrosła, przepustowość poszła w dół. Oczywiście wszystko jest zgodne z umową, bo takiego punktu jak obciążenie nadajników w okolicy nie ma w umowie, nawet małym druczkiem. Żenujące minimum jest, dupochron jest.

      Skomentuj

  10. deton24
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2017-11-25 15:37

    Niestety, ale pamiętajcie że przy Internecie mobilnym niezależnie od operatora, przy przeciętnym zasięgu, a w Play to już w ogóle, zawsze będzie trochę jak w chlewie.
    Ściąga, się ściąga, i nagle z 1.3 MB/s robi się 600-700 KB/s czasem jeszcze większe spadki. Bywa że dopiero wymuszenie na sztywno HSPA lub LTE, czy zmiana z jednego na drugie dopiero pomaga.

    Były też badania transferu na rynku polskim.
    Najpierw Orange, potem bodaj Plus, potem T-Mobile, i na szarym na prawdę końcu Play.
    A co do Plusa, już wtedy się mówiło że mają dobre zaplecze technologiczne. Zobaczymy co z tego będzie. Ale wdrożenie tego z sensownym pokryciem zapewne potrwa.

    Skomentuj

  11. vegasnight9
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2017-11-25 16:43

    Te 500 mega to na papierku i tylko tam. W praktyce 10 do 100 razy mniej

    Skomentuj

  12. Adrian Waleczny
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2017-11-26 13:11

    Ja mam T-Mobile, bodajże 60 GB limit. Ogólnie nie jest źle. Podczas pobierania jakiejś gry ze Steama potrafi dochodzić do 90 - 100 Mb/s, czyli całkiem nieźle. Denerwuje tylko ten limit. Być może niedługo będą u nas zakładać światłowody, także szykuje się zmiana internetu.

    Skomentuj

  13. krzywson7
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2017-11-26 20:52

    bedzie ok jak nie bedzie limitow pobierania.

    Skomentuj

  14. Foxy the Pirate
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2017-11-27 18:14

    Warto dodać, że po zużyciu podstawowego transferu, dodatkowo płatny transfer nocny można sobię o kant wiadomo czego potłuc, po prostu lejek i koniec, nawet jak na nocnym zostało ci 200GB.
    Uczciwość zawsze na propsie, złodzieje.

    Skomentuj

  15. Foxy the Pirate
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2017-11-27 18:14

    Warto dodać, że po zużyciu podstawowego transferu, dodatkowo płatny transfer nocny można sobię o kant wiadomo czego potłuc, po prostu lejek i koniec, nawet jak na nocnym zostało ci 200GB.
    Uczciwość zawsze na propsie, złodzieje.

    Skomentuj

  16. DiBo_22
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2017-11-28 15:54

    A czy któryś z obecnie oferowanych przez Plusa routerów obsługuje te wszystkie nowinki?

    Skomentuj

  17. KrzYchoq
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2017-12-03 11:43

    W lokalizacjach gdzie jedynym operatorem po kablu jest Orange, a prędkość pobierania wynosi od 100 do max 350kb/s to internet mobilny z modemem zewnętrznym to jedyne sensowne rozwiązanie. Testowałem rozwiązania orange, teraz Plusa i szybkość jest zdecydowanie większa.

    Skomentuj

  18. arek1976
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2018-01-06 17:28

    Ja ostatnio jechałem 200km pociągiem od Województwo Lubuskie do Wielkopolski miałem Samsung Galaxy S8+ Włączony swój internet pakietowy bo mam 30gb to nie będę korzystał z niepewnych i nie stabilnych w net darmowych WIFI Mam pakiet w sieci Orange karta sim nju mobile i przez te 200km co jechałem oglądałem You Tubę przeglądałem neta i to chodziło szybko nie muliło było stabilne tylko 2 razy neta na chwile straciłem na jakimś odcinkach krótkim co do zasięgu na rozmowy nie zdarzyło się ani razu zasięgu stracić a to najgorsza trasa z możliwych lasy zadupie itp A Samsung Galaxy S8+ obsługuje wszystkie pasma nawęd te jeszcze nie aktywne w Polsce chyba 5G Rok temu na tej samej trasie z innym telefonem Sony Xperia Z2 Ta sama siec takie wyniki to było w kwestii marzeń taki komfort osiągi wygoda zero frustracji

    Skomentuj

  19. marian-jankowski
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2018-08-10 11:44

    Wiele razy to powtarzałem i powtórzę raz jeszcze, LTE nie nadaje się do użytku w domu nawet bez limitów, zawsze są wahania, naciągania i limity, są były i będą,
    dlatego ja raz na zawsze wyleczyłem się z LTE na rzecz www.airmax.pl gdzie mam 200Mb zawsze stałe i bez faktycznego limitu, w 4k na Smart TV śmiga mi YT doskonale i netflix na LG ma apke jako jedyny SmartTV co obsługuje 4k i atomos-a.

    Skomentuj

Dodaj komentarz

Przy komentowaniu prosimy o przestrzeganie netykiety i regulaminu.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!