Komentarze

  • GeForce GTX 970 i GTX 980 - nadchodzą modele z 8 GB pamięci

    Ocena komentarza: 0
    Aktualnie różnice sie zatarły kiedyś quadro miało tylko masę pamięci. Teraz do quadro podepniesz monitor z większą ilością barw do gtx nie. Quadro ma pamięci z korekcją błędów. Do quadro możesz podpiąć też inne rzeczy których do gtx też nie podepniesz. Ci którzy są zmuszeni używać 10bit kolorów czy innych urządzeń kupują quadro. Jeżeli chodzi o szybkość renderu to GTX niszczą quadro. Quadro za to często sobie radzi lepiej w viewportach podczas procesu np modelowania czy manipulacją sceną np 70mil polygonów. Quadro traci na atutach już nawet 3dsmax nie ma pluginu pod quadro dawał on przyrost mocy do 400% i obsługę tekstur wysokiej rozdzielczości cienie w viewportach itd. Długo by pisać ide spać 3m cie się i nie pozabijajcie.

    86

  • NVIDIA G-Sync w praktyce

    Ocena komentarza: 0
    znik70 nie da się i nie będzie się pewnie dało sterować detalami płynie podczas gry dlaczego? bo komp nie wie ile mu zajmą obliczenia zanim ich nie wykona. Swoją drogą nie wiem co sie tu podniecać sam dawno zrezygnowałem częściowo z gry na monitorach i żałuje że wydałem na tv 47 cali pare lat temu. Teraz mam 750 cali z prawdziwym 3d bez wad na oledach i 24 bit kolorów i wreszcie oczy w 3d po 5 minutach nie szczypią. Auta to są w grach w skali 1:1 po latach eksperymentów straconej kasy stwierdzam że nic nie zastąpi rozmiaru obrazu a rozdzielczość nie zawsze jest potrzebna wyższa bo obraz większy oko ją różnie w wykonaniu różnych metod wyświetlania. Darujcie sobie takie wynalazki i zaoszczędźcie kasę...

    36

  • 2. generacja kart Nvidia Maxwell na przełomie 2014 i 2015 roku?

    Ocena komentarza: 0
    Samurai93 do renderingu to 580 niema na razie nic szybszego i maxell szybszy też nie będzie z tego co czytałem sam na niego czekam ale raczej stawiam na render cpu i czekam na intela 16 wątkowego. Jak cię stać kup Titana jest najmniej okrojony i działa szybko no i ma 6gb a ta nielimitowana pamięć z maxela też nie wiadomo jak wpłynie na render. Tak w ogóle są karty typowo pod render i nie ograniczają je tekstury koszt niecałe 500$. Karty z 2 gpu 1000$ i wskazane dwa cpu już do takiej.

    38

  • Nvidia GeForce GTX 750 i 750 Ti - oficjalna prezentacja kart Maxwell

    Ocena komentarza: 0
    Procesor nie da rady liczyć tego co cuda potrafi jeszcze trochę wiedzy by ci się przydało z zakresu symulacji cząsteczkowych na których te obliczenia są oparte. Tu się sprawdza lepiej wiele rdzeni niż parę mocnych bo cząsteczek jest wiele i to dlatego cuda dała takie możliwości w grach a AMD na razie olewa sprawę miał być ich odpowiednik i co ? Tak naprawdę większość nowości w grach to coś co dawno było w programach typu 3ds max itp. tylko zostały dodane do gier bo np. cuda umożliwiła obliczenie czegoś w czasie rzeczywistym a nie 1 klatki na 1 sekundę jak się poszczęści ;]

    49

  • Nvidia GeForce GTX 750 i 750 Ti - oficjalna prezentacja kart Maxwell

    Ocena komentarza: 0
    taktowanie to puste liczby ujmę to tak 580 jest 20% szybsza w cuda od 680. Przy obliczeniach jest też coś takiego jak pojedyncza i podwójna precyzja w reklamach zawsze pojedynczą podają bo np. podwójna ( DP) w gtx 680 to 1\24 pojedynczej z tego co pamiętam więc straszny kastrat a to właśnie podwójna jest używana w obliczeniach cuda.

    Marketing to straszna rzecz ...

    49

  • AMD TressFX 2.0 szybsze, bardziej szczegółowe i zgodne z konsolami

    Ocena komentarza: 0
    Tak się robi naiwniaków w konia pokazuje się filmik a oni myślą że tak gra będzie wyglądać jak sobie kupią... Ale fakt jest taki że grafika poszła do przodu czasem i grafik musi się przyjrzeć co jest grą a co filmem.

    51

  • Jak przyspieszyć komputer do zastosowań wideo?

    Ocena komentarza: 0
    Przy dysku 13gb\s to chyba nie jest problem dlatego lepiej kupić tańszy ram a więcej bo wciskają nam mhz a timingi wydłużają co daje nam tą samą wydajność ale lepiej wygląda jako nowość na półce w sklepie...

    32

  • GeForce 800 - nieoficjalna specyfikacja kart z układami Maxwell

    Ocena komentarza: 0
    ps4 już pokazał gry gdzie niema full hd a co dopiero gadać o detalach, konsole może i mają mocne gpu ale w momencie kiedy je projektują kiedy są już na sprzedaż to niestety ale są już stare... i nie do rozbudowy. Większość gier chodzi na 30fps jak konsola daje rade tyle utrzymać to jest dobrze ludzie grający na pc raczej celują w 60 i więcej 30 to takie minimum żeby pokazu slajdów nie było ale widać i tak często braki...

    92

  • GeForce 800 - nieoficjalna specyfikacja kart z układami Maxwell

    Ocena komentarza: 0
    gtx 580 jest o 20% szybsza od gtx 680 jeśli obliczenia idą na podwójnej precyzji która 680 mają strasznie wykastrowaną.

    92

  • Nvidia planuje GeForce'a GTX 790 - odpowiedź na Radeona Vesuvius?

    Ocena komentarza: 0
    Titan nie jest drogi ;) jako karta do gier jest drogi ale też chyba nieopłacalny 780 to to samo w grach no i można coś starszego używanego kupić i sli poskładać, nie opłaca się ładować w nowe karty kasy jak się chce tylko grać lepiej okazji poszukać i kupić mocną kartę ale już nie nowość. Radze wszystkim poszerzyć horyzonty i poszukać czegoś całkiem nowego niż trochę lepsza grafika bo marnujecie kasę myśląc że będziecie mieć lepsze wrażenia z gry lepiej zainwestować w projektor, rękawice, pistolet czy jakiś hełm jest mnóstwo zabawek które naprawdę więcej radości niż parę fps więcej w grze.

    59

  • Nvidia planuje GeForce'a GTX 790 - odpowiedź na Radeona Vesuvius?

    Ocena komentarza: 0
    nie tylko grami człowiek żyje im więcej tym lepiej choćby na nowe tekstury takie jak teselation.

    59

  • Nvidia GeForce GTX 880M: specyfikacja i wydajność "nowej" karty

    Ocena komentarza: 0
    Próba
    Wielu pro korzysta z kart typu gtx 580 3gb bo są sprawdzone i wydajne Quadro traci na popularności bo niema już od dawna wsparcia w 3ds max co dawało im kopa 200-400%. Poza tym nie wiem czy więcej ludzi związanych z grafiką kupi kartę bez zastanowienia w dniu premiery za 2 tyś czy więcej graczy. Zobaczymy jak namiesza nowy akcelerator graficzny który już jest za niecałe 500$ i nie ładuje tekstur na pokład karty.

    48

  • Nvidia GeForce GTX 880M: specyfikacja i wydajność "nowej" karty

    Ocena komentarza: 0
    wiele osób 6gb nie wystarcza sam czekam na nową kartę w nadziei że będzie ram bez limitu jak obiecują a im więcej będzie go na samej karcie to i tak lepiej bo zawsze jest szybszy od ddr3 na płycie.

    48

  • EVGA i overclocker k|ngp|n szykują kartę do ekstremalnego OC

    Ocena komentarza: 1
    No to siedzisz na głębokiej prowincji, większość ludzi gra w full hd lub więcej osobiście gram w 2560x720 co mi daje 1280x720 3D (hełm nie tv). Nie zapominaj że idealnie to 60klatek minimum to 30 a są tacy co lubią grać na 3 monitorach każdy full hd teraz monitor full hd można za śmieszną kase kupić.

    13

  • Okulary projekcyjne Sony HMZ-T3W z 2 OLEDami – 750” obraz wirtualny

    Ocena komentarza: 0
    za drogie lepiej kupić hmz t2 na allegro za 2tyś ogólnie sprzęt fajny dobra kamerka internetowa i można obracać głową w grze albo przypisać do ruchu głowy jakiś klawisz co do rozdzielczości jest ok to nie tv wzrok inaczej odbiera obraz z tv inaczej z projektora i inaczej z takich okularów 720p starcza( a jestem wybredny coś nie idzie na max to raczej nie gram...) jak ktoś chce koniecznie full hd to sprzęt st1080 cena nowych ta sama.

    16

  • Nvidia GeForce GTX Titan: oficjalna prezentacja i cena karty graficznej z układem Kepler GK110

    Ocena komentarza: 0
    Teraz też masz akceleratory a niby z czego korzystasz wolałbyś mieć osobno pcb i po co ? o ile pamiętam to riva tnt i gf to były pierwsze karty z akceleratorami już na pokładzie i tak zostało. Czy się nic nie zmieniło ? zmieniło się po prostu tego nie dostrzegasz bo skok już nie kole tak w oczy jak kiedyś albo masz za mało wiedzy by wiedzieć na co jest spożytkowana moc karty w grach takie efekty jak coś rozwalającego się i liczonego w czasie rzeczywistym kiedyś to była magia i dziś taki 6 jajowy intel efekty cząsteczkowe policzy w 24 godziny a taki tytan w czasie rzeczywistym ok 20 sekund. Titan znajdzie nabywców każdy grafik się połakomi na kartę z 6gb za takie mało pieniądze jeśli chodzi o obróbkę czegoś. NV jakby puściła titana za 2tyś to poderżnęła by sobie gardło ,nowe quadro ma 4gb tylko mniej cuda i kosztuje 9tyś.

    113

  • Gry na PlayStation 4 - te tytuły już zapowiedziano

    Ocena komentarza: 0
    8GB ale to sprzęt do granie więc ważniejsze ile ma gpu, w pc 3 gb to już minimum jak chce się wszystko na max w full hd grać.

    40

  • Karty NVIDIA GeForce GTX 600 bez pełnej obsługi standardu DirectX 11.1

    Ocena komentarza: 0
    a i nie porównuj physx na cpu z tym na karcie różnice są kolosalne sprawdzałem osobiście i nikt mi kitu nie będzie wciskał i mydlił oczy benchami... porównaj np w metro jak ja albo na yt poszukaj niestety procek nie nadaje się do symulacji wiem bo sam wiele ich robiłem tutaj nie moc a ilość się liczy bo cząsteczek które symulujesz jest wiele i lepiej się to skaluje niż na jednym mocnym rdzeniu. Najmocniejszy procek intela ma 20 wątków gtx 580 ma ich ponad 500.

    109

  • Karty NVIDIA GeForce GTX 600 bez pełnej obsługi standardu DirectX 11.1

    Ocena komentarza: 0
    Ty mówisz serio czy czytać nie umiesz ?
    Intel Core i7-3960X Extreme Edition coś ci mówi bo jak nie to może 4tyś zł ci coś mówi.
    No na taki procku to sobie można testować psyhx a i tak taniej i lepiej wyjdzie kupić 2 karty i i5 do gier.

    109

  • Karty NVIDIA GeForce GTX 600 bez pełnej obsługi standardu DirectX 11.1

    Ocena komentarza: 0
    Bierz redka racja jest więcej gier korzystających w pełni z dx11.1 niż tych korzystających z CUDA !! ;p Narzekacie na NV że niema jakiejś pierdoły a AMD niema cuda i niczym go nie zastąpili a teraz 40% frajdy z gier to właśnie ona i tu żadna moc amd nie pomoże ;p jedynie 2 karty ... sam myśle nad amd 6gb + 480 którą mam.

    109

  • Karty NVIDIA GeForce GTX 600 bez pełnej obsługi standardu DirectX 11.1

    Ocena komentarza: 0
    No patrz na konsole :D PS4 ma mieć full HD dopiero...

    109

  • Karty NVIDIA GeForce GTX 600 bez pełnej obsługi standardu DirectX 11.1

    Ocena komentarza: 0
    Skoro render jest opiera się na podwójnej precyzji to dlaczego 580 jest raz szybsza od tesli ;>;p

    109

  • Karty NVIDIA GeForce GTX 600 bez pełnej obsługi standardu DirectX 11.1

    Ocena komentarza: 0
    Ty chyba nawet nie wiesz co to jest GPGPU tesla jest daremna w obliczeniach tak samo quadro fermi 480 bije je na głowę.
    Masz bardzo ogólne informacje nie poparte praktyką.
    Najlepsze karty do obliczeń to 580 3gb ok 20% szybsze są od 680. Tesla i quadro to porażka teraz większość grafików jedzie na 580tkach.
    Jedyne zalety tesli w obliczeniach to niska temperatura i duża ilość ramu.
    Dobra wydajność w podwójnej precyzji ale raczej AmigaPPC nie korzysta z niej (szukanie lekarstw na raka itp) w domu.
    Porównanie: render sceny

    Tesla C2050 4m16s
    580 GTX 2m42s

    Tak wygląda to w praktyce dalej tesla jest do obliczeń czy może Quadro?

    Quadro 4000 8m20s

    109

  • AMD Bulldozer - test, cena i premiera

    Ocena komentarza: -14
    Wyjdź z dziury trolu przestań pisać capsem nikt nie widzi nic złego w nowych technologiach ale w wydajności jaka miała być a jaka jest sory ale amd miało chodzić jak 980x Intela a tak 100% mu chyba brakło pary. A co do poboru energii to co się gryziesz każdy każdemu coś wypomina amd że Fermi żre prąd nawet filmiki na yt są pseudoreklamy to teraz Intel jedzie po prockach amd i RACJA !!! jak się bawić to się bawić ale to 2 różne tematy a tu jest temat omawiany uczciwości zapowiedzi i finalnego produktu AMD samo sobie piwa nawarzyło dlatego broniąc go jesteś trol.

    565

  • Intel Sandy Bridge-E podkręcony do 5,5 GHz

    Ocena komentarza: 0
    co tu testować2 jaja buldozera na 8,4ghz vs jak widać na focie 5,5ghz ale pełne 6 jaj i 12 wątków intelowy wykręcili czyli zwiększyli jego wydajność i to rozumiem a buldozerowi obcieli 50% z wydajności ale ludzie się ślinią na na wyższe cyferki ;]

    76

  • Intel Sandy Bridge-E podkręcony do 5,5 GHz

    Ocena komentarza: 0
    Oczywiście że intel wygra bullShit 8,4ghz jeszcze tyle nikt nie wykręcił bo na 2 jajach tyle wykręcili serio to ma sens obciąć wydajność proca o 6\8 by potem go podkręcić. Ciekawe czy to ich 8,4 ghz na 2 jajach dorównało wydajnością 8wątkom na nominalnym ustawianiach ? Jak dla mnie to tylko zabawa dla debili ale cóż amd wiedziało co robi wystarczy w google wpisać bulldozer amd i spróbować się doszukać daty premiery awykonalne wszędzie tylko rekord rekord... i tak znowu ludzi przetrzymali niedawno data wypłynęła ale z taką wydajnością to biorę i7 jednak ...
    2 x 8,4= 16,8 GHZ
    8 x 4 = 32 GHZ
    Rekord głupoty :D takie czasy tak podkręcać żeby procesor był o 50% słabszy i potrzebował ciekłego azotu bo się ładnie dymi :D

    76

  • Meizu MX: chiński smartfon z czterordzeniowym CPU

    Ocena komentarza: 0
    niby fajnie że taki mocny ale po co to komu ? nawet jak tam by autocad 2011 szedł czy co kolwiek dalej będzie to zabawka dla dzieci które lubią szpanować. Tel to telefon nie komp i tak powinno pozostać jakoś nie wyobrażam sobie że ktoś ma super tel i przychodzi do mnie z ofertą na coś i pokazuje foty w telefonie.
    Po co komu takie wodotryski w telefonie jak to ma pare cali zaledwie w praktyce tak akurat żeby sobie wsadzić... teraz tak tanie są netbooki i na tyle mocne że niema sensu inwestować w tel. jako wielofunkcyjne urządzenie przenośne.

    28

  • AMD Bulldozer: oficjalna wydajność procesora

    Ocena komentarza: 0
    szukaj ja cuda w 3dmax używam i wymiata na fermi 480 co do video to TMPGEnc.4.0.XPress obsługuje cude z tym że na 250gts szedł mi ok na 480 już nie może system był zawalony. Polecam programik

    152

  • AMD Bulldozer: oficjalna wydajność procesora

    Ocena komentarza: 0
    Weź się zastanów procki pod gry robi ? haha cep to cep mniej lub bardziej wydajny wszystko zależy w co chcesz grać moim zdaniem na dziś do gier 4jaja to dość ale takowe robi intel jak i amd wiec nikt nie robi procków pod gry idiotyczne założenie tak poza tym amd ma też 16jaj w ofercie.

    152

  • AMD Bulldozer: oficjalna wydajność procesora

    Ocena komentarza: 0
    ale kpina porównanie Cpu w czymś co ich w pełni nie wykorzystuje no ale było nie było AMD dotrzymało słowa że będzie to konkurencja dla 980x :D taki widocznie ich punkt widzenia.

    Osobiście czekam jeszcze na testy Pac-mana i nie może zabraknąć emulacji Commodore 64 jak to możliwe proszę jeszcze o Quake 1 w 3way sli z 580 żeby dało rade :) Kto wie może tym amd płyty dvd nagrywają się równie szybko jak na 980x warto by sprawdzić :)

    152

  • AMD Bulldozer: oficjalna wydajność procesora

    Ocena komentarza: 0
    nie ma jak jest ... topowy proc do zastosowań domowych intel vs amd czyli bulldozer vs i72600k i nie bredźcie o cenie intel sam z siebie zawsze był droższy nie porównujemy ceny tylko wydajności procków które nie kosztują np 3tyś czyli domowe topy ;]

    152

  • 3D bez okularów na 55-calowym telewizorze Toshiba

    Ocena komentarza: 0
    ja tam już wole moje 330cm (200x260cm) przekątnej zmontowanej za 200zł. Nie wiem czy to 3D jest w połowie tak fajne jak np. dirt w skali 1:1 :D cena pewno też ciekawa ...

    57

  • AMD Bulldozer podkręcony do ponad 6,4 GHz

    Ocena komentarza: 0
    puste liczby nic więcej może mi się zdaje ale na koniec mu tej szajs zgasł ;p i wyłączył w popłochu kamerkę wniosek ? 6,5ghz nie wyciągnie też mi się q6600 na 4,2ghz odpalił i wlazł do windy po czym zgasł :D a normalnie po powyżej 3,5 nie umiem z niego wycisnąć... równie dobrze może mieć 20ghz co za różnica czy 6 i reset czy 20 i reset ;p
    Na razie czekam na normalne testy jak już będzie w sklepach wtedy padnie albo 2600k albo bulldozer

    77

  • ViDock: podłącz zwykłą kartę graficzną do laptopa

    Ocena komentarza: 0
    Super sprawa pytanie czy na laptopie się gra czy wykorzystuje się go do gry czyli gramy na monitorze lapka czy na dodatkowym:/
    Jeszcze jedno pytanie ile kosztuje laptop z prockiem który da rade przy 570.

    61

  • Sandy Bridge-E do 2 razy szybszy od Core i7 990X

    Ocena komentarza: 0
    no to masz sprzęt do offica jak dla mnie ani do gier się to nie nadaje 22" no śmiech. Do pracy też słabe jak za taką kasę.

    230

  • Sandy Bridge-E do 2 razy szybszy od Core i7 990X

    Ocena komentarza: 0
    Do filmów to na dzień dzisiejszy z tego co wiem to mac jak ma być komfort pracy przyczyna ? kodek który jest tylko na mac i działa płynnie a najmocniejszą i7 zarzyna alternatywa jego jakość...
    Kumpel montuje nasze filmy i z tego powodu kupił mac i chwali to dziś minus jest taki że format tego kodeka bierze 3x tyle co windowsowy ale czy przy 2tb dyskach za grosze to taki minus ?

    230

  • AMD Bulldozer: 5,1 GHz przy powietrznym chłodzeniu

    Ocena komentarza: 0
    super wynik w tym cinebench wymiata choć to fizyce wbrew wskazówce cofa się mniej niż zero ...

    A na poważnie to fajnie ze odpalił cinebench starczyło by jeszcze nacisnąć run test i patrzeć jakiego koloru dym pójdzie z proca ;p
    I pomyśleć że czekam tak na ten procek gdybym wiedział że tak będzie to bym i7 2600k kupił już dawno a i tak coś czuje że kupie jednak i7 albo poczekam parę miechów od premiery buldozera i będzie intel miał 8 fizycznych rdzeni ;]

    97

  • Intel zrobi chipset na dwie podstawki - LGA1366 i 2011

    Ocena komentarza: 0
    Bo się kupuje raz a dobrze i na lata a nie po roku zmienia na intela warto kupić w miarę dobrą płytę ale i tanią a nie za 1000zł jak już co rok ktoś chce zmieniać.
    A kto chce rzeźnika to kupi płytę na 2 proce za 2 tyś 2 procki i też po roku nie zmieni ewentualnie dokupi ramu który często bardziej potrzebny jest niż proc do specyficznych zadań.

    69

  • Intel zrobi chipset na dwie podstawki - LGA1366 i 2011

    Ocena komentarza: 0
    Też mam q6600 zmieniam tylko dla innych celów niż gry bo gry jak korzystają z 2 rdzeni to już jest ok a z 4 to mi się nie zdarzyło jeszcze ;] No ale jak ktoś musi mieć co chwile więcej bo myśli że mu gry lepiej pójdą i będzie mógł koledze się pochwalić to narzeka że intel często podstawki zmienia.

    69

  • Intel zrobi chipset na dwie podstawki - LGA1366 i 2011

    Ocena komentarza: 0
    i zauważ że amd jest zawsze słabszy... buldozer ma szanse to zmienić ale na jak długo ?

    69

  • E3: Far Cry 3 - nic dodać, nic ująć

    Ocena komentarza: 0
    no to pojechałeś ... Uncharted jest blady ale to całkiem inna gra. To tak jakbyś nie widział różnicy między kiblem a czajnikiem ...

    69

  • E3: Far Cry 3 - nic dodać, nic ująć

    Ocena komentarza: 0
    dać się da ale po co jak to na konsoli nie pójdzie nawet w fullhd a co dopiero gadać o reszcie jak teksturki tej samej jakości co na pc.

    69

  • Awaria Skype na całym świecie

    Ocena komentarza: 0
    Amd czy NV to jedno i to samo jedyne co ich różni to np CUDA ja z niej korzystam nie tylko w grach co tu gadać potęga.
    Jak ktoś ni chce z niej korzystać co bywa przykre w grach to co za różnica czy AMD czy NV osiągi te same trzeba mieć tylko szmal. Ja mam fermi 480 i stwierdzam że te całe gatki o poborze prądu to dla ludzi którzy żrą co im media wciskają.

    62

  • Awaria Skype na całym świecie

    Ocena komentarza: 0
    Zgadzam się :D jak ktoś nie wie dlaczego tzn że jedyne co robi to odpala kompa po czym skrót do gry na pulpicie bo jak go niema tzn że gry też niema na dysku prawda ? ;p

    Przykład słabości VNP do dupy odpal hamachi na viście czy 7 jest problem na xp chodzi bez pitupitu.

    62

  • E3: ArmA III - wojna wybuchnie w 2012

    Ocena komentarza: 0
    zdaje ci się chyba ;] pod koniec rusza to czemu ma go nie być ?;p

    19

  • DiRT 3 - optymalne karty graficzne

    Ocena komentarza: 0
    synchro obcina ci ilość klatek do ilości odświeżania na wyświetlaczu dlatego masz max 60 niema wtedy efektu przeciętej klatki w pół i lekko przesuniętej jednej połowy.

    140

  • AMD: premiera Bulldozera opóźniona - słaba wydajność

    Ocena komentarza: 0
    "ma umożliwić wydajnościową rywalizację z najwydajniejszymi konstrukcjami Intela."
    To jakaś bzdura chyba że ktoś myśli że i7 to najwydajniejszy intel.
    Poza tym intel już 10 rdzeniówkę szykuje z 20 wątkami.
    Czekam na buldozera i mam dość już żałuje że nie kupiłem i7 parę miesięcy temu wyjdzie nowy AMD i się okaże że będzie o parę procent szybszy od czegoś co już dawno było w sklepach wielki skok i król wydajności żenada ze strony AMD.
    Było nie było Intel działa najszybciej i będzie królem wydajności tak czy tak.
    Po latach człowiek chciał kupić AMD i mam dość.

    109

  • AMD Bulldozer - zasady oznaczania modeli

    Ocena komentarza: 0
    tak czy tak amd jest po tyłach oni mają wprowadzić 32nm intel już o 22nm myśli a tak po prawdzie jak ktoś chce kompa do gier i kręcą go procesory więcej niż 4 rdzenie to jest łoś i tyle wszystko teraz chodzi na 2 fizycznych rdzeniach cacy zanim gry obsłużą chodź 4 i będzie miało sens kupno takiego to jego wartość będzie tak niska że w chipsach sobie takiego poszukacie ;p

    Ja osobiście nie przepadam za AMD ale czekam na buldozera bawię się grafiką to się przyda a na intela 22nm to już chyba się nie doczekam ;]Jak na razie to tylko na ebay są intele i7 8rdzeni 16procesów i to nie wersje finalne.
    Jeszcze trochę i będzie wiadomo co wybiorę i72600k albo buldozer

    55

  • 100 terabitów na sekundę jednym światłowodem

    Ocena komentarza: 0
    Było by miło jakby ludzie piszący ja mam łącze 1mb\s 4mb\s się douczyli robić się w balona jeszcze takiej oferty nie widziałem żeby było tyle ;] większość ma pewno neo albo neostrade i żądna nie oferuje 10mb\s teraz najwięcej to chyba 20 ale to nie mb\s !!!
    To są inne jednostki ale ładniej większe cyfry brzmią ;p
    Przykład "6mb" to tak naprawdę ok 0.7mb\s.
    1kB\s = 8kbps
    Szybkość łącza podaje się w kbps to nie kilobajty tak jak łącze "20mb" to nie megabajty tylko megabity dzieląc przez 8 wychodzi prędkość w megabajtach.

    43

  • 100 terabitów na sekundę jednym światłowodem

    Ocena komentarza: 0
    Hmm ściągasz 80 masz kartę która potrafi 100 ale to ona ogranicza ? dobry jesteś :D taka karta 100 to ona po lokalce wyciąga 12-13mb\s jak tyle na necie masz transferu to kup kartę 1000 ile dasz 30zł ?

    43