Internet

50 najpopularniejszych kobiet w sieci

przeczytasz w 1 min.

Coedmagazine postanowił sprawdzić, które kobiety zdominowały internet. Dzięki wyszukiwarce Google stworzył ranking 50 najpopularniejszych pań w sieci.

Zdecydowaną większość w rankingu stanowią gwiazdy kina i estrady, choć nie zabrakło też ważnych postaci dla amerykańskiej polityki - Hillary Clinton, Michelle Obamy, czy zdecydowanie najwyżej - Sary Palin.

Pierwszą dziesiątkę otwiera Avril Lavigne, kanadyjska wokalistka muzyki pop z rezultaem 28,900,000 wyników wyszukiwania. Tuż za nią - celebrytka znana głównie z kontrowersyjnych występów, nie tylko artystycznych - Paris Hilton. A jeszcze niżej dwoje idoli nastolatków. Dwoje, gdyż obok Miley Cyrus, w rankingu znalazł się Justin Bieber, nastoletni wokalista, co zdaje się być żartobliwym nawiązaniem do serii internetowych żartów.

Kolejne miejsca w rankingu to już walka o dominację o tytuł królowej POP. Dopiero szóste miejsce przypadło Britney Spears, za nią znalazła się Rihanna, Beyonce, a na najniższym stopniu podium uplasowała się sama Madonna. Niezwykły sukces odniosła tym samym mało znana wokalistka Ke$ha, natomiast zdecydowanie bardziej zasłużenie - odnosząc się do komercyjnego sukcesu i popularności - rankingowi przewodzi Lady Gaga z wynikiem 85,900,000 rezultatów w Google.

Na specjalne życzenie czytelników, w myśl zasady: jedno zdjęcie powie więcej niż tysiąc słów, fotografie pierwszej szóstki.

Źródło: Coedmagazine

Polecamy artykuły:  
Klonujemy komputer - maszyny wirtualne 100 porad i sztuczek do Windows 7 Test 4 kart GeForce GTX 460

Komentarze

20
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Spikeblade
    0
    najpopularniejsza jest boxxy :P
    • avatar
      Konto usunięte
      0
      Lol.. ta paskuda z glosem dwunastolatki?
      • avatar
        icogfx
        0
        Bimber jednak jest kobietą xD ahaha
        • avatar
          Grinch
          0
          uu Megan Fox tak kiepsko a jeszcze w zeszylm roku na 1 pozycji :p
          • avatar
            Konto usunięte
            0
            A gdzie Luntek17 :D:D
            • avatar
              0
              całkiem fajne (ciekawe) zestawienie.

              Pomysł z Bimberem rządzi, a jeszcze lepszy podpis pod zdjęciem - "click image to view 25 Lesbians Who look Like Justin Bieber" :D:D:D
              • avatar
                Drzewo97
                0
                a gdzie bimber??xD
                • avatar
                  Konto usunięte
                  0
                  Nie wiem, kto nabija te liczby. Ani razu nie wyszukiwałem w sieci danych o celebrytach itp. Czy ludzie naprawdę nie mają nic lepszego do roboty, niż czytanie plotek o gwiazdach i gwiazdkach ? :-D
                  Pzdr
                  • avatar
                    Silver
                    0
                    Haha no nie moge :E ... Dobry tytuł, zobaczcie pozycje #7: Justin Biebier xD

                    • avatar
                      bezlerg
                      0
                      Heh, fajny artykuł. Polecam kliknąć na Biebera, tam też są zdjęcia z których można się pośmiać :)
                      • avatar
                        Konto usunięte
                        0
                        hahah nawet na mistrzach jesteście http://mistrzowie.org/29109/50-najpopularniejszych-kobiet
                        • avatar
                          0
                          Dziwne - mi nie działa podstrona 41-50 (jest 31-40 zamiast niej)