• benchmark.pl
  • Gry
  • Batman: Arkham Asylum (PC) – wideo prezentacja efektów PhysX
Gry

Batman: Arkham Asylum (PC) – wideo prezentacja efektów PhysX

przeczytasz w 1 min.

Firma Eidos udostępniła wczoraj niezwykły zwiastun swojej najnowszej produkcji – zbierającej bardzo wysokie oceny gry Batman: Arkham Asylum. Film po raz pierwszy prezentuje bowiem  edycje PC tegoż tytułu skupiając się przede wszystkim na pokazie możliwości zaimplementowanej do gry technologii PhysX. Możemy więc sami ocenić czy warto było czekać nieco dłużej na premierę wersji przeznaczonej dla posiadaczy komputerów PC. Dla przypomnienia dodam, że debiut tej edycji przewidziany w naszym kraju już 18 września.  

Komentarze

12
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    oko2003
    0
    A no fajnie to wygląda
    • avatar
      tom_1984
      0
      Może być nieźle, szkoda że moja 8600gt nie pozwoli na płynną grę z psyhx
      • avatar
        Player1
        0
        Gra zapowiada się świetnie i można już przeczytać jej recenzje (choćby na Gamecorner), ale nie rozumiem wielkiego halo wokół Nvidia PhysX. toż to nie jest żadna rewolucja, to że materiały zachowują się w sposób realistyczny, a stół rozpada się na kawałki jak rzucimy w nim przeciwnikiem powinno być standardem. Większość graczy ma 2-, 3- i 4-rdzeniowe procki i mocne karty graficzne, takie efekty nie stanowią dla dzisiejszego sprzętu gamingowego żadnego wyzwania. Havok pozwala na podobne efekty już od dawna.
        I tragiczna jest maniera pisania słodkopierdzących tekstów w stylu "Firma Eidos udostępniła wczoraj niezwykły zwiastun swojej najnowszej produkcji" z wyboldowanym "niezwykły", trailer jak trailer, nie ma się czym aż tak podniecać a przynajmniej nie w taki sposób.
        • avatar
          lwses
          0
          Wlasnie jest czym,bo ty masz wplyw bezposredni w czasie rzeczywistym na te efekty a nie sztuczny przez cpu.
          Druga sprawa gralem w demo i jest skopane jesli chodzi o physx i optymalizacje,jesli wyjdzie pełna wersja taka sama to kazdy zagra ale bez physx bo wtedy smiga goło i wesoło
          • avatar
            Baleryon
            0
            PhysX, PhysX... ruch, zderzenia i kontakt statyczny kilkunastu ciał sztywnych (bo więcej na raz na trailerze nie widziałem) to można na Pentium II zasymulować. Czekam na grę, w której jest coś porządniejszego - powiewające szmaty i woda na SPH :>
            • avatar
              Konto usunięte
              0
              Fizyka rzeczywiście fajna tylko kilka zastrzeżeń czy ten Physx był konieczny? Wybuchy ok ale rozwalanie stołu czy moment około 1.min gdzie przeciwnik leci do tyłu zanim batman go uderzy(może to te kartki co leżą go przesuwają). Gierka wygląda odjazdowo ale fizyka nie podoba mi się dalej...
              • avatar
                miedzianek
                0
                hmm....na konsoli jest prawie tak samo,nie widze roznicy...no chyba ze te plytki z podlogi latajace tu i uwdzie...
                • avatar
                  Konto usunięte
                  0
                  Tu jest lepszy link:

                  http://www.youtube.com/watch?v=luSAnouAFJs

                  Jest jeszcze 5 minutowy, który to wszystko lepiej pokazuje.
                  Jak znajdę to wkleję