Gry

Koniec lagów w Battlefield 4? DICE wymieniło serwery

Wojciech Kulik | Redaktor serwisu benchmark.pl
37 komentarzy Dyskutuj z nami

Problem rozwiązany.

Battlefield 4

Po premierze rozszerzenia Wojna na Morzu do gry Battlefield 4 wielu graczy zaczęło narzekać na ogromne lagi odbierające całą przyjemność z rozgrywki wieloosobowej. Za pośrednictwem oficjalnego bloga twórcy poinformowali, że przyczyna braku płynności była zła konfiguracja serwerów do gry dla 64 graczy. Jednocześnie studio DICE zapewniło, że problem został rozwiązany w trybie natychmiastowym.

„Zainwestowaliśmy w nowy sprzęt, aby rozwiązać ten problem” – czytamy w poście wiceprezesa studia DICE Karla Magnusa. Poinformował on także, że wdrożenie i uruchomienie wydajniejszych serwerów miało miejsce wcześniej w tym tygodniu. Podobno poprawę można było zobaczyć od razu. Jeśli gracie – dajcie znać czy tak faktycznie było i jest.

Pomijając już fakt, że serwery powinny być przygotowane przed premierą rozszerzenia, trzeba przyznać, że twórcy poradzili sobie z problemem całkiem szybko. Przypomnijmy bowiem – premiera Wojny na Morzu odbyła się 15 kwietnia bieżącego roku. Mimo to w poście Magnusa czytamy, że „proces trwał dłużej niż byśmy [DICE] tego chcieli, ale chcieliśmy być stuprocentowo pewni, że będzie to zrobione prawidłowo”.

Źródło: Battlefield Blog

Komentarze

37
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    32
    "Koniec lagów w Battlefield 4? DICE wymieniło serwery"

    Same kłamstwa :D
  • avatar
    Konto usunięte
    20
    Trochę nudny ten bf ...mam premiuma ale jakoś brak ochoty do grania.
  • avatar
    stupidisco111
    7
    Zacznijmy od drobnego faktu ,ze wydawanie DLC miało byc przełozone a Dice mialo skupić się doprowadzeniu do porządku wersji podstawowej.
    Nawet tego nie zrobili ze względu na naciski .
    Koniec problemów z Battlefield'em?
    Polecam obejrzeć :
    http://www.youtube.com/watch?v=W1s-a3dV5Oc
    Szczegolnie rodzial z netcodem
    A to strona ,nieoficjalna listą bugów :
    http://tracker.badmin.net/
    Taka mała ciekawostka. Jeszcze niedawno było ich 9 stron. Teraz już jest 14
  • avatar
    ciapaty14
    5
    Niet, grać dalej nie da się. Od premiery przegrałem 50 godzin po czym zostawiłem i chciałem zwrócić ale było za późno. Teraz zobaczyłem że niby wymiana serwerów, odpalam dzisiaj i co? Gówno, tak jak było jest i zakładam że będzie jedno wielkie G.
  • avatar
    Snake73
    2
    Kompromitacja goni kompromitację. Następny ich produkt będzie miał ciężko na rynku.
  • avatar
    wareczynski
    0
    A ja sobie premium nie darowałem więc moje ponad 300 pln widzę w postaci...napędu DVD na najnowszych serwerach DICE ? :D
  • avatar
    Kieresz
    0
    nigdy nie mialem problemow z lagami w bf4......owszem kiedys tam wywaloalo do pulpitu ale generalnie nigdy zbytnio nie narzekalem na bf4.....lucky?
  • avatar
    KMyL13
    -2
    Spokojnie- wyjdzie nowy BF (IMO będzie to kolejna część serii bad company), który pokaże pazurki (ale tylko ich koniuszki) obecnej generacji konsol i będzie wszystko w porządku ;)

    Teraz tylko czekać jak się uda Homefront2 :S
  • avatar
    madnessmilo
    0
    Posiadam bf3 premium i bf4 z chińską nawałnicą. Po tym jak wprowadzili "second assault" i kazali za to płacić, dałem sobie spokój z bf4.
  • avatar
    Konto usunięte
    0
    BF był tragiczny szybko sprzedałem i kupiłem coda ale cod wcale nie lepszy. wielu wybiera coda albo BF tylko dlatego że druga gra jest bebe jak z politykom wybierają PO bo nie chcą PiS albo na odwrót a prawda jest taka że obie gry to marketingowe gnioty nic nie warte jak PO i PiS. Poszukajcie coś nowego ja skusiłem się na space engineers.
  • avatar
    Konto usunięte
    0
    Ciekawe bo kupiłem niedawno podstawkę jako kod w kolporterze, po zainstalowaniu grałem trochę w singla i problemów nie miałem, a później w multi gdzie oprócz sporadycznych niewielkich lagów (grałem po godzinie 18:00) nie zauważyłem większych problemów.