Gry

DirectX 10 w Lord of the Rings

user testowy | Redaktor serwisu benchmark.pl
Autor: user testowy
Dyskutuj z nami

Za sprawą premiery gry Crysis wszyscy przyglądają się w tym tygodniu standardowi DirectX 10. Pojawiła się także nowa łatka dla Lord of the Rings, która umożliwia korzystanie z DirectX 10 w popularnej grze online.

W patchu pojawiły się poprawione efekty wody i dynamiczne cienie. Koniecznie trzeba tu powiedzieć, że cienie wyglądają super seksownie. Drzewa rzucają na ziemię cienie, które poruszają się w ślad za tańczącymi na wietrze liśćmi. Jest to iście tolkienowskie.

Co więcej, woda, w przeciwieństwie do większości gier, nieprzerwanie wchodzi w interakcję z linią brzegu. Nie ma już okropnej poligonalnej kolizji. Im bliżej brzegu, tym woda staje się bardziej przezroczysta, co prowadzi do świetnego efektu pluskającej wody o stopy.

Projektanci traktują DirectX 10 jedynie jako „nieznaczną kosmetyczną poprawkę”. Tak też w swojej notatce prasowej określają to uaktualnienie. Jakkolwiek by patrzeć na wszystkie firmy, które robią dużo zamieszania wokół kompatybilności z DirectX 10, wygląda na to, że twórcy nie są jeszcze do końca na nią gotowi. To z kolei zapewne ucieszy wszystkich kupujących 8800 GTX SLI.

Komentarze

0
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.

    Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!