• benchmark.pl
  • Gry
  • Dying Light w 3 dni pokochało ponad milion graczy, ale patch nie rozwiązał wszystkich problemów
Gry

Dying Light w 3 dni pokochało ponad milion graczy, ale patch nie rozwiązał wszystkich problemów

z dnia
Mateusz Tomczak | Redaktor serwisu benchmark.pl
24 komentarze Dyskutuj z nami

Czy już teraz Dying Light okrzyknąć można sukcesem? Wygląda na to, że tak.

Dying Light gra

Wygląda na to, że gry z zombie w rolach głównych jeszcze nie znudziły się graczom. Co cieszy najbardziej, udowodnił to najnowszy tytuł polskiego producenta - Dying Light od studia Techland.

Pierwsze recenzje gry sugerowały, że mamy tutaj do czynienia z propozycją wartą uwagi. Bardzo szybko okazało się, że w tym przypadku dobre noty w prasie idą w parze z zainteresowaniem ze strony graczy. Czy już teraz Dying Light okrzyknąć można sukcesem?

Wygląda na to, że tak. Techland pochwalił się, iż w zaledwie 3 dni od premiery po Dying Light sięgnęło grubo ponad milion graczy. Mowa tutaj o wszystkich wersjach, a więc tych na PC oraz konsole PlayStation 4Xbox One, ale w niczym nie umniejsza to skali osiągniętego rezultatu.

"Według danych z naszych serwerów - od premiery gry, aż do wczoraj (02.02.2015 - przyp. red.) w Dying Light zagrało już ponad 1 200 000 graczy! Unikalnych! Coś FANTASTYCZNEGO! Drodzy Gracze - z podziękowaniami dla Was!"

Dying Light gra

Małym zgrzytem okazały sie problemy z płynnością działania, jakie wystąpiły na niektórych konfiguracjach sprzętowych. Producent wydał już stosowny patch, który dość mocno odmienia grę, a nie obyło się bez kolejnej wpadki. Gracze szybko dostrzegli, iż po jego instalacji nie można bawić się z modami i, jak łatwo się domyślić, mało komu się to spodobało.

Na szczęście Techland szybko wyjaśnił, że nie jest to celowe działania, a pomyłka i wszystko zostanie szybko przywrócone do normy.

Źródło: Techland, nerdist

Komentarze

24
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Balrogos
    Gratulacje dla Techlandu.
    24
  • avatar
    Konto usunięte
    Kupiłem w dniu premiery na Steam wersję dla Linuksa i działa wyśmienicie, może nawet i lepiej niż na Windows. Kolega mi ostatnio mówił, że u niego (mocniejszy PC) gra działa jak pokaz klatek, a u mnie całkiem płynnie na Linuksie.

    Swoją drogą benchmark dlaczego ani razy nie wspomnicie, że Dying Light Polska gra wyszła w dniu premiery również na Linux / SteamOS!!! ?
  • avatar
    Konto usunięte
    nawalanie zombii nigdy za wiele :D
  • avatar
    Torrez1
    Pobralem pirata, sprawdzilem i kupilem gre. Na moim sprzecie DL dziala bardzo dobrze a po patchu jeszcze lepiej :) W coopie ze znajomymi da sie niezle bawic GZ Techland
  • avatar
    Kieresz
    gra nawet bez patcha chodzila swietnie na poł suwaka (i5 2500k+gtx970) a z patchem to nawet z suwakiem na maxa zapiernicza prawie non stop 50-60fps!
  • avatar
    kubas246
    To, że ten patch zablokował mody jest jedną kwestią. Co innego, że:
    - pogorszył wydajność (zwłaszcza jeśli mamy procesor AMD)
    - powoduje freezy, jeśli używamy Nvidia DoF
    - powoduje problemy z SLI/FG
    - powoduje częste i ostre spadki fps bez powodu (od płynnej rozgrywki do pokazu slajdów, na kartach NV jak i AMD)
    -1
  • avatar
    kubas246
    To, że ten patch zablokował mody jest jedną kwestią. Co innego, że:
    - pogorszył wydajność (zwłaszcza jeśli mamy procesor AMD)
    - powoduje freezy, jeśli używamy Nvidia DoF
    - powoduje problemy z SLI/FG
    - powoduje częste i ostre spadki fps bez powodu (od płynnej rozgrywki do pokazu slajdów, na kartach NV jak i AMD)
    -2
  • avatar
    Konto usunięte
    Po 'i' nie stawiamy przecinka:

    "Gracze szybko dostrzegli, iż po jego instalacji nie można bawić się z modami i, jak łatwo się domyślić, mało komu się to spodobało."
    -7
  • avatar
    Lara_Croft
    Fantastyczna gra. Techland nigdy nie nawala.
  • avatar
    Lara_Croft
    Fantastyczna gra. Techland nigdy nie nawala.
  • avatar
    InsanePlumber
    Po co mody lepiej kupcie DLC.
  • avatar
    gacek585
    hmm......1.200.000 x 50= .... fajna sumka :)
  • avatar
    leon-san
    Mnie odrzucił model zniszczeń broni. Żeby po paręnastu uderzenia gazrurką, ta została zniszczona? To niedorzeczne. Albo inne co pisali. Mogę biec i wspinać się przez godzinę, ale parę razy machnąć pałką i muszę odpocząć.
  • avatar
    Konto usunięte
    Ja na PS4 nie mam żadnych problemów z tą grą