Gry

Falstart drugiego dodatku DLC do Fallout 3

przeczytasz w 1 min.

Wczoraj, zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami Bethesda udostępniła drugi już dodatek DLC do swojej ostatniej produkcji - Fallouta 3, zatytułowany The Pit. Niestety, jak donoszą liczne zagraniczne serwisy internetowe premiera owego dodatku okazała się dość niezwykłym na obecne czasy falstartem. Oto bowiem w kilka godzin po udostępnieniu The Pit w sieci zewsząd zaczęły napływać głosy zdenerwowanych graczy, którzy wskazywali na liczne błędy graficzne (błędy w teksturach, „latające” znaczniki itp.) ujawniające się w pewnej części gry i uniemożliwiające jej skończenie.

Oto jeden z kilku filmów dostępnych w usłudze YouTube ukazujących problemy the Pit. W tym przypadku użytkownik o pseudonimie olliestoes wskazuje na kilka dostrzeżonych błędów.

 

Z informacji dostępnych w Internecie wynika, że problem ten dotyczył posiadaczy wersji xbox’owej, która została w połowie wczorajszego dnia wycofana z usługi Xbox Live. Bethesda zapewnia, iż wszelkie zauważone błędy były wynikiem jednego uszkodzonego pliku w udostępnionym programie i jego naprawa nie potrwa długo. Wszystko zatem wskazuje na to, że poprawnie działająca wersja dodatku dziś jeszcze pojawi się w sieci.
 

Komentarze

2
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Szymon331
    0
    Faktycznie błędy niedopuszczalne. To nawet paskudna GTA SA była mniej zabugowane. Jak można było coś takiego wypuścić na światło dzienne?