
Google opublikował nową reklamę smartfonów z linii Pixel, która odnosi się do zmian wprowadzonych w systemie iOS 26.
Podobnie jak wcześniejsze spoty z serii #BestPhonesForever, nowa reklama stylizowana jest na rozmowę Pixela 9 Pro z iPhone’em 16 Pro. Pod pretekstem rozmowy o “wyjątkowych zbiegach okoliczności” producent zauważa, że część z funkcji wprowadzonych w systemie iOS 26 to odpowiedniki rozwiązań znanych użytkownikom Androida od lat.
Google wylicza, że:
- tłumaczenie wiadomości tekstowych trafiło na Pixele 4 lata wcześniej;
- funkcja oczekiwania na połączenie głosowe w imieniu użytkownika trafiła na Pixele 5 lat wcześniej;
- funkcja transkrypcji rozmów głosowych w czasie rzeczywistym trafiła na Pixele 7 lat wcześniej.
Dziwi mnie, że Google nie skorzystał z okazji i nie zwrócił uwagi na podobieństwo odświeżonej funkcji Visual Intelligence do Circle to Search.
Seria #BestPhonesForever rozwijana jest od 2023 roku. Google wypuścił jak dotąd ponad 40 spotów porównujących smartfony Pixel z iPhone’ami. W maju firma zareagowała na plotki na temat iPhone’a 17, odnosząc się w swojej reklamie do wizualnego podobieństwa nadchodzących smartfonów do jego urządzeń.
Komentarze
0Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!