Systemy operacyjne

iPad x 2 000 000 - sukces Apple?

przeczytasz w 1 min.

Nie skończył się maj, bowiem trzeciego dnia miesiąca pisaliśmy o milionie sprzedanych iPadów, a Apple podwoiło wynik. Czy tabletowa mania się rozpędza?

Na pewno liczby imponują, ale warto wspomnieć, że od tego czasu urządzenie opuściło granice Stanów Zjednoczonych, sympatyków zyskując przede wszystkim w Kanadzie, Japonii, Wielkiej Brytanii oraz kontynentalnej Europie (choć wciąż bez Polski).

To nie koniec statystyk. W App Store od tego czasu pojawiło się 5000 aplikacji przygotowanych tylko i wyłącznie z myślą o iPadzie (choć część z nich mocno bazuje na programach, które odniosły sukces w iPhone'ach), a w sumie posiadając wszystkie gadżety Apple odpalimy na nich aż 200 000 różnych aplikacji!

Firma Steve'a Jobsa to absolutny zwycięzca ostatnich kilku lat, a według ekspertów z giełdy ostatnio zaczęła być wyceniana lepiej od samego Microsoftu. Wiele wskazuje, że iPad mimo negatywnych prognoz jednak się obronił, a przecież do premiery iPhone 4.0 vel HD zostały... godziny.

Źródło: Gizmodo

Komentarze

15
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    hideo
    0
    brawo Apple! a shame dla konkurencji bo nie potrafią chociażby zrównać iPadowi (killnięte projekty tabletów Microsoft, HP, Lenovo)
    • avatar
      Konto usunięte
      0
      Hamburgery to wszystko kupią. Byle tylko żeby jabłko było na tylnej ściance.
      • avatar
        Bananan
        0
        Nie dziwne, skoro każdy kupuje po minimum 2 urządzenia - http://208.116.9.205/10/content/22584/1.jpg . :D
        • avatar
          baran
          0
          Zastanawiam się... skąd ten sukces iPada...
          • avatar
            Konto usunięte
            0
            Bo jest zajebisty? ;)
            • avatar
              Grinch
              0
              DObra reklama i tyle.
              • avatar
                deel77
                0
                Sferis Ipad 16GB - 2700 zł. Na pewno kupię!

                Sukces gadżetów Appla polega głównie na dobrym marketingu. Niestety to pokazuje, że łatwo ulegamy iluzji, bo ten sprzęt nie jest tyle warty.
                • avatar
                  stud3nt
                  0
                  Kto chce, niech sobie kupuje. Jeśli ktoś uległ reklamie, to jego problem, ale nie daruję panu Jobsowi reklamowanie swojego urządzenia jako czytnika e-booków - LCD psuje wzrok i tyle.

                  Do pozostałych zastosowań (muzyka, filmy, Internet) iPad sprawdza się bardzo dobrze, aczkolwiek jak dla mnie dyskwalifikuje go absurdalna cena. Za takie pieniądze można mieć bardzo dobrego laptopa albo wypasionego netboka, tak więc podziękuję.
                  • avatar
                    pomidor
                    0
                    Sukces Apple składa się z wielu składowych
                    - Nachalna reklama
                    - przeciętna ale solidna konstrukcja - nie ma poważnych wpadek
                    - Zbudowana atmosfera firmy produkującej produkty dla zamożnych i snobów. Kto nie chciałby się poczuć zamożny i wyjątkowy ? Ktoś kto wyda oszczędności na Apple, ma potem radość że znajomych nie stać na taki wydatek
                    - naiwność że produkt jest lepszy od innych - bo przecież taki drogi i wyjątkowy
                    - trzymanie tajemnicy o produkcie do czasu premiery, co przekonuje o wyjątkowości produktu - nie jakieś tam poprawki tylko CAŁKIEM COŚ NOWEGO. Dzięki temu w czasie premiery istnieje duże zainteresowanie, i kupowanie pod wpływem emocji

                    Gra psychologiczna na całego
                    • avatar
                      Konto usunięte
                      0
                      Nowy iPhone bedzie juz jutro dostepny ?
                      Cos mi sie przysnelo, albo Apple dalo ciala z reklamami...