Internet

Joost: nowy szef, nowa strategia

Grzegorz Kubera | Redaktor serwisu benchmark.pl
Autor: Grzegorz Kubera
4 komentarze Dyskutuj z nami

Uruchomiony przez twórców Skype'a serwis wideo Joost nie radzi sobie w czasie kryzysu gospodarczego. Powoli wycofuje się z rynku konsumenckiego. Zmienia się także szef serwisu.

Joost.com, który oferuje m.in. możliwość oglądania programów telewizyjnych przez internet, zmieni swoje dotychczasowe podejście dotyczące prowadzenia serwisu. Odtąd umożliwi zewnętrznym firmom publikowanie własnych materiałów filmowych i oferowanie ich pod własną marką.


Joost zmienia strategię (Fot. Benchmark.pl)

Bez wątpienia to poważna zmiana dla Joost, który został założony w 2006 r. Serwis miał konkurować z Hulu czy należącym do Google'a YouTube'em, ale nie udało się.

- W tych trudnych czasach bycie niezależnym serwisem zarabiającym wyłącznie na reklamach stawało się coraz większym wyzwaniem - powiedział Mike Volpi, który w ramach restrukturyzacji przestał być szefem Joosta.

Volpiego zastąpi Matt Zelesko, który jak dotąd sprawował funkcje wiceprezesa ds. projektowych.

Joost jest dostępny pod tym adresem

Źródło: Inf. własna, WSJ.com

Komentarze

4
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    XaRaDaS
    Czy ktoś z was słyszał o tym joost ?? ja nie, więc się nie dziwię, że taki portal pada :D
  • avatar
    Konto usunięte
    Na jooscie mozna za friko ogladac Lexxa - calkiem niezly serial s-f.
  • avatar
    entuzjasta789
    mój dawny nauczyciel biologii miał nazwisko Joost:D